تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون
تعمیر تلویزیون با دستگاه های پیشرفته و قطعات اصلی
داری مجوز از اتحادیه تعمیرکاران تهران
خدمات تعمیرات توسط مهندسین متخصص انجام می شود

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۱۶ ب.ظ

تعمیر تلویزیون سونی

تعمیرات تلویزیون سونی به دلیل قیمت نسبتاً بالای این تجهیزات و ظرافت ساختار و اجزا آن نیازمند حضور متخصصانی است که به تمامی ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری تلویزیون های سونی تسلط و آشنایی داشته باشند و بتوانند در بررسی‌های اولیه ضمن عیب‌یابی صحیح، عملیات و راهکارهای مورد نیاز جهت تعمیرات تخصصی تلویزیون  را تشخیص دهند. از همین رو تعمیرات تلویزیون سونی در این مرکز به دست مجموعه ای از کارشناسان تعمیر و با بهره مندی از ابزارآلاتی انجام می پذیرد که بالاترین سطح سازگاری را با این محصول دارند.


ویژگی‌های نرم‌ افزاری و سخت افزاریِ ویژه این محصول سبب می‌گردد تا کارشناسان تعمیر راهکارهایی را بکارگیرند که صرفاً خاصِ تعمیرات تلویزیون سونی است. صبر و شکیبایی مجموع? تعمیرات تلویزیون سونی در حینِ کار و ارائه راهنمایی های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایلی است که موجب محبوبیت و موفقیت این مرکز در امر خدمت‌رسانی گشته است. از سویی دیگر مدیریتِ مرکز تعمیرات تلویزیون سونی همواره بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای داشته و پرسنلِ متخصص خود را ملزم به اجرای اصول مشتری مداری نموده است.


نمایندگی تلویزیون سونی

مهمترین سرویس ارائه شده در نمایندگی تلویزیون سونی ، سرویس تعمیر تلویزیون سونی می باشد. در نمایندگی تلویزیون سونی مجموعه‌ای از برترین تعمیرکاران جمع شده اند تا مراجعان محترم با یک بار حضور در این مرکز، بتوانند دستگاه مورد نظر خویش را تعمیر نمایند. شرح کامل ایرادات دستگاه به مراجعان شرح مزایا و معایب دستگاه، ارائه پیشنهاداتی بر اساس بودجه و مواردی از این دست برخی از خدمات ارائه شده در پارت تعمیرات ، نمایندگی تلویزیون سونی می باشد.


تعمیر آبخوردگی تلویزیون سونی

آبخوردگی تلویزیون سونی به هر دلیل که اتفاق بیفتد نخستین کار پیشنهادی از سوی کارشناسان، خاموش کردن تلویزیون و خودداری از روشن کردن مجدد آن است. ضمن آنکه با این اتفاق، می‌بایست در اسرع وقت دستگاه را به یکی از مراکز تخصصی تعمیرات تلویزیون سونی تحویل داد تا اقدامات مورد نیاز جهت پیشگیری از خرابی‌های دوچندان، بر روی آن اعمال گردد. متأسفانه در صورت بالا بودن میزان آبخوردگی، امکان تعمیر آبخوردگی تلویزیون سونی وجود ندارد.


ضمن آنکه، در غالب موارد به دلیل بی‌توجهی کاربران، و عدم مراجعه زودهنگام به تعمیرگاه، تعمیر پنل آبخورده تلویزیون، تنها با تعویض آن امکان امکان‌پذیر می‌گردد. (تعویض پنل تلویزیون نیز هزینه بالایی می‌طلبد –چیزی حدود 70درصد از هزینه خرید یک تلویزیون- از همین رو غالب کاربران، خرید یک تلویزیون نو را به تعمیرات تلویزیون سونی ترجیح می‌دهند).


تعمیر فلت تلویزیون سونی

در میان خدمات و سرویس‌های متعدد مربوط به تعمیرات تلویزیون‌ سونی، خدمات مرتبط با تعمیر و تعویض ال ای دی و ال سی دی جزو گران‌قیمت‌ترین‌ها هستند. پس از این دو سرویس، تعمیرات مرتبط با تعویض فلت تلویزیون سونی به دلیل نیاز به استفاده از دستگاه‌ها و قطعات خاص جزو خدمات گرانقیمت تلویزیون به شمار می‌آیند. عمده‌ترین علت خرابی فلت‌ها آبخوردگی آنهاست.


البته علل دیگری نظیر استهلاک قطعات دستگاه، ضربه خوردن دستگاه و مواردی از این دست نیز سبب خرابی فلت تلویزیون می‌گردند. در صورت بروز اشکال در این بخش از دستگاه می‌توانید تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر فلت تلویزیون را با حضور در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی و یا به صورت سرویس در محل تلویزیون دریافت نمایید.


تعمیر مین برد تلویزیون سونی

تلویزیون های نسل جدید سونی دارای بردهای متعددی هستند که هر کدام از این بردها وظیفه ای دارند. مین برد یا برد مادر Main board به نوعی اصلی ترین بخش در ساختار تلویزیون سونی به حساب می آید. بر روی مین برد، پردازشگر تلویزیون و حافظه رم و ورودی و خروجی های مختلف از جمله ورودی صدا، تصویر، یو اس بی و HDMI و … قرار می‌گیرد.


خرابی مین برد تلویزیون سونی، عموماً به دلیل استفاده از کابل hdmi است که اورجینال دستگاه نیست و نامرغوب است. در صورت خرابی این بخش از دستگاه، هم امکان تعویض و هم تعمیر مین برد تلویزیون سونی وجود دارد. در ارتباط با این دو سرویس، بد نیست بدانید که تعویض مین برد تلویزیون سونی، در قیاس با قیمت کلی این دستگاه، مقرون به صرفه است و چندان بالا نیست.


در هر حال تخصصی ترین دریافت سرویس های مرتبط با تعویض و تعمیر مین برد تلویزیون سونی و سایر بردهای موجود در این دستگاه با حضور در مرکز تعمیرات تلویزیون سونی و یا از طریق تماس با این مرکز، امکان پذیر است.


تعویض پنل تلویزیون سونی

تعویض پنل ال سی دی تلویزیون، در واقع آخرین راهکار پیشنهادیِ کارشناسان تعمیرات تلویزیون سونی، به آندسته از مراجعانی است که پنل آنها شکسته شده و یا دچار آسیب جدی شده است. شکستگی پنل (که در اثر ضربه، افتادن و موارد مشابه ایجاد می شود)، آبخوردگی پنل تلویزیون (که به دلیل نفوذ مایعات رسانا به داخل تلویزیون اتفاق می افتد و در نهایت منجر به آسیب فلت‌های انتقال‌دهنده تصویر می‌شود)،


خرابی در تصویر (ایرادهایی مثل خطوط عمودی و یا پیکسل سوختگی که در اثر کارکرد و استهلاک دستگاه ایجاد می شود) و … بخشی از اشکالاتی است که در پنل تلویزیون های led و lcd ایجاد می شود و تعویض و یا تعمیر پنل تلویزیون را ضروری می سازند.) به طور کلی در میان اشکالات ایجاد شده در پنل، ایرادهایی که در اثر ضربه و عوامل مشابه (خراش یا ساییدگی) در پنل تلویزیون ایجاد می شود قابل تعمیر نبوده و تنها راه رفع آنها در این حالت، تعویض پنل تلویزیون سونی است.


تعمیرات تلویزیون سونی و دیگر واحدهای تعمیرات سونی

نمایندگی سونی ، ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات سونی به دست زبده ترین کارشناسان و مهندسان کشور و با بهره‌مندی از بهترین امکانات و ابزارآلات تخصصی است. بد نیست بدانید نمایندگی سونی ارائه دهنده خدمات پس از فروش شرکتی است که اکنون بیش از 145هزار کارمند دارد. شرکت سونی در سال 1955 اولین رادیو ترانزیستوری خود را تولید کرد و در دسامبر همان سال با عرضه یک مدل دیگر از این رادیو راه خود را برای ورود و موفقیت در بازارهای جهانی هموار ساخت. هم‌اکنون سونی با حفظ جایگاه خود در میان بیست تولیدکننده برتر نیمه‌هادی در جهان، علاوه بر تولید لوازم الکترونیکی، لوازم شبکه و پزشکی، یکی از بزرگترین شرکت‌های پخش و ضبط فیلم و موسیقی و یک موسسه خدمات مالی بین‌المللی است.


شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی سونی و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با محصول خویش تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید. خدمات مرتبط با تولیدات سونی در این مرکز بسته به محصول مورد نظر در پارت و واحد جداگانه و مجزایی به کاربران ارائه میگردد. واحدهای تعمیرات سونی در بخش زیر معرفی و شرح داده شده اند. آنچه ما را متمایز می سازد تعمیر تلویزیون با کیفیت و سرعت بالا است.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ تیر ۹۸ ، ۱۴:۱۶
وحید مومنی