تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون
تعمیر تلویزیون با دستگاه های پیشرفته و قطعات اصلی
داری مجوز از اتحادیه تعمیرکاران تهران
خدمات تعمیرات توسط مهندسین متخصص انجام می شود
شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۵۸ ب.ظ

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

تعمیرگاه مجاز و مرکزی ایکس ویژن آماده ارائه خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، تعمیر ال سی دی و تعمیر ال ای دی ایکس ویژن با بهترین کیفیت و سریع ترین زمان ممکن در تهران و کرج می باشد. مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون Xvision سال های زیادی است که پشتیبانی و خدمات دهی به یکی از معتبرترین و باکیفیت ترین محصولات لوازم خانگی را بر عهده دارد و توانسته است در طی سال‌ها کار در این زمینه خاطره خوبی را از خدمات دهی در ذهن مشتریان خود ثبت کند. این مرکز با داشتن متخصص‌ترین و با سابقه ترین تعمیرکاران تلویزیون ایکس ویژن توانسته است گام به گام با فناوری روز دنیا، کار سرویس و تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن را در تمامی تعمیرگاه های مجاز ایکس ویژن عهده‌دار شود.


از عیب های متداول تلویزیون ایکس ویژن


تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد:

در تعمیر بک لایت تلویزیون LED ایکس ویژن در صورتی که لامپ های ال ای دی خراب شده باشند ابتدا باید بخش ماژور و صفحات پولاریزه برداشته شود. در مرحله بعد لامپهای معیوب شناسایی شده و لامپ های سالمی جایگزین آنها می شود. (در غالب تعمیرات بک لایت تلویزیون ایکس ویژن به دلیل برداشته شدن صفحه ماژور و ضخامت پایین این بخش، احتمال شکستگی پنل وجود دارد. به همین دلیل غالب مراجعان، عمدتاً از تعمیر این بخش صرف نظر کرده و ترجیح می‌دهند تا در فرآیند تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، پنل جدیدی را جایگزین پنل قبلی کنند.


تعمیر بک لایت تلویزیون  در سری های ال سی دی شامل لامپ های فلورسنت (تعداد آنها بین 10 تا 18 متغیر است)، مدارات و قطعات تأمین کننده ولتاژ است. قطعی نور بک لایت در واقع به دلیل فعال شدن بخش محافظت کننده از دستگاه یا همان پروتکتور اتفاق می افتد. در تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن عیب یابی صحیح پیش از اقدام به تعمیر –عیب یابی شامل تست قطعات و کنترل کیفیت دستگاه- اهمیت ویژه‌ای دارد. سرویس‌های تخصصی مرتبط با این بخش با حضور در مرکز تعمیر تلویزیون ایکس ویژن قابل دریافت است.


خرابی مین برد تلویزیون ایکس ویژن

خرابی مین برد تلویزیون ایکس ویژن، نشانه های متعددی دارد، که با مشاهده آنها می توان بروز اشکال در این قطعه را تشخیص داد. بروز این اشکال عموماً باعث خاموشی تلویزیون می شود و تلویزیون را به حالت استند بای stand by می برد. بروز این مشکل به این صورت است که هنگام تماشای تلویزیون، دستگاه به طور ناگهانی خاموش می شود و بعد از روشن کردن دوباره تلویزیون، چراغ پاور جلوی تلویزیون چشمک می زند ولی تلویزیون روشن نمی شود. خرابی این بخش از دستگاه، عموماً به دلیل استفاده از کابل hdmi است که اورجینال دستگاه نیست و نامرغوب است.


استفاده از کابل های نامرغوب و اتصال آنها به تلویزیون، باعث سوختن cpu و در نهایت خرابی مین برد می گردد. در صورت خرابی این بخش از دستگاه، هم امکان تعویض و هم تعمیر مین برد تلویزیون ایکس ویژن وجود دارد. مرکز تعمیر تلویزیون ایکس ویژن ارائه دهنده تمامی خدمات تخصصیِ مرتبط با ارتقاء، ترمیم، بهسازی، سرویس و تعمیرات این محصول است. خدمات مرتبط با تعویض و تعمیر مین برد تلویزیون سامسونگ در این مرکز صرفاً پس از عیب یابی صحیح دستگاه و تشخیص درست اشکال پیش آمده در آن انجام می پذیرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۵
وحید مومنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی