تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون
تعمیر تلویزیون با دستگاه های پیشرفته و قطعات اصلی
داری مجوز از اتحادیه تعمیرکاران تهران
خدمات تعمیرات توسط مهندسین متخصص انجام می شود

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

چهارشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۹، ۰۵:۰۸ ب.ظ

تعمیر یخچال ال جی

مرکز تخصصی تعمیر یخچال ال جی LG ، امکانی را برای کاربران فراهم کرده که برای ترمیم این محصول حیاتی و پر کاربرد، ناچار به مراجعه حضوری به تعمیرگاه نباشند. در واقع با توجه به ابعاد و وزن یخچال، انتقال آن به مرکز تعمیرات امری محال به نظر رسیده و مشکلات بسیاری را به دنبال دارد. به مراجعه تیم تعمیراتی نمایندگی ال جی LG به منزل کاربران، محصول مورد نظر به دقت بررسی شده و هرگونه اقدامی که برای تعمیر آن لازم باشد، در منزل انجام می شود.

باید به این نکته اشاره کنیم که تعمیرکاران اعزامی، از بین زبده ترین تکنسین های حوزه تعمیر یخچال و لوازم خانگی انتخاب شده اند و مهارت کافی برای رفع مشکلات انواع مدل های این محصول را دارا می باشند. این تعمیرکاران، ابزار و تجهیزات مورد نیاز را همراه خود به منزل کاربر برده و با استفاده از این تجهیزات، اقدام به تعمیر یخچال ال جی در منزل می نمایند. در ادامه، با این سرویس کاربردی نمایندگی ال جی LG بیشتر آشنا می شوید.

مرکز تخصصی تعمیرات ال جی در کرج و تهران سال های زیادی است که پشتیبانی و خدمات دهی به مشترکین محصولات لوازم خانگی ال جی LGرا بر عهده دارد و توانسته است در طی سال‌ها کار در این زمینه خاطره خوبی را از ارائه خدمات یخچال ال جی LG در ذهن مشتریان خود ثبت کند. این مرکز با داشتن متخصصان حرفه ای تعمیر ساید بای ساید ال جی LG توانسته است گام به گام با فناوری روز دنیا کار تعمیر و سرویس ساید بای ساید ال جی LG را در تعمیرگاه مجاز یخچال ال جی LGعهده‌دار شود.

 

سرویس و تعمیر یخچال ال جی

امروزه یخچال یکی از لوازم خانگی بسیار ضروری در هر خانه ای است؛ اما اکثر مردم بدون توجه و مراقبت های لازم فقط از آن استفاده می کنند تا زمانی که یخچال دچار مشکل شده یا از کار بیفتد و مواد غذایی شما فاسد شود

مرکز تخصصی تعمیرات یخچال ال جی با بیش از 10 سال سابقه ارائه خدمات به شما توصیه می کند که به محض مشاهده هرگونه مشکل در رابطه با عدم عملکرد صحیح  یخچال  خود با شماره 44378115-021 تماس حاصل نمایید تا با حضور تعمیرکار یخچال ال جی در محل مورد نظر شما، ریسک خرابی های پیچیده تر را در آینده کاهش دهید.

در صورتی که یخچال الجی شما خنگ نمی کند،  و یا کلا یخچال روشن نمی شود، تعمیرکاران متخصص یخچال ال جی می توانند با ارائه خدمات مناسب، سرویس دوره ای و یا تعمیرات فوری مشکلات دستگاه شما را در کمترین زمان ممکن برطرف نموده و آسودگی و آسایش را به خانه تان بازگردانند.

علاوه بر این متخصصان ما نکات و توصیه های مهمی در رابطه با نگهداری و طرز استفاده صحیح از یخچال را به شما آموزش خواهند داد تا بتوانید از دستگاه خود استفاده بهتری داشته باشید. برای ثبت درخواست تعمیرات یخچال ال جی خود می توانید فرم درخواست تعمیرات را تکمیل و یا با شماره 44378203-021 تماس حاصل فرمایید.

 

عیب یابی و مشکلات یخچال ال جی(LG)


چراغ های یخچال روشن است ولی یخچال و فریزر خنک نمی شود 
تنظیمات درجه حرارت را چک کنید
فاصله یخچال فریزر را از پشت و طرفین را بررسی کنید، باید حداقل 7/5 سانتیمتر از پشت و حداقل 2/5 سانتیمتر از بغل فاصله داشته باشد.
موتور کمپرسور را تست کنید
یخچال فریزر را از برق بکشید ، ? ساعت صبر کنید و دوباره به برق بزنید. اگر یخچال و فریزر خنک شد مشکل از گرم شدن بیش از حد کمپرسور است.
دماسنج را کنترل کنید
تایمر یخ زدایی را تست کنید
موتور کمپرسور را تست کنید
فن اواپریتور(در پشت پنل داخلی یخچال فریزر قرار دارد) را تست کنید
در پایین ترین قسمت یخچال و پشت آن رله کمپرسور قرار دارد که موجب راه اندازی کمپرسور می شود، آن را چک کنید

برد الکترونیک را چک کنید

چراغ های یخچال فریزر کار نمی کند
سوئیچ در را چک کنید

 

یخچال یا فریزر به اندازه کافی سرد نیست


تعمیرات یخچال ال جی
تنظیمات دمایی را بررسی نمایید.
مطمئنبوید که فضای کافی برای جریان هوا در یخچال یا فریزر وجود دارد
چک کنید از دریچه ی ورودهوا ، نحدودیت جریان هوا وجود نداشته باشد.
سیم پیچی هایی کندانسور را تمیز کنید
ببینید در ها خوب بسته می شود
چفت در را بررسی کنید
دستگاه تولید گرما برای یخ زدایی راچک کنید
تایمر یخ زدایی را چککنید
ببینید لوله تخلیه مسدود نشده باشد
ببینید از سردکن آب نمی چکد

اگر با این کارها عیب دستگاه برطرف نشد با تعمیرات یخچال ال جی تماس بگیرید

یخچال یا فریزر خیلی سرد است
تنظیمات دمایی آن را چک کنید
دماسنج آن را تست کنید

 

فریزر صدا می دهد

صدای خش خش وقتی روی حالت یخ زدایی باشد عادی است
چرا که این صدا از یخ ذوب کن است
بررسی کنید که یخچال و فریزر سطح زیرش صاف باشد
مخزن تخلیه آب را چک کنید
فن کندانسور( باعث خنک کردن سیم پیچی ها می شود )را چک کنید
فن اواپریتور(در پشت یخچال فریزر قرار دارد) را چک کنید
لاستیک هایی که روی کمپرسر قرار دارند را چک کنید

یخچال و فریزر بدون وقفه کار می کند
فریزر را در حالت دیفراست( یخ زدایی ) قرار دهید
سیم پیچی های کندانسور را تمیز کنید
ببینید در بسته می شود یا نه
چفت در را بررسی کنید
اگر به تازگی کنترل دمایی را تنظیم کردید، یا فریزر را پر از مواد کردید یا در مناطق رطوبتی زندگی می کنید، این طبیعی است که فریزر ?? ساعته کار کند تاخنک بماند

 

یخچال فریزر تند تند شروع به کار می کند و زود زود متوقف می شود

سیم پیچی هایی که پشت یخچالفریزر قرار دارد را تمیز کنید
ولتاژ خروجی راچک کنید
فن کندانسور را تست کنید
موتور کمپرسور را تست کنید
در پایین ترین قسمت یخچال و پشت آن رله کمپرسور قرار دارد که باعث می شود کمپرسور کار کند، این قسمت را تست کنید
موتور کمپرسور را تست کنید

فریزر به صورت اتوماتیک دیفراست (یخ زدایی) نمی کند
تایمر یخ زدایی را چک کنید
دستگاهی که برای دیفراست شدن گرما تولید می کند را چک کنید( در یخچال فریزر ساید بای ساید پشت قرار دارد و در فریزرهایی که بالای یخچال قرار داردند زیر قرار دارد.)
ترموستات دیفراست را تست کنید. اگر درست نشد با نمایندگی تعمیرات ال جی تماس بگیرید.

 

یخچال فریزر بوی نامطبوع می دهد

غذاهای گندیده را از آن خارج کنید
داخل یخچال را با جوش شیرین و آب گرم تمیز کنید
لبه ی درها را تمیز کنید

بیرون یخچال روی زمین آب ریخته است
مخزن تخلیه را بررسی کنید
اگر یخچالتان یخ ساز دارد ، شیلنگ آبی که از فلکه به یخ ساز کشیده شده را بررسی نمایید

 

تعمیر درب یخچال 

خرابی لاستیک درب یخچال

آهن ربای لاستیک دور درب معیوب شده است

پارگی قسمتی از لاستیک دور درب

چسبیدن یک جسم چسب ناک به درب مانند آدامس و غیره ...

خرابی فرسوده بودن و یا تنظیم نبود لولای درب یخچال

برای تعمیر درب یخچال ال جی مقاله مورد نظر را مطالعه بفرمایید.

 

تعمیر یخچال ال جی در تهران

ال جی سرویس مرکز تخصصی تعمیر یخچال ال جی در سراسر تهران نمایندگی های را ایجاد کرد است تا تمامی کاربران یخچال ال جی جهت تعمیر یخچال ال جی در تهران به مشکل نخورند

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی سرویس سعی کرده است که در تمام مناطق شمال جنوب شرق و غرب تهران شعبه ایجاد کند تا همشهریان گرامی در سریعترین زمان ممکن به تعمیرکاران یخچال ال جی دسترسی داشته باشند و فقط با یک تماس در کمترین زمان ممکن تکنسین تعمیر یخچال ال جی در محل شما حضور پیدا کرده و مشکل یخچال شما را حل کند.

چند سال قبل در تهران برای تعمیر یخچال ال جی باید یخچال ال جی را با خود حمل می کردید تا یک تعمیرگاه مناسب جهت تعمیر یخچال ال جی پیدا می کردید تا یخچال شما را تعمیر کند. در برخی مواقع مشکل تعمیرات یخچال ال جی با این مرحله تمام نمی شد و بعد از پیدا کردن تعمیرگاه یخچال ال جی ممکن بود قطعه مورد نیاز در این تعمیرگاه موجود نباشد و تا پیدا کردن قطعه باید منتظر می ماندید.

خوشبختانه امروزه ال جی سرویس با داشتن نمایندگی های متعدد در سرتا سر تهران این شرایط را ایجاد کرده که شما با تماس با ال جی سرویس تعمیرات یخچال در محل انجام شود و نیازی نیست که برای تعمیرات یخچال ال جی خود دستگاه را از منزل خارج کنید و دنبال نمایندگی تعمیر یخچال ال جی بگردید.

 

نمایندگی های پراکنده در تهران

ال جی سرویس با داشتن چندین نمایندگی در شمال تهران ، شرق تهران ، جنوب تهران ، غرب تهران این شرایط را به وجود آورده که تعمیرات و سرویس لوازم خانگی شما به سرعت انجام شود. شما می توانید برای سرویس های دوره ای یخچال خود با ال جی سرویس تماس بگرید و در خواست سرویس دوره ای کنید تا از خرابی یخچال شما جلوگیری شود. سرویس های دوره ای شامل تعویض کردن فیلترها و تست گاز یخچال می باشد که بهتر است هر یک سال انجام شود.

 

تعمیر ماشین لباسشویی بوش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مهر ۹۹ ، ۱۷:۰۸
وحید مومنی
سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۹، ۰۴:۵۹ ب.ظ

ساخت درب و پنجره فولادی

همانطور که می دانیم درها و پنجره ها از مهمترین اجزای یک ساختمان محسوب می شوند. ساخت درب و پنجره فولادی (آهنی) در واقع می تواند در ایجاد امنیت ساختمان نقش اساسی را داشته باشد. از آنجایی که مدل های متفاوتی در ساخت درب و پنجره فولادی (آهنی) وجود دارد از این رو باید به کاربری که هر در و پنجره دارا می باشد توجه نمود. در هایی که در ورودی تعبیه می شوند باید دارای مقاومت و استحکام بالایی در خود باشند تا از ورود افراد بیگانه با روش های مختلف به داخل ساختمان جلوگیری شود.

از این رو باید در ساخت درب و پنجره فولادی (آهنی) نهایت دقت و توجه را به کار برد. علاوه بر موضوع امنیت بحث دیگری که در ساخت درب و پنجره فولادی (آهنی) مطرح می شود جنس این در ها و پنجره ها می باشد. از آنجایی که درهای ورودی و پنجره ها در شرایط آب و هوایی متفاوتی قرار می گیرند باید دارای ویژگی هایی باشند که در برابر این عوامل به سادگی خراب نشوند. از این رو جنس های فولادی و آهنی می تواند در ساخت درب و پنجره فولادی (آهنی) بسیار مناسب باشد.

برای این منظور می توانیم در ساخت درب و پنجره فولادی (آهنی) برای شما آموزش هایی را قرار دهیم تا با استفاده از آنها بتوانید به راحتی به ساخت در و پنجره فولادی و آهنی مناسب برای ساختمان خود اقدام نمایید

 

 

نحوه ساخت درب و پنجره فولادی (آهنی)

 

تولیدات فلزی همیشه می توانند در هر زمانی مخاطبان زیادی را به خود اختصاص دهند. درها و پنجره های فولادی در بین ساختمان سازان از جایگاه ویژه ای برخوردارند. این افراد همیشه دنبال درها و پنجره های فولادی با کیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه می گردند. تا بتوانند رضایت مشتری را بالا ببرند. از آنجایی که ساخت درب و پنجره آهنی (فولادی) دارای روشها و اصولی است، این افراد باید با نحوه ساخت درب و پنجره آهنی (فولادی) آشنایی داشته باشند تا بتوانند بهترین درب و پنجره آهنی را سفارش دهند که دارای مرغوبیت و کیفیت بالایی باشد و بتواند استحکام زیادی در اثر قرار گرفتن در عوامل مختلف از خود نشان دهد.

 ساخت درب و پنجره فولادی می تواند دارای فرآیندی باشد که هر کسی نمی تواند به درستی آن را انجام دهد. از این رو نیاز به افراد متخصص در این زمینه می باشد. ساخت درب فولادی و پنجره آهنی  در کارگاه های مخصوص به آن کار صورت می گیرد؛ زیرا فلز فولاد و آهن باید در اثر مجاورت گرما ذوب شوند. بعد از آن توسط قالب های متفاوتی به ساخت درب فولادی و پنجره آهنی می پردازند. بعد از آن طی فرآیندی رنگ آمیزی در مرحله آخر ساخت درب آهنی و پنجره فولادی صورت می گیرد.

 

 در ساخت درب و پنجره آهنی (فولادی) از فولاد مسطح برش خورده استفاده می شود. این مواد فولادی برش خورده توسط دستگاه پانچ و پرس CNC که خود دارای ابزار های متفاوتی می باشند قرار داده می شوند. فولاد برش خورده تحت فشار و پرس قرار می گیرد تا لبه های سخت و توخالی در ساخت درب فولادی را ایجاد نماید. این مراحل در ساخت درب و پنجره آهنی (فولادی) در کنار هم باعث اتصال قطعات موجود در لبه های کناری درها و پنجره ها می شوند.
مهمترین مرحله در ساخت درب و پنجره آهنی (فولادی) بعد از سخت شدن فولاد، جوش کاری های مختلفی است که بر روی آن ایجاد می شود تا ساخت درب و پنجره آهنی (فولادی) با کیفیت بالایی انجام شود. این جوشکاری ها برای ایجاد جای قفل و جا گذاری لولا ها و موارد دیگر در ساخت درب و پنجره آهنی (فولادی) استفاده می شود. بعد از فرآیند جمع آوری پوسته فولادی در داخل این درها از یک پوسته دیگر فلز استفاده می شود. در صورتی که در توخالی باشد از این هسته برای پر نمودن سطح داخلی درها استفاده می شود.

 

 

این پوسته ها در ساخت درب آهنی می تواند به عنوان عایق صدا و همچنین خطرات ناشی از شلیک گلوله دارای مقاومت بالایی باشند. در واقع این نوع هسته های موجود در ساخت درب آهنی دارای انواع مختلفی از جمله هسته مرکزی، هسته فولادی و هسته پلی استایرن می باشند. در واقع هسته پلی استایرن می تواند در درجه حرارت بالا از خود مقاومت نشان دهد و همچنین به دلیل داشتن وزن سبک به عنوان عایق صدا نیز می تواند در ساخت در فولادی مورد استفاده قرار گیرد.

در مرحله دیگر در ساخت در آهنی این درب با دستگاه جوش لبه به صورت اتوماتیک دارای پرداخت نهایی قرار می گیرد و بعد از آن این لبه های جوش خورده با دستگاه، برش و صیقل داده می شود و نقص های موجود در آن از بین می رود؛ و بعد از آن رنگ اولیه که حاوی پرایمر می باشد در ساخت در آهنی مورد استفاده واقع می شود تا مشتریان بتوانند هر نوع رنگی را که می خواهند به دلخواه بر روی درهای فولادی اجرا نمایند. این فرآیند در ساخت پنجره فولادی نیز به همین صورت است ولی قالب های مورد استفاده در ساخت پنجره آهنی و یک سری از فرآیند مربوط به ساخت پنجره فولادی ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد.

 

مزیت های فولاد در ساخت پنجره فولادی و در فلزی

 

 

  • استحکام بالای فولاد یکی از دلایلی است که در ساخت پنجره آهنی و درب های فلزی از آن استفاده فراوانی می شود. علاوه بر ساخت پنجره آهنی در ساخت قاب در و پنجره نیز از فولاد استفاده می شود. این فلز می تواند در هر شرایطی دارای استحکام بسیاری باشد.
  • دوام فولاد نسبت به هر ماده دیگری بیشتر می باشد از این رو در اثر ضربه و یا حملات فیزیکی می تواند مقاوم تر و سخت تر از بقیه مواد عمل نماید. فولاد دارای طول عمری طولانی می باشد به همین دلیل در ساخت در فولادی و همچنین پنجره های آهنی بسیار از این ماده استفاده می شود. بسیاری از پل ها، ساختمان ها، ماشین ها و بسیاری دیگر از لوازم خانگی از فولاد استفاده شده است.
  • قابلیت نازک بودن فولاد این امکان را به ما می دهد تا در ساخت تجهیزات کوچکتر همچون پروفیل های پنجره ها، در ها و انواع اتصالات کوچک تر از فولاد برای این منظور استفاده نماییم. در واقع قابلیت انعطاف پذیری در عین حال سخت بودن فولاد از این ماده عنصر منحصر به فردی را به وجود آورده است. در زیبایی شناسی ساختمان ها در معماری مدرن نیز این ماده بسیار مورد استقبال واقع شده است.
  • عایق حرارتی که در فولاد وجود دارد در  ساخت پنجره فولادی و در های فلزی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع فولاد چهار برابر بیشتر از آلومینیوم دارای عایق حرارتی می باشد. از این رو با پنجره های آلومینیومی رقابت تنگاتنگی را دارد.

 

 

  • رنگ پذیری بالای فولاد یکی دیگر از عواملی است که استفاده از این عنصر را در ساخت درب فولادی و همچنین ساخت پنجره آهنی بسیار مورد توجه قرار می دهد.
  • قابل تعمیر بون فولاد می تواند این ماده را بسیار خاص نماید.  بعد از ساخت در فولادی این فلز در مواقعی دچار خرابی و یا آسیب  می شود در این صورت با جوش دادن قطعات فولادی می توان دوباره از این لوازم و تجهیزات استفاده نمود.

  • امکان تغییر در ظاهر و شکل فولاد بعد از ساخت درب آهنی بسیار کم است؛ و این فلز در اثر سرما و گرمای هوا می توانند بدون تغییر باقی بماند.
  • می توان از روکش گالوانیزه در ساخت درب آهنی استفاده نمود. این پوشش زنگ زدگی و خوردگی در فلز را می تواند تا حدود زیادی خنثی نماید
  •  فولاد دارای مواد سازگار با محیط اطراف می باشد. با وجود عملکرد حرارتی پایین فولاد از این فلز در ساخت درب فولادی می توان استفاده نمود. همچنین می توان برای صرفه جویی در مصرف انرژی و کم نمودن هزینه تعمیرات و نگهداری از پنجره و درب فولادی مورد استفاده واقع شود.
  •   سهولت در نصب در و پنجره های فولادی و آهنی و همچنین اقتصادی بودن فولاد، این فلز را برای ساخت در آهنی و فولادی مناسب نموده است.

انواع درهای فولادی

 

از آنجایی که پنجره های فولادی و درهای فلزی می توانند در هر شرایطی مقاوم باشند از آنها در فضاهای متفاوتی استفاده می شود. در ساخت درهای داخلی و خارجی می تواند از فلز فولاد و آهن استفاده نمود.

 

 

  • درب های فلزی تاشو
  • درب های شاتر فولادی چرخدار
  • درب شاتر فولادی چرخشی
  • درب فلزی توخالی

همچنین درب های آهنی می توانند به دو حالت تولید شوند:

  • درب های آهنی ترکیبی با شیشه
  • درب های آهنی طرح دار

 

درب های آهنی که در ترکیب با شیشه ساخته می شوند به دلیل ضریب انتقال حرارتی بالا می توانند مصرف انرژی را افزایش دهند. این درها به مرور زمان کارایی خود را از دست می دهد. علاوه بر این وزن آهن به دلیل بالا بودن آن می تواند باعث افزایش وزن کلی در شود در نتیجه در هنگام حوادث خطرناک و یا بلایای طبیعی می تواند خطر آفرین باشد.

 

 

درب های آهنی طرح دار که شامل فریم های فولادی در بدنه آنها می باشد می تواند در خود دارای طرح های متفاوتی باشند. این درب ها که بیشتر در ورودی های خارجی و پارکینگ ها استفاده می شود با جوشکاری های متنوعی که در سطح خود دارد دارای  ظاهری شیک می باشد. علاوه بر آن در طراحی این درب ها از پوششهای ضد زنگ استفاده شده است؛ زیرا در مجاورت مستقیم شرایط جوی و رطوبت قرار دارند از این رو با ضد زنگ نمودن آنها از ایجاد زنگ زدگی در سطح این درب ها کاسته می شود. همچنین مقاومت آنها تا حدود زیادی بالاتر می رود.

 

اجزای انواع درها و پنجره های فولادی

 

هر در و پنجره ای که تولید می شود دارای اجزای متفاوتی در خود می باشد. این اجزا نیز متناسب با جنس درب مورد استفاده قرار می گیرند. از آنجایی که درب های فولادی دارای وزن بیشتری نسبت به متریال های دیگر می باشند از این رو باید متناسب با جنس فولاد از اجزای فولادی برای این درها استفاده نمود. در آن صورت استحکام و امنیت این درها بسیار بیشتر می شود. در این مقاله به اجزای مورد استفاده درب های فولادی می پردازیم.

 

 

 

  • چارچوب درب فولادی
  • بدنه درب فولادی
  • ابزار آلات مربوط به وصل نمودن درب به دیوار

 

چارچوب درب، در واقع قابی است که درب، آنجا قرار می گیرد. این قاب و فریم می تواند درب را در خود محکم نگه دارد. در واقع ابزار آلاتی که از این طریق درب به دیوار وصل می شود از طریق چارچوب می تواند به دیوار متصل شود. جنس چارچوب در بیشتر مواقع فلز است و بسته به بدنه در می تواند از جنس چوب، یوپی وی سی و یا پروفیل های متفاوت ساخته شود. می توان چارچوب در را به رنگ های دلخواه خود در آورد.

 

بدنه در فولادی همان جز اصلی در می باشد که می تواند ارتباط بین دو فضا را تعریف نماید. در واقع این بدنه درب است که دو محیط داخلی و خارجی را به یکدیگر پیوند می دهد. می توان از در برای کاربرد های متفاوتی استفاده نمود. همچنین طرح و رنگ و یا مصالح استفاده شده بدنه می تواند با یکدیگر تفاوت داشته باشد. از آنجایی که فولاد فلز بسیار مقاوم می باشد در اکثر درب های خارجی از این ماده استفاده می شود.

ابزار آلاتی که می توانند درب را به چارچوب متصل نمایند باید از جنس فولاد باشند تا بتوانند وزن بدنه را تحمل کنند این ابزار همچنین باید دارای کیفیت بالایی باشند تا در اثر وزن زیاد و عواملی مانند ضربه و یا پوسیدگی و زنگ زدگی مقاومت بالایی داشته باشند. از آنجایی که درب های متفاوتی وجود دارد از این رو از ابزار آلات متناسب با هر در باید برای اتصال استفاده نمود. این ابزار آلات می توانند با نوع دری که شما مورد استفاده قرار می دهید مطابقت داشته باشند و با هم به فروش برسند.

نکات مربوط به نگهداری درها و پنجره های فلزی

 

 

  • از مرطوب نمودن در های فلزی تا حد زیادی پرهیز نمایید.

  • روغن کاری کردن به موقع لولا در می تواند در روان شدن این در ها کمک نماید.

  • از مواد شیمیایی برای پاک نمودن در های فولادی استفاده ننمایید؛ زیرا ممکن است فلز با آن ماده واکنش دهد.
  • در صورت زنگ زدگی در های فلزی از سمباده برای برطرف نمودن سطح زنگ زده استفاده کنید.
  • برای پاک کردن دستگیره های در و پنجره فلزی از پارچه آغشته به آمونیاک استفاده نمایید.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مهر ۹۹ ، ۱۶:۵۹
وحید مومنی
سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۹، ۰۴:۲۵ ب.ظ

علت سرد نکردن یخچال سامسونگ

یخچال فریزر سامسونگ یکی از وسایل لازم برای هر آشپزخانه می باشد که بدون وجود آن شاید فقط بتوانید چند ساعت از مواد غذایی خود نگهداری کنید. همانطور که میدانید یخچال فریزر سامسونگ یکی از وسیله های کاربردی و پرفروش برند سامسونگ می باشد که هر ساله سعی دارد با مدل ها و تکنولوژی های جدیدی در بازار رقابت کند.

با پیشرفت تکنولوژی کم کم یخچال فریزر سامسونگ نیز پیشرفته تر شده و از نظر کیفیت موتور و ظاهر تغییراتی در آن حاصل شده است. قابل ذکر می باشد که امروزه با پیشرفت تکنولوژی کیفیت اجزا بهتر شده است اما در کارکرد اصلی دستگاه هیچ تغییری بوجود نیامده است.

شاید برای شما هم این موضوع پیش آمده باشد که بعد از قرار دادن مواد غذایی در یخچال فریزر سامسونگ به این نتیجه برسید که مواد غذایی اصلا سرد نشده و یا در فریزر یخ نزده است. این موضوع شما را کمی می ترساند.

یکی از مشکلات رایج در یخچال فریزر سامسونگ  سرد نکردن و یخ نزدن مواد غذایی می باشد که در این بخش منظور از سرد نکردن یخچال این است که یخچال کار میکند ولی کاهش دمای داخل یخچال به اندازه ی کافی نیست.

هنگامی که شما با سرد نکردن یخچال فریزر مواجه می شوید کم کم مواد غذایی دچار فساد می شوند که این اصلا مقرون به صرفه نیست. کاش فقط مشکل همین بود باید به عرضتان برسانیم که با گذر زمان کم کم به کمپرسور یخچال فریزر سامسونگ نیز فشار وارد می شود و همچنین ممکن است موتور یخچال نیز یکسره شود که این اصلا خوشایند نخواهد بود.

توصیه ی ما به شما این است که از یخچال فریزر خود به خوبی مراقبت کنید و در استفاده از این محصول حتما برخی از نکات را رعایت کنید.

قابل ذکر می باشد که علت سرد نکردن یخچال نمی تواند یک مورد خاصی باشد که ما آن را به شما معرفی کنیم. شاید بهتر باشد بدانید که یخچال فریزر برای رسیدن به عملکرد اصلی به مجموعه ای متصل بهم نیاز دارد که باید هر یک به درستی کار خود را انجام دهند تا کار به درستی به پایان برسد.

دلایل سرد نکردن یخچال فریزر سامسونگ چیست؟

هنگامی که در یکی از این اجزا اشکال یا ایرادی رخ بدهد سایر بخش ها نیز قادر نخواهند بود کار خود را به درستی انجام دهند  پس ممکن است به مروز زمان یخچال با افت فشار در قسمت داخلی روبرو شود و شما با سرد نکردن یخچال مواجه شوید. مواجهه با این مشکل اصلا خوب نیست و به نوعی باعث اذیت مصرف کننده می شود. توصیه ی ما به شما این است که در این بخش همراه ما باشید تا شما را با علت های سرد نکردن و یخ نزدن یخچال فریزر آشنا کنیم.

در این بخش از مقاله ی سامسونگ سرویس 10 علت اصلی سرد نکردن یخچال فریزر سامسونگ برای شما بیان شده است که چند مورد از این علت ها فنی و بقیه فیر فنی می باشد. همچنین در قسمت پایانی مقاله نیز در رابطه با علت یخ نزدن یخچال فریزر سامسونگ با شما بحث خواهیم کرد. اگر یخچال فریزر شما دارای هر یک از این مشکلات می باشد توصیه ی ما به شما این است که تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

برای رفع علت های فنی سرد نکردن یخچال فریزر سامسونگ نیاز می باشد که شما یک فرد فنی و با مهرت باشید تا بتوانید از عهده ی تعمیر آن بر بیاید. توصیه ی ما به شما این است که اگر در این زمینه تخصصی ندارید به هیچ عنوان روش های ارائه شده در این مقاله را امتحان نکنید و از متخصصان تعمیراتی درخواست کمک کنید.

متخصصان تعمیرات سامسونگ سرویس با مهارت و تخصصی که در این زمینه دارند در تمامی نقاط کشور آماده ی ارائه ی خدمات خود به محصولات شما می باشند. کافیست تا با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و یا درخواست خود را ثبت نمایید.

علل سرد نکردن یخچال فریزر سامسونگ چیست؟

 بهتر است قبل از بررسی علت های سرد نکردن یخچال فریزر سامسونگ از این موضوع مطلع شوید که مناسب ترین دما برای یخچال فریزر های معمولی یا ساید بای ساید چه دمایی می باشد؟

طبق تحقیقاتی که صورت گرفته و با توجه به آمار FDA آمریکا میانگین دمای مناسب برای یخچال فریزر به صورت سالانه بازه ی 2 تا 5 درجه سانتی گراد که منظور همان دمای کمتر از ۴۰ درجه فارنهایت می باشد. بهترین دما برای فریزر ۲۰- تا ۱۷- درجه سانتیگراد یعنی حدود ۰ درجه فارنهایت می باشد که این دما در ماه های تابستان و زمستان متفاوت می باشد. معمولا در فصل تابستان که هوا گرم می باشد دمای مناسب 3 و 4 درجه می باشد و در زمستان مناسب ترین دما 4 و 5 درجه. قابل ذکر می باشد که این یک درجه افزایش در تابستان برای رفع گرمای محیط می باشد.

بهتر است بدانید که اگر یخچال شما تازه خریداری شده است و به تازگی آن را نصب کرده اید باید به یخچال فریزر سامسونگ خود 24 ساعت وقت دهید تا به شرایط نرمال و پایدار خود برسد. اگر بعد از 24 ساعت به دمای پایدار نرسید و شما با سرد نکردن یخچال روبرو شدید در این شرایط با متخصصان تعمیراتی تماس حاصل نمایید و درخواست کمک کنید تا مشکل یخچال فریزر سامسونگ شما در اولین فرصت رفع شود.

علت های سرد نکردن یخچال فریزر سامسونگ شامل موارد زیر می باشد:

دلایل سرد نکردن یخچال فریزر سامسونگ چیست؟

۱- تنظیم نبودن دمای یخچال فریزر

یکی از دلایل سرد نکردن یخچال و یخ نزدن فریزر تنظیم نبودن دمای یخچال فریزر سامسونگ می باشد و ربطی به خرابی قطعات و اجزای آن ندارد. اگر شما دارای یک دستگاه یخچال فریزر قدیمی می باشید قابل ذکر یم باشد که این دستگاه به کمک ترموستات های ولومی تنظیم دما را انجام میدهد و در دستگاه های جدید نیز از کلید ها و صفحه نمایش های لمسی برای این کار استفاده می شود. قابل ذکر می باشد که با توجه به گفته های قبلی باید در تابستان و زمستان همیشه دمای یخچال فریزر سامسونگ خود را تنظیم نمایید.

۲- وجود مانع بر سر راه گردش هوا

در قسمت های داخلی یخچال فریزر ها دریچه ها ی هوا و فن هایی وجود دارند که وظیفه ی آنها گردش هوا در داخل محفظه می باشد. اگر جلوی این محفظه ها با قرار دادن اجسامی در یخچال گرفته شود  در این صورت فن ها و دریچه ها به راحتی نمی توانند وظیفه ی خود را به پایان برسانند و در این شرایط شما با مشکل سرد نکردن یخچال مواجه می شوید.

۳- مواد غذایی بسیار در داخل یخچال

اگر در داخل یخچال فریزر سامسونگ خارج از ظرفیت آن وسیله قرار می دهید در این صورت مواد غذایی و ظروف به صورت چسبیده به هم و فشرده در یخچال قرار میگیرند. این موضوع باعث می شود گردش هوا در دستگاه به صورت یکنواخت پخش نمی شود و در این شرایط به کمپرسور فشار زیادی وارد می شود که ممکن است قادر به پاسخگویی این حد از کاهش دما نباشد.

قبل از استفاده از یخچال فریزر سامسونگ توصیه می شود دفترچه راهنمای محصول را مطالعه کنید و با توجه به شرایط آن در داخل دستگاه وسیله جمع کنید.

دلایل سرد نکردن یخچال فریزر سامسونگ چیست؟

۴- ایراد درب یخچال

گاهی ممکن است درب یخچال فریزر سامسونگ بر اثر معیوب بودن قفل درب به درستی بسته نشود. در این صورت دمای داخل یخچال به هیچ عنوان کاهش نمی یابد و داخل یخچال گرم می شود. گاهی نیز ممکن است مشکل از واشر یا لاستیک دور درب یخچال باشد که شما مشاهده گر سرد نکردن یخچال خواهید شد.

۵- معیوب بودن کمپرسور و رله کمپرسور

وظیفه ی کمپرسور یخچال فشرده کردن گاز مبرد می باشد. بعد از فشرده سازی ان را به داخل کویل یا همان لوله های سیاه پشت یخچال  پمپاژ می کند. این قطعه برای یخچال بسیار مهم و ضروری می  باشد.

معیوب بودن رله استارت یا کمپرسور نیز یکی دیگر از دلایل سرد نکردن داخل یخچال می باشند که در صورت مشاهده ی معیوب بودن این قطعه باید حتما قطعه تعویض شود.

قابل ذکر می باشد که تعویض رله استارت ارزان تر و آسانتر از خود کمپرسور می باشد . پس بهتر است این قطعه را تعویض کنید سپس برای تعویض خود کمپرسور اقدام کنید. اگر فن ریز کار کند ولی یخچال خنک نشود پس حتما مشکل از خود کمپرسور می باشد. قابل ذکر می باشد که تعویض این قطعه نیاز به تخصص و مهارت دارد و هر گونه کار ناشیانه باعث می شود دستگاه دچار آسیب های شدید تری شود.

دلایل سرد نکردن یخچال فریزر سامسونگ چیست؟

۶- کمبود گاز مبرد

کمبود گاز مبرد در داخل کویل ها از مهمترین دلایل سرد نکردن داخل یخچال می باشد. اگر نشت گاز نیز در یخچال فریزر سامسونگ مشاهده شود شما احساس خواهید کرد که داخل یخچال گرم می باشد.

۷- ایراد لوله های کندانسور

لوله های سیاه رنگ یا همان کندانسور ها در قسمت پشتی یخچال های قدیمی قرار دارند و در یخچال فریزر های امروزه این لوله ها اصلا قابل مشاهده نمی باشند. در لوله های کندانسور گاز مبرد گرمای داخل محیط یخچال را به خود جذب میکند و سپس آن را به محیط بیرون باز می گرداند و در این حین با از دست دادن گرما دوباره به مایع تبدیل می شود.

در صورتی که برای تبادل گرما دچار مشکل شود و یا چیزی مانع این تبادل ش.د در این صورت فرآیند خنک شدن این گاز مختل می شود و این موضوع باعث میشود شما شاهد سرد نکردن داخل یخچال شوید. گردو غبار و آلودگی های روی این لوله ها یکی از عوامل مختل کردن روند گاز مبرد می باشد. گاهی نیز ممکن است مسیر این لوله ها گرفته شده باشد.

از تمیزی و مسدود نبودن این لوله ها اطمینان حاصل کنید  و در اطراف لوله ها نیز فشای کافی ایجاد کنید تا تهویه ی یخچال بهتر شود.

دلایل سرد نکردن یخچال فریزر سامسونگ چیست؟

۸- معیوب بودن فن کندانسور

فن کندانسور در بغل کندانسور و قسمت پایین یخچال تعبیه شده است. وظیفه ی این غن خنک کردن کندانسور و لوله های ان می باشد. در شرایطی که در کارکرد و عملکرد این فن مشکلی پیش بیاید در این صورت دمای کمپرسور و موتور افزایش می یابد.

در این شرایط داخل یخچال گرم می شود و این موضوع باعث می شود مواد غذایی فاسد شوند. گاهی نیز ممکن است پره های این فن دچار شکستگی شوند و یا موتور فن نیم سوز شده باشد.

۹- خرابی فن اواپراتور

اگر فن اواپراتور به درستی کار کند در این شرایط هنگام باز کردن درب یخچال هوای خنک به سمت بیرون پرتاب می شود که این نشان دهنده ی کارکرد صحیح و معمولی این قطعه می باشد. این فن دقیقا در قسمت پشتی فریزر تعبیه شده است و در صورتی که به مشکل بر بخورد دمای فریزر ثابت می ماند و در بخش یخچال به اندازه ی کافی داخل یخچال را خنک نمی کند. اگر صدای غرغر عجیبی شنیده شد باید بدانید که مشکل از خرابی فن اواپراتور می باشد.

دلایل سرد نکردن یخچال فریزر سامسونگ چیست؟

۱۰- خرابی دمپر هوای یخچال

دمپر هوا کار کنترل میزان هوای خنک بین بخش یخچال و فریزر را بر عهده دارد. از طریق این دریچه هوای خنک از بخش فریر به بخش یخچال انتقال می یابد و باعث می شود داخل یخچال بهتر خنک شود. اگر دمپر هوا نتواند باز شود ولی دمای فریزر ثابت بماند در این صورت دمای داخل یخچال افزایش می یابد.

علت یخ نزدن فریزر یخچال سامسونگ

یخ نزدن فریزر دلایل بسیار ساده ای دارد. گاهی ممکن است دمای فریزر به اندازه ی کافی پایین نباشد و یا ممکن است یک قطعه دچار مشکل شود. از جمله قطعات موثر در یخ نزدن فریزر:

  • کویل ها یا لوله های کندانسور
  • فن اواپراتور
  • رله استارت کمپرسور
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مهر ۹۹ ، ۱۶:۲۵
وحید مومنی