تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون
تعمیر تلویزیون با دستگاه های پیشرفته و قطعات اصلی
داری مجوز از اتحادیه تعمیرکاران تهران
خدمات تعمیرات توسط مهندسین متخصص انجام می شود

۶ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۰، ۰۴:۲۳ ب.ظ

تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا

برطرف کردن خرابی و مشکلات آن یکی از کارامد ترین  شرکت تعمیرات لوازم خانگی در مرکز تهران و کرج با ضمانت معتبر و مدت دار. مرکز تعمیرات اسنوا در خدمت شما همشریان عزیز است تا مشکل پیش آمده برای ماشین لباسشویی شما را برطرف کند.

جهت هماهنگی و دریافت مشاوره رایگان درمورد مشکلات ماشین لباسشویی اسنوا خود میتوانید با مرکز تعمیرات اسنوا به واسطه شماره تلفن : ۴۴۲۴۱۱۸۲-۰۲۱


عیب یابی در تعمیرات ماشین لباسشویی اسنوا
 

ماشین های لباسشویی یکی از کاربردی ترین وسایل آشپزخانه به شمار می‌روند که امروزه در انواع زیادی ساخته شده و دارای قابلیت های زیادی هستند. ماشین لباسشویی های تولید شده توسط شرکت اسنوا ، اگرچه از بهترین قطعات و بالاترین تکنولوژی برخوردارند خرابی لوازم آشپزخانه یاری جدا نشدنی برای محصولات اسنوا محسوب میشود. از جمله مشکلاتی که ممکن است برای ماشین های لباسشویی اسنوا به وجود آید و نیازمند تماس با نمایندگی تعمیرات اسنوا یا مرکز تعمیرات اسنوا میتوان به موارد روبرو اشاره کرد:

 

نکات مهم در استفاده و نگهداری از ماشین لباسشویی اسنوا
 

1 ) کوچکترین نشتی آب را جدی گرفته و سریعا با یکی از نمایندگی ها یا تعمیرگاه های مجاز ماشین لباسشویی اسنوا برای پیگیری و رفع آن تماس بگیرید.
2 ) در صورت شنیدن صداهای غیر عادی از دستگاه سریعا آن را خاموش کرده و با یکی از نمایندگی ها و مراکز خدمات پس از فروش معتبر ماشین لباسشویی اسنوا تماس بگیرید.
3 ) ماشین لباسشویی را در مکانی که کاملا تراز باشد قرار دهید
4 ) از شستشوی لباسها با دفعات زیاد و پشت سر هم خودداری کنید.
5 ) بیش از اندازه ظرفیت دستگاه، لباس در داخل آن نریزید.
6) برای هر نوع لباس از برنامه شستشوی مربوط به آن بهره بگیرید
7 ) پس از چند بار شستشو محفظه پودر و فیلتر لباسشویی را تمیز کنید.


سرویس و چک ماشین لباسشویی اسنوا
 

رسیدگی و چک همیشگی ماشین لباسشویی اسنوا و مراقبت و نگهداری از آن به افزایش عمر مفید دستگاه کمک می کند. متخصصین مرکز تعمیرات اسنوا با ارائه سرویس ماشین لباسشویی اسنوا برای شماعزیزان در حفظ کارآیی دستگاه شما به یاری تان می آیند. با انجام سرویس های منظم سالانه و یا هر شیش ماه یکبار، می توان هرگونه ایراد جزئی موجود در لباسشویی را قبل از پیدا شدن مشکلی بزرگ در ماشین لباسشویی ، برطرف نمود و درنتیجه ماشین لباسشویی اسنوا را در شرایط کاری بسیار خوب و بهره وری بالا نگه داشت.

سرویس تعمیر لباسشویی اسنوا توسط متخصصین لباسشویی مرکز تعمیرات اسنوا ، با بهترین کیفیت ممکن انجام شده و مجموعه اقداماتی همچون بررسی لباسشویی و بخش های مختلف آن، بررسی و تعمیر یا تعویض قطعات مختلف و اجزاء دستگاه، تعویض لاستیک دور درب و… را در بر می گیرد.

در صورت تمایل میتوانید نمایندگی ای را که به محل سکونت شما نزدیک تر است را از لیست زیر انتخاب کنید تا در کمترین زمان ممکن متخصصین مرکز تعمیرات اسنوا برای خدمت رسانی در محل حاضر شوند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۰۰ ، ۱۶:۲۳
وحید مومنی
چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۰، ۰۶:۳۹ ب.ظ

علت خرابی بک لایت تلویزیون

برای نمایش دادن تصویر تلویزیون در زیر صفحه اصلی تلویزیون قطعاتی به صورت منظم در کنار یکدیگر قرار گرفته اند که اگرهرکدام از این قطعات نتواند کار خود را درست انجام دهد بقیه قطعات را درگیر مشکل میکنند . این قطعات بک لایت نام دارند .

خراب شدن بک لایت تلویزیون یکی از شایع ترین مشکلاتی است که در بین تلویزیون های LED و LCD وجود دارد. خراب شدن بک لایت می تواند دلایل زیادی داشته باشد ، تعمیر بک لایت یکی از پردرخواست ترین موارد در تعمیرات تلویزیون می باشد.

در تمامی برندها خرابی بک لایت به یک مشکل پردرخواست تبدیل شده است . خراب شدن بک لایت باعث شده تا ما در دیدن تصویر تلویزیون دچار مشکل شویم پس بک لایت یکی از ارکان اصلی در نمایش دادن تصویر میباشد .

 

بک لایت چیست؟
 

در صفحات نمایشگر LCD تصویر ایجاد شده روی پنل دستگاه از خود هیچ منبع نوری ندارد و برای اینکه تصویر ایجاد شده قابل رویت باشد به یک نور پس زمینه نیاز است که به آن بک لایت می گویند ، یکی از مشکلات شایع در خرابی بک لایت تلویزیون LCD قطع شدن تصویر در حالی که صدا در حال پخش می باشد.

در نمایشگرهای اولیه LCD از لامپ های فلورسنت استفاده می شود که با گذشت زمان لامپ های LED جایگزین آنها می شود و تلویزیون های LED به بازار عرضه شد.

 

بک لایت های LED به دو شکل عمده در تلویزیون ها به کار رفته اند:
 


۱) به صورت مستقیم (Direct):
به این صورت که آرایه ای از لامپ های LED در فواصلی مشخص دقیقا در پشت پنل قرار گرفته و پنل به صورت مستقیم در معرض منبع نور قرار می گیرد.


۲) قرارگیری در لبه ها (Edge) :
برای تولید تلویزیون های LED با ضخامت کمتر لامپ های LED به صورت ردیفی از لامپ های LED که به صورت فشرده در کنار هم پیچیده شده اند در لبه پنل قرار می گیرد و با شکست نور پنل از نور پس زمینه بهره مند می گردد.

 

ایرادهای ایجاد شده در اثر خرابی بک لایت:
 

۱) قطع شدن تصویر تلویزیون در حالی که صدا دارد
۲) تاریک شدن بخشی از تصویر تلویزیون
۳) ظاهر شدن لوگوی اولیه و قطع شدن تصویر
۴) ایجاد نقاط نورانی در تصویر
۵) ایجاد نقاط تاریک در تصویر
۶) قطع و وصل شدن تصویر یا به اصطلاح چشمک زدن تصویر

 

تعمیر بک لایت تلویزیون سامسونگ
 

 سری B از تلویزیون های سامسونگ :
در این سری از تلویزیون های سامسونگ دارای چند ورژن مانند B570 و B550 و B530 می شود در این سری برد بک لایت و برد پاور با هم ادغام شده و به صورت یک برد به نام برد پاور بک لایت شناخته می شود. در این مدل ایراد برد بک لایت به صورت قطع شدن تصویر پس از اینکه تلویزیون کمی کار میکند بوجود می آید که به مرور زمان با افزایش عمر لامپ ها فلورسنت و خرابی لامپ ها ممکن است باعث خرابی بک لایت شود.

سری C از تلویزیون های سامسونگ :
در این مدل برد بک لایت از برد پاور جدا می شود و با ایجاد یک سری تغییرات در چینش و نوع قطعه ها باعث شده خرابی بک لایت در این مدل نسبت به سری B کمتر باشد.بیشترین ایراد دیده شده در این سری خرابی برد پاور می باشد که باعث ایجاد ایراد در بک لایت می شود.

سری D از تلویزیون های سامسونگ :
شباهت خیلی زیادی بین سری D و سری C وجود دارد اما تغیبرات بسیار جزئی در این مدل باعث از بین رفتن ایراد بک لایت در این سری از تلویزیون های سامسونگ شده است.


تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی


بک لایت بخش قابل اهمیتی در تلویزیون های ال جی محسوب می شود همان طور که تاکنون در مقاله های مجموعه ما گفته شده هدف اصلی ما تشخیص درست ایراد و مشکل و رفع و برطرف کردن آن به بهترین شکل می باشد .
باید در نظر گرفت همیشه تعویض قطعه باعث رفع مشکل نمی شود گاهی ایراد بوجود آمده به خاطر تمام شدن عمر مفید و یا مستهلک شدن نمی باشد .

اگر بدون تشخیص درست ایراد قطعه عوض شود مجدداً قطعه تعویض شده دچار مشکل می شود با بررسی مشکلاتی که درباره ی تلویزیون در مجموعه خود با آن روبرو شدیم متوجه آن شدیم که خرابی بک لایت در تلویزیون ال جی یکی از شایع ترین ایرادها می شود که کاربران زیادی با آن روبرو می شوند .

یک سری از مدل های تلویزیون ال جی که دچار خرابی بک لایت می باشد مانند LB ، LN ، LY هستند .

 

علت سوختن بک لایت تلویزیون ال جی


۱) بالا بودن ولتاژ بایاس لامپ ها در چند ثانیه ابتدایی روشن شدن تلویزیون


در ابتدای روشن شدن تلویزیون های ال جی ابتدا لوگوی ال جی می آید البته تمام مدل های تلویزیون در ابتدای روشن شدن اول لوگوی آن می آید و بعد از آن تنظیمات مختلفی که بایدانجام شود بصورت پیش فرض انجام می شود.

این تنظیمات پیش فرض عبارتست از تنظیمات نور و رنگ که بصورت پیش فرض تنظیم شده است.
در این پیش فرض تنظیم شده نور در ابتدا در بیشترین حد خود قرار دارد تا لوگوی ال جی به صورت کاملاً شفاف و واضح دیده می شود.

 

۲) استفاده از قطعات با کیفیت مناسب


باید توجه کرد که بک لایت های ال جی اط قطعاتی تشکیل شده که میزان کارکرد آنها متوسط است.

در تلویزیون های ال جی مدل های LB , LF , LY , LS و مدل های مشابه در واقع از سطح کیفیت متوسطی برخوردار هستند که عمر مفید آنها حدود ۵ سال می باشد.

البته گاهی اوقات با استفاده نادرست کردن از تلویزیون این عمر مفید کمتر شده و به سرعت با خرابی بک لایت مواجه می شوند.

 

۳) استفاده از بالاترین میزان نور بک لایت در منوی تنظیمات


طبق تجربه های کسب شده در شرکت تکنیک TV بسیاری از افراد از بیشترین میزان نور بک لایت استفاده می کنند به عبارت دیگر در بخش تنظیمات تلویزیون نور پس زمینه را در بالاترین حد تنظیم می کنند که این عمل موجب شده تا بک لایت از تمام توان استفاده کند و نتیجه ی این عمل کوتاه شدن عمر بک لایت می شود.

باید بدانیم که به صورت پیش فرض و تنظیم شده یعنی طبق تنظیمات کارخانه نور پس زمینه در بیشترین حد خود می باشد و حتی با ریست کردن تنظیمات تلویزیون کم این نور پس زمینه کم نمی شود.
در تلویزیون های ال جی نور پس زمینه را بین ۶۵ تا ۷۵ قرار دهید .
دقت در موارد گفته شده در بالا توان مصرفی تلویزیون را افزایش می دهد.

 

پیشنهاد ما به شما برای افزایش طول عمر بک لایت تلویزیون منزلتان با هر برندی رعایت کردن یک سری از موارد است که عبارتست از:


الف) کاهش نور بک لایت تلویزیون و تنظیم آن با نور محیطی منزل
ب) روشن کردن گزینه صرفه جویی انرژی و تنظیم آن به تناسب نور محیط منزل
ج) بعد از ۲تا ۳ ساعت کار کردن تلویزیون، تلویزیون را به مدت ۱۵ دقیقه خاموش کنید.

 

۴) جدا شدن لامپ های بک لایت از شاسی دستگاه


جدا شدن لامپ های بک لایت معمولاً در مدل هایی که بک لایت های شاخه ای دارند اتفاق می افتد.در این مدل ها شاسی دستگاه حکم خنک کننده را دارد و زمانی که چسب بین این لامپ ها و صفحه فلزی از بین می رود و باعث می شود از صفحه ی فلزی جدا شده یعنی ارتباط قطع شده یا ضعیف شده لامپ ها گرم شده و روند استهلاک سرعت می گیرد.
پس حالا با توجه به گفته های قبلی انتظار بر این است که خرابی بک لایت در LEDها کمتر باشد،امّا متاسفانه این طور نیست و هنوز هم کاربران زیادی دغدغه خرابی بک لایت LED خود را دارند و علت اصلی این ایراد به خاطر طراحی ناهماهنگ بین توان LED و ولت و آمپر ورودی تلویزیون می باشد.در حال حاضر کاربرانی که از مدل های LB و LN استفاده می کنند به خاطر ضعف در بک لایت با این مشکل روبرو هستند اما مژده ما به شما این است که متخصصان ما در شرکت تکنیک TV این مشکل را برایتان به نحو احسن حل می کنند.تعمیرات بک لایت در شرکت تکنیک TV در منزل و محل شما در کوتاه ترین زمان صورت می گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۰۰ ، ۱۸:۳۹
وحید مومنی


نمایندگی تخصصی تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ برای اطمینان از رضایت شما، بالاترین سطح خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه می کند. از جمله خدمات یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ که در این نمایندگی به صورت تخصصی ارائه می شود، می توان به نصب و تعمیرات انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ در تهران اشاره کرد.

سامسونگ سرویس نمایندگی مجاز تعمیر یخچال سامسونگ در تهران 

تعمیر گاه مرکزی آماده پذیرش مسئولیت تعمیرات لوازم خانگی با تعهد کامل می باشند.
تعمیر در منزل یا محل مورد نظر شما با تعیین زمان توسط شما انجام می پذیرد
تعمیر سریع و تضمینی با قطعات اورجینال و ضمانت دار ارائه می شود
کلیه خدمات با ارائه ۶ الی ۱۲ ماه گارانتی خدمات با پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته صورت می گیرد
اعزام سرویس کار و تکنسین تخصصی لوازم خانگی در سریعترین زمان ممکن به محل شما انجام می شود


تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ خود را به متخصصان حرفه ای و با تجربه ما بسپارید
 

مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ (Samsung) هر ساله با برگزاری دوره های آموزشی برای تعمیرکاران یخچال فریزر سامسونگ، این تعمیرکاران را با روش های تعمیر لوازم‌ خانگی سامسونگ آشنا کرده و نحوه تعمیر یخچال سامسونگ را به آن‌ها آموزش میدهد.

شما می توانید با خیالی آسوده زمانی که یخچال فریزر شما با مشکل مواجه می شود و نیاز به تعمیرات یخچال سامسونگ دارد با تعمیرگاه مجاز یخچال سامسونگ تماس گرفته تا ما متخصص‌ترین و ماهرترین تعمیرکار یخچال سامسونگ را برای شما اعزام کنیم. و در کمترین زمان ممکن، با هزینه‌ای منطقی نسبت به تعمیر یخچال فریزر سامسونگ اقدام کرده و آن را مانند روز اولش به شما تحویل دهیم.

علاوه بر این، متخصصان ما نکات و توصیه های مهمی در رابطه با نگهداری و طرز استفاده صحیح از یخچال فریزر سامسونگ را به شما آموزش خواهند داد. تا بتوانید از دستگاه خود استفاده بهتری داشته باشید. برای ثبت درخواست تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ خود، می توانید فرم درخواست تعمیرات را تکمیل و یا با شماره ۴۴۳۸۰۸۳۵-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

 

تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ

تعمیرگاه مجاز سامسونگ سرویس، بعنوان نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ و مرکز خدمات پس از فروش یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ، در انواع مدل ها بصورت شبانه روزی در ۷ روز هفته در تهران آماده ارائه خدمات به همشهریان گرامی می باشد.

ما در زمینه تعمیر یخچال سامسونگ، آماده ارائه خدمات و پشتیبانی ۲۴ ساعته می باشیم و تلاش می کنیم که با کیفیت ترین خدمات را، با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه کنیم.

تعمیرگاه سامسونگ سرویس، دارای بخش های مجزایی برای تعمیر دستگاه ها و تکنسین های مجربی است که بطور اختصاصی در زمینه تعمیرات یخچال سامسونگ، در انواع مدل ها توسط سامسونگ سرویس بعنوان نمایندگی سامسونگ آموزش دیده اند. این امر موجب ارائه خدمات بهتر و تخصصی تر به مشتریان عزیز گردیده است.

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سامسونگ


امروزه با پیشرفت تکنولوژی، خرید یخچال های ساید بای ساید رایج شده و خانواده ها در حین انتخاب جهیزیه برای عروس، دست روی ساید بای ساید سامسونگ می گذارند. این دستگاه ها علاوه بر زیبایی، بسیار جادار و با کیفیت نیز می باشند.

با توجه به اینکه تعمیرگاه های غیرمجاز یخچال سامسونگ در حین تعمیر دستگاه از قطعه های تقلبی استفاده می کنند، طول عمر یخچال ساید بای ساید کوتاه می شود. و حتی ممکن است باعث ایجاد آسیب های بیشتر به دستگاه شود.

یخچال های ساید بای ساید سامسونگ در مدل های مختلف مانند: فرنچ، دور این دور و ... تولید شده اند و در صورت خراب شدن می بایست حتما توسط تکنسین دوره دیده، مورد بازدید و تعمیر قرار گیرد.

ما در مرکز تعمیرات سامسونگ، این امکان را برای کاربران فراهم کرده ایم تا در صورت نیاز به تعمیر و سرویس یخچال ساید بای ساید، با خیالی آسوده تعمیر دستگاه خود را به همکاران متخصص و با تجربه ی ما بسپارند.

 

مزایای نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ
 

همانطور که میدانید تعمیر یخچال ساید سامسونگ به این راحتی نمی باشد. یخچال های امروزه حالت هوشمند دارند و با استفاده از چندین دکمه حالت های کاربرد یخچال تغییر می کند. متخصصان سامسونگ سرویس، به صورت تخصصی دوره دیده اند و با چم و خم این یخچال ها به خوبی آشنا می باشند.

امروزه نمایندگی سامسونگ در تمامی نقاط ایران قرار دارد. در این نمایندگی ها متخصصان تعمیر ساید بای ساید سامسونگ به یک صورت اموزش دیده اند و کار آنها فقط تعمیر ساید بای ساید سامسونگ می باشد.

 

مرکز تعمیرات سامسونگ، خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه میدهد، که برخی از این خدمات به شرح زیر قابل‌ بیان هستند.:

 

سرعت در انجام خدمات : نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ با توجه به تعداد بالای تکنسین‌های موجود و متخصص، در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل مشتریان را بررسی و حل خواهد کرد.

 

هزینه کمتر : مرکز تعمیرات سامسونگ برای جلب رضایت مشتری، تا جایی که امکان دارد، به تعمیر قطعات معیوب پرداخته تا نیاز به تعویض آن نباشد. همچنین متخصصان از قطعات اصلی و بدون واسطه استفاده می کنند.


کارشناسان متخصص، موجه و خوش اخلاق : به دلیل برگزاری دوره‌های آموزشی ماهانه و دائمی، تکنسین‌ها همواره از بالاترین اطلاعات و مهارت های روز برای انجام تعمیر این دستگاه و نحوه ی صحیح ارتباط با مشتری، برخوردارهستند.


عیب‌ یابی و تعمیر در محل : یکی از بهترین مزیت های این مرکز برای مشتریان این است که، نیازی به حمل‌ونقل یخچال نیست و تنها با یک تماس می‌توانید از خدمات ما شامل عیب‌یابی و تعمیر یخچال سامسونگ در منزل یا هر محل دیگری استفاده نمایید.

 

خدمات تعمیر یخچال سامسونگ به صورت تخصصی


تعمیر لوازم برقی همیشه از اهمیت خاصی برخوردار بوده است. ولی تعمیر یخچال سامسونگ دارای اهمیت بیشتری است، زیرا قطعات تقلبی آن به وفور در بازار موجود است. از جمله خدماتی که در مرکز تعمیرات یخچال سامسونگ ارائه می شود:

 

تعمیر انواع مدل های یخچال فریزر و ساید بای ساید
سرویس دوره ای  و تعویض فیلتر های تصفیه آب
ارائه ضمانت نامه کتبی پس از اتمام کار
استفاده قطعات اصلی و اورجینال جهت تعمیر 
 مراجعه حضوری در محل برای تشخیص عیب دستگاه بدون نیاز به حمل و نقل
قیمت مناسب و به صرفه‌ تر تعمیر یخچال و ساید بای ساید سامسونگ نسبت به مراکز غیر مجاز

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۰۰ ، ۱۱:۱۱
وحید مومنی
سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۱۲ ب.ظ

هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون

قیمت تعویض بک لایت تلویزیون 

بک لایت یکی از قطعات موجود در تمام تلویزیون ها با هر مدلی می باشد و جز یکی از اصلی ترین قطعات است . که به وجود آمدن اختلالی در عملکرد بک لایت ها کل دستگاه را درگیر می کند و نمایش تصویر را با مشکل مواجه می کند . عوامل بسیاری در تعیین هزینه بک لایت تلویزیون دخیل می باشد که عبارتند از : مارک تلویزیون ، مدل و اینچ تلویزیون ، نیاز به تعمیری و یا تعویضی بودن بک لایت ها و....هر مدل هزینه مختص به خود را دارد و این هزینه بر اساس اینچ تلویزیون به نسبت بالاتر می رود .

حال اگر در این تعمیر بک لایت ها فقط با تعمیر تعدادی از لامپ ها قابل انجام باشد تنها هزینه تعمیر از کاربر دریافت می شود ، اما اگر تعداد لامپ های سوخته به حدی باشد که اکثریت لامپ ها دچار آسیب دیدگی شده باشند و الباقی نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشند باید تمام لامپ های موجود تعویض گردند که علاوه بر هزینه دستمزد ، هزینه قطعه نیز به هزینه پرداختی اضافه می گردد .

 

 

بک لایت چیست؟

تا قبل از تولید شدن تلویزیون های LCD و LED قطعه ای به نام بک لایت هم وجود نداشت.با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی و تولید تلویزیون های جدید بک لایت تبدیل به یکی از اجزای اصلی تلویزیون شد.
وجود بک لایت از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که تا زمانی که بک لایت نباشد و یا دچار مشکل شود تصویر روی پنل قابل مشاهده نیست. در واقع تصویر روی پنل ایجاد شده اما تنها در صورتی قابل دیدن توسط کاربر می باشد که یک منبع نور وجود داشته باشد زیرا پنل نوری از خود ندارد این منبع نور بک لایت می باشد. بک لایت نور پس زمینه را در تلویزیون تامین میکند.
قبل از تولید بک لایت در تلویزیون ها از لامپ های فلورسنت استفاده میشده در واقع لامپ هایی که در تلویزیون های LCD مصرف می شوند لامپ های فلورسنت می باشند.این لامپ ها توان مصرفی بالایی دارند و حرارت بیشتری نسبت به لامپ های LED (بک لایت) دارند در لامپ های فلورسنت استهلاک پذیری بیشتری نسبت به لامپ های LED وجود دارد.

 

 

انواع مختلف بک لایت در تلویزیون های ال ای دی:

تلویزیون هایی که امروزه بیشتر مورد استفاده افراد قرار می گیرند به طور کلی دارای دو نوع بک لایت هستند.

۱) بک لایت شاخه ای: در این حالت بک لایت بصورت شاخه ای افقی می باشد که روی هر شاخه لامپ ها با فاصله معینی از هم قرار دارند در بک لایت های شاخه ای نور بک لایت بطور مستقیم به صفحه نمایش می تابد.

۲) بک لایت لبه ای: در این حالت بک لایت در لبه صفحه نمایش قرار می گیرد تراکم لامپ ها بیشتر است این فشرده بودن باعث شده تلویزیون ضخامت کمتری داشته باشد در این ساختار کیفیت لامپ ها بیشتر می باشد.

 

 

نشانه های خرابی بک لایت تلویزیون های LED سامسونگ :

۱) قطع شدن تصویر
۲) ایجاد هاله تاریک و یا لکه های سیاه در تصویر تلویزیون
۳) ایجاد نقاط نورانی در تصویر تلویزیون

 

۱- قطع شدن تصویر در تلویزیون سامسونگ :

قطع شدن تصویر تلویزیون یکی از ایرادهایی است که به خاطر خرابی بک لایت به وجود می‌آید مداربندی بک لایت ها در مدل ها و سایزها با هم فرق دارند و به صورت سری یا سری - موازی هستند.

در واقع نوع مداربندی بک لایت ها شکل ظاهری قطع شدن تصویر را تعیین می کند . در مدل هایی که از مداربندی سری استفاده شده قطع شدن کل تصویر بیشتر دیده می شود.

 

۲- وجود هاله و یا لکه های سیاه روی تصویر تلویزیون سامسونگ :

گاهی اوقات تنها یک سری از لامپهای ال ای دی میسوزد و باعث می شود که نور صفحه کم شود و یا در قسمت هایی هاله تیره بیفتد.

همانطور که در توضیحات بالا اشاره شود ما دو نوع بک لایت داریم شاخه ای یا لبه ای ، اگر بک لایت از نوع شاخه‌ ای باشد با سوختن بعضی از لامپ ها خرابی بک لایت به صورت هاله تیره نشان داده میشود اما اگر بک لایت از نوع لبه ای باشد با توجه به اینکه این سوختگی بک لایت در لبه طولی یا لبه عرضی باشد تاریکی در نوار طولی یا نوار عرضی ایجاد می‌شود.

 

 

۳- ایجاد نقطه نورانی در تصویر تلویزیون سامسونگ :

گاهی اوقات دیده می‌شود که در قسمت هایی از تصویر لکه های سفید و نورانی ایجاد می شود . نور لامپ های ال ای دی مستقیم و متمرکز است اما برای داشتن تصویری شفاف و خوب احتیاج داریم نور در تمامی صفحه به صورت یکنواخت پخش شود از این رو در بک لایت شاخه‌ای ما از یک سری منشور استفاده می کنیم تا نور بک لایت به جای تابش مستقیم بصورت یکنواخت در کل صفحه پخش شود .
در بک لایت لبه ای هم از یک سری صفحات به عنوان صفحات رفلکتور استفاده می شود تا نور بصورت یکدست در تمام تصویر پخش شود .

حال اگر بنا به هر دلیلی فاصله کانونی با صفحات رفلکتور در بک لایت های لبه ای و یا منشور ها در بک لایت شاخه ای به هم بخورد نور بیشتر از حالت استاندارد در صفحه دیده می شود و لکه های سفید روی صفحه ایجاد می کند .
این نقص را ما بیشتر در بک لایت شاخه ای شاهد هستیم و این به دلیل جدا شدن منشورها است .

 

 

هزینه بک لایت تلویزیون های سامسونگ

سری F:

یکی از شناخته شده ترین مدل ها در تلویزیون سامسونگ که با مشکل خرابی بک لایت مواجه می شود سری F می باشد.
در این سری F ما از بک لایت شاخه ای استفاده می کنیم که بیشترین تراکم لامپ ها در بک لایت متعلق به همین سری می باشد و بروز خرابی در این مدل به این صورت می باشد که میزان نور کم شده،در دو مدل ۴۰و ۴۶ سری F مداربندی بصورت سری - موازی می باشد و این باعث شده تا لامپ های بک لایت بصورت دو بخش بالا و پایین باشد و زمانی که در بک لایت این مدل اشکالی پیش بیاید به این صورت خود را ظاهر می کند که یا بخش بالایی و یا بخش پایینی هاله تیره می افتد.
در سری F تلویزیون های سامسونگ دیگر از چسب از برای چسباندن لامپ ها به صفحه فلزی استفاده نمی شود و لامپ ها تنها با استفاده از یک سری نگهدارنده که روی خود صفحه فلزی هستند روی صفحه قرار می گیرند اما در این حالت همواره یک فاصله هرچند کم و جزئی بین صفحه و لامپ ها وجود دارد و این باعث شده تا گرما ۱۰۰% و کامل از لامپ ها به صفحه انتقال پیدا نکند.
انجام اصلاحیه در این سری به این صورت است که از چسب حرارتی استفاده می کنیم و این امر باعث می شود تا انتقال گرما از لامپ به صفحه خنک کننده بهتر انجام شود.

 

 

 

  تعمیر تعویض
32 اینچ 350000 900000
40 اینچ 600000 1300000
46 اینچ 700000 1500000

 

سری D :

این سری تلویزیون در دو سایز ۴۰ و ۴۶ اینچ موجود می باشد در این سری بک لایت بصورت لبه ای استفاده می شود و در طول پایینی پنل قرار گرفته است.در این سری خرابی بک لایت بصورت تاریکی بخشی از صفحه خود را بروز می دهد و این به این معنی است که تعدادی از لامپ ها سوخته است .
از آن جایی که بک لایت ها بصورت چند دسته جداگانه وجود دارند پس ایراد و خرابی در هر دسته تنها به همان دسته مربوط می باشد و باعث خاموشی دسته های دیگر نمی شود.اما طبق تجربه خرابی یکی از دسته ها میزان استهلاک پذیری دسته های دیگر را افزایش می دهد .
با پیشرفت خرابی و خراب شدن ۲ یا ۳ دسته از لامپ های بک لایت مدار محافظ دستگاه فعال می شود و ولتاژ بخش بک لایت قطع شده و به موازات آن تصویر کلاً قطع می شود .

هزینه تعمیر بک لایت در تلویزیون سامسونگ در سری D

 

  تعویض
40 اینچ 1100000
46 اینچ 1300000

 

سری ES :

در این سری تلویزیون هم ما از بک لایت لبه ای استفاده می کنیم . این سری تلویزیون در دو سایز ۴۰ و ۴۶ اینچ موجود می باشد . در سایز ۴۰ اینچ در این سری بک لایت تنها در سمت راست تصویر قرار دارد و در مدل ۴۶ اینچ در این سری بک لایت در دو سمت راست و چپ دستگاه موجود می باشد . قطعات یدکی این سری در تمام سایزها خیلی کم است به خاطر همین تعمیر بک لایت نسبت به تعویض آن بهتر است .

 

  تعمیر تعویض
40 اینچ 600000 1100000
46 اینچ 800000 1300000

 

سری H و EH :

در این دو مدل از بک لایت شاخه ای استفاده می شود. این دو مدل در تلویزیون های سامسونگ شباهت زیادی با هم دارند به خاطر همین در یک گروه مورد بررسی قرار می گیرند این دو مدل عمر نسبتاً کوتاه تری نسبت به مدل های دیگر تلویزیون های سامسونگ دارند پس در این دو مدل آمار خرابی بک لایت بیشتر می باشد .

در این دو مدل لامپ ها به صورت تکی خراب می شوند و خرابی بک لایت بصورت لکه های تیره روی تصویر ظاهر می شود.

هزینه تعمیر بک لایت در تلویزیون سامسونگ در سری EH

 

 

 

  تعمیر  تعویض
32 اینچ 350000 800000
40 اینچ 500000 1000000
46 اینچ 600000 1200000

 

هزینه تعمیر بک لایت در تلویزیون سامسونگ در سری H

 

  تعمیر تعویض
32 اینچ 350000 800000
40 اینچ 450000 1100000
48 اینچ 500000 1400000

 

*نکته مهم

اگر خرابی لامپ ها بیش از یک چهارم کل لامپ ها باشد و الباقی لامپ ها کیفیت مناسبی نداشته باشند بهتر آن است که کل بک لایت ها تعویض شود هزینه بک لایت در مدل های مختلف با هم فرق دارد و توصیه ما به شما این است که از قطعه اورجینال و یا در صورت امکان از بک لایت های اصلاح شده استفاده کنید .
در بک لایت های اصلاح شده تغییراتی در جهت بهبود عملکرد بک لایت اتفاق افتاد برای مثال از لامپ با کیفیت بهتر استفاده شده و یا به جای فیبر در پشت لامپ ها از آلومینیوم استفاده می شود تا انتقال گرما بهتر انجام شود و عمر بک لایت ها بیشتر شود.

 

 

نشانه های خرابی بک لایت تلویزیون LED ال جی :

۱) قطع شدن تصویر تلویزیون در حالیکه پخش صدا ادامه دارد
۲) ظاهر شدن لوگوی اولیه و سپس قطع شدن تصویر
۳) چشمک زدن (قطع و وصل شدن) تصویر تلویزیون
۴) وجود هاله و یا لکه سیاه روی تصویر تلویزیون
۵) ایجاد نقاط نورانی در تصویر تلویزیون

 

 

 

۱- قطع شدن تصویر تلویزیون در حالیکه پخش صدا ادامه دارد :

 

خرابی بک لایت در یک سری از مدل ها به صورت قطع شدن تصویر ظاهر می شود.مداربندی لامپ های بک لایت براساس مدل و سایز به صورت سری و سری-موازی استفاده می شود.
در مداربندی سری زمانی که حتی یک لامپ هم خراب شود باعث می شود هم لامپ ها خاموش شود و تصویر تلویزیون به طور کامل قطع می شود.
حال اگر از مداربندی سری-موازی استفاده شده باشد مدارهای که لامپ های سالم دارد برای چند لحظه روشن می شود.در این صورت وقتی تلویزیون را روشن میکنیم برای چند لحظه اول آرم تلویزیون می آید و بعد تصویر قطع می شود ولی سایر عملکردها مثل تعویض کانال و یا پخش صدا و عملکرد ریموت درست عمل می کند.

 

 

 ۲- وجود هاله و یا لکه های سیاه روی تصویر تلویزیون :

یکی دیگر از شکل های خرابی بک لایت که خود را نشان می دهد وجود هاله و یا لکه های سیاه روی تصویر تلویزیون می باشد . باید بدانیم که در هر دو مدل بک لایت شاخه ای و لبه ای بک لایت ها به طور کامل و یکجا نمی سوزد ، بلکه یک سری از لامپ ها می سوزد و الباقی روشن شده و به عملکرد خود ادامه می دهند.
در مداربندی سری به این شکل از خرابی اتصال کوتاه می گویند.
اینکه یک تعداد از لامپ ها بسوزد بصورت هاله تیره خود را روی تصویر نشان می دهند این هاله تیره روی صفحه سفید و تک رنگ خود را بهتر نشان می دهد و با گذشت زمان بیشتر می شود.
در بک لایت لبه خاموش شدن لامپ خود را به صورت هاله های تیره در لبه عرضی و طولی نشان می دهد‌.

 

 

۳- ایجاد نقاط نورانی در تصویر تلویزیون :

خرابی بک لایت گاهی خود را به صورت نقاط نورانی روی تصویر ظاهر می کنند نور لامپ های ال ای دی به صورت مستقیم تابیده می شود اما ما لازم داریم تا این نور به صورت یکنواخت در کل صفحه پخش شود در بک لایت های شاخه ای برای این که نور را به صورت یکنواخت در کل صفحه پخش کنند از منظور استفاده می کنند در بک لایت های لبه ای برای اینکه نور به صورت یکنواخت در کل صفحه پخش شود از صفحاتی تحت عنوان صفحه رفلکتور استفاده میشود.
حالا اگر به هردلیل فاصله کانونی بین لامپ ها و منشور یا صفحه رفلکتور بهم بخورد. نور لامپ ها بصورت مستقیم می تابد و باعث ایجاد شدن لکه های نورانی روی تصویر می شود این مشکل در بک لایت های شاخه ای بیشتر دیده می‌شود.

 

 

هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون های ال جی

سری LN :

در این سری از بک لایت شاخه ای استفاده میشود چون مداربندی در این مدل به صورت سری-موازی است.خرابی تعدادی از لامپ ها باعث شده تا کل تصویر قطع شود. در مدل LN خرابی بک لایت به این صورت از که تصویر در ابتدا که روشن میکنیم برای یک لحظه می آید و بعد کلا خاموش میشود ولی صدا همچنان پخش میشود.
در این مدل لامپ ها با چسب به صفحه اصلی متصل می شوند گاهی این چسب خشک شده و باعث جدا شدن مقطعی لامپ از صفحه اصلی می شود و انتقال گرما در این وضعیت به خوبی انجام نمی شود و گرما به طور کامل انتقال پیدا نمیکند و در نتیجه عمر لامپ کوتاه‌تر می‌شود.

 

هزینه تعمیر بک لایت در تلویزیون ال جی سری LN

 

  تعمیر تعویض
32 اینچ 350000 900000
42 اینچ 450000 1000000
47 اینچ 550000 1200000

 

 

هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون های سونی

نشانه های خرابی بک لایت تلویزیون LED سونی : 

شناخت علائم خرابی بک لایت تا حد زیادی برای تعمیر به ما کمک می‌کند ممکن است ایرادهایی که برای تلویزیون پیش می‌آید بعد از چند روز خود به خود رفع شود و گاهی کاربران به این مشکل بی توجه می شوند و با استفاده کردن از آن باعث شده تا آسیب دیدگی بیشتر شود.
قطعه بک لایت در رابطه با تصویر و نور فعالیت می‌کند پس هر نوع خرابی در خصوص تصویر و نور در همین بخش نشان داده می‌شود.

پس بروز خرابی بک لایت این است که صدا دارد ولی تصویر ندارد.

یکی دیگر از نشانه هایی که نمایانگر خرابی بک لایت است این است که وقتی تلویزیون را روشن میکنیم لوگو نمایش داده می شود و بعد به سرعت قطع می‌شود البته اگر‌ نور محیط را خیلی کم کنیم با چراغ قوه به صفحه نور بتابانیم تصویر خیلی ضعیف را مشاهده میکنیم و زمانی که دکمه پاور را فشار دهید کمی تصویر واضح تر می شود.
نشانه های ذکر شده بالا هم از نشانه های خرابی بک لایت می باشد.پیشنهاد ما به شما این است که هرچه سریعتر برای تعمیر بک لایت اقدام کنید تا این خرابی به قسمت های دیگر آسیب نزند.

 

سری W

در تلویزیون های سری W از بک لایت خطی استفاده می شود از این رو زمانی که قسمتی از مدار قطع کل تصویر قطع می شود.

لازم به ذکر است که اگر عمر بک لایت ها در این سری بیشتر از ۵ سال باشد تعمیر بک لایت کار امکان پذیری نیست بلکه باید بک لایت کامل تعویض شود.

 

سری X

در تلویزیون های سری X از بک لایت لبه استفاده می شود در این ندل برخلاف مدل W خرابی یک قطعه از بک لایت باعث از کار افتادن کل بک لایت نمی شود و ما با تعمیر بخش خراب می توانیم از بک لایت استفاده کنیم.زمانی این کار مقرون به صرفه نیست که تعداد خرابی لامپ ها زیاد باشد در این حالت تعویض بک لایت پیشنهاد می شود. هزینه تعویض بک لایت بستگی به مدل و کیفیت لامپ ها با هم متفاوت است.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۰۰ ، ۱۳:۱۲
وحید مومنی
يكشنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۰۰ ب.ظ

تعمیر ظرفشویی بوش

 

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی بوش منحصر به ایراد خاصی نیست و تعمیر تمامی ایرادهای مرتبط با این دستگاه را شامل می گردد. هدف نهایی مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی Bosch سرویس و تعمیر قطعات معیوب این دستگاه است؛ از این‌رو حدالامکان از تعویض قطعات اورجینالِ ماشین ظرفشویی خودداری می گردد تا هزینه های احتمالی تا جایی که ممکن است کاهش یابد. 

اما از سویی دیگر در صورتی که میزان نقص دستگاه بالا بوده و نیاز به تعویض برخی قطعات باشد، به شما این اطمینان را می دهیم که قطعات جایگزین شده در مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی بوش، دقیقا مانند قطعه ی قبلی بوده و از بالاترین سطح کیفی برخوردار باشند. تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش در صورتی که به دست کارشناسان این حیطه و با استفاده از تجهیزات تخصصی این کار انجام پذیرد می‌تواند کیفیت اولیه این محصول را بازیابی کرده و مجدداً به کاربر، لذت کار با یک دستگاه نو و سالم را بچشاند.

علاوه بر این متخصصان ما نکات و توصیه های مهمی در رابطه با نگهداری و طرز استفاده صحیح از ماشین ظرفشویی بوش را به شما آموزش خواهند داد تا بتوانید از دستگاه خود استفاده بهتری داشته باشید. برای ثبت درخواست تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش خود می توانید فرم درخواست تعمیرات را تکمیل و یا با شماره ۴۷۶۳۹-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

 

مرکز تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش
 

مرکز تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش (Bosch ) در طی سال‌ها خدمات رسانی در زمینه سرویس و تعمیرات ماشین ظرفشویی صداقت کاری خود را ثابت کرده است. ما در تمامی تعمیرگاه های مجاز ماشین ظرفشویی بوش در تهران و مرکز تعمیرات لوازم خانگی بوش در سراسر ایران، با توجه به سال‌ها سابقه درخشان در زمینه خدمات، تعمیر و سرویس ماشین ظرفشویی کاملاً به نیاز شما عزیزان آگاهی داریم و جدای از تخصص در کار میدانیم که دقیقاً شما به چه خدماتی و با چه کیفیتی نیاز دارید.

زمانی که ماشین ظرفشویی شما در خانه با مشکل مواجه می‌شود به دلیل اینکه یکی از وسایل با اهمیت و کاربردی‌ لوازم خانه محسوب می‌شود، شما به این نیاز دارید که بتوانید در کوتاه‌ ترین زمان ممکن با یک تعمیرگاه تخصصی ماشین ظرفشویی که فاصله زیادی با خانه شما ندارد تماس گرفته و توسط یک تعمیرکار ماهر و دوره دیده با حداقل هزینه ممکن مشکل خود را حل کنید. به دلیل مشکلات برای جابجایی تمایل به تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش در محل دارید و این دقیقاً همان کاریی است که برای شما انجام خواهیم داد.

 

مراکز پراکنده در استان تهران
 

ما با داشتن شعبه های پراکنده و کارشناسان دوره‌ دیده در سراسر تهران و شهرستان های تهران، آماده ایم تا در زمان تماس شما نسبت به مشکلی که برای لوازم خانگی شما به وجود آمده است به شما مشاوره داده و مشکل دستگاه شما را حل کنیم. اگر این کار از طریق مشاوره و راهنمایی‌های تلفنی حل‌ شدنی نباشد، با فرستادن تعمیرکاران مجرب ماشین ظرفشویی بوش این مشکل را در محل شما حل خواهیم کرد.

ما توانسته ایم با گردآوری تکنسین های متخصص که در زمینه تعمیرات ماشین ظرفشویی تخصص کافی را داشته و با برگزاری دوره‌های متنوع و متعدد سرویس و تعمیرات به آن‌ها، افرادی را آموزش دهیم که تمامی مراحل کار را در منزل شما به بهترین شکل انجام دهند. سرویس کاران ظرفشویی، با داشتن تمام لوازم و ابزار کامل این کار را در کمترین زمان ممکن در منزل شما انجام خواهند داد.

 


دستورالعمل های مهم  برای ماشین ظرفشویی بوش :
 

 

به ماشین ظرفشویی خود توجه کنید!
شاید این جمله کمی شما را متعجب کند اما مانند هر وسیله دیگری که دارید، ماشین ظرفشویی بوش نیز نیاز به رسیدگی و توجه دارد تا عمر مفید آن طولانی شود و بدون مشکل بتوانید از آن استفاده کنید. مرکز تعمیر ظرفشویی بوش در تهران خدمات گسترده ای را در این زمینه ارائه می دهد و بهتر است هر چند وقت یکبار از متخصصین این مرکز بخواهید تا وسیله شما را بازبینی کنند.

در واقع سرویس به موقع این وسیله باعث می شود تا از احتمال خرابی و از کار افتادن آن پیشگیری کنید. نیروی فنی دوره دیده و با تجربه در مرکز تعمیرات ظرفشویی بوش در تهران خدمات متعددی را به شما در کمترین زمان و با دقت بالا ارائه خواهند داد؛ اعم از نصب، سرویس دوره ای و تعمیر ماشین ظرفشویی بوش. بنابراین قبل یا بعد از هر مشکلی در این زمینه با اعتماد کامل به مرکز تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش مراجعه کنید تا مشکلات تان را با خیال راحت به دست کاردان بسپارید.
سرویس دوره ای این وسیله، به طور قطع از مشکلات احتمالی و نیاز تعمیر ماشین ظرفشویی بوش به صورت گسترده جلوگیری خواهد کرد. چه بهتر که این امر توسط مرکز مورد تایید و مرکز تعمیرات ظرفشویی بوش در تهران که معتبر است انجام  پذیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ خرداد ۰۰ ، ۱۲:۰۰
وحید مومنی
سه شنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۰، ۰۴:۵۰ ب.ظ

تعمیرات تخصصی تلویزیون های ال ای دی سامسونگ

تعمیر تلویزیون سامسونگ دربردارنده تمامی خدمات تعمیر، تعویض برد است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. در این مرکز به منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی تمامی سرویس‌های مرتبط با تعمیر تلویزیون سامسونگ ، تلویزیون‌های ال ای دی، تلویزیون‌های هوشمند smart و پنل های led ,lcd همراه گارانتی عرضه‌ می‌گردد. مهندسان و کارشناسان فعال در نمایندگی مجازسیما با دارا بودن چندین دهه تجربه در زمینه‌ی تعمیر قادر به ترمیم تمامی عیب ها و رفع مشکلات تلویزیون سامسونگ می‌باشند. یکی از راهکارهای ارائه شده توسط مدیریت مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ، امکان اعزام تکنسین تعمیر به منزل می‌باشد که در راستای رفاه حال مشتریان و هموطنان گرامی ایجاد شده است.

 

 

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ


یکی از خدمات تخصصی ارائه شده مجازسیما تعمیرات تلویزیون samsung است. تعمیر منحصر به عیب  خاص نیست و تعمیر تمامی عیب ها و مشکل های مرتبط با این دستگاه را در شامل می شود. هدف نهایی مجازسیما  تعمیر و ترمیم قطعات معیوب این دستگاه است؛ از این‌ رو حتی الامکان از تعویض قطعات اصلی(اورجینال) تلویزیون خودداری می گردد تا دستگاه کیفیت اولیه خود را از دست ندهد و بتواند با همان قطعات اصلی به کار خود ادامه دهد.

اما از طرفی دیگر در صورتی که مقدار خرابی قطعه دستگاه بالا بوده و نیاز به تعویض داشته باشد، به شما این اطمینان را می‌دهیم که قطعات جایگزین شده در مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ از بالاترین سطح کیفی برخوردار باشند. تعمیرات تلویزیون سامسونگ در صورتی که به دست کارشناسان مجازسیما و با استفاده از تجهیزات پیشرفته این کار انجام شود می‌تواند کیفیت اولیه این دستگاه را بازیابی کرده و مجدداً به کاربر، لذت استفاده با یک دستگاه نو و سالم را بچشاند.

علاوه بر این متخصصان ما توصیه و نکات مهم برای نگهداری  و طرز استفاده صحیح از تلویزیون را به شما آموزش خواهند داد تا بتوانید از امکانات دستگاه خود استفاده بهتری داشته باشید. برای درخواست تعمیرکار می توانید فرم تماس را پر کنید و یا با شماره های مجاز سیما تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن تعمیر تلویزیون شما انجام شود.

 

عیب یابی تلویزیون سامسونگ


ما در این قسمت چند عیب شایع تلویزیون سامسونگ را برای شما مطرح می کنم و راه حل های که از طرف شما قابل انجام است را اینجا مطرح می کنیم.

 

خرابی برد پاور تلویزیون:


خرابی برد پاور در تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی یک عیب رایج است. چطور می توان فهمید که برد پاور خراب شده است؟ یک عیب شایع در پاور این است که تلویزیون دیر روشن می شود و این خرابی برای تلویزیون های اتفاق می افتد که حداقل چهار سال از عمر آنها گذشته باشد. وقتی این مشکل برای تلویزیون شما اتفاق می افتد بهترین کار این است که سریع تلویزیون خود را تعمیر کنید در غیر این صورت احتمال خراب شدن برد مین وجود دارد که این موضوع اگر اتفاق بیفتد هزینه تعمیر چندین برابر می شود. 

یک نشانه دیگر از خراب بودن برد پاور این است که تلویزیون خاموش می شود و هیچ گونه علائم حیاتی ندارد البته این عیب از برد مین نیز می تواند باشد اما احتمال آن کم است. برد پاور وظیفه ولت رسانی به تمام قسمت ها تلویزیون را دارد و با از کار افتادن این قسمت تلویزیون به طور کامل خاموش می شود.

 

تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد


وقتی تلویزیون ال سی دی و ال ای دی صدا دارد ولی تصویر ندارد بیشتر خرابی در قسمت بک لایت تلویزیون می باشد که تعمیر تلویزیون در منزل انجام می شود. خرابی بک لایت در تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی شایع است. در تلویزیون های ال ای دی سری f سامسونگ خرابی بک لایت بیشتر است. البته در بعضی از موارد خرابی برد پاور باعث از بین رفتن تصویر می شود به این صورت که خروجی ولتاژ بک لایت قطع می شود و تصویر تلویزیون سیاه می شود در این حالت اگر دقت کنید یک تصویر بسیار محو می بینید.

 

چراغ ال ای دی تلویزیون چشمک می زند ولی روشن نمی شود
در این مورد خرابی تلویزیون بیشتر در قسمت پاور می باشد و برد پاور در اکثر مواقع  قابل تعمیر می باشد و تعمیرات با ضمانت سه ماهه انجام می شود. بعضثی مواقع خرابی از برد مین نیز می تواند باشد که احتمال آن بسیار کم است.

 

تلویزیون دیر روشن می شود


دیر روشن شدن تلویزیون در اکثر مواقع مربوط به برد پاور می باشد و خود برد قابل تعمیر می باشد . تعمیر برد پاور تلویزیون در محل مشتری انجام می شود و به مدت سه ماه ضمانت می شود.

 

تعمیر بک لایت تلویزیون سامسونگ


تعمیر بک لایت در منزل کار بسیار سختی است اما متخصصان نمایندگی تعمیر مجاز سیما برای آسوده تر بودن شما مشتریان گرامی این کار در منزل انجام می دهند. یک سوال که بسیار مطرح می شود این است که هزینه تعمیر بک لایت چقدر است؟ خوب هزینه تعمیر بک لایت به دلیل وجود ال ای دی ها با کیفیت های متفاوت در بازار متفاوت است اما سعی ما بر آن است که با کیفیت ترین ال ای دی ها را با قیمت مناسب برای تلویزیون شما استفاده کنیم که هم هزینه تعمیر مقرون به صرفه باشد و اینکه تلویزیون شما چندین سال بدون مشکل و با کیفت بالا کار کند.

خرابی بک لایت در تلویزیون های جدید عیبی شایع است و برای همه تلویزیون های امروزی پیش می آید و این سوال مطرح می شود که راهی برای اینکه بک لایت بعد از تعمیر دوباره خراب نشود وجود دارد؟ ما باید به این سوال اینطور جواب دهیم که به طور حتم نمی توان گفت که می توان بک لایت مادم العمر تولید کرد ولی می توان از بک لایت با کیفیت مرغوب استفاده کرد که چندین سال تلویزیون بدون خرابی بک لایت کارکند. یک روش دیگر که می توان برای طولانی کردن عمر بک لایت استفاده کرد اجرای اصلاحیه بر روی برد پاور تلویزیون می باشد که باعث می شود تلویزیون دیر تر خراب شود.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ خرداد ۰۰ ، ۱۶:۵۰
وحید مومنی