تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون
تعمیر تلویزیون با دستگاه های پیشرفته و قطعات اصلی
داری مجوز از اتحادیه تعمیرکاران تهران
خدمات تعمیرات توسط مهندسین متخصص انجام می شود

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۲۲ ب.ظ

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ برای اطمینان از رضایت شما، بالاترین سطح خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه می کند. از جمله خدمات ماشین لباسشویی سامسونگ که در این مرکز به صورت تخصصی ارائه می شود می توان به نصب و تعمیر لباسشویی سامسونگ در محل اشاره کرد.

 

  • شرکت مرکز تعمیرات افرا با بیش از 15 سال تجربه در زمینه تعمیر لباسشویی سامسونگ
  • تعمیر گاه مرکزی آماده پذیرش مسئولیت تعمیرات لوازم خانگی با تعهد کامل می باشند.
  • تعمیر در منزل یا محل مورد نظر شما با تعیین زمان توسط شما
  • تعمیر سریع و تضمینی با قطعات ارجینال ضمانت دار
  • ۶ ماه گارانتی خدمات تعمیرات با پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته
  • اعزام سرویس کار و تکنسین تخصصی لوازم خانگی در سریعترین زمان ممکن به محل شما

مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

 

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر لباسشویی سامسونگ منحصر به اشکالی خاص نیست و تعمیر تمامی عیوب مرتبط با این دستگاه را در شامل می گردد. هدف نهایی مرکز تعمیر لباسشویی SAMSUNG ترمیم و تعمیر قطعات معیوب این دستگاه است؛ از این‌رو حتی الامکان از تعویض قطعات اورجینالِ لباسشویی خودداری می گردد تا دستگاه کیفیت اولیه خود را از دست ندهد و بتواند با همان قطعات اصلی به کار خود ادامه دهد.

اما از سویی دیگر در صورتی که میزان نقص دستگاه بالا بوده و نیاز به تعویض برخی قطعات باشد، به شما این اطمینان را می‌دهیم که قطعات جایگزین شده در مرکز تعمیر لباسشویی سامسونگ از بالاترین سطح کیفی برخوردار باشند. تعمیرات لباسشویی سامسونگ در صورتی که به دست کارشناسان این حیطه و با استفاده از تجهیزات تخصصی این کار انجام پذیرد می‌تواند کیفیت اولیه این محصول را بازیابی کرده و مجدداً به کاربر، لذت کار با یک دستگاه نو و سالم را بچشاند.

علاوه بر این متخصصان ما نکات و توصیه های مهمی در رابطه با نگهداری و طرز استفاده صحیح از لباسشویی را به شما آموزش خواهند داد تا بتوانید از دستگاه خود استفاده بهتری داشته باشید. برای ثبت درخواست تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ خود می توانید فرم درخواست تعمیرات را تکمیل و یا با شماره 44378203-021 تماس حاصل فرمایید.

 

 

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

 

تعمیرگاه مجاز لباسشویی سامسونگ

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ گاهی نیاز دارد تا شما از تخصص کافی برخوردار باشید و یا به راحتی برخی از مشکلات را می توانید بدون کمک و یا با راهنمایی کوچک حل کنید.

همانطور که می دانید بلافاصله بعد از خرید ماشین لباسشویی فروشنده از شما می خواهد تا به ماشین لباسشویی دست نزنید و متخصصان نصب ماشین لباسشویی سامسونگ را به محل می فرستند تا برای بار اول ماشین لباسشویی شما را نصب کنند.

 همچنین این متخصصان به صورت سالیانه و یا دوره ای به سرویس ماشین لباسشویی سامسونگ شما نیز می پردازند تا از خطرات احتمالی ماشین لباسشویی شما کاسته شود.

در برخی از شرایط ماشین لباسشویی شما دچار مشکلاتی می شود که شما را از کارهایتان باز می دارد و شما نمی توانید به شستشوی لباس های خود بپردازید.

برخی از مشکلات ماشین لباسشویی به گونه ای ساده و راحت هستند که شما برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ نیاز به متخصصان تعمیرات لباسشویی سامسونگ ندارید و خودتان به راحتی می توانید تمامی این مشکلات را حل کنید. این مشکلات شامل موارد ساده ای می باشد که بهتر است برای حل آنها موارد زیر را چک کنید:

 

  • پریز و دوشاخه را چک کنید.
  • برق منزل را چک کنید.
  • شیر آب ورودی را چک کنید که باز است یا خیر.
  • به صدای داخل ماشین لباسشویی توجه کنید.
  • هر 6 ماه یا 1 سال فیلتر تخلیه را تمیز کنید.

 

متخصصان نصب ماشین لباسشویی سامسونگ در اولین نصب ماشین لباسشویی را بدون هیچگونه مشکل در اختیار شما قرار می دهند و از شما می خواهند تا به سرویس ماشین لباسشویی سامسونگ جهت جلوگیری از خرابی دستگاه خود بپردازید. یکی دیگر از مواردی که باید رعایت کنید استفاده اصولی از این دستگاه می باشد.

 

 

عیب یابی ماشین لباسشویی سامسونگ

متخصصان نصب ماشین لباسشویی سامسونگ و سرویس ماشین لباسشویی سامسونگ از روی علائم و حرکاتی تشخیص می دهند که ماشین لباسشویی درست است و یا دچار مشکل شده است. در این قسمت با روش های عیب یابی و راه حل های حل مشکلات به راحتی آشنا خواهید شد.

۱

ماشین لباسشویی روشن نمی‌شود:

 

روز های تعطیل بهترین زمان برای نظافت و شستن لباس های چرک میباشد. هنگامی که لباس ها را در ماشین لباسشویی قرار می دهید و به برق می زنید تا ماشین لباسشویی را روشن کنید ماشین لباسشویی روشن نمی شود.

این یک شوک بزرگ در شما ایجاد می شود که آیا ماشین لباسشویی من خراب شده است و یا مشکل از چیست.

به یاد داشته باشید ماشین لباسشویی نیز مانند سایر لوازم خانگی ممکن است ایراد ها و یا مشکلاتی داشته باشد که شما می توانید به راحتی با بررسی آنها مشکل را حل کنید.

گاهی دلیل روشن نشدن ماشین لباسشویی می تواند به دلیل نرسیدن برق به پریز و دوشاخه باشد.

گاهی ممکن است برق منزل شما قطع شده باشد.

بعد از بررسی مشکل برق ماشین لباسشویی بهتر است ماشین لباسشویی را دستکاری نکنید چون مشکل در قسمت برد کنترلی و یا برد اصلی می باشد که باید با متخصصان تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ تماس گرفته شود تا به دستگاه بپردازند.

۵

ماشین لباسشویی نمی‌چرخد:

 

هنگامی که شما لباس های خود را در ماشین لباسشویی قرار می دهید ممکن است در مرحله ای که باید بچرخد ماشین لباسشویی نمی چرخد که ممکن است به دلیل بار نامتعادل و نامنظم قرار گرفتن لباس ها در ماشین لباسشویی باشد که برای این کار بهتر است به صورت متعادل و به اندازه لباس ها را در داخل دیگ ماشین لباسشویی قرار دهید.
گاهی ممکن است مشکل عدم چرخش ماشین لباسشویی دلایل اساسی و تخصصی باشد که بهتر است با متخصصان تعمیرات لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید.
این دلایل اساسی می تواند شامل پارگی تسمه درام و یا ساییده شدن زغال موتور باشد. دستکاری این مشکلات در صورتی که تخصص کافی نداشته باشید باعث می شود مشکلات بیشتر و پیچیده تر شود.

۶

ماشین لباسشویی تخلیه نمی‌کند:

 

هنگامی که ماشین لباسشویی به مرحله ی تخلیه ی آب های کثیف نزدیک می شود می بینید ماشین لباسشویی خاموش می شود.
اولین چیزی که باید در این لحظه چک کنید پمپ تخلیه می باشد که باید گرفتگی و یا ایراد آن را رفع کنید. سپس باید شلنگ تخلیه را بررسی کنید که تاخوردگی شلنگ وجود نداشته باشد و در صورت تا خوردگی یا تا خوردگی را رفع کنید و یا شلنگ را تعویض کنید.
همچنین خرابی قفل درب خرابی پمپ تخلیه نیز می تواند باعث جلوگیری از تخلیه شود که این مشکلات اساسی بوده و بهتر است با تعمیرگاه مرکزی سامسونگ تماس بگیرید.

۷

درب ماشین لباسشویی باز یا بسته نمی‌شود:

 

شما می خواهید درب ماشین لباسشویی را باز کنید تا لباس ها را در ماشین لباسشویی قرار دهید و یا لباس ها را از داخل ماشین لباسشویی خارج کندی اما درب ماشین لباسشویی نه باز می شود و نه بسته.
دلیل این کار می تواند به دلیل ایراد قفل درب ماشین لباسشویی باشد که شما می توانید با کمک از متخصصان به راحتی قفل را تعویض کنید.
گاهی نیز به دلیل فعال شدن قفل کودک این مشکل صورت می گیرد که شما می توانید با فشردن دکمه غیر فعال کن درب را باز کنید.
گاهی نیز به دلیل گیرکردن لباس بین درب و یا وزن زیاد درام این مشکل رخ دهد که باید دقت کنید.

۲

هیچ برنامه‌ای در ماشین لباسشویی اجرا نمی‌شود:

 

گاهی پیش می آید که ماشین لباسشویی شما بعد از روشن شدن به هیچ وجه کار نمی کند یعنی دکمه های ماشین لباسشویی عمل نمی کنند. اگر شما با ارور A key symbol مواجه شدید بدانید قفل کودک روشن می باشد.
اگر مشکل از قفل کودک نبود بهتر از بسته بودن کامل درب ماشین لباسشویی مطمئن شوید که اگر درب ماشین لباسشویی باز باشد ماشین لباسشویی کار نمی کند.
گاهی نیز ممکن است ماشین لباسشویی مشکل اساسی داشته باشد و دلیل اصلی اجرا نشدن برنامه ها در ماشین لباسشویی اتصال در صفحه‌کلید ماشین لباسشویی می باشد.
این مشکل قابل تعمیر توسط خودتان نمی باشد و باید توسط متخصصان تعمیر لباسشویی سامسونگ بررسی و تعمیر شود.

۳

آبگیری بیش‌ از حد ماشین لباسشویی:

 

گاهی ماشین لباسشویی بیش از اندازه آبگیری می کند و کل ماشین لباسشویی را آب فرا می گیرد. علت این مشکل می تواند معیوب شدن محفظه فشار در داخل ماشین لباسشویی باشد که برای تعمیر این قطعه نیاز است با متخصصان تماس گرفته شود.
گاهی نیز مشکل در خرابی شیر برقی و ایراد سوئیچ فشار می باشد که متخصصان تشخیص می دهند قطعه را تعمیر کنند یا تعویض، تمامی قطعات کاملا اورجینال و با کیفیت می باشند.
متخصصان تمام سعی خود را می کنند تا به تعمیر قطعات و محصول بپردازند و به شما هزینه اضافی نکنند ولی در صورتی که مشکل قطعه اساسی باشد باید تعویض شود.

۴

آبگیری نکردن ماشین لباسشویی:

 

بعد از روشن کردن ماشین لباسشویی منتظر هستید تا ماشین لباسشویی آبگیری کند ولی عمل آبگیری صورت نمی گیرد.
در اولین فرصت شما باید بسته بودن شیر آب را چک کنید. اگر بسته بود آن را باز کنید و منتظر بمانید تا مشکل حل شود.
گاهی نیز مشکل تخصصی می باشد و مشکل می تواند در شیر برقی باشد و یا انسداد شلنگ ورودی باعث این امر شود. هنگامی که شما به سرویس ماشین لباسشویی سامسونگ می پردازید تمامی این انسداد ها و گرفتگی ها در اولین فرصت شناسایی می شوند و دیگر این خرابی ها به بار نمی آید.

۸

نشتی آب ماشین لباسشویی سامسونگ:

 

گاهی ممکن است ماشین لباسشویی شما دچار نشتی آب از قسمت زیرین ماشین لباسشویی شده باشد و کل آشپزخانه ی شما را آب گرفته باشد. بهتر است ابتدا شما به بررسی شلنگ تخلیه بپردازید تا هیچگونه شکستگی و یا پارگی در شلنگ رخ نداده باشد که در صورت خرابی باید شلنگ را تعمیر و یا تعویض کنید.
ممکن است مشکل نشتی از شلنگ آب ورودی ماشین لباسشویی سامسونگ باشد شما باید شلنگ را کامل چک کنید تا در شلنگ پارگی وجود نداشته باشد و یا به محل درست نصب‌ شده باشد. گاهی ممکن است دریچه شیر ورودی ماشین لباسشویی سامسونگ دچار گرفتگی یا زنگ‌ زدگی باشد و یا دریچه شیرها خراب‌ شده باشد که تمامی این ایراد ها قابل حل توسط خودتان نمی باشد و باید توسط متخصصان تعمیر لباسشویی سامسونگ بررسی و حل شود.

همانطور که می دانید جاپودری ماشین لباسشویی یکی از جاهایی است که پودرهای لباسشویی آن را به مرور زمان ساییده و سوراخ می کند در صورت سوراخ شدن جاپودری و یا ترک برداشتن این قسمت نشتی آب رخ می دهد که جاپودری باید توسط متخصصان تعویض شود.

۱۰

ماشین لباسشویی در حین اجرا متوقف می‌شود:

 

گاهی ممکن است ماشین لباسشویی حین اجرا کاملا بایستد و از کار بیفتد.

دلیل این مشکل می تواند در قسمت برد کنترلی ماشین لباسشویی باشد که خطاهای رخ داده نشان داده می شود.

گاهی کارکرد مداوم ماشین لباسشویی باعث گرم شدن ماشین لباسشویی شده و خود به خود ماشین لباسشویی خاموش می شود.

بهتر است تمامی جوانب را در این مورد زیر نظر بگیرید که اگر مشکل این موارد نباشد بهتر است با مرکز تعمیرات سامسونگ تماس بگیرید.

۹

ماشین لباسشویی لرزش دارد:

 

شاید برای اکثر شما ها پیش آمده باشد که لرزش ماشین لباسشویی باعث شده باشد که ماشین لباسشویی تا وسط آشپزخانه خرابی حرکت کرده باشد و این مشکل شما را به فکر وا می دارد تا دلیل این مشکل را بدانید.
علت لرزش بیش از اندازه ی ماشین لباسشویی می تواند به دلیل بار نامتعادل ماشین لباسشویی و یا نا تراز بودن محل ماشین لباسشویی باشد که به راحتی خودتان می توانید مشکل را حل کنید.
دلایل تخصصی این مشکل نیز می تواند به دلیل خرابی یاتاقان درام، مشکل کمک‌ فنرها و یا نا تراز بودن وزنه های تعادل باشد که بهتر است با متخصصان تعمیر لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید و در خواست کمک کنید.

۱۱

سروصدای زیاد ماشین لباسشویی سامسونگ:

 

گاهی ماشین لباسشویی صداهای ناهنجاری از خود تولید می کند که همه را به سرسام می آورد. دلیل اولیه و اصلی این صداها لقی زیر پایه های ماشین لباسشویی می باشد که باید سطح زیر ماشین لباسشویی کاملا سفت و صاف باشد.
گاهی ممکن است در داخل دیگ ماشین لباسشویی اشیاء کوچک مانند سنجاق و سکه و... وجود داشته باشد که در اثر برخورد با دیگ صداهای عجیب و غریب از خود خارج می کند.

برخی از دلایل به راحتی قابل حل توسط خودتان نمی باشد و باید با متخصصان تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ تماس گرفته شود تا مشکلات به صورت تخصصی تر حل شود این مشکلات شامل: شکستگی و یا مشکل در بلبرینگ‌های موتور و یا بلبرینگ‌های سه‌ نظامی ماشین لباسشویی، پوسیدگی و یا پارگی در تسمه ماشین لباسشویی، از تراز خارج شدن دیگ ماشین لباسشویی، آسیب دیدن شفت آبکش و یا فولی و یا غیر تراز بودن وزنه ها می باشد.
به یاد داشته باشید که تمامی مشکلات تخصصی و فنی باید توسط متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ بررسی و حل شود.

نصب ماشین لباسشویی سامسونگ

هنگامی که ماشین لباسشویی تازه می خرید بدون اینکه سختی و یا مشقتی به شما وارد شود متخصصان نصب ماشین لباسشویی سامسونگ از مراکز تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ به محل مورد نظر مراجعه کرده و ماشین لباسشویی شما را نصب می کند و کارت گارانتی محصول را امضا می کنند تا در صورت نیاز به سرویس ماشین لباسشویی سامسونگ و یا تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ تا زمان پایان مهلت گارانتی شما بتوانید بدون پرداخت هزینه به خدمات رایگان دست یابید.
اما گاهی در شرایطی که شما برای بار دوم می خواهید به نصب ماشین لباسشویی سامسونگ بپردازید بهتر است نصب ماشین لباسشویی را یاد بگیریدتا به مشکل برنخورید.
بهتر است بدانید سرویس ماشین لباسشویی سامسونگ توسط متخصصان تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ را نی از خاطرتان نبرید.

متخصصان نصب و تعمیرات لباسشویی سامسونگ در سایت های نصب و تعمیر لباسشویی سامسونگ مراحل نصب لباسشویی را به صورت زیر بیان می کنند. به یاد داشته باشید که بهتر است تمامی نکات را مرحله به مرحله رعایت کنید:

 

  • مناسب ترین محل را برای نصب انتخاب کنید که سطح صاف و ترازی داشته باشد
  • لوله ورودی و خروجی ماشین لباسشویی، پریز و لوله چاه در محل وجود داشته باشد.
  • از قرار دادن ماشین لباسشویی روی فرش بپرهیزی تا حین نشت آب مشکل دوچندان نشود.
  • شیر آب ورودی را نصب نمایید. (آب گرم به قسمت نارنجی یا قرمز و آب سرد به قسمت آبی یا سفید وصل شود)
  • شیر آب خروجی را به زیر سینک ظرفشویی و یا خروجی آشپزخانه متصل کنید.
  • بررسی سیم دوشاخه از نظر سلامتی و پاره نبودن آن.

 

ارور ها و کدهای خطای متداول ماشین لباسشویی سامسونگ

برای عیب یابی ماشین لباسشویی به ارور های ماشین لباسشویی نیز توجه می شود. ارور های ماشین لباسشویی شامل موارد زیر می باشد:

  • گاهی قسمت لاستیک دور درب از خود آب نشت می دهد که دلیل این کر تجمع انواع کرک و رسوب دور لاستیک درب می باشد و به درب ماشین لباسشویی اجازه نمی دهد تا کامل بسته شود و باعث نشتی آب می شود
  • گاها هم ممکن است لاستیک دور درب ماشین لباسشویی پاره یا سوراخ شود و آب را از خود نشت دهد.
  • گاهی نیز پمپ تخلیه ماشین لباسشویی بوش که بر روی قسمت پولی خود یک لاستیک دارد، سوراخ می شود که باعث نشتی آب می شود پس پمپ تخلیه باید توسط متخصصین تعمیر لباسشویی بوش تعویض یا تعمیر شود.
  • گاهی نیز قسمت دیگ ماشین لباسشویی در اثر بار سنگین و یا ناتراز بودن به دیواره برخورد می کند و دیگ ماشین لباسشویی سوراخ می شود و باعث نشتی می شود که باید متخصصان تعمیر لباسشویی بوش مورد بررسی قرار می گیرد.
  • گاها نیز کاسه‌نمد و بلبرینگ ماشین لباسشویی دچار مشکل می شود و باعث نشت آب شود، در این صورت باید توسط متخصصان تعمیر لباسشویی بوش مورد بررسی قرار بگیرد.

  • A key symbol :  فعال شدن قفل کودک
  • A tap symbol :  فشار آب کم در ماشین لباسشویی
  • E 23 :  نشتی آب در ماشین لباسشویی رخ‌داده است؛ و باید هرچه سریع‌تر به تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ توسط متخصصان تعمیر لباسشویی سامسونگ بپردازید تا از اتصال و برق‌گرفتگی جلوگیری شود.
  • E 18 : مسدود شدن شیلنگ ورودی آب یا فیلتر تخلیه
  • E 33 :  کف بیش از اندازه ی ماشین لباسشویی
  • E 32 : پخش نامتعادل بار ماشین لباسشویی
  • E 16 : درب ماشین لباسشویی به درستی قفل نشده است؛ و در صورت مشکل در قسمت قفل درب باید توسط متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ بررسی و تعمیر شود.

سرویس ماشین لباسشویی سامسونگ

 

متخصصان نصب ماشین لباسشویی سامسونگ بعد از امضای کارت گارانتی از شما می خواهند تا برخی از نکات را رعایت کنید تا نیازی به تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در مدت زمان کم نداشته باشید.
یکی از این نکات سرویس ماشین لباسشویی سامسونگ به صورت دوره ای سالانه می باشد. برای انجام تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در زمانهایی که مشکل بیش از اندازه بزرگتر و عمیق تر شده است شما به وقت چند برابر و پول چند برابر نیاز دارید.
هنگامی که متخصصان نصب ماشین لباسشویی سامسونگ به شما توصیه می کنند سرویس ماشین لباسشویی سامسونگ را به صورت دوره ای یا سالیانه انجام دهید می خواهند از خطرات و آسیب های احتمالی جلوگیری شود.
متخصصان تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ نیز می توانند کار سرویس را برای شما انجام دهند. شاید به ذهنتان برسد که در سرویس دوره ای یا سالیانه توسط متخصصان تعمیرات لباسشویی سامسونگ چه اقداماتی انجام می گیرد.

خدمات سرویس لباسشویی سامسونگ

 

  • بررسی شیلنگ های تخلیه و شیر آب ورودی
  • تعویض فیلتر های تخلیه
  • تعمیر و یا تعویض قطعاتی که احتمال خرابی آنها نزدیک است
  • رفع صدا های موجود در ماشین لباسشویی
  • تراز کردن ماشین لباسشویی

 

هنگامی که شما به سرویس سالیانه یا دوره ای ماشین لباسشویی می پردازید در واقع طول عمر ماشین لباسشویی را بالا می برید و نحوه ی کارکرد آن را بهتر می کنید.
ماشین لباسشویی اگر دچار خرابی و مشکل فنی شود کار شما لنگ می ماند و در واقع سرویس سالیانه به شما این امکان را می دهد که برای مدت طولانی و بدون خرابی و فوت وقت لباس های خود را تمیز کنید.
ناگفته نماند ماشین لباسشویی سامسونگ از آن دسته مارک هایی می باشد که به ندرت دچار خرابی قطعه می شود ولی متخصصان مراکز به صورت شبانه روزی آماده هستند تا شما را در امر تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ یاری کنند.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی سامسونگ

 

هنگام خرید ماشین لباسشویی افرا بعد از انتخاب مارک به خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی توجه می کنند. به یاد داشته باشید که مراکز تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ برای این به وجود آمده اند تا شما حین خرید اطمینان خاطر داشته باشید.
در مراکز تعمیر لباسشویی سامسونگ نصب ماشین لباسشویی سامسونگ و سرویس ماشین لباسشویی سامسونگ نیز انجام می گیرد.
نمایندگی های تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ وظیفه دارند تا زمان پایان مهلت کارت گارانتی به سرویس ماشین لباسشویی سامسونگ و تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ بپردازند.
اولین نصب ماشین لباسشویی سامسونگ نیز توسط متخصصان مراکز تعمیرات لباسشویی سامسونگ انجام می گیرد.
حال برخی از افراد در حین خرید ماشین لباسشویی سامسونگ در مورد خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی سامسونگ سوال می کنند تا آگاه شوند.
بهتر است بدانید خدمات پس از فروش لباسشویی سامسونگ به صورت زیر می باشد:

 

  • تا 1 سال تمامی خدمات سرویس و تعمیرات و تعویض قطعات به صورت رایگان بر عهده ی متخصصان مراکز تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ می باشد.
  • در صورت بروز مشکل در ماشین لباسشویی و یا ناراضی بودن از کارکرد ماشین لباسشویی تا 1 سال می توانید آن را برگردانید.
  • تمامی قطعات تعویضی کاملا اورجینال و دارای گارانتی می باشند.

 

به یاد داشته باشید پشتیبانی از محصول یکی از مهم ترین ویژگی های محصول می باشد. هنگامی که ماشین لباسشویی شما تحت هر شرایطی دچار آسیب می شود دیگر شما نگران نیستید که خرابی را چگونه و توسط چه کسی تعمیر کنید و یا دیگر نگران نیستید که قطعه مورد نظر را از کدام شهر و یا از کدام تعمیرگاه پیدا کنید.
ماشین لباسشویی سامسونگ توسط متخصصان کاردان و زبده ی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ، نصب ماشین لباسشویی سامسونگ و سرویس ماشین لباسشویی سامسونگ پشتیبانی می شود و با اولین تماس متخصصان به محل مورد نظر مراجعه می کنند.

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران

 

تعمیرگاه مرکزی ، به عنوان مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در سراسر تهران نمایندگی های متعددی را ایجاد کرد است تا تمامی کاربران ماشین لباسشویی سامسونگ جهت تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران آسوده باشند.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ سعی کرده است که در تمام مناطق شمال جنوب شرق و غرب تهران شعبه ایجاد کند تا همشهریان گرامی در سریعترین زمان ممکن به تعمیرکاران ماشین لباسشویی سامسونگ دسترسی داشته باشند و فقط با یک تماس در کمترین زمان ممکن تکنسین تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در محل شما حضور پیدا کرده و مشکل ماشین لباسشویی شما را حل کند.

چند سال قبل در تهران برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ باید ماشین لباسشویی سامسونگ را با خود حمل می کردید تا یک تعمیرگاه مناسب جهت تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ پیدا می کردید تا ماشین لباسشویی سامسونگ شما را تعمیر کند. در برخی مواقع مشکل تعمیرات  دستگاه شما با این مرحله تمام نمی شد و بعد از پیدا کردن تعمیرگاه لباسشویی سامسونگ ممکن بود قطعه مورد نیاز در این تعمیرگاه موجود نباشد و تا پیدا کردن قطعه باید منتظر می ماندید.

خوشبختانه امروزه سامسونگ سرویس با داشتن نمایندگی های متعدد در سرتا سر تهران این شرایط را ایجاد کرده که شما با تماس با تعمیرگاه مرکزی ، تعمیرات لباسوشیی در محل انجام شود و نیازی نیست که برای تعمیرات لباسشویی سامسونگ خود دستگاه را از منزل خارج کنید و دنبال نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ بگردید.

نمایندگی های مجاز در تهران

تعمیرگاه مرکزی با داشتن چندین نمایندگی در جنوب تهران، غرب تهران ، شمال تهران ،شرق تهران این شرایط را به وجود آورده که تعمیرات و سرویس لوازم خانگی شما به سرعت انجام شود. شما می توانید برای سرویس های دوره ای ماشین لباسشویی خود با تعمیرگاه مرکزی تماس بگرید و در خواست سرویس دوره ای کنید تا از خرابی ماشین لباسشویی  شما جلوگیری شود. سرویس های دوره ای شامل تعویض فیلتر ، سرویس موتور و تمیز کردن گرد و غبار بدنه ماشین لباسشویی می باشد .

 

هزینه های سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ

 

در صورتی که لباسشویی سامسونگ شما با مشکلی روبرو شد، به منظور انجام سرویس و تعمیرات، شما می‌توانند با یکی از شعب تعمیرگاه مرکزی بعنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید. در اولین تماس، ابتدا یکی از متخصصان ما تلاش می کنند که مشکل ماشین لباسشویی شما را به صورت تلفنی برطرف کنند. در این مرحله در صورتی که مشکل جزئی ای وجود داشته باشد شما قادر خواهید بود خود، آن را برطرف نمایید. در غیر این صورت، می توانید درخواست کنید که یکی از متخصصان ما برای رفع مشکل در منزل یا محل مورد نظر شما حضور یابند. در این حالت، تکنسین های ما ظرف مدت حداکثر1 ساعت در محل حاضر شده و به ارائه سرویس و خدمات می پردازند.

قابل ذکر است که کلیه هزینه ها و قیمت قطعات بر اساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه شده و پس از کسر تخفیف‌های مورد نظر اخذ خواهد شد. شما می توانید از مقدار هزینه های مربوط به برخی از خدمات و تعمیرات لباسشویی سامسونگ را با تماس از پشتیبانی مطلع شوید. به دلیل متغیر بودن قیمت قطعات، و لوازم یدکی بر اساس نوع و مدل ماشین لباسشویی ، می توانید در هنگام تماس تلفنی با شرکت از هزینه‌ها و نرخ قطعات مطلع شوید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۹ ، ۲۲:۲۲
وحید مومنی
يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۰۵ ب.ظ

تعمیر تلویزیون سونی

تعمیر بک لایت تلویزیون سونی

تعمیر بک لایت تلویزیون سونی یک کار تخصصی است که نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی به کاربران ارائه می دهد. این امر توسط مهندسین مجرب انجام می شود. متخصصان این مرکز برای انجام  تعمیرات بک لایت از ابزار و وسایل پیشرفته روز دنیا استفاده می کند. بک لایت مجموعه ال ای دی های می باشد که نور زمینه صفحه را تامین می کند تا تصویر قابل دیدن باشد. با خراب شدن یکی از این ال ای دی ها مدار قطع می شود و تصویر تلویزیون سیاه می شود. برای تعمیر این قسمت باید از قطعات اصلی و فابریک استفاده کرد. در غیر این صورت خرابی به زودی تکرار می شود.

یک موضوع بسیار مهم دیگر این است که تعمیر بک لایت یک کار تخصصی بوده و حتما باید توسط افراد کاردان و دوره دیده انجام شود. در غیر این صورت احتمال این که دستگاه شما آسیب ببیند و هزینه تعمیر بسیار بیشتر می شود.

 

بک لایت چیست ؟

بک لایت نور پشت صفحه ال سی دی می باشد. بک لایت را می توان مانند نور پشت آپارات در سینما تشبیه کرد. در سینما بدون نور تصویری دیده نمی شود. و همه چیز سیاه است. صفحه ال سی دی تلویزیون را می توان یک آپارات دیجیتال نام برد. که با تابیدن نور بک لایت صفحه تلویزیون قابل دیدن می شود. وقتی بک لایت تلویزیون خراب می شود تصویر تلویزیون سیاه می شود. 

بک لایت در تلویزیون های ال ای دی مجموعه ای لامپ های ال ای دی می باشد که به صورت سری و موازی کنارهم قرار گرفته اند. بعضی از مواقع حتی با خراب شدن یک لامپ مدار قطع می شود. در این حالت تصویر تلویزیون سیاه می شود. بک لایت در تلویزیون های ال سی دی مجموعه ای از لامپ های فلورسنت می باشد که به وسیله برد اینورتر روشن می شوند و روشنایی صفحه را تامین می کنند. معمولا عمر این قطعه در تلویزیون های ال سی دی از تلویزیون های LED بیشتر است.

 

علت سوخت بک لایت تلویزیون سونی

چندین موضوع وجود دارد که باعث خرابی بک لایت می شود. که ما به طور مختصر برای شما شرح می دهیم. اولین و مهمترین عامل خرابی بک لایت طول عمر لامپ های ال ای دی و شرکت سازنده بک لایت می باشد. در سال های اخیر مشاهده می شود که هر چه جلوتر می رویم عمر بک لایت تلویزیون های ال ای دی کم می شود. ما چه کارهای می توانیم انجام دهیم که عمر بک لایت بیشتر شود؟ 

  1. برای این که تلویزیون شما دیرتر خراب شود به تنظیمات تلویزیون بروید و بک لایت تلویزیون خود را بین 17 تا 15 تنظیم کنید. معمولا این قسمت در حالت عادی در حداکثر قرار دارد که به ال ای دی های تلویزیون فشار وارد می کند و باعث می شود که زودتر از کار بیفتد.
  2. قرار گرفتن تلویزیون در یک محیط خیلی گرم می باشد. به طور مثال نباید تلویزیون جای قرار بگیرد که یک وسیله گرمایشی مانند شوفاژ و بخاری پشت آن قرار بگیرد. 

 

تعمیر تلویزیون سونی در تهران

 

سونی سرویس مرکز تخصصی تلویزیون سونی در سراسر تهران نمایندگی های را ایجاد کرد است تا تمامی کاربران تلویزیون سونی جهت تعمیر تلویزیون سونی در تهران به راحتی به تعمیرکار متخصص دست یابی داشته باشند و با خیال راحت تعمیر دستگاه خود را به ما بسپارند.

تعمیرگاه مرکزی سعی کرده است که در تمام مناطق شمال جنوب شرق و غرب تهران شعبه ایجاد کند تا همشهریان گرامی در سریعترین زمان ممکن به تعمیرکاران تلویزیون سونی دسترسی داشته باشند و فقط با یک تماس در کمترین زمان ممکن تکنسین تعمیر تلویزیون سونی در محل شما حضور پیدا کرده و مشکل تلویزیون شما را حل کند.

چند سال قبل در تهران برای تعمیر تلویزیون سونی باید تلویزیون را با خود حمل می کردید تا یک تعمیرگاه مجاز جهت سرویس تلویزیون خود پیدا می کردید تا دستگاه شما را تعمیر کند. در برخی مواقع مشکل تعمیرات تلویزیون سونی با این مرحله تمام نمی شد و بعد از پیدا کردن تعمیرگاه تلویزیون سونی ممکن بود قطعه مورد نیاز در این تعمیرگاه موجود نباشد و تا پیدا کردن قطعه باید منتظر می ماندید.

خوشبختانه امروزه سونی سرویس با داشتن نمایندگی های متعدد در سرتا سر تهران این شرایط را ایجاد کرده که شما با تماس با مرکز تعمیرات سونی تعمیر دستگاه در محل انجام شود و نیازی نیست که برای تعمیرات تلویزیون سونی خود دستگاه را از منزل خارج کنید و دنبال نمایندگی مرکزی بگردید.

نمایندگی های پراکنده سونی

سونی سرویس با داشتن چندین نمایندگی در شمال تهران ، شرق تهران ، جنوب تهران ، غرب تهران این شرایط را به وجود آورده که تعمیرات و سرویس لوازم خانگی شما به سرعت انجام شود. شما می توانید برای سرویس های دوره ای تلویزیون خود با نمایندگی تعمیرات سونی تماس بگرید و در خواست سرویس دوره ای کنید تا از خرابی تلویزیون شما جلوگیری شود. سرویس های دوره ای شامل سرویس برد پاور و تمیز کردن قاب پشت تلویزیون می باشد.

 

هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون سونی

 

یکی از موارد مهم در تعمیر بک لایت تلویزیون هزینه تعمیر می باشد. البته لازم به ذکر است که بگوییم هزینه تعمیر بک لایت تلیوزیون سونی کاملا متغیر بوده و بر اساس همین موضوع معمولا پس از آنکه تکنسین نمایندگی تلویزیون سونی به محل مورد نظر شما می آید و بررسی های لازم به جهت تلویزیون سونی را انجام می دهد قیمت نهایی را اعلام می نماید.

علاوه بر این موضوع نوع قطعه ای که برای آن مشکل ایجاد آمده و سبب این موضوع شده است که شما نیاز به تلویزیون سونی داشته باشید کاملا بر روی هزینه تلویزیون سونی تاثیر گذار خواهد بود.

در رابطه با هزینه تلویزیون سونی باید بگوییم که اگر تصور میکنید که می توانید خودتان تلویزیون سونی را انجام بدهید تا جا ممکن این ریسک را نکنید. در واقع گاهی صرفه جویی در هزینه تلویزیون سونی سبب هزینه های بیشتری برای شما خواهد شد به همین دلیل شما باید به جهت تعمیر بانمایندگی تلویزیون سونی تماس حاصل نمایید.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۹ ، ۲۲:۰۵
وحید مومنی