تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون
تعمیر تلویزیون با دستگاه های پیشرفته و قطعات اصلی
داری مجوز از اتحادیه تعمیرکاران تهران
خدمات تعمیرات توسط مهندسین متخصص انجام می شود
شنبه, ۷ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۲۵ ق.ظ

تعمیر لباسشویی بوش

مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی بوش

 

نمایندگی تعمیرات بوش  با بیش از 20 سال تجربه در زمینه ی تعمیر و سرویس لوازم خانگی بوش از جمله (ماشین لباسشویی ) با بهره گیری از کادر متخصص تعمیر لباسشویی بوش، آمادگی دارد تعمیرات لباسشویی شما را در اسرع وقت و با قیمت بسیار مناسب در منزل یا محل شما به عهده بگیرد. وجه تمایز این گروه از لحاظ فنی : تسلط کامل کارشناسان به آخرین تکنولوژی ساخت و تعمیر انواع ماشین لباسشویی بوش  می باشد , آنالیز و تحلیل با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات تعمیر ماشین لباسشویی بوش و از طرفی دیگر قیمت بسیار مناسب تعمیرات و قطعات می باشد.

در سالهای اخیر تجهیزات لباسشویی های بوش بسیار پیشرفته و البته دیجیتال شده است. در این راستا، لباسشویی بوش با استفاده از تکنولوژی BLDC توانسته است در پائین آوردن مصرف انرژی در دنیا پیشتاز باشد و دستگاه های ماشین لباسشویی با مصرف A+++ , A++ , A تولید نماید.

نمایندگی ماشین لباسشویی بوش با بیش از 20 سال سابقه ارائه خدمات به شما توصیه می کند که به محض مشاهده هرگونه مشکل در رابطه با عدم عملکرد صحیح ماشین لباسشویی خود با شماره  44378115-021  تماس حاصل نمایید تا با حضور تعمیرکار لباسشویی بوش در محل مورد نظر شما، ریسک خرابی های پیچیده تر را در آینده کاهش دهید.

در صورتی که ماشین لباسشویی شما تخلیه نمی کند، نمی چرخد و یا کلاً لباسشویی روشن نمی شود، تعمیرکاران متخصص نمایندگی ماشین لباسشویی بوش می توانند با ارائه خدمات مناسب، سرویس دوره ای و یا تعمیرات فوری مشکلات دستگاه شما را در اولین سطح تعمیرات با کمترین زمان و هزینه برطرف نموده و آسودگی و آسایش را به خانه تان بازگردانند. علاوه بر این متخصصان ما نکات و توصیه های مهمی در رابطه با نگهداری و طرز استفاده صحیح از لباسشویی تان را به شما آموزش خواهند داد تا بتوانید از دستگاه خود استفاده بهتری داشته باشید. برای ثبت درخواست تعمیرات ماشین لباسشویی بوش خود می توانید فرم درخواست تعمیرات را تکمیل و یا با شماره  44378115-021  تماس حاصل فرمایید.

 

 

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش

 

 

نمایندگی تعمیرات بوش امروزه در سراسر ایران قرار دارد. اولین سوالی که مشتریان حین خرید ماشین لباسشویی بوش از مغازه دار می پرسند در مورد خدمات تعمیرات لباسشویی بوش می باشد.

بهتر است بدانید نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در تهران نیز در تمامی منطقه ها قرار دارد. امروزه تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی بوش جهت تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در محل متخصصانی را پرورش داده است تا دیگر نیازی نباشد ماشین لباسشویی را از محل خارج کنید و به دنبال محلی جهت تعمیر ماشین لباسشویی بوش در تهران بگردید.

همچنین مراکز تعمیر لباسشویی بوش پشتیبان‌هایی را جهت کمک در تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در منزل قرار داده اندکه به‌صورت تلفنی به شما کمک می‌کنند.

هنگامی که شما با مراکز تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در تهران و یا نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش در سایر نقاط تماس می گیرید پشتیبانان تعمیرات لباسشویی بوش تا حد ممکن به شما کمک می کنند تا به حل مشکل لباسشویی خود بپردازد.

 

در غیر اینصورت متخصصان تعمیرات لباسشویی بوش در محل به منزل شما فرستاده می شود تا مشکل ماشین لباسشویی بوش شما را حل کنند.

نمایندگی‌های تعمیرات ماشین لباسشویی بوش جهت ارائه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی بوش به‌تمامی مشتریان در اسرع وقت، مراکز تعمیر لباسشویی بوش را در سراسر شهرها جای‌ داده‌اند تا بتوانند مشکل ماشین لباسشویی بوش را برای تمامی مشتریان حل کرده و آن‌ها را راضی کنند. متخصصان تعمیر لباسشویی بوش با توجه به مدل و مارک‌های مختلف ماشین لباسشویی آموزش‌دیده‌اند و تمامی آموزش‌ها جهت رضایت مندی شما از مراکز تعمیر لباسشویی بوش هست. یکی از مهم‌ترین خدماتی که در سامی تکنیک ارائه می‌شود تعمیرات لباسشویی بوش در منزل است.

علاوه بر ارائه خدمات متنوع تعمیرات لباسشویی بوش در منزل، تعمیرات لباسشویی بوش در محل و غیره تعمیر لباسشویی بوش توسط متخصصان مراکز تعمیر لباسشویی بوش بسیار کم‌ هزینه بوده و گاها به‌ صورت تلفنی نیز حل می‌شود و حتی شما نیازی نخواهید داشت تا ازخدمات تعمیرات لباسشویی بوش در منزل استفاده نمایید.

 

 

تعمیرات تخصصی تمامی مدل‌های ماشین لباسشویی بوش

هنگامی‌که ماشین لباسشویی شما دچار مشکل می‌شود ابتدا خودتان به تعمیر لباسشویی بوش می‌پردازید و مشکلات ساده را حل می‌کنید و گاها ممکن است خودتان نتوانید به تعمیر ماشین لباسشویی بوش بپردازید پس مجبور هستید با متخصصان تعمیرات ماشین لباسشویی بوش تماس بگیرید و درخواست کمک کنید.

گاهی ممکن است مشکل شما با کمک تلفنی پشتیبانان تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در تهران و یا مراکز تعمیرات لباسشویی بوش در سایر نقاط حل شود.

اگر در شهر تهران هستید بهتر است جهت تعمیر لباسشویی با مراکز تعمیر ماشین لباسشویی بوش در تهران تماس بگیرید و درخواست کمک کنید و در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می‌کنند.

متخصصان تعمیر لباسشویی بوش جهت تعمیر لباسشویی بوش به‌صورت تخصصی ابزارها و دستگاه‌های لازم را همراه خود به محل می‌برند تا در حین تعمیر لباسشویی بوش به مشکل برنخورند. همچنین برای تعمیر لباسشویی بوش حق ندارند ماشین لباسشویی زا از منزل خارج کنند مگر در شرایطی مشکل اساسی باشد.

بهتر است بدانید متخصصان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش به صورت تخصصی دوره دیده اند وبا استفاده از همین تخصص ها در امر تعمیرات لباسشویی بوش در کمترین زمان و با کمترین هزینه به تعمیر ماشین لباسشویی بوش شما می پردازند.

متخصصان نمایندگی لباسشویی بوش و یا متخصصان تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در تهران در حین تعمیرات لباسشویی بوش از پیشرفته ترین ابزار و بهتریت قطعات استفاده می کنند.

استفاده از این ابزار در حین تعمیرات خانگی امکان پذیر نمی باشد و ممکن است به ماشین لباسشویی آسیب وارد کند. بهتر است بدانید در صورتیکه در تعمیرات لباسشویی بوش تخصص ندارید برای تعمیر ماشین لباسشویی بوش اقدام نکنید.

 

 

عیب یابی ماشین لباسشویی بوش

 

 

 

 

هنگامی که ماشین لباسشویی شما کار خود را انجام نمی دهد، ممکن است مشکل آنقدرها هم بزرگ نباشد که نیاز به تعمیر یا تعویض کامل داشته باشد. قبل از رفتن به سراغ کارشناسان، گاهی اوقات می توانید خودتان با کمی وقت گذاشتن مشکل را حل کنید.

 

 

آب داخل دیگ تخلیه نمی شود و یا لباس های خیس باقی می ماند :

رایج ترین دلیل برای این ایراد، خرابی پمپ تخلیه می باشد. همچنین مسدود بودن مسیر خروجی آب بعداز پمپ تخلیه (شلنگ تخلیه) باعث می شود که آب داخل لباسشویی در پایان کار تخلیه نشود، در برخی موارد خراب بودن برد الکترونیکی باعث این ایراد می شود. در برد الکترونیکی ماشین ها ی لباسشویی بوش یک رله مربوط به پمپ تخلیه تعبیه شده که در صورت خراب شدن فرمان تخلیه از سمت برد برای پمپ صادر نمی شود.

 

 

آب وارد ماشین لباسشویی نمی شود:

خراب بودن شیربرقی، میکروسیوچ درب، برد الکترونیک یا تایمر (برای مدل های تایمری) می تواند از دلایل این عیب باشد.

همچنین ممکن است شلنگ ورودی آب پیچ خورده باشد یا شیر ورودی بسته باشد و یا فیلتر تصفیه آب  در اثر جمع شدن رسوب و جرم مسدود شده باشند.

خراب بودن کمک های زیر دیگ، پایه های کابین و یا تراز نبودن لباسشویی، باعث ایجاد لرزش می شود. در برخی نا متوازن در دورهای بالا می شود و لرزش کابین لباسشویی را در درورهای بالا به دنبال دارد.

 

لباسشویی لرزش دارد:

خراب بودن کمک های زیر دیگ، پایه های کابین و یا تراز نبودن لباسشویی، باعث ایجاد لرزش می شود. در برخی موارد، دفرمه شدن و تاب برداشتن آبکش داخل دیگ ( که با چشم قابل رویت نیست) باعث خرکت نامتوازن در دورهای بالا می شود و لرزش کابین لباسشویی را در دورهای بالا به دنبال دارد. همچنین ممکن است پیچ ترانسفر باز نشده باشد.

همچنین ممکن است پیچ ترانسفر باز نشده باشد (در پشت لباسشویی چند پیچ وجود دارد دیگ را ثابت نگه دارند. در هنگام حمل و نقل و جابجایی آسیب به آن وارد نشود) اگر پیچ های ترانسفر قبل از روشن کردن لباسشویی باز نشود، لرزش شدیدی در هنگام عمل خشک کن لباسشویی بوش ایجاد می شود.

 

 

درب لباسشویی قفل شده و باز نمی شود:

علت آن خرابی میکروسیچ درب می باشد. بعضا ممکن است پمپ تخلیه خراب باشد و آب داخل دیگ تخلیه نشود در این موقع میکروسویچ درب عمل نمی کند و درب لباسشویی باز نمی شود.

 

 

لباسشویی صدای زیاد دارد:

اگر لباسشویی حین کار کردن صدای اضافی و ناهنجار تولید می کند، دلایل مختلفی می تواند داشته باشد مانند: فرسوده شدن بلبرینگ ها و کاسه نمد، پشت آبکش و سه نظام، بلبرینگ های موتور و یا صدای زیاد ناشی از تخلیه پمپ که نشانگر خراب بودن آن است.

 

 

درب لباسشویی بسته نمی شود:

علت آن خراب بودن میکروسویچ در می باشد. برای حل این مشکل میکروسویچ باید تعویض شود. البته در بعضی از مواقع با ریگلاژ کردن مشکل برطرف می شود.

 

 

دلایل روشن نشدن ماشین لباسشویی بوش :

گاهی ماشین لباسشویی بعد از اینکه دوشاخه به پریز زده می شود روشن نمی شود. شما به این فکر می افتید تا با متخصصان تعمیرات لباسشویی بوش تماس بگیرید.

این دلایل می تواند بنا به دلایلی باشد:

  • گاهی پریز ماشین لباسشویی مشکل دارد و بهتر است آن را از برق جدا کنید و دوباره در پریز وصل کنید.
  • گاهی مشکل در برق منزل می باشد.
  • گاهی باز بودن درب ماشین لباسشویی باعث می شود تا ماشین لباسشویی کار نکند.

پشتیبانان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش از شما می خواهند تا موارد بالا را بررسی کنید. اگر مشکل به خاطر دلایل بالا نباشد متخصصان تعمیر لباسشویی بوش جهت تعمیرات ماشین لباسشویی بوش به محل مراجعه کرده و ماشین لباسشویی شما را بررسی و تعمیر می کنند.

 

بدنه لباسشویی بوش برق دارد :

 

  • عدم اتصال یا اتصال نادرست سیم earth (اتصال به زمین) باعث ایجاد گزش یا برقی گرفتگی خفیف هنگام دست زدن به لباسشویی می شود.
  • المنت لباسشویی فرسوده شده است و خطر برق گرفتگی ایجاد می کند.
  • ممکن است خازن نویز گیر تعبیه شده در لباسشویی اتصال کرده باشد.
  • موتور ماشین لباسشویی نیم سوز شده و در اثر عبور جریان اضافی از سیم پیچ آن، جریان برق به بدنه منتقل می شود.
  • همچنین فرسوده شدن سیم کشی داخلی طوری که سیم لخت شده باشد و جریان برق را به بدنه منتقل کند. باعث می شود تا کاربر در معرض برق گرفتگی قرار بگیرد.

 

متخصصان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش بعد از مراجعه به محل جهت تعمیر لباسشویی بوش موارد زیر را بررسی می‌کنند:

 

  • بررسی استارت و تایمر ماشین لباسشویی
  • بررسی صفحه‌کلید ماشین لباسشویی ممکن است دچار اتصال و مشکل شده باشد که باید توسط متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی بوش بررسی و تعمیر شود.
  • بررسی برد کنترل اصلی ماشین لباسشویی. بهتر است بدانید برد مغز ماشین لباسشویی محسوب می شود و دسترسی به آن نیازمند دستگاه های خصوص است، بهتر است همراه متخصصان تعمیر لباسشویی بوش جهت تعمیر لباسشویی بوش در قسمت برد ابزار و وسیله های مخصوص باشند.
  • داغ‌کردن فیوز ماشین لباسشویی نیز باعث این مشکل می شود که باید توسط متخصصان تعمیر لباسشویی بوش بررسی و تعمیر شود.

 

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در تهران متخصصان زبده و کاردان را آموزش داده است تا در تمامی مناطق تهران به تعمیرات لباسشویی بوش بپردازند.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش با کمترین هزینه در کوتاهترین مدت وبا بهترین کیفیت به تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در تهران و یا سایر نقاط ایران می پردازد.

 نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش به شما این اطمینان را می دهد که تمامی متخصصان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش از بهترین قطعات برای تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در تهران و یا سایر نقاط استفاده می کنند و تمامی این قطعات نیز دارای کارت گارانتی می باشد و در صورت بروز مشکل متخصصان آن را ساپورت می کنند.

 

 

 

ارور های مشکلات ماشین لباسشویی بوش

 

 

امروزه ماشین لباسشویی های جدید با نمایشگرهایی که دارند کار تکنسین ها را برای رفع عیب راحت کرده اند، در ادامه تمامی خطاهای رایج در لباسشویی بوش را بیان می کنیم.

ارورها برای مدل های ماشین لباسشویی بوش سری sms مثل یک کد دیجیتالی ظاهر می شود (ارورهای ماشین لباسشویی بوش) .

دقت کنید که تنها دانستن ارورهای ماشین لباسشویی بوش برای برطرف کردن ایراد آن کافی نیست (برای تعمیرات لباسشویی بوش با نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در تهران تماس بگیرید.)

در تعویض قطعات لباسشویی بوش، به شماره سریال همسان آن توجه کنید.

 

 

  • E35 | F35 : میکروسوئیچ ، قفل درب نمیتواند بازشود ، خرابی قفل درب
  • E36 | F36 : میکروسوئیچ ، سیم کشی و سوکت میکرو سوئیچ
  • E37 | F37 : شکستگی سنسورNTC ، خرابی سنسور NTC
  • E38 | F38 : خرابی سنسور NTC ، شکستگی سنسورNTC
  • E4 | F4      : خرابی برد اصلی ، خرابی  کابل ، خرابی سنسور NTC
  • E47 | F47 : خرابی سنسور دما ، چک کردن موتور.
  • E48 | F48 : کم بودن ولتاژ ، چک کردن موتور ، خرابی موتور .
  • E49 | F49 :  زیاد بودن ولتاژ
  • E50 | F50 :  موتورچک شود ، رله برد چک شود ، زمان چرخش موتور۳۰ ثانیه
  • E51 | F51 :  سوئیچ های قدرت_ درموتور_نقص IGBT
  • E57 | F57 :  اگر ولتاژ برق کمتر از ۲۰۰باشد ، درغیر اینصورت راه انداز برد.
  • E58 | F58 :  سرعت چرخاندن پایین ، خطای سنسور D3
  • E59 | F59 : بررسی سیم کشی ، بررسی موقعیت از مگنت ، برد D3 
  • E60 | F60 : سنسور کف ، سنسور جریان ، مقادیربیش از حد کم یا مقادیر بیش ازحد بالا
  • E61 | F61 : حالت عادی ، بررسی مدار سیم ، قفل درب ، دستگاه را خاموش روشن کنید.

 

  • E16 | F16  :  درب دستگاه باز است ، میکرو سوئیچ عمل نمی کند .
  • E17 | F17  :  زمان آبگیری بیش از حد معمول ، بسته بودن شیر آب ، خرابی اکوا .
  • E18 | F18  :  پمپ تخلیه مسدود است.
  • E19 | F19  :  زمان گرم کردن آب بیش از اندازه ، ضعف ولتاژ ، خرابی المنت .
  • E20 | F20  :  المنت ، NTC  سنسور
  • E21 | F21  :  خطای مربوط به موتور لباسشویی ، بررسی موتور و المان های آن ، بررسی برد الکترونیکی
  • E23 | F23  :  خرابی اکوا استاپ ، بسته بودن شیر آب
  • E25 | F25  :  سنسور کف دیگ ، AQUA SENSOR
  • E26 | F26  :  هیدروستات ، ولتاژ باید بین ۰٫۵ _ ۳٫۵ باشد.
  • E27 | F27  :  هیدروستات ، گرفتگی شیلنگ هیدروستات
  • E28 | F28  :  خرابی سنسور کف دیگ ، شکستگی سنسور ، FLOW SENSOR
  • E29 | F29  :  بسته بودن آب ، سنسور کف ، اکوا استاپ
  • E31 | F31  :  پمپ تخلیه ، شبلنگ خروجی ، هیدروستات ، شیلنگ هیدروستات .
  • E32 | F32  :  ایراد اضافه یا کم بودن البسه ، درموقع خشک کردن .

 

تعمیر لباسشویی بوش در تهران

 

بوش سرویس مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی بوش در سراسر تهران نمایندگی های متعددی را ایجاد کرد است تا تمامی کاربران لباسشویی بوش جهت تعمیر لباسشویی بوش در تهران آسوده باشند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش سرویس سعی کرده است که در تمام مناطق شمال جنوب شرق و غرب تهران شعبه ایجاد کند تا همشهریان گرامی در سریعترین زمان ممکن به تعمیرکاران لباسشویی بوش دسترسی داشته باشند و فقط با یک تماس در کمترین زمان ممکن تکنسین تعمیر لباسشویی بوش در محل شما حضور پیدا کرده و مشکل لباسشویی شما را حل کند.

چند سال قبل در تهران برای تعمیر لباسشویی بوش باید ماشین لباسشویی را با خود حمل می کردید تا یک تعمیرگاه مناسب جهت تعمیر ماشین لباسشویی بوش پیدا می کردید تا ماشین لباسشویی شما را تعمیر کند. در برخی مواقع مشکل تعمیرات لباسشویی بوش با این مرحله تمام نمی شد و بعد از پیدا کردن تعمیرگاه ماشین لباسشویی بوش ممکن بود قطعه مورد نیاز در این تعمیرگاه موجود نباشد و تا پیدا کردن قطعه باید منتظر می ماندید.

خوشبختانه امروزه بوش سرویس با داشتن نمایندگی های متعدد در سرتا سر تهران این شرایط را ایجاد کرده که شما با تماس با ال جی سرویس تعمیرات لباسشویی در محل انجام شود و نیازی نیست که برای تعمیرات لباسشویی بوش خود دستگاه را از منزل خارج کنید و دنبال نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش بگردید.

بوش سرویس با داشتن چندین نمایندگی در جنوب تهران، غرب تهران ، شمال تهران ،شرق تهران این شرایط را به وجود آورده که تعمیرات و سرویس لوازم خانگی شما به سرعت انجام شود. شما می توانید برای سرویس های دوره ای لباسشویی خود با ال جی سرویس تماس بگرید و در خواست سرویس دوره ای کنید تا از خرابی ماشین لباسشویی شما جلوگیری شود. سرویس های دوره ای شامل روغن کاری بلبرینگ ها و تمیز کردن دیگ و شلنگ های ورودی و خروجی آب می باشد.

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۰۷
وحید مومنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی