تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون
تعمیر تلویزیون با دستگاه های پیشرفته و قطعات اصلی
داری مجوز از اتحادیه تعمیرکاران تهران
خدمات تعمیرات توسط مهندسین متخصص انجام می شود

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۸ ق.ظ

نمایندگی تعمیرات ال جی

 

 ال جی سرویس مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی ال جی با بیش از 15 سال تجربه در زمینه تعمیر لباسشویی ، ظرفشویی ، تلویزیون ، جاروبرقی کولر گازی آمادگی دارد خدمات تعمیر لوازم شما را در محل و منزل شما بر عهده بگیرد. نمایندگی تعمیرات ال جی سرویس شامل شش ماه ضمانت کتبی می باشد که توسط تکنسین تعمیر بعد از سرویس دستگاه شما ارایه می گردد. سعی ما بر این است که تعمیرات لوازم شما را در محل شما انجام شود تا نیاز به انتقال دستگاه به تعمیرگاه نباشد. تکنسین های ال جی سرویس آموزش های دوره ای می بینند که با پیشرفت دستگاه های جدید بتوانند تعمیرات دستگاه شما را به خوبی انجام دهند.

 شماره های تماس: 

021-44258776

021-77165937

09129633078

 

نمایندگی تعمیرات ال جی شرق تهران

زمانی که شما نیاز به تعمیرات لباسشویی ال جی خود دارید، مهم نیست که در کدام نقطه از تهران قرار گرفته اید. در نتیجه اگر نیاز به نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در شرق تهران دارید کافی است که تلفن خود را بردارید و شماره نمایندگی تعمیر ال جی در شرق تهران را از نمایندگی تعمیرات مرکزی دریافت کنید. به همین سادگی به نزدیکترین نمایندگی تعمیرات ال جی در شرق تهران دسترسی داشته باشید. هیچ تفاوتی بین خدمات ارایه شده توسط نمایندگی تعمیرات ال جی در شرق تهران با سایر نقاط وجود ندارد.

 

تمامی نمایندگی های ال جی از جمله نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشوی ال جی شرق تهران خدمات یکسانی به شما ارائه می دهند که شما به واسطه بهرمندی از این خدمات می توانید در رابطه با تعمیر لوازم ال جی آسوده خاطر باشید و هیچ نگرانی در رابطه با این موضوع نخواهد داشت.

در زمان تماس با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در شرق تهران به خاطر داشته باشید که مدل دستگاه خود را به درستی به اپراتور اعلام نمایید تا تعمیرات ال جی در کمترین زمان و با بهترین کیفیت مورد انتظار برای شما انجام شود.

 

سرویس و تعمیرات لباسشویی ال جی

امروزه لباسشویی یکی از لوازم خانگی بسیار پر مصرف در هر خانه ای است؛ اما بیشتر مردم بدون توجه به اهمیت مراقبت های لازم فقط از آن استفاده می کنند تا زمانی که ماشین لباسشویی دچار مشکل شده یا از خرابی شود و حجم زیادی از لباس های کثیف روی دست آن ها بماند!

مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی ال جی با بیش از 15 سال سابقه ارائه خدمات به شما توصیه می کند که به محض مشاهده هرگونه مشکل در رابطه با عدم عملکرد صحیح ماشین لباسشویی خود با شماره 44378203-021 تماس حاصل نمایید تا با حضور تعمیرکار ماشین لباسشویی ال جی در محل مورد نظر شما، ریسک خرابی های پیچیده تر را در آینده کاهش دهید.

در صورتی که ماشین لباسشویی شما نمی چرخد یا تخلیه نمی کند و یا کلا لباسشویی روشن نمی شود، تعمیرکاران متخصص ماشین لباسشویی ال جی می توانند با ارائه خدمات مناسب، سرویس دوره ای و یا تعمیرات فوری مشکلات دستگاه شما را در محل شما با کمترین هزینه برطرف نموده و آسودگی و آسایش را به خانه تان بازگردانند.

علاوه بر این متخصصان ما نکات و توصیه های مهمی در رابطه با نحوه استفاده صحیح از لباسشویی را به شما آموزش خواهند داد تا بتوانید از دستگاه خود استفاده بهتری داشته باشید. برای ثبت درخواست تعمیر ماشین لباسشویی ال جی خود می توانید فرم درخواست تعمیرات را تکمیل و یا با شماره 44378203-021 تماس حاصل فرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مهر ۹۸ ، ۱۱:۲۸
وحید مومنی