تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون
تعمیر تلویزیون با دستگاه های پیشرفته و قطعات اصلی
داری مجوز از اتحادیه تعمیرکاران تهران
خدمات تعمیرات توسط مهندسین متخصص انجام می شود

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۲۲ ب.ظ

تلویزیون ال جی صدا ندارد

نلویزیون ال جی صدا ندارد

 


قطعا با توجه به این که امروزه استفاده از تلویزیون ها به یک بخش بزرگی از اوقات فراغت افراد در سراسر دنیا تبدیل شده است، در صورت بروز هرگونه مشکل و نقص در عملکرد آن ها، اعضای خانه را دچار نارضایتی کند.


اما طبیعی است که تلویزیون ها نیز همچون سایر لوازم های الکترونیکی و الکتریکی دچار ایراداتی در قطعات و اجزای خود شده و همین موضوع بر کارکرد آن ها تاثیرات منفی بگذارد.
مشکلات بسیار زیادی ممکن است برای تلویزیون ال جی به وجود بیاید که ناشی از ایرادات فنی و یا حتی تنظیم اشتباه آن ها باشد. یکی از رایج ترین مشکلاتی که ممکن است برای تلویزیون های ال جی به وجود آمده و استفاده از آن را برای کاربران مختل کند، عدم پخش صدا در حین نمایش برنامه ها و فیلم می باشد که قطعا نمی توان با این شرایط از آن برنامه لذت برد.

در طی این مقاله سعی شده است که تمامی موارد و عواملی که به نحوی می توانند بر روی پخش صدای تلویزیون تاثیر دارند، بررسی شده و در صورتی که مشکل از آن ها باشد راه کار های تعمیر و رفع این موضوع را نیز توضیح داده شده است که برای کاربران قطعا می توان بسیار مفید واقع شود.

 

 

دلایل و عوامل عدم پخش صدای تلویزیون های ال جی
 

در حالت کلی می توان گفت که عدم پخش صدای تلویزیون ال جی دارای دو علت و عامل متفاوت می باشند که عامل اول مشکلات نرم افزاری در آن و عامل دوم بروز مشکلات و نقص های سخت افزاری می باشد.
اما قبل از این که به مشکلات و عوامل اصلی عدم پخش صدای تلویزیون پرداخته شود لازم به ذکر می باشد که اگر چنانچه هیچ گونه اطلاعات و دانش فنی و تخصصی در رابطه با تلویزیون ها ندارید بهتر است که به جهت رفع مشکل چه از جهت نرم افزاری و چه از نظر سخت افزار، از افراد متخصص و تعمیرکاران در این زمینه کمک بگیرید تا مشکل را به طور کامل و اصولی رفع کنند.

 

حالت بی صدا
شاید این نکته برای کاربران زیادی ساده و پیش پا افتاده به نظر برسد اما گاهی مواقع ممکن است این مشکل تنها به دلیل تنظیم تلویزیون بر روی حالت بی صدا باشد. تلویزیون ال جی در حالت کلی دارای دو حالت صدا دا و بی صدا که MUTE نیز نام دارد، هستند و گاهی مواقع ممکن است در اثر سهل انگاری دستگاه را بر روی این حالت تنظیم کرده و همین موضوع باعث نگرانی افراد شود.

 

عدم تنظیم صحیح صدای تلویزیون
در تلویزیون ها تنظیمات بسیار مختلفی برای حالات تصویر و صدا و سایر موارد دیگر قرار داده شده است که به کاربران این اجازه را می دهد که تلویزیون خود را طبق سلیقه و دلخواه خود تنظیم کرده و از آن لذت ببرند. لذا به همین جهت در بخش تنظیمات آن بخش های مختلفی را به منظور تغییر در حالت های صدای آن ایجاد کرده اند. یکی از بهترین حالت ها برای پخش صدا توسط تلویزیون، حالت استاندارد آن است که می توانید بر روی آن تنظیم نمایید.
همچنین باید توجه داشته باشید که یکی از بخش های تنظیم پخش صدای تلویزیون های ال جی این است که خروجی صدا را توسط آن تعیین می کنید. لذا اگر از بلندگو و پخش کننده صدا به غیر از تلویزیون مانند اسپیکر استفاده می کنید باید توجه داشته باشید که حالت صدا بر روی گزینه غیر از  " بلندگو " قرار داشته باشد.
زیرا این تلویزیون ها در صورتی که از اسپیکر یا پخش کننده غیر از تلویزیون استفاده نکنند باید حتما بر روی گزینه " بلندگو " تنظیم شود زیرا در غیر این صورت هیچ صدایی توسط تلویزیون پخش نخواهد شد و لازم است تا خروجی آن را به درستی انتخاب کنید.

 

ایراد در پخش کننده صدای خارجی
اگر چنانچه از پخش کننده های صوتی خارجی مانند اسپیکر یا سینما خانواده استفاده می کنید باید توجه داشته باشید که به درستی کار می کنند. به همین جهت بهتر است سیم کشی ها و در حالت کلی سلامت این دستگاه ها را مورد بررسی قرار دهید تا شاید مشکل از آن ها باشد.
یکی از بهترین راهکارهای تست این ابزار ها، متصل کردن آن ها به سایر  دستگاه ها مانند کامپیوتر و پخش صدا توسط آن می باشد تا با پخش صدا توسط دستگاه ها، از وجود سلامت در آن ها با خبر شد.

 

معیوب بودن بلندگو های داخلی تلویزیون ال جی
ممکن است مشکل عدم پخش صدای تلویزیون ناشی از معیوب بودن بلندگو های داخلی آن باشد که یک مشکل فنی و سخت افزاری برای آن به حساب می آید و نیاز به کمک از یک فرد با مهارت ها و دانش فنی در این زمینه می باشد.
نکته قابل توجه این است که اغلب در صورتی که بلندگو های داخلی دچار ایراد شوند، قبل از معیوب شدن به طور کامل، صدا های برنامه را به طور خش دار پخش می کند که می تواند نشانه مهمی بر معیوب شدن آن باشد.
به منظور تست سلامت بلندگو ها بهتر است که تلویزیون را به دستگاه های پخش صوتی دیگر مانند دی وی دی ها متصل کرده و صدایی را توسط آن تولید کنید تا به این موضوع پی ببرید.

 

عدم اتصال صحیح کابل HDMI
یکی از مواردی که می تواند سبب بروز عدم پخش صدای تلویزیون شود عدم اتصال صحیح این کابل می باشد. گاهی مواقع ممکن است کاربر تلویزیون را به سایر دستگاه ها از جمله کامپیوتر یا لپتاپ متصل کنند که به همین منظور باید از این کابل استفاده شود. لذا در صورتی که کابل دارای نقص بوده یا به خوبی اتصال نداشته باشد می تواند از پخش صدا جلوگیری کند.
همچنین بهتر است که در صورت متصل کردن لپتاپ و یا سایر مواردی دیگر به تلویزیون توسط کابل HDMI، از تنظیم صحیح پخش صدای لپتاپ نیز اطمینان حاصل کنید زیرا گاهی مواقع ممکن است مشکل اصلی از عدم تنظیم صدای مناسب لپتاپ باشد.

 

بروز مشکل و نقص در برد اصلی
از دیگر عواملی که در پخش صدا توسط تلویزیون ال جی نقش به سزایی دارد، برد اصلی یا همان مین برد می باشد که در واقع به جهت پخش شدن توسط تلویزیون باید صدای دیکود شده دستگاه توسط آن مورد پردازش قرار بگیرد که پس از اتمام کار توسط آن صدا به تقویت کننده ارسال شده و در نهایت از طریق بلندگو های داخلی پخش می شود.
لذا در صورتی که مشکلی در عملکرد صحیح این قطعه به وجود بیاید ممکن است در پخش صدا تلویزیون ها دچار مشکل شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۹ ، ۱۶:۲۲
وحید مومنی
دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۲۶ ب.ظ

علت خاموش و روشن شدن تلویزیون ال جی

علت خاموش و روشن شدن تلویزیون ال جی

 

 

امروزه تقریبا در هر خانه ای از تلویزیون برای پر کردن اوقات فراغت و بیکاری خود استفاده می کنند و به یکی از مهم ترین و پر استفاده ترین وسیله های خانگی در سراسر دنیا محسوب شده و طرفداران بسیاری دارد.

همان طور که می دانید در داخل تلویزیون های از قطعات زیادی استفاده شده است که هر کدام از آن ها نقش موثری در عملکرد دستگاه داشته و موجب کارکرد صحیح و اصولی آن می شوند. لذا در صورتی که مشکلی یا نقصی در یکی از قطعات آن به وجود آید می تواند سبب بروز مشکل جدی تری شود که مانع از استفاده کاربر از تلویزیون شود.

یکی از مشکلاتی که علاوه بر تلویزیون ال جی در سایر برند های دیگر آن نیز ممکن است بروز یابد، خاموش شدن یا روشن شدن خودکار و به یک باره دستگاه می باشد که در طی این مقاله به بررسی این مشکل پرداخته شده و راه کار های رفع آن نیز ذکر شده است.

معمولا بروز مشکل خاموش و یا روشن شدن به یکباره تلویزیون های ال جی  به این صورت است  که پس از روشن کردن دستگاه توسط کاربر، دستگاه روشن شده و پس از آن که لوگوی برند را نمایش می دهد، به یک باره دستگاه به طور خودکار خاموش می شود که اصطلاحا معمولا به این نوع مشکل ریبوت شدن تلویزیون گفته می شود.

معمولا بروز چنین حالتی برای دستگاه های ال جی به معنی بروز مشکلات و نقص هایی در قسمت مین برد آن می باشد و به همین علت به طور خودکار خاموش یا روشن می شود. برای تعمیر و بازگرداندن دستگاه به حالت عادی آن نیاز است تا مین برد آن تعویض شود و اگر مشکل آن رفع نشود معمولا برد اصلی را دستگاه را تعویض می کنند

 

خاموش و روشن شدن تلویزیون ها در مدل های مختلف


بروز این خالت در دستگاه های تلویزیون ال جی معمولا در مدل های مختلف آن دارای تفاوت های می باشند که علت اصلی آنها معمولا به قطعات مختلف بستگی دارد و همین موضوع سبب تمایز آنها می شود. معمولا در مدل های مختلفت تلویزیون های ال جی بروز چنین حالتی دارای عوامل مختلفی هستند و به همین جهت برای تعمیر آن لازم به تعویض یا تعمیر قطعات مختلفی می باشد.

تلویزیون های ال جی دارای مدل های مختلفی هستند که یکی از آنها مدل lw می باشد که صفحه نمایش ال ای دی دارند. در صورت بروز چنین حالتی در این مدل های دستگاه ها، به احتمال بسیار بالا این مشکل مربوط به برد مین آن می باشد و لازم است تا این برد توسط یک تعمیرکار حرفه ای تعمیر یا تعویض شود.
خاموش شدن ناگهانی و به یکباره این دستگاهها در صورتی که به برد مین آنها مربوط نشود،به احتمال بالا این مشکل از وجود مشکل در برد پاور می باشد. این برد پاور که در دستگاههای ال جی تعبیه شده است را می توان تعمیر یا تعویض کرد.
اگر تلویزیون ال جی مورد استفاده کاربر از مدلهای ال ای دی 42 led 5600 می باشد و در حین استفاده از آن تصویر به هم می ریزد یا به طور خودکار دستگاه را خاموش می کند، ممکن است این مشکل به دلیل برد مین دستگاه باشد که نیاز به تعویض یا تعمیر دارد.

 


دلایل خاموش شدن یا روشن شدن تلویزیون ال جی و راهکارهای رفع آن

 


در قسمت های بالا به دلایل خاموش و روشن شدن دستگاه ها به طور ناگهانی و یکباره اشاره کردیم که عمدتا به دلیل معیوب شدن برد مین آن ها می باشد و همین موضوع سبب بروز چنین حالتی برای دستگاه ها می شود. اما در طی این قسمت به بررسی علت هایی که باعث بروز چنین حالتی برای دستگاه ها می شود به طور اساسی تر و جزئی تر نگاه می کنیم تا در صورت بروز از آن ها آگاه شوید.

یکی از مشکلاتی که ممکن است گاهی اوقات برای برخی کاربران به وجود آمده و سبب ایجاد حالتی نگرانی در آن ها شود این است که ممکن است گاهی مواقع اتصال الکتریکی دستگاه به خوبی وصل نباشد و پس از اتصال موجب خاموش شدن دستگاه شود. همچنین گاهی مواقع جریان های برق منزل و یا منطقه دچار نوسان های شدید می شود که این موضوع می تواند موجب خاموش شدن تلویزیون شود.
تقریبا تمامی مدل هایی که برای تلویزیون های ال جی وجود دارد با استفاده از ولتاژ های بسیار پایین کار کرده و نیاز به یک جریان برق یکسان و بدون نوسان دارند تا بدون هیچ گونه مشکلی شروع به کار کنند. لذا در صورتی مشکلی نوسان های برق به وجود بیاید این ولتاژ برای دستگاه به هم خورده و موجب خاموش شدن این دستگاه ها می شود.
بنابراین برای این که مشکل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ها را در اثر نوسان های برق منزل به طور کامل رفع کرد هیچ گونه راه کاری وجود ندارد و تنها باید تمامی مواردی که موجب بروز این نوسان ها می شوند را به طور کامل رفع کرد که عملا کار بسیار دشوار و حتی غیر ممکنی می باشد.

 


 نکات مهم در رابطه با برق ساختمان

 


لازم به ذکر است که اگر در منطقه سکونت شما نوسان های برق بالا می باشد باید بدانید که این نوسان ها و خاموش و روشن شدن های ناگهانی می تواند بر روی برد اصلی دستگاه و سایر اجزای آن تاثیرات منفی گذاشته و موجب سوختن آن ها شوند. لذا بهتر است که از یک محافظ جریان برق و خنثی کننده نوسان ها استفاده شود تا آسیبی به تلویزیون ال جی به وجود نیاید.
 

در نهایت توصیه می شود که اگر این مشکل در تلویزیون های شما به وجود آمد سعی کنید که از دستکاری کردن و انجام اقدامات ناشیانه خودداری کنید زیرا اغلب کاربران به دلیل عدم داشتن تخصص و مهارت در این زمینه موجب آسیب و خسارت بیشتر می شوند. لذا بهتر است که در این گونه مواقع با نمایندگی های تعمیرات ال جی سرویس تماس حاصل نمایید تا در سریع ترین زمان بهترین تعمیرکاران و متخصصان جهت رفع مشکل اعزام شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۹ ، ۱۵:۲۶
وحید مومنی
دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۵۸ ب.ظ

سیاه شدن تصویر تلویزیون ال جی

سیاه شدن تصویر تلویزیون

 

مشکلات و ایرادات متعددی ممکن است برای تلویزیون های خانگی به وجود آید که یکی ازامرهای طبیعی می باشد و علاوه بر تلویزیون حتی ممکن است در سایر لوازم های الکترونیکی نیز این مشکل به وجود آید. زیرا هر دستگاهی از تعداد بالایی اجزا تشکیل می شوند و هر کدام دارای عمر مفید هستند که پس از آن معمولا دچار نقص و خرابی هایی می شوند که در عملکرد کلی دستگاه نیز تاثیرات منفی می گذارد.

مشکلات و ایرادات بسیار زیادی برای تلویزیون ال جی ممکن است به وجود بیاید که برخی از آن ها تنها با انجام چند نکته ساده ممکن است حل شوند اما برخی از آن نیاز به کمک و استفاده از یک تعمیر کار یا تکنسین حرفه ای در این زمینه می باشد.

 

 

در حالت کلی سیاه شدن تصویر صفحه نمایش تلویزیون ها دارای 3 عامل مهم و اساسی می باشند که باید در صورت بروز چنین حالتی برای دستگاه حتما بررسی شده و در صورت خرابی تعمیر و یا تعویض شوند:


1)  معیوب شدن بک لایت صفحه نمایش می تواند عامل اصلی سیاه شدن صفحه ی تلویزیون در حالت روشن آن باشد.
 

 2) عدم اتصال صحیح و مناسب کابل های متصل به تلویزیون ال جی نیز می تواند در بروز چنین حالتی برای دستگاه تاثیر گذار باشد.
 

3) سوختن پیکسل های موجود در صفحه نمایش نیز در بروز چنین حالتی برای دستگاه بی تاثیر نیستند و می توانند صفحه نمایش را در حالتی که دستگاه روشن است و صدا هم پخش می شود، سیاه نشان دهد.

 

 

سیاه شدن تصویر به دلیل تنظیم نبودن تلویزیون


قبل از این که به دلایل و علت های اصلی بروز تصویر سیاه برای تلویزیون ال جی بپردازیم بهتر است بدانید که گاهی مواقع ممکن است علت اصلی بروز چنین حالتی برای دستگاه مشکلات فنی در قطعات آن نباشد و تنها عامل اصلی آن عدم تنظیم بودن صحیح دستگاه یا عدم اتصال خوب کابل ها باشد.
به همین منظور توصیه می شود قبل از انجام هر گونه تعمیرات بر روی دستگاه بهتر است که تنظیمات مربوط به صفحه نمایش را بررسی کرده و همچنین از محکم بودن اتصال کابل های پشت تلویزیون به جایگاه های مخصوص خود اطمینان حاصل کنید

 


سیاه شدن تصویر به دلیل خرابی پیکسل ها


همان طور که می دانید یکی از مهم ترین اجزای تلویزیون ها که سبب نمایش تصویر و رنگ بندی های تصاویر می شوند، پیکسل های هستند. یکی از عواملی که می تواند در سیاه شدن صفحه نمایش نقش مهمی بر عهده داشته باشد، سوختن پیکسل های صفحه است که در این صورت اگر قسمتی از آن ها سوخته باشند، بخش مربوط به آن ها در صفحه سیاه خواهد شد و اگر به طور کامل از بین برند، تمام صفحه سیاه رنگ باقی خواهد ماند.

پیکسل های در واقع برای کنترل و نشان دادن رنگ ها دارای 3 ساب پیکسل می باشند و کنترل تمامی این پیکسل ها توسط ترانزیستور دستگاه انجام می شود. لذا در صورتی که مشکلی در این قطعه تلویزیون به وجود بیاید به طور صحیح و اصولی کار نکند، سبب خاموش ماندن پیکسل ها خواهد شد که اصطلاحا به آن سوختگی پیکسل می گویند.

البته امروزه با وجود این که این مشکل در تلویزیون های ال جی بسیار کم به وجود می آید و نادر است اما باز هم کاربرانی هستند که دچار چنین مشکلی شده اند. لازم به ذکر است که بروز چنین حالتی برای تلویزیون های ال جی در حالتی که کمتر از 3 پیکسل آن دچار نقص شوند، گارانتی شامل آن ها نمی شود و تنها برای تلویزیون هایی که 3 یا بیشتر از آن پیکسل سوزانده اند گارانتی شامل تعمیر رایگان آن می شود.

همچنین باید توجه داشته باشید که در صورت بروز چنین مشکلی برای تلویزیون های ال جی سعی کنید به هیچ وجه از روش های سنتی و قدیمی که شامل استفاده از سوزن و فرو کردن آن است، استفاده نکنید زیرا مسبب مشکلات بزرگتر می شود. لذا بهتر است که از یک تعمیر کار و تکنسین حرفه ای کمک بخواهید تا آن را تعمیر یا تعویض کند.

 

معیوب شدن پنل تلویزیون های ال جی

 

 

عامل دیگری که می تواند از علل اصلی بروز سیاه شدن تصویر تلویزیون ال جی در حالت روشن آن باشد معیوب شدن پنل دستگاه است. پنل دستگاه قطعه حساس می باشد که سلامت آن تا حد بالایی به بخش ماژور یا همان لیکوئید دستگاه بستگی داشته و در صورتی که این قطعات معیوب شوند در پنل نیز تاثیر منفی به سزایی می گذارند.

نکته قابل توجهی که باید به آن دقت کنید این است که پنل های تلویزیون ال جی دارای مدت زمان عمر مفید مشخص هستند و پس از آن به طور خود به خود از کار می افتند. همچنین پس از پایان عمر مفید این قطعه معمولا در صورتی که استفاده از تلویزیون برای مدت زمان بالایی انجام گیرد به مرور یک لکه سیاه رنگ بر روی صفحه نمایش ایجاد می کند.لذا به جهت رفع این مشکل تنها را مشکل این است که پنل تلویزیون توسط یک تعمیر کار حرفه ای و خبره در این زمینه باز شده و یک پنل جدید و باکیفیت به جای آن نصب شود.

در پایان توصیه می شود که از انجام تعمیرات ناشیانه و بدون دانش خودداری کنید زیرا این اقدامات کاملا تخصصی بوده و نیازمند دانش و مهارت می باشند. برای تعمیر و رفع مشکلات این چنینی در تلویزیون های ال جی خود بهتر است که با نمایندگی های تعمیرات ال جی سرویس تماس برقرار کرده تا تعمیر کاران خبره به محل اعزام شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۵۸
وحید مومنی
يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۹، ۰۷:۳۲ ب.ظ

تعمیرات جاروبرقی ال جی

تعمیر جاروبرقی ال جی LG

 

 

مرکز تخصصی تعمیرات جاروبرقی ال جی آماده ارائه خدمات تعمیر جاروبرقی ال جی با بهترین کیفیت و سریع ترین زمان ممکن می باشد. ما سال های زیادی است که پشتیبانی و خدمات دهی به برند ال جی به عنوان یکی از معتبرترین و باکیفیت ترین محصولات لوازم خانگی را بر عهده دارد و توانسته است در طی سال‌ها کار در این زمینه خاطره خوبی را از خدمات دهی در ذهن مشتریان خود ثبت کند. این مرکز با داشتن متخصص‌ترین و با سابقه ترین تعمیرکاران جارو برقی ال جی در سراسر تهران و کرج توانسته است گام به گام با فناوری روز دنیا کار سرویس و تعمیر جارو برقی ال جی را در تمامی تعمیرگاه های مجاز ال جی عهده‌دار شود.

 

مرکز تخصصی تعمیر جاروبرقی ال جی

 

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر جاروبرقی ال جی منحصر به اشکالی خاص نیست و تعمیر تمامی عیوب مرتبط با این دستگاه را در شامل می گردد. هدف نهایی مرکز تعمیر جاروبرقی LG ترمیم و تعمیر قطعات معیوب این دستگاه است؛ از این‌رو حتی‌الامکان از تعویض قطعات اورجینالِ جاروبرقی خودداری می‌گردد تا دستگاه کیفیت اولیه خود را از دست ندهد و بتواند با همان قطعات اصلی به کار خود ادامه دهد.

اما از سویی دیگر در صورتی که میزان نقص دستگاه بالا بوده و نیاز به تعویض برخی قطعات باشد، به شما این اطمینان را می‌دهیم که قطعات جایگزین شده در مرکز تعمیر جاروبرقی ال جی از بالاترین سطح کیفی برخوردار باشند. تعمیرات جاروبرقی ال جی در صورتی که به دست کارشناسان این حیطه و با استفاده از تجهیزات تخصصی این کار انجام پذیرد می‌تواند کیفیت اولیه این محصول را بازیابی کرده و مجدداً به کاربر، لذت کار با یک دستگاه نو و سالم را بچشاند.

علاوه بر این متخصصان ما نکات و توصیه های مهمی در رابطه با نگهداری و طرز استفاده صحیح از جاروبرقی را به شما آموزش خواهند داد تا بتوانید از دستگاه خود استفاده بهتری داشته باشید. برای ثبت درخواست تعمیرات جاروبرقی ال جی خود می توانید فرم درخواست تعمیرات را تکمیل و یا با شماره  44378203-021  تماس حاصل فرمایید.

 

نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال جی

نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال جی در تهران

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی در اقصی نقاط ایران به صورت پراکنده قرار گرفته است تا افراد در حین خرید جاروبرقی ال جی با اطمینان خاطر محصول را انتخاب کنند. ال جی یک محصول ایرانی می باشد که تمامی قطعات و ابزار های مرتبط با این جاروبرقی در سراسر ایران نیز یافت می شود.

در نظر داشته باشید که وجود قطعات اصلی در تمامی تعمیرگاه های ایران باعث می شود تا شما برای تعمیرجاروبرقی ال جی به مشکل برنخورید و به این اطمینان خاطر برسید که در صورت خرابی جاروبرقی ال جی در اولین فرصت جاروبرقی شما تعمیر خواهد شد.

متخصصان مراکز تعمیرات جاروبرقی ال جی به صورت تخصصی و پیشرفته آموزش دیده اند تا هر مدل جاروبرقی ال جی را به راحتی و با سرعت تعمیر کنند. متخصصان این مراکز برای سرویس سالیانه و یا دوره ای نیز آموزش دیده اند و تا زمان پایان گارانتی به صورت رایگان به سرویس جاروبرقی شما می پردازند.

 

مکش ضعیف جاروبرقی:

 

ابتدا کیسه جاروبرقی را چک کنید. تشخیص اینکه مسبب مکش ضعیف جاروبرقی از این مورد است راحت است. در جاروبرقی های بدون کیسه نشانگری وجود دارد که پربودن مخزن را نشان می دهد. در جاروبرقی های که از کیسه استفاده می کنند محفظه کیسه را باز کنید و آن را بررسی کنید. در بعضی از جاروبرقی وقتی که کیسه پر می شود صدای زیاد تولید می کند و نشان می دهد که کیسه باید خالی شود. مشخص است که پر شدن کیسه جاروبرقی کارای جاروبرقی را کم می کند بهتر است که هر چند ماه کیسه جاروبرقی را تعویض کنید. در صورتی که از کیسه کاغذی یک بار مصرف استفاده می کنید آن را تعویض کنید. یکی از عوامل خرابی جاروبرقی دیر خالی کردن کیسه جاروبرقی می باشد.

 

لوله و اتصالات مسدود شده اند:

 

در صورتی که با خالی کردن کیسه مشکل برطرف نشد احتمالا لوله خرطومی که به کیسه منتهی می شود مسدود شده است. وقتی که کیسه را در می آورد به لوله هم یک نگاهی بیندازید شاید پارچه و یا توده ای از مو گیر کرده باشد. در صورتی که این مشکل وجود داشت لوله خرطومی را جدا کرده و آن را تمیز کنید. در صورتی که مشکل برطرف نشد به سراغ بقیه اتصالات بروید قسمت های که با چشم قابل رویت است بررسی کنید که چیزی راه لوله را مسدود نکرده باشد. و بخش های که با چشم دیده نمی شوند با یک سیم بلند یا فنر آن را بررسی کنید و در صورت مسدود بودن آن را باز کنی

 

خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی ال جی :

 

هنگامی که شما مشغول جاروکردن منزل و یا محلی می باشید به صورت ناخودآگاه جاروبرقی ال جی شما خاموش می شود.
شما دوباره دکمه ی روشن را فشار می دهید تا جاروبرقی ال جی روشن شود اما این اتفاق نمی افتد.
دلیل اصلی و قطعی خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی ال جی می تواند سوختن موتور جاروبرقی ال جی می باشد. ابتدا بهتر است سیم و دوشاخه جاروبرقی ال جی مورد بررسی قرار بگیرد که ممکن است از پریز جدا شده باشد و یا سیم کنده شده باشد.
گاهی ممکن است برق محیط قطع شده باشید و کل منزل شما برق نداشته باشد. اگر مشکل در سیم نبود قطعا موتور نیم سوز و یا کامل خراب شده است.
برای تشخیص این مشکل بهتر است شما از متخصصان تعمیر جاروبرقی ال جی در تهران و یا مراکز تعمیرات جاروبرقی ال جی در محل کمک بخواهید تا مشکل را بررسی و به تعمیرات جاروبرقی ال جی در منزل شما بپردازند.

 

دستگاه صداهای عجیب و غریبی دارد:

 

یکی از عیب های شایع جاروبرقی صدای غیر طبیعی است. ممکن است این موضوع به دلیل خرابی  پروانه باشد. به مرور زمان، گرد و غبار و چربی روی پروانه فن جمع می‌شود و سبب تولید صداهای ناهنجار و غیر طبیعی می‌شود. در این صورت با تمیز کردن محفظه و پروانه آن مشکل برطرف می‌شود. خرابی و فرسودگی بلبرینگ‌ها  یکی دیگر از مشکلات می باشد. برای اینکه آرمیچر خوب بچرخد باید بلبرینگ‌ها و یاتاقان‌ها و بوش‌ها به خوبی عمل کنند.اگر بلبرینگ خراب شود صدای بسیار آزاردهنده‌ای تولید می‌کند. بلبرینگ‌ها را خارج کنید، اگر باید تمیز شوند این کار را انجام دهید. اگر باید آنها را تعویض شود، بهتر است هر دو را با هم تعویض کنید.

یک دیگر از عوامل ایجاد صدای ناهنجار فرسوده شدن یاتاقان‌های آرمیچر است. بررسی کنید که آرمیچر و یاتاقان‌های آن آسیب ندیده باشند. اگر خراب شده است  آنها را تعویض کنید زیرا به زودی به کل دستگاه آسیب می‌رساند. سیم‌پیچ میدان را هم بررسی کنید که شل نشده باشد و به آرمیچر گیر نکند. اگر این طور است آنها را محکم کنید. کوموتاتور را هم بررسی کنید که فرسوده نشده باشد.

اگر دستگاه لرزش دارد لاستیک‌های لرزه‌گیر بین قطعات را بررسی کنید. جاروبرقی‌های ال جی جدید برای کاهش صدا و لرزش از لاستیک‌هایی بین قطعات و محفظه استفاده می‌کنند. اگر لاستیک‌ها فرسوده شده‌اند آنها را تعویض کنید.

 

خرابی سیم جمع کن جاروبرقی ال جی :

 

سیم جمع کن جاروبرقی از پایه، قرقره، فنر و کابل تشکیل شده است که اتصال الکتریکی بین پایه و قرقره بوسیله پلاتین های مرتجع برقرار می شود. یکی از دلایل خرابی عدم استفاده صحیح می باشد. در بعضی از موارد به دلیل گیرد کردن مو یا پارچه سیم جمع کن به طور صحیح کار نمی کند و قبل از فشار آوردن به دستگاه و آسیب دیدن بهتر است که به دنبال مشکل باشید و در صورتی که چیزی درون آن پیدا نکردید با مرکز تخصصی تعمیر جاروبرقی تماس بگیرید.

جمع نکردن کابل توسط  سیم جمع کن ، قطع و وصل شدن جریان برق هنگام تکان دادن کابل در قسمت سیم جمع کن، جمع شدن خود به خود کابل جاروبرقی حین کار کردن از جمله ایرادهای است که در سیم جمع کن جاروبرقی ایجاد می شود برای برطرف کردن این ایرادها می بایست جاروبرقی توسط افراد متخصص باز شود و مورد تعمیر قرار گیرد. در غیر این صورت (بر حسب تجربه) آسیب بیشتری به سیم جمع کن وارد می شود.

 

جاروبرقی خود به خود خاموش می شود:

 

اگر جاروبرقی پس از مدتی کارکردن خاموش می شود، این بدین معناست که موتور جاروبرقی شما بیش از حد داغ می شود. در اکثر جاروبرقی ها در قسمت موتور و یا برد الکترونیکی سنسورهای حرارتی تعبیه شده است که در اثر ایجاد گرمای زیاد توسط موتور، عبور جریان الکتریکی را قطع می کند. تا از سوختن موتور جلوگیری شود. پس از خنک شدن موتور، مجددا دستگاه روشن می شود اما ادمه این کار باعث ایجاد آسیب بیشتر به موتور دستگاه می شود.

 

عدم چرخش برس جاروبرقی ال جی :

 

گاهی برای جاروبرقی ال جی شما پیش می آید که برس داخلی جاروبرقی ال جی نمی چرخد واین باعث می شود موتور جاروبرقی ال جی برای تمیز کردن زباله ها از روی سطح انرژی بیش از حدی را صرف کند.
شما می توانید برای حل این مشکل به تعمیر جارو برقی در منزل بپردازید. برای این کار با استفاده از قیچی و یا چاقو می توانید پرز ها، نخ و یا هرچیزی که گیر کرده روی برس را از برس جدا کنید تا برس به راحتی به چرخش خود ادامه دهد.

 

 

صدای زیاد به همران بوی سوختگی:

 

تعداد زیادی از مشتریان به خاطر صدای زیاد جارو برقی با ما تماس می گیرند و دلیل به وجود آمدن این مشکل را می پرسند. معمولا این مشکل به دلیل آسیب وارد شدن به موتور جاروبرقی می باشد البته موارد دیگری مثل خراب شدن بلبرینگ ها و پرونه ها یا چرقه زدن کلکتور آن است. از عواملی که باعث آسیب رسیدن به موتور جاروبرقی می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

الف- کیپ شدن فیلتر ها و عایق دور موتور فیلترهای جاروبرقی الزاما هر 6 الی 12 ماه یکبار باید تعویض شود در صورت تعویض نکردن به موقع فیلترها  موتور تحت فشار بیشتری کار می کند و باعث خراب شدن این قطعه می شود.

ب- درست قرار ندادن پاکت در محل استقرارش باعث می شود گرد و خاک به جای اینکه وارد پاکت شود به بیرون آن کشید شده مستقیما پس از برخورد به فیلترهای ورودی بخشی از آن وارد موتور شده و بخش بیشتر آن به فیلتر چسبیده و انباشته می شود. و باعث مسدود شدن فیلتر ورودی و در نهایت تحت فشار کارکردن موتور جارو برقی می شود که صدای زیاد به همراه مکش کم را به دنبال دارد.

ج- مسدود بودن مسیر لوله و اتصالات باعث می شود که موتور جاروبرقی تحت فشار کارکند و پس از مدتی در اثر گرم شدن بیش از حد موتور، بلبرینگ ها به صدا افتاده و در نهایت باعث سوختن موتور می شود.

د- ورود آب و مایعات به موتور دستگاه باعث ایجاد جرقه بیش از حد در بخش موتور دستگاه می شود. که تغییر صدای جاروبرقی را به دنبال دارد. نهایتا در اثر عبور جریان الکتریکی بالا سیم پیچی، موتور می سوزد.

 

خدمات پس از فروش جاروبرقی ال جی

 

 

خدمات پس از فروش جاروبرقی ال جی (LG) یکی از مؤثر ترین اهداف بارازیابی محصولات و لوازم خانگی ال جی است که توانسته است طی سال‌ها تلاش در صدها مرکز تخصصی تعمیرات ال جی گام بزرگی را در زمینه تعمیر ، سرویس و خدمات پس از فروش جاروبرقی ال جی بردارد.

با وجود این پشتیبانی، شما حتی بعد از سال ها استفاده از لوازم خانگی ال جی تنها نیستید و اگر مشکلی هر چند کوچک داشته باشید تیم فنی خدمات جاروبرقی ال جی به صورت شبانه روز در مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی ال جی در سراسر ایران در کمترین زمان ممکن آماده خدمت رسانی به شما هستند.

در صورتی لوازم خریداری‌ شده شما دارای گارانتی می باشد و اعتبار گارانتی دستگاه تمام نشده است از شماره سریال محصول خود که داخل دفترچه گارانتی است استفاده کرده و با شماره های داخل دفترچه تماس برقرار کنید.

 

 

تعمیر جاروبرقی ال جی در تهران

 

 

ال جی سرویس مرکز تخصصی جاروبرقی ال جی در سراسر تهران نمایندگی های را ایجاد کرد است تا تمامی کاربران جارو برقی ال جی جهت تعمیر جاروبرقی ال جی در تهران به راحتی به تعمیرکار متخصص دست یابی داشته باشند و با خیال راحت تعمیر دستگاه خود را به ما پسپارند.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال جی  سعی کرده است که در تمام مناطق شمال جنوب شرق و غرب تهران شعبه ایجاد کند تا همشهریان گرامی در سریعترین زمان ممکن به تعمیرکاران جاروبرقی ال جی دسترسی داشته باشند و فقط با یک تماس در کمترین زمان ممکن تکنسین تعمیر جاروبرقی ال جی در محل شما حضور پیدا کرده و مشکل جاروبرقی شما را حل کند.

چند سال قبل در تهران برای تعمیر جاروبرقی ال جی باید جاروبرقی را با خود حمل می کردید تا یک تعمیرگاه مناسب جهت تعمیر جاروبرقی ال جی پیدا می کردید تا دستگاه شما را تعمیر کند. در برخی مواقع مشکل تعمیرات جاروبرقی ال جی با این مرحله تمام نمی شد و بعد از پیدا کردن تعمیرگاه جاروبرقی ال جی ممکن بود قطعه مورد نیاز در این تعمیرگاه موجود نباشد و تا پیدا کردن قطعه باید منتظر می ماندید.

نمایندگی های پراکنده ال جی سرویس

خوشبختانه امروزه ال جی سرویس با داشتن نمایندگی های متعدد در سرتا سر تهران این شرایط را ایجاد کرده که شما با تماس با ال جی سرویس تعمیرات جاروبرقی در محل انجام شود و نیازی نیست که برای تعمیرات جاروبرقی ال جی خود دستگاه را از منزل خارج کنید و دنبال نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال جی بگردید.

ال جی سرویس با داشتن چندین نمایندگی در شمال تهران ، شرق تهران ، جنوب تهران ، غرب تهران این شرایط را به وجود آورده که تعمیرات و سرویس لوازم خانگی شما به سرعت انجام شود. شما می توانید برای سرویس های دوره ای جاروبرقی خود با نمایندگی تعمیرات ال جی تماس بگرید و در خواست سرویس دوره ای کنید تا از خرابی جاروبرقی شما جلوگیری شود. سرویس های دوره ای شامل روغن کاری بلبرینگ ها و تعویض فیلترها و جرم گیری دستگاه می باشد .

 

هزینه های سرویس و تعمیرات جاروبرقی ال جی

در صورتی که جاروبرقی ال جی شما با مشکلی روبرو شد، به منظور انجام سرویس و تعمیرات، شما می‌توانند با یکی از شعب ال جی سرویس بعنوان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی تماس بگیرید. در اولین تماس، ابتدا یکی از متخصصان ما تلاش می کنند که مشکل جاروبرقی شما را به صورت تلفنی برطرف کنند. در این مرحله در صورتی که مشکل جزئی ای وجود داشته باشد شما قادر خواهید بود خود، آن را برطرف نمایید. در غیر این صورت، می توانید درخواست کنید که یکی از متخصصان ما برای رفع مشکل در منزل یا محل مورد نظر شما حضور یابند. در این حالت، تکنسین های ما ظرف مدت حداکثر1 ساعت در محل حاضر شده و به ارائه سرویس و خدمات می پردازند.

قابل ذکر است که کلیه هزینه ها و قیمت قطعات بر اساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه شده و پس از کسر تخفیف‌های مورد نظر اخذ خواهد شد. شما می توانید لیستی از هزینه های مربوط به برخی از خدمات و تعمیرات جاروبرقی ال جی را در جدول زیر مشاهده کنید.   هزینه های ذیل مربوط به اجرت تعویض قطعات و انجام تعمیرات می باشد. به دلیل متغیر بودن قیمت قطعات، و لوازم یدکی بر اساس نوع و مدل جاروبرقی، می توانید در هنگام تماس تلفنی با شرکت از هزینه‌ها و نرخ قطعات مطلع شوید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مرداد ۹۹ ، ۱۹:۳۲
وحید مومنی