تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون
تعمیر تلویزیون با دستگاه های پیشرفته و قطعات اصلی
داری مجوز از اتحادیه تعمیرکاران تهران
خدمات تعمیرات توسط مهندسین متخصص انجام می شود

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۹، ۰۵:۱۳ ب.ظ

علت روشن نشدن تلویزیون سونی

روشن نشدن تلویزیون سونی مسله ای است که ممکن است شما با آن روبرو شوید. این مشکل ممکن از اتصال نادرست کابل برقی تلویزیون بوده و به راحتی توسط شما برطرف می شود. در صورت حل نشدن مشکل کابل تلویزیون را به یک پریز دیگر بزنید تا از سالم بودن پریز برق اطمینان حاصل کنید. در بعضی از موارد احتمال خرابی کابل برق وجود دارد و باید کابل برق را تست کنید. برای اینکه کار باید از اهم متر استفاده کنید و کابل را چک کنید. در صورتی که دسترسی به اهم متر ندارید بهترین راه تست با یک کابل دیگر است. 

در صورتی که تمامی روش های بالا را امتحان کردید و همچنان تلویزیون خاموش بود. در این صورت احتمال زیاد تلویزیون شما دچار خرابی شده است و باید توسط یک تکنسین تعمیر تلویزیون سونی بازدید شود. 

در صورتی که تلویزیون کاملا خاموش بوده و هیچ گونه علامتی ندارد. یعنی حتی چراغ پاور تلویزیون نیز روشن نمی شود. به احتمال زیاد برد پاور تلویزیون خراب شده است و باید تعمیر شود. برد پاور در اکثر موارد تعمیر می شود و با تعویض قطعات فرسوده شروع به کار می کند. البته لازم به ذکر است که این کار باید توسط تکنسین تخصصی تلویزیون سونی انجام شود. در غیر این صورت خرابی برد بیشتر می شود. و در بعضی از موارد غیر قابل تعمیر می شود.

 

چند خرابی که باعث روشن نشدن تلویزیون سونی می شود

نوسان برق

یکی از عواملی که باعث روشن نشدن تلویزیون سونی می شود نوسان برق است. در صورتی که ولتاژ مناسب برای برق ورودی دستگاه تامین نشود تلویزیون روشن نمی شود . برای تشخیص ولتاژ مناسب برای برق ورودی تلویزیون از دستگاه محافظ برق استفاده کنید. اگر شما دستگاه محافظ برق نداشته باشید نوسان برق باعث خرابی تلویزیون شما می شود. معمولا نوسان برق باعث خرابی برد پاور تلویزیون می شود. خوشبختانه برد پاور در اکثر  موارد قابل تعمیر است و نیازی به تعویض برد نیست.

استفاده از کابل hdmi فرسوده

کابل hdmi فرسوده عامل از کار افتادن تلویزیون می باشد. دلیل آن این است که کابل به طور مستقیم به قسمت پردازنده تلویزیون وصل می شود و با کوچکترین اتصالی مین برد تلویزیون را خراب می کند. در صورتی که عامل خرابی تلویزیون استفاده از کابل نامرغوب باشد. برای تعمیر تلویزیون مین برد باید تعویض شود. البته در بعضی موارد با تعویض cpu مشکل برطرف می شود.

استفاده از فلش ویروسی

در بعضی موارد استفاده از فلش مموری ویروسی باعث می شود که تلویزیون خاموش شود. بهتر است که قبل از استفاده فلش آن را ویروس کشی کنید. فلش ویروسی باعث از کار افتادن آی سی برنامه مین برد می شود. معمولا این خرابی در تلویزیون های اندروید شایع است. برای حل این مشکل آی سی فلش باید تعویض شود. البته در بعضی موارد با آپدیت کردن مشکل حل می شود. ولی این کار باید توسط تکنسین تعمیر تلویزیون سونی انجام شود. از دست کاری بی جهت خوداری فرماید.

 

خرابی برد پاور تلویزیون

معمولا برد پاور بعد از 5 الی 6 سال نیاز به سرویس دارد و باید یک سری از قطعات فرسوده تعویض شود. در صورتی که سرویس انجام نشود برد پاور دچار خرابی می شود. و تلویزیون خاموش می شود. در اکثر موارد با خراب شدن برد پاور تلویزیون کاملا از کار می افتد. و حتی چراغ پاور تلویزیون نیز روشن نمی شود. در بیشتر وقتها برد پاور قابل تعمیر است و با تعویض قطعات سوخته برد مشکل برطرف می شود.

رفع مشکل روشن نشدن تلویزیون سونی

گام نخست در رفع مشکل خاموش شدن تلویزیون، شناسایی علت بروز این اشکال است. پس از تشخیص این مسئله که اشکال پیش آمده به چه دلیل اتفاق افتاده، می‌توان اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر تلویزیون را آغاز کرد. برای مثال در صورتی که اشکال خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ناشی از خرابی مین برد باشد، می‌بایست جهت تعمیر و یا تعویض این قطعه اقدام نمود. خرابی Cpu  مورد دیگری است که ممکن است سبب بروز چنین اشکالی گردد. در صورت خرابی یا سوختگی سی پی یو، نیاز است تا این قطعه نیز تعویض گردد. (نکته: معمولاً تعویض سی پی یو به تنهایی امکان پذیر نیست و در این شرایط باید کل مین برد تعویض گردد).

در هر حال تشخیص روش تعمیر یک تلویزیون با مشکل روشن نشدن تلویزیون صرفاً پس از بررسی دستگاه و  شناسایی علل اشکال پیش آمده مشخص می‌گردد. (در صورت مواجهه با این اشکال و عدم امکان تحویل و جایجایی دستگاه می‌توان سرویس‌های تخصصی تعمیر تلویزیون سونی را به صورت سرویس در محل تلویزیون دریافت کرد).

 

تعمیر تلویزیون سونی در تهران

 

سونی سرویس مرکز تخصصی تلویزیون سونی در سراسر تهران نمایندگی های را ایجاد کرد است تا تمامی کاربران تلویزیون سونی جهت تعمیر تلویزیون سونی در تهران به راحتی به تعمیرکار متخصص دست یابی داشته باشند و با خیال راحت تعمیر دستگاه خود را به ما پسپارند.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی  سعی کرده است که در تمام مناطق شمال جنوب شرق و غرب تهران شعبه ایجاد کند تا همشهریان گرامی در سریعترین زمان ممکن به تعمیرکاران تلویزیون سونی دسترسی داشته باشند و فقط با یک تماس در کمترین زمان ممکن تکنسین تعمیر تلویزیون سونی در محل شما حضور پیدا کرده و مشکل تلویزیون شما را حل کند.

چند سال قبل در تهران برای تعمیر تلویزیون سونی باید تلویزیون را با خود حمل می کردید تا یک تعمیرگاه مناسب جهت تعمیر تلویزیون سونی پیدا می کردید تا دستگاه شما را تعمیر کند. در برخی مواقع مشکل تعمیرات تلویزیون سونی با این مرحله تمام نمی شد و بعد از پیدا کردن تعمیرگاه تلویزیون سونی ممکن بود قطعه مورد نیاز در این تعمیرگاه موجود نباشد و تا پیدا کردن قطعه باید منتظر می ماندید.

خوشبختانه امروزه سونی سرویس با داشتن نمایندگی های متعدد در سرتا سر تهران این شرایط را ایجاد کرده که شما با تماس با ال جی سرویس تعمیرات تلویزیون در محل انجام شود و نیازی نیست که برای تعمیرات تلویزیون سونی خود دستگاه را از منزل خارج کنید و دنبال نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی بگردید.

نمایندگی های پراکنده سونی

سونی سرویس با داشتن چندین نمایندگی در شمال تهران ، شرق تهران ، جنوب تهران ، غرب تهران این شرایط را به وجود آورده که تعمیرات و سرویس لوازم خانگی شما به سرعت انجام شود. شما می توانید برای سرویس های دوره ای تلویزیون خود با نمایندگی تعمیرات سونی تماس بگرید و در خواست سرویس دوره ای کنید تا از خرابی تلویزیون شما جلوگیری شود. سرویس تلویزیون معمولا تعویض قطعات فرسوده تلویزیون می باشد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۹ ، ۱۷:۱۳
وحید مومنی
پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۹، ۰۵:۳۳ ب.ظ

تعمیر یخچال آدمیرال

مرکز تخصصی تعمیر یخچال فریزر آدمیرال

 

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر یخچال فریزر آدمیرال منحصر به اشکالی خاص نیست و تعمیر تمامی عیوب مرتبط با این دستگاه را در شامل می گردد. هدف نهایی مرکز تعمیر یخچال فریزر ترمیم و تعمیر قطعات معیوب این دستگاه است؛ از این‌رو حتی الامکان از تعویض قطعات اورجینالِ  یخچال فریزر خودداری می گردد تا دستگاه کیفیت اولیه خود را از دست ندهد و بتواند با همان قطعات اصلی به کار خود ادامه دهد.

اما از سویی دیگر در صورتی که میزان نقص دستگاه بالا بوده و نیاز به تعویض برخی قطعات باشد، به شما این اطمینان را می‌دهیم که قطعات جایگزین شده در مرکز تعمیر یخچال فریزر از بالاترین سطح کیفی برخوردار باشند. تعمیرات یخچال فریزر در صورتی که به دست کارشناسان این حیطه و با استفاده از تجهیزات تخصصی این کار انجام پذیرد می‌تواند کیفیت اولیه این محصول را بازیابی کرده و مجدداً به کاربر، لذت کار با یک دستگاه نو و سالم را بچشاند.

علاوه بر این متخصصان ما نکات و توصیه های مهمی در رابطه با نگهداری و طرز استفاده صحیح از یخچال فریزر را به شما آموزش خواهند داد تا بتوانید از دستگاه خود استفاده بهتری داشته باشید. برای ثبت درخواست تعمیرات یخچال فریزر خود می توانید فرم درخواست تعمیرات را تکمیل و یا با شماره 44378203-021 تماس حاصل فرمایید.

 

 

تعمیر یخچال آدمیرال

 

 

تعمیر یخچال آدمیرال

در زندگی امروزی که علاوه بر قیمت، کیفیت نیز حرفی برای گفتن دارد شرکت آدمیرال نیز با تولید قطعات و تجهیزات بسیار باکیفیت همواره در صدر میزان تقاضای مشتریان قرار دارد.

با توجه به این‌که یخچال آدمیرال یکی از پرمصرف‌ترین و محبوب‌ترین محصولات این شرکت آلمانی محسوب می‌شود در صورت خرابی باید راه مناسبی برای تعمیرات یخچال آدمیرال پیدا کنید.

 

تعمیر یخچال فریزر آدمیرال

 

عوامل بسیار زیادی وجود دارد که می‌تواند باعث خرابی قطعات الکترونیکی یخچال آدمیرال شود که در ادامه این مطلب به‌صورت تخصصی بررسی خواهد شد اما جای نگرانی نیست زیرا همواره راه‌هایی برای تعمیر و سرویس یخچال آدمیرال وجود دارد.

 

تعمیر ساید بای ساید آدمیرال

 

تعمیر آدمیرالیک کار بسیار تخصصی است و حتماً باید از قطعات اصلی و اورجینال شرکتی استفاده شود، ما این اطمینان را به شما خواهیم داد که تعمیر یخچال آدمیرال و ساید بای ساید آدمیرال در شرکت ما صرفاً بر اساس بروزترین استانداردهای روز دنیا و مورد تأیید کارخانه آدمیرالانجام خواهد شد. این نکته را فراموش نکنید که تعمیر یخچال آدمیرال و ساید بای ساید آدمیرالکار هر تعمیرکاری نبوده و اگر فردی چنین ادعایی کرد مراقب باشید چون احتمال خطا وجود دارد.

 

با توجه به تکنولوژی استفاده‌شده در یخچال‌های شرکت آدمیرالو همچنین کمیاب بودن قطعات اصلی و اورجینال مراقب سودجویان باشید زیرا جبران خسارت‌های ناشی از تعمیر اشتباه بسیار سخت و پرهزینه خواهد بود.

 

نکات مهم در استفاده و نگهداری از یخچال فریزر آدمیرال

به منظور افزایش کارایی و بالا بردن عمر یخچال فریزر ال جی توصیه می شود نکات زیر را در هنگام استفاده از دستگاه رعایت کنید:

  • برای ایجاد جریان هوا یخچال را حداقل بیشتر از ۲۰ سانتی متر از دیوار قرار دهید.
  • هر ۶ ماه یکبار یخچال فریزر را تمیز کنید.
  • وسایل گرما زا مانند اجاق گاز فر و یا آبگرمکن را کنار یخچال  قرار ندهید.
  • درب یخچال فریزر آدمیرال را برای مدت زمان طولانی باز نگذارید.
  • کندانسور یخچال را هر سال حداقل دو بار تمیز کنید تا گردش هوا بهتر صورت گیرد.
  • رادیاتور مشکی که در پشت یخچال قرار دارد باید جهت گردش بهتر حرارت ، تمیز شود
  • برای تمیز کردن یخچال هرگز از آب استفاده نکنید
  • برای مسافرت های طولانی بهتر است یخچال آدمیرال را از برق جدا کنید.
  • از قرار دادن غذاهای داغ در یخچال فریزر آدمیرال خودداری کنید.
  • مکان قرار گیری یخچال باید کاملا تراز باشد .
  • از پر کردن بیش از حد یخچال فریزر آدمیرال خودداری کنید زیرا نیاز است هواد در یخچال گردش داشته باشد.

 

سرویس یخچال آدمیرال

 

 

سرویس یخچال دوو

با توجه به شرایط اقتصادی امروز، سرویس و نگهداری لوازم خانگی سنگین مانند یخچال امری ضروری است؛ چرا که عدم رسیدگی به موقع به دستگاه باعث بزرگ تر شدن مشکل آن و در نتیجه تحمیل هزینه های زیاد خواهد شد. سرویس به موقع یخچال فریزر و ساید بای ساید می تواند باعث افزایش طول عمر مفید دستگاه و همچنین بالا رفتن راندمان آن شود.

 

سرویس یخچال فریزر آدمیرال

همانطور که می دانید یخچال فریزرها، یخچال ها و ساید بای ساید های آدمیرال امروزه به دلیل داشتن کیفیت عالی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. افراد حین خرید این مارک به فکر این هستند که اگر برای یخچال مشکلی پیش آمد کجا و توسط چه کسی به سرویس یخچال بپردازند.متخصصان بر این باورند که هنگامی که شما به مشکلات جزئی یخچال خود رسیدگی نمی کنید مشکل با گذشت زمان بیشتر و بزرگتر شده و شما را اذیت می کند و همچنین هزینه ی تعمیر آن نیز بالاتر می رود.

 

سرویس ساید بای ساید آدمیرال


شما می توانید با سرویس دوره ای و یا سالیانه از مشکلات و خرابی های بزرگ در آینده جلوگیری کنید. برای انجام سرویس نیازی نیست شما به تعمیرگاه به صورت حضوری مراجعه کنید. شما با پرکردن فرم سرویس سالیانه و مشخص کردن تاریخ مشخص برای این کار می توانید از این خدمات بهره ببرید.
همچنین با تماس با متخصصان سرویس یخچال آدمیرال نیز می توانید از خدمات سرویس این مراکز بهره مند شوید.

 

 

 

کد ارور های یخچال فریزر و ساید بای ساید آدمیرال جهت عیب یابی

در یخچال ها و ساید بای ساید های آدمیرال زمانی که یخچال دچار مشکلی می شود، با کمک سیستم هوشمند یخچال کد خطای آن بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود و میتوان با استفاده از این کد مشکل بوجود آمده را شناسایی کرد.

متخصصان نمایندگی تعمیرات یخچال آدمیرال با دانشی که در اختیار دارند و شناخت تمامی کد های خطا در یخچال ها و ساید بای ساید های آدمیرال این اطمینان را به مشتریان می دهند تا مشکل بوجود آمده را در اسرع وقت حل کنند و تعمیر ساید بای ساید آدمیرال را در محل انجام دهند. از جمله کد های خطای معمول در یخچال فریزر های آدمیرال در زیر به آنها اشاره شده است:

  • ارور R1 : این ارور هنگامی نمایش داده می شود که سنسور یخچال به قدری از کار افتاده است که باید توسط متخصصان تعمیر یخچال فریزر آدمیرالتعویض شود.
  • ارور RT : این مشکل در صورت ایجاد خرابی در Environmental sensor رخ می دهد که باید توسط متخصصان تعمیر یخچال آدمیرالبررسی شود.
  • ارور D1 : هنگامی که سنسور یخچال در در قسمت دیفراست دچار مشکل شده باشد این ارور نمایش داده می شود.
  • ارور DF : زمانی که کلید فریزر خراب شده باشد این ارور نمایش داده می شود واین کلید باید توسط متخصصان تعمیرات یخچال آدمیرالتعویض شود.
  • ارور EF : هنگامی که سنسور ورودی آب خراب شده باشد و یا مشکلی در این قسمت ایجاد شده باشد این ارور نمایش داده می شود.
  • ارور ET : هنگامی که یخساز یخچال دچار مشکل می شود این ارور نمایش داده می شود و بهتر است این قطعه توسط متخصصان تعمیر ساید بای ساید آدمیرالویا متخصصان تعمیر یخچال برسی یا تعویض شود.
  • ارور EU : قسمت یخساز دچار مشکل فعال و غیر فعالی شده و شما می توانید به تعویض این دکمه اقدام کنید.
  • ارور ES : نمایش این ارور به متخصصان اخطار می دهد که قسمت یخ ریزی یخچال دچار مشکل شده است.
  • ارور EA : این ارور مشکل در موتور قسمت یخساز را خبر می دهد.
  • ارور F1 : این ارور خرابی سنسور فریزر یخچال آدمیرالرا نشان می دهد. این مشکل بسیار اساسی بوده و لازم است متخصصان نمایندگی تعمیرات یخچال آدمیرالبه بررسی و تعمیر این مشکل بپردازند.
  • ارور F3 : این ارور زمانی نشان داده می شود که فریزر و یخچال گرم می شود که مشکل از المنت و ترموفیوز می باشد و بهتر است با متخصصان نمایندگی تعمیرات یخچال آدمیرالتماس بگیرید.
  • ارور E1 یا E01 : متخصصان تعمیر یخچال آدمیرال حین مواجهه با این ارور متوجه می شوند که مشکل در قسمت سنسور دمای یخچال می باشد. در این قسمت یک سوکت می باشد که اگر با فشردن مشکل حل شد که هیچ در غیر این صورت مشکل باید توسط متخصصان تعمیر یخچال فریزر آدمیرال و یا تعمیر ساید بای ساید آدمیرال مورد بررسی قرار بگیرد.
  • ارور E2 یا E02 : متخصص نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال هنگام مواجهه با این ارور متوجه می شود که مشکل در سنسور دمای فریزر می باشد.
  • ارور E3 یا E03 : متخصصان علت این ارور را مشکل در سنسور کشو یخچال می دانند و برای حل این مشکل یخچال را از برق جدا کرده و قسمت سنسور کشویی را مورد بررسی قرار می دهند. متخصصان تعمیر یخچال فریزر آدمیرال و یا تعمیر ساید بای ساید آدمیرال با تجربه و کاردان می باشند.
  • ارور E5 یا E05 : متخصصان نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در حین مراجعه با این اررو مجبور می شوند تا به صورت تخصصی به تعمیرات یخچال آدمیرال رسیدگی کنند.
  • ارور E10 : علت این ارور مشکل در ماژول برد اصلی یخچال آدمیرال می باشد که باید هرچه سریعتر توسط متخصصان تعمیر آدمیرال مورد بررسی قرار بگیرد.
  • ارور E11 : علت این ارور مشکل رخ داده در برد اصلی نمایشگر یخچال می باشد.
  • ارور E15 : مشکل در سنسور محیطی یخچال آدمیرال که متخصصان آن را از غلط نشان دادن دمای یخچال می فهمند.
  • ارور E20 : علت این ارور خرابی در برد الکتریکی اصلی و دیسپلی یخچال می باشد که شخصا باید توسط متخصصان تعمیرات یخچال آدمیرال مورد بررسی قرار بگیرد.
  • ارور E21 : علت این ارور ایراد در برد الکتریکی اصلی و یخساز یخچال می باشد که بهتر است توسط متخصصان نمایندگی تعمیرات یخچال آدمیرال بررسی یا تعمیر شود.
  • ارور EG : این ارور خرابی در شیر برقی یخچال را به شما اخطار می دهد.

 

شناخت این کد خطاها در روند تعمیر یخچال فریزر آدمیرال و تعمیر ساید بای ساید آدمیرال بسیار موثر است و نمایندگی تعمیرات یخچال آدمیرال با استخدام متخصصان زبده در امر تعمیر یخچال فریزر آدمیرال و تعمیر ساید بای ساید آدمیرال به مشتریان اطمینان خاطر می دهند که در صورت بروز هر مشکل در یخچال فریزر آدمیرال قابل تعمیر می باشد.

 

 

نصب یخچال

 

 

نصب یخچال آدمیرال

به طور کلی هدف اصلی از نصب اصولی یخچال بالا بردن راندمان و طول عمر مفید یخچال می باشد.

هنگامی که شما یخچال آدمیرال را از مغازه و یا فروشگاه های معتبر خریداری می کنید فروشنده بعد از تحویل محصول متخصص نصب یخچال را به محل می فرستد تا یخچال شما را نصب کنند.
همانطور که می دانید یخچال فریزر ها نیز با پیشرفت تکنولوژی پیشرفته تر شده و به صورت لمسی تنظیم می شوند. هدف اصلی متخصصان از نصب درست یخچال بالا بردن طول عمر یخچال و بهتر شدن راندمان مصرف می باشد.
متخصصان حین نصب یخچال های آدمیرال نکاتی را مورد توجه قرار می دهند که شامل موارد زیر می باشد:

 

  • مکان صاف و مناسبی را برای یخچال در آشپزخانه در نظر می گیرند.
  • یخچال را به یک محافظ یخچال نصب می کنند.
  • شیر آب ورودی به یخچال را چک کرده و بعد از بررسی سلامت آن را به دریچه وصل می کنند.

 

همچنین بعد از نصب متخصصان از شما می خواهند تا برای افزایش طول عمر یخچال خود نکاتی را رعایت کنید:

 

  • برای شروع به کار یخچال آن را به مدت 3-5 ساعت روی درجه متوسط و خالی قرار دهید تا با درب بسته کار کند و به حالت ایده آل فعالیت و برودت هوا برسد.
  • از قرار دادن تجهیزات سرمایشی مانند یخچال و فریزر در کنار اجاق گاز و منابع حرارتی پرهیز نمایید زیرا باعث افزایش انرژی مصرفی و کاهش بازدهی آن خواهد شد.
  • یخچال را به دیواره‌ها نچسبانید و سعی کنید از کناره‌ها حدوداً 5 سانتی متر و از پشت حدود 20-30 سانتی متر با دیوار فاصله داشته باشد
  • از گذاشتن مواد غذایی گرم در یخچال پرهیز کنید، در بین مواد غذایی گرم و داغ بیشترین تأثیر در بازدهی یخچال مربوط به مایعات است.
  • در هنگام تمیز کردن یخچال فریزر آدمیرال و یا انواع دیگر یخچال‌ها حتماً آن را از پریز برق جدا کرده و پس از یک ساعت وقفه آن را تمیز کنید.
  • اگر قصد جابجایی یخچال را دارید و یا پس از جابجایی می‌خواهید نسبت به تعمیر آن اقدام کنید حتماً به مدت 2 ساعت صبر کرده و سپس یخچال را به برق متصل نمایید.
  • در زمانی که برای مدت کوتاه مثلاً به اندازه یک مسافرت منزل را ترک خواهید کرد درجه ترموستات یخچال را بر روی کمترین حالت تنظیم نموده و با خیال راحت به مسافرت خود برسید زیرا این‌گونه یخچال کمتر فعالیت خواهد کرد و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی خواهد شد.

 

 

خدمات پس از فروش یخچال فریزر

خدمات پس از فروش یخچال یکی از مؤثر ترین اهداف بارازیابی محصولات و لوازم خانگی است که توانسته است طی سال‌ها تلاش در صدها مرکز تعمیرات گام بزرگی را در زمینه تعمیر، سرویس و خدمات پس از فروش لوازم خانگی بردارد.
با وجود این پشتیبانی شما حتی بعد از سال ها استفاده از لوازم خانگی تنها نیستید و اگر مشکلی هر چند کوچک داشته باشید تیم خدمات فنی به صورت شبانه روز در مرکز تعمیرات یخچال در سراسر ایران در کمترین زمان ممکن آماده خدمات رسانی به شما هستند.
در صورتی یخچال خریداری‌ شده شما دارای گارانتی می باشد و اعتبار گارانتی دستگاه تمام نشده است از شماره سریال محصول خود استفاده کرده و با شماره های داخل دفترچه تماس برقرار کنید. در غیر این صورت تعمیرات دستگاه هایی که فاقد گارانتی می باشند را می توانید به این مرکز بسپارید.

 

برای تعمیر یخچال آدمیرال در این مورد باید چندین دلیل که ممکن است باعث این اتفاق شوند مورد بررسی قرار بگیرند. قبل از مراجعه به نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال برای استفاده کردن از خدمات تعمیراتی نمایندگی تعمیرات یخچال آدمیرال در صورتی که یخچال فریز شما کار نمی کند و یا خوب سرد نمی کند، مراحل ساده ی زیر را بررسی کنید:

 

  • از متصل بودن یخچال فریزر خود به برق اطمینان حاصل کنید. در زمان باز کردن درها چراغ های داخل یخچال باید روشن شوند.
  • دریچه پشت قسمت فریزر را مورد بررسی قرار دهید که مسدود نشده باشد. این دریچه برای گردش هوای سرد در یخچال فریز باید کاملا پاک شوند.

 

  • حلقه های خلا در در پایین یا پشت یخچال فریزر را مورد بررسی قرار دهید اگر این حلقه ها دارای انسداد باشند باعث می شوند تا یخچال آنطور که باید وظیفه ی سرد کنندگی خود را نتواند ایفا کند.
  • با چک کردن ترموستات از سالم بودن آن مطمئن شوید.

 

  • فن چگالنده را بررسی کرده و مطمئن شوید که چیزی در آن گیر نکرده است و می تواند آزادانه حرکت کند. برای بررسی آن یخچال را از برق کشیده سپس تیغه های فن را تمیز کرده و آن را به وسیله ی دست حرکت دهید تا مشاهده کنید که چیزی به آن گیر نمی کند.

سپس برق یخچال فریز را وصل کنید و مطمئن شوید که با حرکت کمپرسور این فن نیز شروع به حرکت می کند و در صورتی که فن حرکت نکرد اقدام به تعویض آن کنید.

 

تعویض فیلتر یخچال

 

 

تعویض فیلتر یخچال آدمیرال

هدف اصلی استفاده از فیلتر در آبسردکن های یخچال، تصفیه آب از املاح و مواد معدنی و آلودگی های احتمالی می باشد. اما استفاده از این فیلترها مدت زمان داشته و نیاز به تعویض دارند.

 

زمان تعویض فیلتر یخچال

 

یکی از مواردی که نقش مهمی در تمیزی آب، تصفیه و اضافه شدن املاح معدنی به آن را دارد فیلتر یخچال محسوب می‌شود. یخچال‌های آدمیرال دارای دو فیلتر داخلی و خارجی هستند که برای زمان مناسب تعویض آن حتماً به تاریخ انقضا درج شده روی آن توجه کنید.

تهیه کردن فیلتر از شرکت ما به شما این اطمینان را می‌دهد که یک جنس اورجینال و اصلی خریداری کرده‌اید و از اصالت آن اطمینان دارید. متاسفانه تعداد مراکزی که نسبت به فروش فیلتر تقلبی اقدام می‌کنند به شدت زیاد است لذا حتماً در هنگام خرید دقت کنید.

همچنین توجه داشته باشید فیلتر یخچال هر 6 ماه یکبار یا سالیانه باید توسط متخصصان سرویس یخچال آدمیرال مورد بررسی قرار بگیرد و همچنین متخصصان باید در صورت نیاز به تعویض فیلتر یخچال آدمیرال بپردازند.

 

 

تعمیر یخچال فریزر آدمیرال در تهران

 

تعمیرگاه مرکزی افرا مرکز تخصصی یخچال فریزر آدمیرال در سراسر تهران نمایندگی های متعددی را ایجاد کرد است تا تمامی کاربران یخچال فریزر آدمیرال جهت تعمیر یخچال فریزر آدمیرال در تهران آسوده باشند.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر آدمیرال سعی کرده است که در تمام مناطق شمال جنوب شرق و غرب تهران شعبه ایجاد کند تا همشهریان گرامی در سریعترین زمان ممکن به تعمیرکاران یخچال فریزر آدمیرال دسترسی داشته باشند و فقط با یک تماس در کمترین زمان ممکن تکنسین تعمیر یخچال فریزر آدمیرال در محل شما حضور پیدا کرده و مشکل یخچال فریزر شما را حل کند.

چند سال قبل در تهران برای تعمیر یخچال فریزر آدمیرال باید یخچال فریزر آدمیرال را با خود حمل می کردید تا یک تعمیرگاه مناسب جهت تعمیر یخچال فریزر آدمیرال پیدا می کردید تا یخچال فریزر آدمیرال شما را تعمیر کند. در برخی مواقع مشکل تعمیرات جاوربرقی آدمیرال با این مرحله تمام نمی شد و بعد از پیدا کردن تعمیرگاه جاوربرقی آدمیرال ممکن بود قطعه مورد نیاز در این تعمیرگاه موجود نباشد و تا پیدا کردن قطعه باید منتظر می ماندید.

تعمیرگاه مرکزی با داشتن چندین نمایندگی در جنوب تهران، غرب تهران ، شمال تهران ،شرق تهران این شرایط را به وجود آورده که تعمیرات و سرویس لوازم خانگی شما به سرعت انجام شود. شما می توانید برای سرویس های دوره ای یخچال فریزر خود با تعمیرگاه مرکزی تماس بگرید و در خواست سرویس دوره ای کنید تا از خرابی یخچال فریزر  شما جلوگیری شود. سرویس های دوره ای شامل تعویض فیلتر ، سرویس موتور و تمیز کردن گرد و غبار بدنه یخچال فریزر می باشد .

 

 

تعمیر یخساز یخچال آدمیرال

 

 

تعمیر یخساز یخچال آدمیرال

از جمله اتفاقات رایج و مشکلات متداول یخچال فریزرها و ساید بای سایدهای ، خرابی یخساز و از کار افتادن یخساز یخچال است.

مشکلات مربوط به یخساز یخچال می تواند در دو دسته کلی قرار بگیرد.

دسته اول: مشکل درست نکردن یخ توسط یخساز یخچال می باشد و در دسته دوم، یخساز یخ می سازد اما یخ از یخچال خارج نمی شود.

گاهی ممکن است از قسمت یخساز یخچال برای شما یخی تولید نشود و یا یخ تولید شده در منبع در همان جا باقی بماند و شما نتوانید از دستگاه یخ تحویل بگیرید.

 

متخصصان تعمیر یخچال آدمیرال علت عدم تولید یخ را موارد زیر می دانند:

  • مسدود بودن شلنگ انتقال آب به یخچال آدمیرال
  • مشکل در فیلتر آب
  • خراب بودن شیر برقی یخچال آدمیرال
  • مشکل در برد کنترلی یخساز یخچال
  • مشکل در میکروسوئیچ قفل درب
  • مشکل در ترموستات

 

به یاد داشته باشید که شما به تنهایی قادر نخواهید بود که تمامی این موارد را مورد بررسی قرار دهید و در صورتی که احساس می کنید برای حل این مشکلات آماده نیستید بهتر است از متخصصان تعمیر و یا سرویس یخچال آدمیرال کمک بگیرید.

در سایت های مخصوص محصولات آدمیرال نیز مکتم هایی وجود دارد تا شما به راحتی بتوانید از پشتیبانان و یا متخصصان تعمیرات یخچال کمک بگیرید.

 

 

عیب یابی و رفع عیب یخچال فریزر

برای راحتی شما کاربران گرامی خدمات مختلفی در مورد تعمیرات یخچال آدمیرال به‌صورت تخصصی فراهم‌شده که یکی از مهم‌ترین خدمات ارائه‌شده در گروه فنی ما عیب‌یابی و تعمیر یخچال در محل است. درنتیجه کافی است اگر با مشکل تعمیر یخچال آدمیرال مواجه شده‌اید با ما تماس حاصل نموده و مشکل خود را مطرح کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن کارشناسی برای بررسی و حل موضوع به محل مورد نظر شما ارسال شود.

 

مجموعه ما با داشتن سالیان سال تجربه به پشتوانه مهارت کارشناسان و حمایت کاربران گرامی توانسته رضایت صددرصدی مشتریان خود را در زمینه تعمیر یخچال آدمیرال به دست آورد و همین موضوع باعث خواهد شد تا خیال مشتریان جدید از بابت روند عیب‌یابی و تعمیرات راحت باشد.

با فراهم کردن این امکان به کاربر و مشتری این قابلیت داده خواهد شد تا از هرگونه هزینه‌ی اضافی مرتبط با حمل‌ونقل پرهیزکرده و همچنین کل روند تعمیر یخچال آدمیرال در محل انجام شود تا هیچ سختی شامل حال مشتریان گرامی نشده و کاملاً از روند تعمیر اطمینان حاصل فرمایند.

در حین تعمیرات یخچال ممکن است برخی از قطعات به‌طورکلی نیاز به تعویض داشته باشند لذا مجموعه فنی ما تضمین می‌کند که تمامی لوازم موردنیاز برای تعمیر توسط کارشناسان قابل تأمین بوده و نیاز نیست نگران پیدا کردن قطعات یخچال آدمیرال باشید.

زیرا ممکن است دراین‌بین سودجویانی وجود داشته باشند که قطعات تقلبی را به شما بفروشند اما ما این اطمینان را به شما خواهیم داد که تمامی قطعات عرضه‌شده توسط این مجموعه فنی کاملاً اصل و اورجینال بوده و بدون هیچ واسطه‌ای از شرکت‌های تولیدکننده خریداری‌شده است.

علت‌های خرابی یا کارنکردن یخچال آدمیرال می‌تواند بسیار متفاوت باشد اما از متداول‌ترین مشکلاتی که برای این یخچال‌ها در حین کار پیش خواهد آمد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که دلیل مشخصی نیز دارند و به‌راحتی توسط تکنسین‌های گروه فنی ما قابل‌حل هستند.

 

  • کار کردن یخچال به‌صورت دائمی و بدون توقف که دلیل آن می‌تواند بازماندن بیش‌ازحد در یخچال باشد و یا احتمال خرابی لاستیک‌های عایق دور درب یخچال وجود دارد.
  • یکی دیگر از علل خرابی یخچال نیز دمای بالای محیط آشپزخانه است که ممکن باعث شود تا موتور یخچال نیاز به تعمیرات داشته باشد.
  • یخچال می‌تواند دارای صدای غیرطبیعی باشد که در این موارد قطعاً با متخصص تماس بگیرید.
  • واشر دور درب پاره شده که ممکن است به دلیل کهنگی یا پارکی توسط یک ابزار باشد.
  • خرابی یخ‌ساز دستگاه که می‌تواند به دلیل خرابی فیلتر یا موتور باشد
  • خراب کمپرسور یخچال که دلیل آن می‌تواند کار کردن مداوم یا نوسان برق باشد.
  • ایجاد برفک و یخ‌زدگی بالا که علت آن می‌تواند بازماندن درب یخچال یا یک نشتی در آن باشد.
  • خالی شدن مخزن آب یخچال که این نیز می‌تواند به دلیل وجود یک سوراخ در مخزن باشد.
  • عدم وجود سرما در یخچال علیرغم کار مداوم موتور که دلیل آن ممکن است عدم وجود گاز، یا کم بودن آن باشد.

 

قبل از شروع به کار موتور ممکن است صدایی شنیده‌شده و به‌یک‌باره موتور از کار بیفتد که دلیل این مشکل می‌تواند ضعیف بودن برق، خرابی اورلود، تیم سوز بودن موتور و یا مواردی دیگر باشد.

 

هزینه های سرویس و تعمیرات یخچال فریزر آدمیرال

 

در صورتی که یخچال فریزرآدمیرال شما با مشکلی روبرو شد، به منظور انجام سرویس و تعمیرات، شما می‌توانند با یکی از شعب آدمیرالسرویس بعنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر آدمیرال تماس بگیرید. در اولین تماس، ابتدا یکی از متخصصان ما تلاش می کنند که مشکل یخچال فریزر شما را به صورت تلفنی برطرف کنند. در این مرحله در صورتی که مشکل جزئی ای وجود داشته باشد شما قادر خواهید بود خود، آن را برطرف نمایید. در غیر این صورت، می توانید درخواست کنید که یکی از متخصصان ما برای رفع مشکل در منزل یا محل مورد نظر شما حضور یابند. در این حالت، تکنسین های ما ظرف مدت حداکثر1 ساعت در محل حاضر شده و به ارائه سرویس و خدمات می پردازند.

قابل ذکر است که کلیه هزینه ها و قیمت قطعات بر اساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه شده و پس از کسر تخفیف‌های مورد نظر اخذ خواهد شد. شما می توانید لیستی از هزینه های مربوط به برخی از خدمات و تعمیرات یخچال فریزر آدمیرال را در جدول زیر مشاهده کنید.   هزینه های ذیل مربوط به اجرت تعویض قطعات و انجام تعمیرات می باشد. به دلیل متغیر بودن قیمت قطعات، و لوازم یدکی بر اساس نوع و مدل یخچال فریزر، می توانید در هنگام تماس تلفنی با شرکت از هزینه‌ها و نرخ قطعات مطلع شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۹ ، ۱۷:۳۳
وحید مومنی
پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۹، ۰۱:۱۱ ب.ظ

دلیل به وجود آمدن صدا از یخچال ال جی

یکی از مشکلاتی که افراد از آن اظهار گلایه دارند و در کنار آن انتقاد های بسیاری از شرکت ال جی می کنند، مسئله ی صدا دادن یخچال ال جی می باشد. ممکن است شما جز افرادی باشید که از یخچال های مارک ال جی استفاده می کنید و مشکل صدا دادن یخچال ال جی را نیز تجربه می کنید و به دنبال پیدا کردن دلیل ایراد در یخچال ال جی هستید.

از جمله مشکلاتی که به سبب صدا دادن یخچال ال جی به وجود می آید کلافگی اعضای خانواده و یا افرادی که در یک خانه و با یخچال ال جی زندگی می کنند می باشد. این صدا معمول شکل و شمایل مختلفی دارد و یکنواخت نمی باشد و افراد خود نیز شاهد صدا های مختلف با میزان شدت بالا یا پایین هستند.

افراد معمولا بدون در نظر گرفتن این دردسر ها که منبع آن صدا های یخچال می باشد به دنبال پیدا کردن دلیل این صدا هستند و معمولا هم به نتایجی خوبی دست پیدا می کنند. پس از این که افراد به دنبال صدای یخچال می روند و علت آن را پیدا می کنند سعی دارند تا هرچه سریع تر این مشکل را برطرف کنند، برای این کار باید از یک تعمیر کار مجرب و دارای تجربه کمک بگیرید.

دلیل به وجود آمدن صدا از یخچال ال جی چیست؟

صداهایی که از یخچال ال جی به گوش می رسد معمولا به دلیل خراب شدن یکی از اجزای تشکیل دهنده ی آن می باشد و در اکثر مواقع به سهولت حل می شود. افرادی که این صدا ها را می شنوند و برای از بین بردن آن هیچ اقدامی نمی کنند باید بدانند که ممکن است قسمت های داخلی دستگاه دچار مشکل شده باشد و در صورت عدم رسیدگی به آن ممکن است سبب آسیب دیدگی بیش تر دستگاه شوند.

از جمله مواردی که ممکن است در به صدا در آمدن دستگاه نقش داشته باشند می توانیم به فرسودگی دستگاه، عدم نصب صحیح آن و همچنین در کنار این دو به وجود اختلال در یکی از اجزای تشکیل دهنده ی یخچال اشاره کنیم. نمایندگی تعمیرات ال جی سرویس در کنار شماست تا بتوانید با مطالعه ی این مقاله نسبت به از بین بردن و یا پیدا کردن علت صدای یخچال خود اقدام کنید.

در همین ابتدا بهتر است به این مورد اشاره کنیم که اگر تجربه و تخصص خاصی در زمینه ی باز کردن قطعات و تعمیر آن و یا به طور کلی سرویس یخچال ال جی ندارید بهتر است از انجام هر گونه کار های خودسرانه خودداری کنید. توصیه ی ما این است که در صورت بروز هرگونه مشکل با نمایندگی تعمیرات ال جی سرویس تماس بگیرد.

دلیل صدا دادن یخچال ال جی چیست؟

یکی از موضوع هایی که برای افراد درباره ی دستگاه ال جی بسیار داری ابهام می باشد، صدا دادن یخچال ال جی می باشد و در اکثر مواقع افراد به دنبال شناسایی ال آن بوده اند. یکی از نکاتی که باید ذکر کنیم این است که پس از خریداری یخچال فارغ از نوع برند آن با گذشت مدت زمانی کم کم شروع به ایجاد درد سر می کند و نیاز به سرویس کردن خواهد داشت.

پس از این که از یخچال ال جی هم برای مدتی استفاده کردید باید بدانید که این دستگاه نیز کم کم فرسوده خواهد شد و شروع به صدا دادن خواهد کرد. نکته ی بعدی هم که باید ذکر کنیم این است که برخی از یخچال ها دارای سیستم هشدار دهنده می باشند، به این ترتیب که با علامت دادن به مصرف کننده نشان می دهد که در یک یا چند قطعه و یا بخش، مشکلی به وجود آمده است.

در برخی موارد شاهد این هستیم که صدا های به وجود آمده از دستگاه به دلیل یک ایراد کاملا ساده می باشد، برای مثال می توانیم به عدم جا انداختن صحیح کشو های دستگاه اشاره کنیم. روشن نشدن لامپ داخل یخچال، مشکل در لاستیک درب یخچال، ایراد در کمپرسور، عدم کارکرد صحیح فن، کار نکردن و یا خراب شدن اپراتور، شکستگی قسمت هایی از یخچال، عدم تراز و همچنین نصب صحیح دستگاه و زمانی که پایه های دستگاه ثابت نباشد، شاهد به وجود آمدن صدا از دستگاه خواهیم بود.

دلیل به وجود آمدن صدا از یخچال ال جی چیست؟

افراد می توانند برای از بین بردن مشکلات دستگاه خود از اقدامات زیر بهره ببرند.

1. بررسی کردن یخچال

همان طور که ذکر یکی از دلیل های صدا دادن یخچال ال جی که دارای سیستم هشدار دهنده هستند، بسته نبودن درب آن و همچنین جا انداختن کشو ها به صورت اشتباه می باشد. در صورتی که دستگاه به شما هشدار داد باید بخش های مختلف یخچال را چک کنید. برای مثال اگر شاهد وجود ایراد در لاستیک درب بودید بهتر است به کمک یک تکنسین مجرب آن را عوض کنید.

2. تراز کردن دستگاه به صورت صحیح

از جمله دلیل های بسیار ساده ای که ممکن است باعث صدا دادن یخچال ال جی شود عدم تراز صحیح آن می باشد. هنگامی که دستگاه نصب می شود دقت داشته باشید که آن را کاملا صاف و تراز شده در محل نصب کنند. زمانی که یخچال از تراز خارج شود ممکن است باعث ایجاد صدا های نا مطلوب شود.

دلیل به وجود آمدن صدا از یخچال ال جی چیست؟

3. سرویس کردن کمپرسور دستگاه و برطرف کردن ایراد در یخچال ال جی

امکان این که صدا دادن یخچال شما به علت وجود مشکل در کمپرسور آن باشد بالا است، این مورد خصوصا در دستگاه هایی که مدت زیادی از عمر آنها می گذرد بیش تر می باشد. یکی از نشانه های خراب شدن کمپرسور یخچال ایجاد صدا های آزار دهنده با شدت بسیار بالا می باشد که افراد معمولا از آن ها کلافه می شوند و نیم توانند آن را برای مدت زیادی تحمل کنند.

نکته ای که باید قبل از تماس با تعمیر کار های متخصص و یا نمایندگی تعمیرات ال جی سرویس آن را چک کنید این است که ممکن است صدا های به گوش رسیده به دلیل شل شدن پایه های کمپرسور باشد، بنابراین افراد می توانند با چک کردن این موضوع از متحمل شدن هزینه های تعویض کمپرسور و دیگر موارد به صورت کاملا خلاص شوند.

باید بگوییم که اگر کمپرسور دستگاه خراب باشد و همچنین تکنسین های نمایندگی ال جی سرویس از آن باخبر شوند نسبت به تعویض آن باید اقدام شود. این تعویض قطعه معمولا در محل یخچال و توسط تعمیرکاران مجرب ال جی سرویس انجام می شود.

4. سرویس کردن فن یخچال ال جی

زمانی که حتی یکی از فن های یخچال دچار مشکل شود، سر و صدای زیادی از یخچال به گوش می رسد و افراد باید از این موضوع آگاه باشند. برای از بین بردن مشکل یخچال ال جی در این زمینه می بایست تک تک فن ها را چک کنید تا متوجه خرابی آن ها شوید و پس از آن باید نسبت به تعویض و یا تعمیر آن اقدام کنید توصیه ما این است که تعویض فن ها بهتر است زیرا در صورت تعمیر امکان خرابی دوباره آن بالا می باشد.

همه ی یخچال بدون در نظر گرفتن برند آن ها دارای فن های مختلفی هستند که هر کدام از آنها وظیفه های به خصوصی دارند. برای مثال فن هایی که وظیفه ی خنک کردن دستگاه را دارند، فن هایی که وظیفه ی آن ها گردش جریان هوا می باشد، فن مختص رادیاتور و کندانسور که بیش تر در مدل های ساید بای ساید دستگاه های به روز ال جی نصب می باشند و وظیفه ی سرد کردن رادیاتور را دارند.

زمانی که فن های دستگاه ال جی دچار خاک گرفتگی می شوند و یا آن ها را به موقع روغن کاری نمی کنند و یا به علت های مختلف دچار مشکل می شوند مطمئنا شاهد به وجود آمدن صدا از دستگاه ها خواهیم شد. یکی از فن های دیگر دستگاه فن اپراتور نام دارد که در صورت خراب شدن آن نیز شاهد به وجود آمدن صدا های زیاد از دستگاه ال جی خواهیم بود.

دلیل به وجود آمدن صدا از یخچال ال جی چیست؟

کیفت بالا در نمایندگی تعمیرات ال جی سرویس

نمایندگی تعمیرات ال جی سرویس به دلیل سابقه ی خوبی که در زمینه ی ارائه خدمات به مشتریان در بخش های مختلف توانسته است که در میان مردم رضایت خوبی برخوردار شود. افراد می توانند از این نمایندگی برای از بین بردن مشکلات یخچال های ال جی و همچنین دیگر برند ها کمک بگیرند. شما می توانید با این نمایندگی تماس گرفته مشکل خود را شرح داده و در اسرع وقت شاهد حضور تکنسین های مجرب در محل خود باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۹ ، ۱۳:۱۱
وحید مومنی
چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۹، ۰۶:۵۰ ب.ظ

تعمیر تلویزیون

تعمیر تلویزیون 

 

تکنیک tv  مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون با بیش از 20 سال تجربه در زمینه ی تعمیر لوازم صوتی و تصویری با بهره گیری از کادر متخصص تعمیر تلویزیون، آمادگی دارد تعمیرات دستگاه  شما را در اسرع وقت و با قیمت مناسب در محل و منزل شما به عهده بگیرد. وجه تمایز این گروه از لحاظ فنی : تسلط کامل کارشناسان به آخرین تکنولوژی ساخت و تعمیر انواع تلویزیون در تمامی برند ها می باشد , آنالیز و تحلیل با بهره گیری از جدید ترین دستگاه های تعمیر و از طرفی دیگر قیمت بسیار مناسب تعمیرات و قطعات می باشد.

از جمله خدمات قابل ارائه توسط نمایندگی تکنیک tv ،  تعمیر تلویزیون در شهرستان های تهران ( پردیس ، بومهن، پاکدشت، شهریار، اندیشه ، ورامین ...) , اعزام نیروی مجرب و متخصص به همراه قطعات مورد نیاز به این شهرستان ها در سریع ترین زمان ممکن, پذیرش کار از همکاران دارای مجوز رسمی و تعمیر و فروش برد انواع تلویزیون می باشد.

 

روند تعمیر تلویزیون در مرکز تخصصی تکنیک TV

نمایندگی تعمیر تلویزیون در تهران

متخصصان تعمیرات تکنیک TV خدمات تخصصی ال جی ، پیش از هر اقدامی، اطلاعات و راهنمایی‌های مورد نیاز را در اختیار شما قرار می‌دهند تا امکان یک انتخاب آگاهانه برای شما فراهم گردد.در صورت نیاز به تعمیر تلویزیون برخی از اطلاعات اولیه و راهنمایی های فوق الذکر شامل موارد ذیل میباشد

 

  • پاسخگویی به تمام پرسش‌های مشتریان
  • نحوه تعمیر دستگاه
  • مدت زمان مورد نیاز برای تعمیر و محل آن
  • روند تعمیر تلویزیون
  • برآورد هزینه تعمیر
  • نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعات و اطلاعاتی از این دست می‌باشد.

 

در صورت تأیید مشتری، متخصصان اقدام به تعمیر تلویزیون ال جی شما خواهند کرد و تمام تلاش این مجموعه آن است تا نیازی به تعویض قطعات اورجینال یک تلویزیون نباشد. در غیر اینصورت، این اطمینان به شما داده می‌شود که تمامی قطعاتِ تعویضی اصل ‌باشند.

پس از اتمام فرآیند بازسازی و تعمیرات ، بررسی‌های نهایی انجام شده و کارشناسان فنی، پس از انجام تست‌های اولیه و اطمینان از عملکرد صحیح تلویزیون، آن را تحویل میدهد. در غیر اینصورت، کالا به بخش مرکز فنی ارجاع داده خواهد شد.

شما کاربران گرامی می توانید اطلاعات مرتبط با روند تعمیر tv و خدمات مرتبط با هریک از آنها را با مراجعه به بخش روند تعمیرات مشاهده نمایید.

 

مختصری در مورد مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون تکنیک TV

 

مرکز تعمیر تلویزیون تکنیک TV با سالها تجربه درخشان در زمینه ی تعمیر برد و انواع تلویزیون LG از جمله ( OLED , LCD , LED , Plasma , CRT ) با بهره گیری از کادر متخصص تعمیر تلویزیون، آمادگی دارد تعمیرات تلویزیون های شما را در اسرع وقت و با قیمت بسیار مناسب در منزل یا محل کار به عهده بگیرد. وجه تمایز این گروه از لحاظ فنی : تسلط کامل کارشناسان به آخرین تکنولوژی ساخت و تعمیر انواع تلویزیون و برد , آنالیز و تحلیل با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات تعمیر تلویزیون و از طرفی دیگر قیمت بسیار مناسب تعمیرات و قطعات می باشد.

از جمله خدمات قابل ارائه توسط این مرکز تعمیر تلویزیون در شهرستانهای تهران ( کرج , شهریار , اسلام شهر , اندیشه ، پاکدشت، ورامین ...) , اعزام نیروی متخصص و مجرب به همراه قطعات مورد نیاز به این شهرستانها در اسرع وقت , پذیرش کار از همکاران دارای مجوز رسمی و تعمیر و فروش برد انواع تلویزیون می باشد.

 

 

تعمیر تلویزیون در منزل

تعمیر تلویزیون در منزل و محل شما با ضمانت

تعمیر تلویزیون در منزل برای آن دسته از مشتریانی است که دستگاه تلویزیون آنها دچار نقص و خرابی گشته و به هر دلیل امکان جابجایی و تحویل آن به تعمیرگاه وجود ندارد.

مرکز سرویس ال جی به منظور آسایش خاطر و رفاه حال هموطنان، این امکان را فراهم نموده است تا در صورت درخواست مشتریان محترم، کادر فنی تعمیر و کارشناسان این حوزه، جهت تعمیر تلویزیون به منزل اعزام گردند.

در این سرویس کارشناسان تعمیرات خود به محل مورد نظر اعزام گشته و تمامی عملیات مورد نیاز جهت تعمیر و راه اندازی مجدد دستگاه را انجام می نمایند.

کارشناسان اعزامی مجموعه ای از قطعات و لوازم جانبی دستگاه را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت نیاز نسبت به تعویض قطعات معیوب اقدام نمایند.

این امر سبب صرفه‌جویی در زمان و سرعت بخشی به روند تعمیر دستگاه در منزل صورت گرفته است و شما را از سردرگمی برای خرید قطعه مناسب و اورجینال رها خواهد کرد.

خدمات مرتبط با تعمیر محدود به مورد تعمیراتی خاصی نیست و تمامی ایرادات و اشکالات مرتبط با انواع تلویزیون را شامل می گردد.

شما مشتریان گرامی می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت درخواست خود مبنی بر اعزام کارشناسان تعمیر تلویزیون به منزل را ثبت نمایید. کارشناسان این مرکز بخشی از دانش اطلاعاتی خویش درباره تعمیرات و فناوری های مرتبط با این دستگاه ها را در قسمت پاسخگویی به شما مشتریان گرامی ارائه می دهند.

لازم به ذکر است سرویس ال جی با پیشرفته ترین دستگاه فلت زن ، تعمیر تلویزیون آب خورده را هم تقبل می کند.

 

مرکز تعمیر تلویزیون تکنیک TV

 

 

تعمیرات و رفع اختلالات ایجاد شده در انواع تلویزیون و برد دستگاه‌ها اگرچه ادعای بسیاری از مراکز فعال در سطح شهر می‌باشد لیکن با توجه به پیشرفت ساخت و تولید جدید تلویزیون انواع برندها ، آنالیز و تعمیرات انجام شده می‌بایست به دست کارشناسان و متخصصانی صورت پذیرد که ضمن آشنایی و تسلط کامل با پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ و تجهیزات روز دنیا، دانش فنی مورد نیاز را کسب کرده باشند ؛ لذا عدم توجه به این امر و مراجعه به مراکز غیرمجاز جهتِ انجامِ تعمیرات انواع تلویزیون و برد ، سبب می‌گردد تا بسیاری از دستگاه‌ها پس از تعمیر در مرکز غیرمجاز، هیچ‌گاه کیفیت اولیه خود را بازنیابند و گاهی با خرابی بیش از پیش، امکان بهبود و تعمیر آن‌ها برای همیشه از بین برود.

 

از این رو پیشنهاد مرکز تخصصی تکنیک تی وی به شما این است , پیش از مراجعه به این مراکز دقت و اطلاعات لازم را کسب نمائید

 

" نیازی به صرف انرژی و زمان برای یافتن تعمیرگاه نخواهید داشت "

" هم اکنون به جمع 12000 مشتری رضایتمند تکنیک TV بپیوندید "

 

 لازم به ذکر است تعمیر تلویزیون او ال ای دی (OLED) , ال ای دی (LED) , ال سی دی (LCD) , پلاسما و بُردها بصورت تخصصی و همراه ضمانت صورت می گیرد

مرکز تخصصی تعمیر تکنیک TV تمامی تلویزیون و برده هایی را که توسط متخصصان این گروه تعمیر می شوند سه ماه ضمانت می کند.

 

برچسب ها : تعمیر تلویزیون سونی ،تعمیر تلویزیون در منزل، تعمیر تلویزیون ال جی ،تعمیر تلویزیون ال جی در منزل,TV,LG,خاموش و روشن شدن تلویزیون ال جی،تعمیر ال ای دی (ال جی)

 

 

مزایای تعمیر تلویزیون در منزل

 

  • به دلیل وجود قطعات جانبی تلویزیون به همراه کارشناس ، نیازی به خروج از محل برای تهیه‌ی قطعات جانبی مورد نیاز نخواهید داشت و بدین ترتیب با پرداختن به دیگر امور، در وقت و زمان خود صرفه‌جویی نموده‌اید.
  • تمامی مراحل تعمیر پس از کسب اجازه و تأیید صاحبان دستگاه انجام خواهد شد.
  • کارشناس تعمیر تلویزیون در منزل پس از اتمام کار، جهت افزایش عمر مفید دستگاه به شما آموزش خواهد داد
  • در صورت درخواست شما، مشاوره و راهنمایی‌هایی در زمینه‌ی خرید و تعمیر تلویزیون ارائه می‌گردد.
  • به دلیل انجام تعمیر تلویزیون در منزل نیازی به جابجایی و حمل دستگاه تلویزیون نخواهید داشت.
  • با استفاده از این سرویس از مشکلاتی که ممکن است در حین جابجایی دستگاه رخ دهد، پیشگیری می‌گردد. (مشکلاتی نظیر ضربه خوردن، گم شدن برخی از قطعات، شکستگی تلویزیون و … ).
  • در این روش نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی برای حمل دستگاه و جابجایی آن نخواهید داشت.
  • به دلیل انجام تعمیر تلویزیون در منزل می‌توانید بر مراحل تعمیر تلویزیون نظارت داشته باشید.
  • کارشناسان تعمیر که به محل اعزام می‌گردند هیچ گونه محدودیتی در انجام تعمیر تلویزیون نخواهند داشت زیرا تمامی ابزار و تجهیزات تعمیر و ترمیم را با خود به همراه دارند.
  • کارشناسان مجرب و متعهد این مرکز، قطعات اصل را از تقلبی به آسانی تشخیص داده و از کاربرد آن‌ها در حین تعمیر خودداری می‌کنند.
  • پیش از اقدام به تعمیر توسط کارشناسان این مرکز می‌توانید از میزان هزینه و دستمزد عملیات تعمیر دستگاه تلویزیون اطلاع یابید.
  • در این روش شما می‌توانید تمامی پرسش‌های خود را با کارشناس اعزامی در میان گذاشته و نسبت به رفع و حل آن‌ها اقدام نمایید.

پاسخگویی مرکز تعمیر تلویزیون در تهران

نحوه پاسخگویی به پرسشهای کاربران تکنیک TV ،مرکز پاسخگویی به پرسش های کاربران تکنیک TV وظیفه پاسخگویی به تمامی پرسش های دریافتی از سوی کاربران را بر عهده دارد.

در این مجموعه تیمی از کارشناسان و تکنسین های تعمیر حضور دارند تا پاسخگوی پرسش های حضوری و غیرحضوری کاربران این مرکز باشند. راه‌اندازی مرکز پاسخگویی به پرسش های کاربران مبتنی بر این باور بوده که مشتری‌گرایی در یک سازمان از مهمترین عوامل موفقیت در هر سازمان است و این استراتژی باید مبتنی بر رفع مشکلات و مسائل مشتری از طریق شناسائی خواست‌های پنهان و آشکار او چه در زمان حال و چه در آینده باشد.

در همین راستا کارشناسان ما در مرکز تعمیرتلویزیون پاسخگوی پرسش های شما کاربران خواهند بود تا حتی الامکان برطرف کننده پاره ای از مشکلات و مسائل شما در این زمینه باشند.

شما کاربران گرامی می توانید از قسمت پاسخگویی به سوالات هر گونه پرسش در زمینه تعمیرات را با کارشناسان این مرکز در میان گذاشته و پاسخ های خویش را در قسمت پاسخگویی به سوالات دریافت نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ تیر ۹۹ ، ۱۸:۵۰
وحید مومنی
شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۹، ۰۵:۰۸ ب.ظ

علت وجود هاله سیاه در تلویزیون سامسونگ

دلایل وجود هاله یا لکه سیاه روی تصویر تلویزیون

هاله مشکی افتاده روی صفحه

تلویزیون سامسونگ نیز مانند سایر تلویزیون ها گاهی دچار مشکلاتی می شود که ممکن است شما را شوکه کند. همانطور که میدانید تلویزیون سامسونگ یکی از برند های معتبر و معروف در ایران می باشد که بسیار پرفروش و پرطرفدار می باشد. این برند دارای انواع مدل های مختلف تلویزیون و سایر وسایل برقی می باشد که هر یک از آنها دارای کیفیت های بسیار عالی و خوبی می باشند.
بهتر است بدانید که در این بخش از مقاله ی سامسونگ سرویس در رابطه با تلویزیون سامسونگ و مشکلات آن بحث خواهیم کرد. در این بخش نیز در رابطه با مشکل لکه یا هاله سیاه تلویزیون سامسونگ با شما بحث خواهیم کرد که یک مشکل رایج در این نوع تلویزیون و سایر تلویزیون ها می باشد

شاید این سوال به ذهنتان برسد که دلیل ایجاد این لکه ها یا هاله های سیاه بر روی تلویزیون چیست؟ چرا ایجاد می شوند؟ چگونه میتوان این مشکل را به راحتی رفع کرد؟ در این بخش از مقاله به تمامی سوالات شما پاسخ داده می شود و فقط کافیست تا پایان این مقاله همراه ما باشید.
گاهی ممکن است هاله یا لکه سیاه رنگی در صفحه نمایش تلویزیون شما نمایان شود که شما را نگران کند، قابل ذکر می باشد که این مشکل ممکن است در هر قسمتی از تلویزیون ظاهر شود و شما را نگران کند.

در این بخش از مقاله های سامسونگ سرویس در رابطه با علت ایجاد شدن هاله یا لکه سیاه رنگ در تلویزیون سامسونگ با شما بحث خواهیم کرد. تمامی این مطالب درج شده در این مقاله برگرفته از تجربیات و تخصص های متخصصان تعمیراتی سامسونگ سرویس می باشد.
توصیه ی ما به شما این است که به مطالعه ی این مقاله بپردازید و تا پایان این مقاله همراه ما بمانید تا نکات ارزشمند را بهتر بدانید و در مواجهه با این مشکل نگران نشوید. دانستن علت هاله یا لکه ی سیاه به شما این امکان را میدهد که دست به کار های ناشیانه نزنید تا کار خراب تر از قبل شود.

دلایل وجود هاله یا لکه سیاه روی تصویر تلویزیون سامسونگ

 

گاهی ممکن است در تلویزیون سامسونگ شما هاله یا لکه سیاه رنگی ظاهر شود که ذهن شما را به خود درگیر کند. این هاله یا لکه سیاه می تواند در هر نقطه از تلویزیون مثلا در وسط، سمت چپ، راست، بالا و پایین تلویزیون سامسونگ مشاهده شود که باعث می شود شما حین تماشای برنامه ی مورد نظر خود دچار مشکلاتی شوید.
برای مثال اگر در قسمت زیرین صفحه لکه یا هاله سیاه وجود داشته باشد شما نمی توانید زیرنویس ها را به راحتی بخوانید و متوجه نوشته ها و زیر نویس ها نخواهید شد.
زمانی که شما به این هاله یا لکه سیاه از سایر زاویه ها نگاه می کنید ممکن است این لکه کاملا سه بعدی به نظر برسد و یا در سایر نقاط به صورت های دیگر قابل مشاهده باشد. تمامی این نقاط همانند مورچه های سایه بر روی صفحه ی تلویزیون سامسونگ شما وجود دارند و تا زمانی که این هاله یا لکه سیاه از بین نرود شما حین مشاهده ی  تلویزیون دچار مشکل خواهید شد.
اگر در تلویزیون های ال ای دی شما این هاله یا لکه سیاه در قسمت مرکزی تصویر نمایان شده باشد در این صورت در کیفیت تصویر شما تداخل ایجاد خواهد شد.
حال شاید این سوال ذهن شما را درگیر کند که دلیل ایجاد این هاله یا لکه سیاه در تلویزیون سامسونگ شما چیست؟ مشکل به وجود آمدن هاله یا لکه سایه می تواند بنا به دلایلی همچون گردوخاک، گذشتن طول عمر مفید دستگاه، استفاده ی بیش از اندازه و طولانی مدت از تلویزیون سامسونگ، رطوبت محیط، گرمای زیاد و اختلافات دمایی باشد.
در بهترین شرایط این هاله یا لکه سیاه ممکن است گردوخاک باشد که با یک دستمال کشی به راحتی میتوان مشکل را حل کرد اما اگر مشکل جدی تر باشد باید به مشکل اهمیت داد و به بررسی علت های آن پرداخت.

علت های احتمالی به وجود آمدن هاله یا لکه سیاه روی تصویر تلویزیون ال ای دی  سامسونگ:

 

  • معیوب شدن و ایراد در پیکسل ها

 

  • خرابی پنل 

 

  • خرابی قسمت بک لایت

معیوب شدن پیکسل

بهتر است بدانید که صفحه نمایش های تلویزیون سامسونگ از اجتماع میلیون ها نقطه تشکیل شده است که به این نقاط پیکسل گفته می شود. این پیکسل ها به رنگ های قرمز، سبز، آبی، سفید و سیاه به نظر می رسند. قابل ذکر می باشد که برای بدست آوردن این نمایشگر ها از فناوری های بالایی استفاده شده است.
گاهی ممکن است با ایراد یک پیکسل تصویر آن نقطه به شکل هاله یا لکه سیاه در بیاید و تاریک دیده شود که در این صورت باید پیکسل آن نقطه تعویض شود تا تصویر به حالت اولیه خود باز گردد.
بهتر است بدانید که هر پیکسل جداگانه در یک صفحه نمایش ال سی دی از 3 دیود تشکیل شده است.

اگر یکی از این رنگ ها به شکست بخورد پیکسل آن نقطه به شکل یک نقطه ی سیاه ظاهر می شود. گاهی ممکن است با استفاده از یک برنامه ی بازیابی بتوان پیکسل های سیاه را زنده کرد و یا به صورت دیگر آن ها را احیا کرد. 
قابل ذکر می باشد که برنامه ی بازیابی پیکسل ها را در صفحه نمایش مجبور میکند به سرعت تغییر کنند یا به عبارت دیگر دیود های معیوب را دوباره بیدار می کند.

خرابی پنل

 

خرابی پنل یکی از مهمترین دلایل سیاهی قسمت هایی از تصویر تلویزیون سامسونگ می باشد. اگر قسمتی از ماژول یا لیکوئید پنل خراب شود شما هاله یا لکه سیاه روی صفحه نمایش ال ای دی دستگاه خود مشاهده خواهید کرد.

در واقع مهمترین علت هاله یا لکه سیاه بر روی صفحه نمایش تلویزیون کثیفی پنل دستگاهتان می باشد.
همانطور که خود شما نیز مشاهده کرده اید در قسمت بالای تلویزیون شما منافذی وجود دارد که باعث می شود گرمای لامپ فلورسنت فشرده شود از این منافذ خارج شوند  تا روشنایی دستگاه شما فراهم شود.

قابل ذکر می باشد که تمیزی این منافذ یکی از کار هایی می باشد که شما هیچ وقت آن را انجام نمی دهید.

هاله یا لکه سیاه روی تلویزیون سامسونگ

 

اگر میزان گرد و غبار تجمع یافته در روی ایم منافذ بیش از حد باشد به مرور زمان این گردوخاک ها وارد تلویزیون می شوند و باعث ایجاد هاله یا لکه سیاه بر روی صفحه نمایش می شوند.

برای اینکه این مشکل حل شود شما باید پنل تلویزیون ال ای دی را بیرون بیاورید و هر لایه را به ترتیب تمیز کنید.

گاهی در برخی از موارد لازم می باشد که پنل عوض شود تا این مشکل رفع شود زیرا پنل ها دارای عمر مفید و محدودی می باشند که در صورت پایان یافت عمر مفید آن ها باید پنل را تعویض کرد.

قابل ذکر می باشد که تعویض و بررسی پنل تلویزیون به هیچ عنوان کار شما نمی باشد و شما باید برای اینکه مشکل را رفع کنید از متخصصان تعمیراتی درخواست کم کنید.

پنل یک قطعه ی بسیار پیچیده می باشد و هر گونه اقدام ناشیانه در این کار ها باعث می شود تلویزیون سامسونگ سما دچار آسیب های بیشتری شود و این آسیب های بیشتر باعث می شود هزینه های کلانی برای تعمیر آنها پرداخته شود.

خرابی قسمت بک لایت

یکی دیگر از دلایل ایجاد هاله یا لکه سیاه بر روی صفحه نمایش تلویزیون ال ای دی  سامسونگ خرابی بک لایت این تلویزیون می باشد. اگر یکی یا تعدادی از لامپ های بک لایت تلویزیون سامسونگ دچار خرابی  شود یا خاموش شود این مشکل برای تلویزیون شما پیش خواهد آمد.
وظیفه ی بک لایت ایجاد نور و روشنایی برای تلویزیون سامسونگ شما می باشد و اگر در قسمت بک لایت مشکلی پیش بیاید و بک لایت خاموش شود در این صورت شما هیچ تصویری مشاهده نخواهید کرد  و با یک صفحه ی تاریک روبرو خواهید بود. 
در صورتی که بک لایت دچار مشکل شده باشد در این صورت گاهی ممکن است قسمتی از تصویر روشن و خاموش شود یا چشمک بزند و سپس در نهایت به طور کامل قطع شود.
همین مسئله خرابی لامپ های ال ای دی در تلویزیون می باشد که باعث می شود در قسمتی از تصویر هاله یا لکه سیاه ایجاد شود و شما تصویر را تاریک ببینید. زمانی که قسمتی از لامپ دچار سوختگی شود باعث می شود ولتاژ لامپ های سوخته بر روی لامپ های سالم پخش شود و این امر باعث می شود فشار زیادی به لامپ های سالم وارد شود و در نتیجه لامپ های سالم نیز به مرور زمان خراب می شوند.

امروزه متخصصان تعمیراتی سامسونگ سرویس به راحت ترین شکل با شما ارتباط برقرار میکنند و سعی دارند که مشکلات تلویزیون شما را رفع کنند.
تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و مشکلات خود را به پشتیبانان این مجموعه توضیح دهید. متخصصان تعمیراتی تا جایی که بتوانند مشکل را از پشت تلفن برای شما حل میکنند و در صورتی که مشکل جدی باشد برای رفع مشکل به محل مراجعه میکنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ تیر ۹۹ ، ۱۷:۰۸
وحید مومنی
سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۹، ۰۶:۴۹ ب.ظ

پشتیبانی تعمیر تلویزیون های بدون گارانتی

پشتیبانی تعمیر تلویزیون های بدون گارانتی

 


امروزه عوامل مختلفی از جمله قیمت تلویزیون، مشخصات فنی و دارا بودن گارانتی در انتخاب خرید یک تلویزیون موثر است. تفاوت قیمت تلویزیون های با گارانتی و بدون گارانتی حدود 30 درصد می باشد ولی باید این نکته را هم در نظر بگیرید که هیچ ارزانی بی حکمت نیست. کیفیت خدمات پس از فروش و شرایط گارانتی ها می تواند بر این اختلاف قیمت موثر باشد.
شاید عمده ترین دلیل اهمیت گارانتی بهبود کیفیت خدمات پس از فروش باشد. خرید تلویزیون اصل و اورجینال ارتباط تنگاتنگی با کیفیت محصول دارد و یکی از عناصر مهم خرید هوشمندانه تلقی می شود.
اکثر تلویزیون های بدون گارانتی در خارج از کشور مونتاژ شده و از راه قاچاق وارد کشور می شوند بنابراین مواردی چون جا به جایی و حمل و نقل ممکن است به پنل دستگاه فشار وارد کرده و باعث آسیب شدید به تلویزیون شود.
یکی از رایج ترین خرابی هایی که برای تلویزیون های بدون گارانتی پیش می آید خرابی در پنل دستگاه می باشد که هزینه تعمیر بسیار بالایی دارد چون به احتمال زیاد باید پنل آن تعویض گردد که حدود قیمتی برابر با سه چهارم قیمت تلویزیون را دارد که شما برای رفع آن هزینه گزافی را پرداخت خواهید کرد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۹۹ ، ۱۸:۴۹
وحید مومنی