تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون
تعمیر تلویزیون با دستگاه های پیشرفته و قطعات اصلی
داری مجوز از اتحادیه تعمیرکاران تهران
خدمات تعمیرات توسط مهندسین متخصص انجام می شود

۷ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

شنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۱۵ ق.ظ

تعمیر تلویزیون ال جی

تعمیر تلویزیون ال جی دربردارنده تمامی خدمات تعمیر، تعویض برد است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. در این مرکز به منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی تمامی سرویس‌های مرتبط با تعمیر تلویزیون ال جی ، تلویزیون‌های ال ای دی، تلویزیون‌های هوشمند smartو پنل های led ,lcd همراه گارانتی عرضه‌ می‌گردد. تمامی تعمیرات در مرکز ال جی سرویس با ضمانت شش ماهه انجام می شود. که این گارانتی بعد از انجام خدمت بصورت کتبی به شما مشتریان عزیز ارائه می شود.

مهندسان و کارشناسان فعال در نمایندگی ال جی سرویس با دارا بودن چندین دهه تجربه در زمینه‌ی تعمیر قادر به ترمیم تمامی عیب ها و رفع مشکلات تلویزیون ال جی می‌باشند. یکی از راهکارهای ارائه شده توسط مدیریت مرکز تعمیر تلویزیون ال جی، امکان اعزام تکنسین تعمیر به منزل می‌باشد که در راستای رفاه حال مشتریان و هموطنان گرامی ایجاد شده است. اعزام تکنسین به محل برای تمامی شهرستان های تهران مانند ( اسلامشر ، شهریار اندیشه ، پاکدشت ، ورامین ) فراهم می باشد. این مرکز با ایجاد شعبه در شهرستان های تهران این امکان را فراهم کرده است که تکنسین تعمیر در کمترین زمان ممکن در محل مشتری برای سرویس تلویزیون حضور یابد.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی


خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون ال جی در تهران ، به دو روش انجام می شود. روش اول مراجعه به نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی و تحویل تلویزیون به کارشناسان تعمیر تلویزیون LG است. در این روش تمامی عملیات مورد نیاز جهت سرویس و تعمیر تلویزیون در تعمیرگاه انجام می شود. شیوه دوم، ثبت درخواست «تعمیر در محل تلویزیون ال جی» توسط دارنده دستگاه و حضور کارشناس تعمیر در محل است.

تعمیر تلویزیون ال جی چه در محل مورد نظر و چه در نمایندگی آن محصول، تفاوتی نداشته و هر دو سرویس به دست کارشناسان با تجربه و با بهره‌مندی از پیشرفته‌ ترین دستگاه های روز انجام می‌پذیرند. جهت کسب رضایت و آسایش‌خاطر کاربران کلیه خدمات ارائه شده توسط کارشناسان این مرکز، مشمول شش ماه گارانتی و ضمانت کتبی است.

 

 تعمیر تلویزیون ال جی در منزل


از جمله معضلاتی که کاربران در صورت مواجه شدن با خرابی در عملکرد دستگاه تلویزیون خود با آن روبه رو می شوند، این است که تلویزیون را برای تعمیر به کجا ببرند و نگرانی های بسیاری از این قبیل که چگونه تلویزیون را جا به جا کنند، چند روز تعمیر آن زمان می برد و ....

باید عرض نماییم ال جی سرویس با ارائه خدمات تعمیر تلویزیون ال جی در منزل، کابوس تعمیر دستگاه شما را به پایان رسانده و با تعمیر تلویزیون در محل مورد نظر شما، این امر را به آسان ترین راه تعمیر مبدل نموده است. در صورت بروز هر گونه ایراد در تلویزیون خود، می توانید با مراجعه به سایت ال جی سرویس و راه های ارتباطی، از طریق تماس با مجموعه، مراجعه حضوری، ثبت درخواست به صورت اینترنتی، نسبت به تعمیر دستگاه خود اقدام نمایید. کارشناسان زبده این مجموعه با سابقه های درخشان چندین ساله در امر تعمیر انواع مدل های تلویزیون ال جی،بنابر مشکل پیش آمده در تلویزیون شما و همچنین مدل اعلامی، متوجه ایراد به وجود آمده در دستگاه شما شده و همراه با تجهیزات و قطعات مورد نیاز و مربوط به دستگاه تلویزیون، به محل مورد نظر اعزام می گردند.

بعد از بررسی کامل و یافتن قطعه معیوب، بعد از اعلام هزینه برآوردی بابت تعمیر و با رضایت شما، اقدام به تعمیر دستگاه می کنند. همچنین اگر منشا مشکل پیش آمده مربوط به قطعه دیگری باشد آن را نیز، مورد بررسی و تعمیر قرار می دهند تا از به وجود آمدن مجدد این خرابی پیشگیری های لازم به عمل آید.

مزایای تعمیر تلویزیون ال جی در منزل عبارتند از: سرعت بخشیدن به روند تعمیر، کاهش هزینه ها از بابت هزینه حمل و نقل تلویزیون، جلوگیری از آسیب دیدگی پنل در حین جابه جایی و....
بنابراین تعمیر در منزل یکی از بهترین گزینه ها بابت تعمیر تلویزیون ال جی در منزل می باشد که مجموعه ال جی سرویس به صورت کاملا حرفه ای، در این امر تخصص دارد. همچنین به دلیل اطمینان خاطر کاربرانی که از خدمات این مجموعه استفاده می کنند، تعیرات انجام گرفته را حداقل ۶ماه ضمانت می کند.

 

عیب یابی و نحوه تعمیر تلویزیون ال جی


 تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد:

 

این مشکل در تلویزیون های ال جی بسیار پیش می آید و دلایل متفاوتی دارد که ما هر کدام را به صورت کامل شرح می دهیم. معمولا نبودن تصویر این معنی را می دهد که قسمت مین برد دارد به درستی کار می کند و باید بقیه اجزا تلویزیون مورد بررسی قرار بگیرد. اولین مشکلی که در نبودن تصویر به وجود می آید خرابی بک لایت می باشد در واقع بک لایت نور زمینه پشت ال سی دی تلویزیون می باشد. صفحه تلویزیون های ال سی دی مانند آپارات سینما می باشد. که در صورت نبودن نور پشت آپارت هیچ تصویری نمی بیند. در واقع صفحه ال سی دی را می توان  یک آپارات داینامیک یا دیجیتال معرفی کرد. و با تابیدن نور به صفحه تصویر نمایان می شود. 

 

خرابی برد پاور:


اینجا برای ما سوال پیش می آید که نبود تصویر چه ارتباطی به برد پاور دارد. لازم است بدانید که ولتاژ مورد نیاز بک لایت تلویزیون از برد پاور تامین می شود و در صورتی که قسمت خروجی ولت بک لایت خراب شده باشد تصویر تلویزیون قطع می شود ولی بقیه اجزا  به درستی کار خود را انجام می دهد. در واقع تشخیص اینکه خرابی از نور زمینه (لامپ های ال ای دی) یا پاور تلویزیون می باشد فقط توسط افراد متخصص قابل انجام است.

 

نبودن تصویر به علت خرابی برد تیکان تصویر:


برد تیکان یا برد تصویر در صورتی که تلویزیون دارای نور زمینه باشد و تصویر به صورت سرمه ای دیده شود احتمال زیاد برد تیکان خراب شده است. وظیفه برد تیکان رساندن تصویر به پنل تلویزیون می باشد و هماهنگ کردن تصویر با سایز پنل می باشد. معمولا اگر تیکان دچار آب خوردگی نشود تعمیر می شود. البته بیشتر مواقع برد تیکان به علت آب خوردگی خراب  می شود. شما می توایند برای اطلاعات بیشتر به مقاله تلویزیون ال جی صدا دارد ولی تصویر ندارد مراجعه بفرمایید.

 
علت قطع وصل شدن تصویر تلویزیون: 


معمولا این خرابی از بک لایت تلویزیون می باشد، این مشکل برای تلویزیون های ۴۷ اینچ به بالا پیش می آید. دلیل به وجود آمدن این مشکل خرابی بعضی از لامپ های ال ای دی می باشد، در صورتی که حتی یک لامپ ال ای دی خراب شود، تلویزیون به طور خودکار پروتکت (فعال شدن قسمت محافظ خودکار) می کند. در اکثر مواقع با تعمیر و یا تعویض بک لایت مشکل برطرف می شود.

یکی دیگر از مسالی که باعث به وجود آمدن این مشکل می شود، بهم خورد آنتن تلویزیون می باشد، برای اینکه متوجه شوید مشکل از آنتن تلویزیون می باشد، به قسمت تنظیمات تلویزیون بروید و در قسمت پشتیبانی تست تصویر را انتخاب کنید، در صورتی که در این تست مشکلی در تصویر نبود به احتمال زیاد آنتن تلویزیون شما باید بررسی شود. البته بعضی مواقع خرابی کابل hdmi و av باعث به وجود آمدن این مشکل می شود. برای اطلاع بیشتر می توانید به مقاله علت قطع وصل شدن تصویر تلوزیون مراجعه بفرمایید.

 

چند مورد از خرابی های تلویزیون های ال جی و نحوه تعمیر تلویزیون


تلویزیون های ال ای دی سری LN
 

خرابی شایع تلویزیون های ال ای دی ال جی سری LN بک لایت تلویزیون می باشد. خرابی به این صورت است که تصویر تلویزیون قطع می شود ولی تلویزیون صدا دارد. این مشکل به دلیل سوختن ال ای دی های بک لایت تلویزیون می باشد، دلیل این خرابی هماهنگ نبودن برد پاور تلویزیون با ال ای دی ها می باشد و باعث سوختن ال ای دی می شود. تعمیر تلویزیون ال جی در منزل انجام می شود و برای اینکه خرابی تکرار نشود اصلاحیه بر روی برد پاور انجام می شود.تعمیر بک لایت با قطعات اصلی و با ضمانت شش ماهه انجام می شود,۴۲ln۵۴۲۰ - ۴۷ln۵۴۲۰- ۴۲ln۵۴۰v - ۴۲ln۵۴۴۰

 

تلویزیون های ال ای دی ال جی سری LB
 

یکی از مشکلات خیلی شایع در تلویزیون های ۴۲LB۵۴۰V که معروف به رسیور دار هستند پاک شدن حافظه تلویزیون بعد از خاموش و روشن کردن تلویزیون است به این صورت که بعد از روشن کردن دوباره تلویزیون تمامی تنظیمات پاک شده و تلویزیون دوباره باید کانال یابی شود و تنظیمات رنگ و نور تلویزیون پاک می شود. این مشکل به علت خرابی آی سی حافظه مین برد تلویزیون می باشد که باید تعویض شود در بعضی موارد با تعویض آی سی حافظه مشکل برطرف نمی شود و مین برد باید کامل تعویض شود.

 

خرابی بک لایت سری lb

 

بک لایت برای روشن کردن صفحه تلویزیون می باشد که تصویر به طور واضح دیده شود وقتی بک لایت دچار خرابی می شود تصویر از بین می رود ولی تلویزیون صدا دارد . خرابی بک لایت تلویزیون در این مدل تلویزیون بیشتر در مدل های ۳۲ و ۴۲ شایع است. بعد از تعمیر بک لایت باید اصلاحیه انجام شود که خرابی تکرار نشود. تعمیرات بک لایت با قطعات اصلی سری lb صورت می گیرد و از قطعات جایگزین استفاده نمی شود. تعمیر بک لات یکی از کارهای تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی می باشد که حتما باید توسط افراد متخصص انجام شود. کارشناسان ما تخصص لازم برای تعمیر هر مدل از تلویزیون های ال جی را دیده اند.

 

خرابی برد پاور سری lb

 

خرابی برد پاور به چند صورت است که به آنها اشاره می شود. بیشترین مشکلی در برد پاور به وجود می آید خراب شدن آی سی بک لایت می باشد که باعث قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون می شود که بعد از چند دقیقه کار کردن تصویر به طور کامل قطع می شود البته این مشکل شبیه به خرابی ال ای دی های تلویزیون می باشد. تعمیر برد پاور در منزل انجام می شود.

 

تعمیر تلویزیون ال جی مدل ۴۲lb۶۷۰۰ و ۴۲lb۶۹۰۰


این مدل تلویزیون داری بک لایت بسیار قوی با نور بسیار روشن می باشند. ولی مشکلی که معمولا در این مدل پیش می آید تاریک شدن نصف تصویر به علت خرابی بک لایت می باشد که قابل تعمیر می باشد و تعمیرات به صورت کاملا تخصصی انجام می شود. تعمیرات با قعات اصلی و با ضمانت انجام می شود.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۰۰ ، ۱۰:۱۵
وحید مومنی
پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۵۱ ق.ظ

نمایندگی ویرپول

لوازم خانگی ساخته شده اند در مدیریت زمان به ما کمک کنند و بسیاری از دشواری های زندگی را برای ما راحت کنند.  مشکلات  همراهی جدا نشدنی  برای تمام لوازم خانگی میباشد. زمانی که یک دستگاه خراب می شود، شما ممکن است سر درگم شوید وبرای تعمییر آ ن یا پیدا کردن یه تعمیر کار ماهر به زحمت بیافتید  و ندانید که دقیقا برای تعمیر آن باید چه کاری انجام دهید.
 

وظیفه ما یعنی نمایندگی تعمیرات ویرپول ارائه بهترین خدمات در زمینه تعمیر لوازم خانگی ویرپول است. نمایندگی تعمیرات ویرپول با بیش از ۱۰ سال تجربه در زمینه تعمیر ، همیشه به آخرین اطلاعات و ابزار ها در زمینه تعمیرات دسترسی داریم و تکنسین های ما گزینش شده از بهترین تکنسین های ایران هستند تا نهایت رضایت را به شما عزیزان ارائه دهند.
 

خدمات تعمیر ما شامل تمام مدل های لوازم خانگی ویرپول می باشد. نمایندگی ویرپول در چندین سال فعالیت خود در زمینه تعمیرات این افتخار را داراست، که همواره رضایت مشتریان خود را بدست آورده است .


تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول


تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول گاهی نیاز دارد تا شما از تخصص کافی برخوردار باشید و یا به راحتی برخی از مشکلات را می توانید بدون کمک و یا با راهنمایی کوچک حل کنید.

همانطور که می دانید بلافاصله بعد از خرید ماشین لباسشویی فروشنده از شما می خواهد تا به ماشین لباسشویی دست نزنید و متخصصان نصب ماشین لباسشویی ویرپول را به محل می فرستند تا برای بار اول ماشین لباسشویی شما را نصب کنند.

همچنین این متخصصان به صورت سالیانه و یا دوره ای به سرویس ماشین لباسشویی ویرپول شما نیز می پردازند تا از خطرات احتمالی ماشین لباسشویی شما کاسته شود . در برخی از شرایط ماشین لباسشویی شما دچار مشکلاتی می شود که شما را از کارهایتان باز می داردو شما نمی توانید به شستشوی لباس های خود بپردازید.


معرفی کمپانی ویرپول
  

شرکت آمریکایی ویرپول که 100 سال پیش رویای یک مرد به نام لو آپتون شروع به کار کرد و در 31 دسامبر سال 2016 شرکت ویرپول محصولات خود را در 14 کشور تولید کرد.امروزه ویرپول از بزرگ ترین کمپانی ها در زمینه تولید و فروش بسیاری از لوازم خانگی جهان است . این شرکت با ارائه خدمات با کیفیت بالا همواره در پی کسب رضایت مشتریان خود بوده است. امروزه ویرپول دارای هشت سایت تولید درداخل آمریکا است. این شرکت در آمریکای شمالی، اروپا، خاورمیانه، آمریکای لاتین و آسیا دارای نمایندگی می باشد.
 

محصولات اصلی این شرکت از لباسشویی، یخچال و فریزر، لوازم آشپزی، ماشین ظرفشویی، میکسر و سایر لوازم خانگی کوچک تشکیل شده است. شرکت ویرپول یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی، جهان است با 93 هزار کارمند و 70 مرکز تحقیقاتی که تقریبا 21 میلیارد دلار فروش سالیانه دارد.


تعمیر یخچال فریزر ویرپول


عوامل بسیار زیادی وجود دارد که می‌تواند باعث خرابی قطعات الکترونیکی یخچال شود که در ادامه این مطلب به‌ صورت تخصصی بررسی خواهد شد اما جای نگرانی نیست زیرا همواره راه‌ هایی برای تعمیر و سرویس یخچال وجود دارد.


تعمیر یک کار بسیار تخصصی است و حتماً باید از قطعات اصلی و اورجینال شرکتی استفاده شود، ما این اطمینان را به شما خواهیم داد که تعمیر یخچال و فریزر ویرپول، در شرکت ما صرفاً بر اساس بروزترین استانداردهای روز دنیا و مورد تأیید کارخانه انجام خواهد شد. این نکته را فراموش نکنید که تعمیر یخچال و فریزر ،  کارهر تعمیرکاری نبوده و اگر فردی چنین ادعایی کرد مراقب باشید چون احتمال خطا وجود دارد.


تیم پشتیبانی نمایندگی تعمیرات ویرپول به سرعت مشکل لوازم خانگی ویرپول شما را پیدا کرده و اقدام به تعمیر آن می نمایند و کلیه نگرانی های شما را بر طرف می کنند.تکنسین های واجد شرایط و حرفه ای ما سالانه آموزش های متعدد در زمینه تعمیرات ویرپول را دیده اند و دارای گواهینامه معتبرمی باشند.برای هر یک از نیازهای تعمیر خود با ما تماس بگیرید. وظیفه نمایندگی تعمیرات ویرپول مراقبت از لوازم خانگی شما می باشد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۰۰ ، ۱۰:۵۱
وحید مومنی
پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۴ ق.ظ

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر فریجیدر

خدمات ارائه شونده در مرکز تعمیر یخچال و ساید بای ساید فریجیدر منحصر به موارد خاصی نیست و تمامی ایرادهای مرتبط با این دستگاه را در بر می گیرد. هدف اصلی مرکز تعمیر یخچال و ساید بای ساید سرویس و تعمیر قطعات معیوب این دستگاه است؛ بدین گونه که تمام سعی متخصصان، تعمیر قطعه ی معیوب می باشد. تا از تعویض قطعات فابریک یخچال خودداری شود. تا دستگاه کیفیت اولیه خود را به طور کامل حفظ کند و بتواند با همان قطعات اصلی به کار خود ادامه دهد.

اما از سویی دیگر در صورتی که میزان نقص دستگاه بالا بوده و تعمیر قطعه ی مربوطه ممکن نباشد، ناگزیر قطعه تعویض می گردد. اما به شما این اطمینان را می‌دهیم که قطعات جایگزین شده در مرکز تخصصی تعمیر یخچال فریزر فریجیدر از بالاترین سطح کیفی برخوردار می باشند. تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید در صورتی که به دست کارشناسان این حیطه و با استفاده از تجهیزات تخصصی این کار انجام پذیرد، می‌تواند کیفیت اولیه این محصول را بازیابی کرده و مجدداً به کاربر، لذت کار با یک دستگاه نو و سالم را بچشاند.

علاوه بر این متخصصان ما نکات و توصیه های مهمی در رابطه با طرز صحیح استفاده و نگهداری از یخچال فریزر را به شما آموزش خواهند داد، تا بتوانید عمر مفید دستگاه خود را افزایش داده و از بازدهی بالا و کیفیت طولانی مدت آن برخوردار باشید. برای استفاده از خدمات این مرکز و اعزام تکنسین می توانید به دو طریق؛ تکمیل فرم درخواست تعمیرات یا تماس با شماره ۴۷۶۳۹-۰۲۱ درخواست خود را ثبت نمایید.

 

تعمیر یخچال فریجیدر

 

یخچال قلب هر آشپزخانه می باشد. مسلما یخچال هم مانند انسان یا هر وسیله ی دیگری دچار مشکل می شود. با توجه به اینکه دلایل احتمالی زیادی برای بروز یک مشکل وجود دارد، عیب یابی و تعمیر یخچال فریجیدر نیازمند متخصص مربوط به خود می باشد. توصیه ما به شما این است که در هنگام مواجه با عملکرد غیرطبیعی یخچال، بدون تجربه و تخصص، قبل از اقدام به تعمیر با یک مرکز تخصصی تعمیرات یخچال مشورت کنید.

 

تعمیر ساید بای ساید فریجیدر


تخصص برای تعمیر هر دستگاهی بر مبنای تجارب علمی و زمان صرف شده در این مسیر کسب می شود. در نظر داشته باشید که بدون دانش فنی، تجربه و تنها با خواندن مقالات موجود، قادر به تعمیر صحیح و بی نقص نخواهید بود. حتی گاها ممکن است مشکلات و به دنبال آن هزینه های بیشتری را برای دستگاه خود رقم بزنید. مطالب موجود جهت بالا بردن سطح آگاهی شما کاربران عزیز می باشد. قبل از دستکاری یخچال با مرکز تخصصی یخچال و ساید بای ساید فریجیدر ارتباط برقرار نموده و ما را در جریان مشکلات دستگاه خود بگذارید، تا در اولین فرصت یکی از تکنسین های مجرب مان را به محل شما اعزام بنماییم.

متخصصان ما با توجه به استانداردهای موجود و اطلاعات به روز شده طبق تکنولوژی های به کار رفته در یخچال و ساید بای ساید های فریجیدر به تعمیر دستگاه می پردازند. هم چنین در صورتی که نقص دستگاه بالا بوده و نیازمند تعویض قطعه باشد؛ با توجه به تکنولوژی استفاده‌ شده در یخچال‌ ها و کمیاب بودن قطعات اصلی و اورجینال، مراقب سودجویان باشید. زیرا جبران خسارت‌های ناشی از تعمیر اشتباه بسیار سخت و پرهزینه خواهد بود.


نکات مهم در استفاده و نگهداری از یخچال فریزر فریجیدر


به منظور افزایش کارایی و بالا بردن عمر یخچال فریزر فریجیدر توصیه می شود نکات زیر را در هنگام استفاده از دستگاه رعایت کنید:

جهت جریان هوا، یخچال را در فاصله ی استانداری از دیوار قرار دهید (حداقل ۱۰ سانتی متر)
هر ۶ ماه یکبار یخچال را به طور اصولی تمیز کنید
یخچال را در مجاورت وسایل گرمازا مانند اجاق، شوفاژ، پکیج و ... قرار ندهید
یخچال را در مکانی با دمای مناسب قرار دهید به گونه ای که دور از پنجره و تماس مستقیم با نور خورشید باشد
همیشه از بسته شدن درب یخچال اطمینان حاصل کنید و به مدت طولانی آن را باز نگذارید
جهت حفظ انرژی و دمای یخچال، واشر دور درب را تمیز و بررسی کنید
جهت گردش بهتر هوا، کویل های کندانسور را یک تا دو بار در سال تمیز کنید
بهتر است برای مسافرت های طولانی یخچال را از برق جدا کنید
جهت کاهش مصرف برق و افزایش عمر کمپرسوراز قرار دادن غذاهای گرم در یخچال خودداری کنید
جهت جلوگیری از لرزش، سر و صدا و فشار به موتور؛ یخچال باید کاملا در مکان خود تراز باشد
جهت گردش هوا در یخچال از پر کردن آن به طور کامل خودداری نمایید
جهت کارایی بهتر و طولانی تر، همیشه فریزر خود را پر نگه دارید

 

 

سرویس دوره ای یخچال فریجیدر


با توجه به شرایط اقتصادی امروز، سرویس و نگهداری لوازم خانگی سنگین مانند یخچال امری ضروری است؛ گاهی مواقع تعییر ظاهری در عملکرد دستگاه دیده نمی شود. اما سرویس دستگاه به صورت دوره ای در افزایش طول عمر دستگاه نقش بسزایی دارد و از بروز مشکلات و پرداخت هزینه های بیشتر جلوگیری می کند چرا که عدم رسیدگی به موقع دستگاه باعث بزرگ تر شدن مشکل آن و در نتیجه تحمیل هزینه های زیاد تر خواهد شد.

 

سرویس دوره ای ساید بای ساید فریجیدر


رسیدگی در زمان مناسب به دستگاه و سرویس آن قبل از حاد شدن مشکل از دو جنبه برای شما منفعت دارد؛ شما با سرویس ساید بای ساید تان از بروز مشکل و فراگیری مشکل در دستگاه، جلوگیری کرده اید و هم چنینن زمان و هزینه ی بیشتری را ذخیره نگه داشته اید. برای بهره گیری از خدمات و سرویس ساید بای ساید و یخچال فریجیدر، می توانید فرم مربوطه را تکمیل کرده یا با یکی از شماره های موجو در سایت تماس حاصل فرمایید. مرکز تعمیرات یخچال و ساید بای ساید فریجیدر در اسرع وقت تکنسین حاذق و مجربی را در محل شما اعزام می نماید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۰۰ ، ۱۰:۰۴
وحید مومنی
يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۰، ۰۴:۳۱ ب.ظ

مرکز تخصصی تعمیر جاروبرقی بوش


خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر جاروبرقی بوش منحصر به اشکالی خاص نیست و تعمیر تمامی عیوب مرتبط با این دستگاه را در شامل می گردد. هدف نهایی مرکز تعمیر جاروبرقی bosch ترمیم و تعمیر قطعات معیوب این دستگاه است؛ از این‌رو حدالامکان از تعویض قطعات اورجینالِ جاروبرقی خودداری می گردد تا دستگاه کیفیت اولیه خود را از دست ندهد و بتواند با همان قطعات اصلی به کار خود ادامه دهد.

اما از سویی دیگر در صورتی که میزان نقص دستگاه بالا بوده و نیاز به تعویض برخی قطعات باشد، به شما این اطمینان را می‌دهیم که قطعات جایگزین شده در مرکز تعمیر جاروبرقی بوش از بالاترین سطح کیفی برخوردار باشند. تعمیرات جاروبرقی بوش در صورتی که به دست کارشناسان این حیطه و با استفاده از تجهیزات تخصصی این کار انجام پذیرد می‌تواند کیفیت اولیه این محصول را بازیابی کرده و مجدداً به کاربر، لذت کار با یک دستگاه نو و سالم را بچشاند.

علاوه بر این متخصصان ما نکات و توصیه های مهمی در رابطه با نگهداری و طرز استفاده صحیح از جاروبرقی بوش را به شما آموزش خواهند داد تا بتوانید از دستگاه خود استفاده بهتری داشته باشید. برای ثبت درخواست تعمیرات جاروبرقی بوش خود می توانید فرم درخواست تعمیرات را تکمیل و یا با شماره 47639-021تماس حاصل فرمایید.

 

تعمیر جاروبرقی بوش bosch


جاروبرقی یک وسیله ی برقی مورد استفاده و پرطرفدار در تمامی منازل می باشد. هنگامی که پاکت برنج و یا شکر و یا نمک از دست شما در می رود و کل بسته روی فرش منزل ریخته می شود شما بدون هیچ مشکلی با استفاده از جاروبرقی به راحتی تمام ذرات را از روی فرش و یا سطح جمع می کنید بدون اینکه حتی 1 دانه از آن ها روی فرش باقی مانده باشد.

هنگامی که جاروبرقی شما خراب می شود شما انگار یک عضوی از وسایل خانه تان را گم کرده اید. البته ناگفته نماند که افراد حین خرید جاروبرقی به این دقت می کنند که کیفیت و طول عمر کدام مارک بیشتر می باشد.

جاروبرقی بوش یکی از بهترین مارک هایی می باشد که مورد تایید اکثر خانم ها بوده است. مراکر تعمیرات جاروبرقی بوش نیز در سراسر نقاط ایران به صورت پراکنده قرار گرفته است تا شما به راحتی بتوانید از خدمات مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش تهران و سایر مناطق در ایران لذت ببرید.

 


تعمیر جاروبرقی بوش در تهران
 

شهر تهران به دلیل شلوغی و ازدحام بیش از اندازه نیازمند این است که مرکز تعمیر جاروبرقی بوش در تمامی نقاط شهر به صورت پراکنده قرار بگیرند تا افراد به راحتی و در اولین فرصت بتوانند جهت رفع مشکلات جاروبرقی اقدام کنند.
همنطور که می دانید شهر تهران در تمامی منطقه های خود مرکز تعمیر جاروبرقی بوش را جای داده است تا افراد در تمامی مناطق تهران با مشکل حمل و نقل و یا کمبود زمان تعمیرات بوش مواجه نشوند.
مراکز تعمیر بوش در شرق تهران، مرکز تعمیر جاروبرقی بوش در غرب تهران، مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش در شمال و مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش در جنوب تهران می باشد که متخصصان تعمیرات جاروبرقی بوش به صورت 24 ساعته آماده ی ارائه ی خدمات می باشند.

مرکز تعمیر جاروبرقی بوش تهران به صورت مرکز معتبر اقدام به کار می کند یعنی متخصصان مرکز تعمیر جاروبرقی بوش با دیدن کارت گارانتی محصول و تایید آن وظیفه دارند تمامی خدمات شامل به تعمیر جاروبرقی بوش را بدون کمترین هزینه ای انجام دهند.
به یاد داشته باشید مرکز تعمیر جاروبرقی بوش وظیفه دارد در کارگاه به تعمیر جاروبرقی بوش بپردازد و هنگامی که شما با متخصصان مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش تماس می گیرید متخصصان جاروبرقی شما را از منزل خارج کرده و به تعمیرگاه های مجاز مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش انتقال می دهد تا در آنجا به تعمیرات بوش بپردازند.

 

 

خدمات بعد از اتمام گارانتی

 


مراکز مرکز تعمیر جاروبرقی بوش تهران بعد از پایان زمان کارت گارانتی نیز محصول را با دریافت هزینه ی اندک برای شما پشتیبانی می کنند.
مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش هنگامی که بدون کارت گارانتی به محصول شما رسیدگی می کند قبل از تعویض و یا تعمیر جاروبرقی بوش در رابطه با هزینه ها به شما اطلاع رسانی می کند همچنین متخصصان مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش قبل از تعویض قطعات اط شما می پرسند که آیا از قطعات تقلبی استفاده کنند یا از قطعات اورجینال.
شما برای ارتباط با متخصصان تعمیر جاروبرقی بوش در تهران و یا مراکز تعمیرات جاروبرقی بوش در محل می توانید با تماس با آنها و یا پیامک به شماره های درج شده و یا به صورت اینترنتی در ارتباط باشید و همچنین از پشتیبانان جهت تعمیر جارو برقی در منزل کمک بگیرید.

 

خدمات مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش در تهران
 

مرکز تعمیر جاروبرقی بوش تهران در قبال قرارداد هایی که با فروشگاه های لوازم خانگی بوش می بندد وظایفی دارد که این وظایف و خدمات عبارتند از:

 

انجام سرویس دوره ای و یا سالیانه برای جاروبرقی در صورت ثبت نام
مراجعه به محل و انجام تعمیرات جاروبرقی در منزل یا محل مورد نظر
سرویس دوره ای و یا سالیانه جاروبرقی بوش
تعویض و یا تعمیر موتور جاروبرقی بوش
تعویض و یا تعمیر بلبرینگ جاروبرقی بوش
تعویض ذغال و بالشتک جاروبرقی بوش
تعویض پروانه و کلکتور جارو برقی بوش
تعویض قطعات جانبی جاروبرقی بوش
تعویض و تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی بوش
تعمیر و یا تعویض برد الکتریکی جاروبرقی بوش
دارا بودن متخصصان کاربلد و زبده در امر تعمیرات و سرویس جاروبرقی بوش با مدل های مختلف


مزایای مرکز جاروبرقی بوش


متخصصان مرکز تعمیر جاروبرقی بوش با ارائه ی این خدمات برای مشتریان باعث می شود تا مشتریان از انتخاب خود مطمئن شوند.
هنگامی که مرکز تعمیر جاروبرقی بوش تهران این وظیفه ی سنگین را بر عهده می گیرد که جاروبرقی را خود از محل تحویل بگیرد دیگر نیازی نیست تا افراد نگران این باشند که متخصص مراجعه کننده به محل از مرکز تعمیر جاروبرقی بوش آیا قابل اعتماد می باشد یا خیر.
هنگامی که شما خود به مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش به صورت حضوری مراجعه می کنید نیز می توانید در صورت امکان در محل بایستید تا روند تعمیر جاروبرقی بوش را توسط متخصصان مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش مشاهده کنید.
بهتر است بدانید قطعات تعویضی در این مراکز نیز به صورت 1 ساله گارانتی دارند وتا 1 سال می توانید آن را در صورت خرابی برگردانید و یا بدون هزینه تعویض کنید.
مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش متخصصانی را در مراکز خود استخدام می کنند که از نظر تجربه و کاردان بودن بهترین رتبه را گرفته اند تا متخصصان تعمیر جارو برقی بوش هنگامی که جاروبرقی شما خراب می شود و یا نیاز به تعمیرات دارد به شما در هر جهتی کمک می کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۰۰ ، ۱۶:۳۱
وحید مومنی
شنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۷ ق.ظ

تعمیر تلویزیون سامسونگ


مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون سامسونگ (SAMSUNG) طی سال‌ها تجربه در زمینه سرویس دهی  خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ به‌ خوبی به این نتیجه دست پیدا کرده است که تلویزیون در منزل و محل شما از اهمیتی خاصی برخوردار بوده و شرکت‌ها و برندها نیز برای این کار همه توان خود را به‌کار برده‌اند تا محصولات خود را با بهترین کیفیت تولید کنند و با توجه به آمار فروش و تولید تلویزیون سامسونگ به‌ راحتی می‌توان متوجه شد که این لوازم‌خانگی مورد استقبال مردم واقع‌ شده و تمامی کسانی که از این محصولات استفاده می کنند در خرید بعدی خود مطمئناً به دنبال لوازم‌ خانگی سامسونگ خواهند گشت زیرا ما اعتقاد داریم که تولید محصول با کیفیت نیازی به تبلیغات نداشته و تمامی هزینه‌های هنگفتی را که در بخش تبلیغات نیاز به‌ صرف کردن است را در بخش تولید و کیفیت تولید لوازم‌خانگی سامسونگ به کار می‌بریم.

 

تعمیر تلویزیون سامسونگ خود را به متخصصان حرفه ای و با تجربه ما بسپارید


مرکز مجاز تعمیرات سامسونگ (samsung) هر ساله با برگزاری دوره های آموزشی برای تعمیرکاران تلویزیون سامسونگ، این تعمیرکاران را با روش های تعمیر لوازم‌ خانگی سامسونگ آشنا کرده و نحوه تعمیر تلویزیون سامسونگ را به آن‌ها آموزش می‌دهد. شما می توانید با خیالی آسوده زمانی که تلویزیون شما با مشکل مواجه می شود و نیاز به تعمیرات تلویزیون سامسونگ دارد با تعمیرگاه مجاز سامسونگ سرویس تماس گرفته تا ما متخصص‌ ترین و ماهرترین تعمیرکار تلویزیون سامسونگ را برای شما اعزام کنیم تا در کمترین زمان ممکن و با هزینه‌ای منطقی نسبت به تعمیر تلویزیون سامسونگ اقدام کرده و آن را مانند روز اولش به شما تحویل دهیم.

 

علاوه بر این متخصصان ما نکات و توصیه های مهمی در رابطه با نگهداری و طرز استفاده صحیح از تلویزیون سامسونگ را به شما آموزش خواهند داد تا بتوانید از دستگاه خود استفاده بهتری داشته باشید. برای ثبت درخواست تعمیرات تلویزیون سامسونگ خود می توانید فرم درخواست تعمیرات را تکمیل و یا با شماره 44258776-021 تماس حاصل فرمایید.

 

تعمیر تخصصی تلویزیون سامسونگ
 

سامسونگ سرویس مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ با بیش از ۳۰ سال تجربه در زمینه ی تعمیر برد و انواع تلویزیون از جمله (OLED , LED , LCD ) با بهره گیری از کادر متخصص تعمیر تلویزیون، آمادگی دارد تعمیرات تلویزیون های شما را در اسرع وقت و با قیمت بسیار مناسب در منزل یا محل شما به عهده بگیرد. وجه تمایز این گروه از لحاظ فنی : تسلط کامل کارشناسان به آخرین تکنولوژی ساخت و تعمیر انواع تلویزیون سامسونگ می باشد , آنالیز و تحلیل با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات تعمیر تلویزیون و از طرفی دیگر قیمت بسیار مناسب تعمیرات و قطعات می باشد.

از جمله خدمات قابل ارائه توسط سامسونگ سرویس تعمیر تلویریون در شهرستان های تهران ( شهریار , اسلام شهر , اندیشه ، پاکدشت، ورامین ...) , اعزام نیروی متخصص و مجرب به همراه قطعات مورد نیاز به این شهرستان ها در اسرع وقت , پذیرش کار از همکاران دارای مجوز رسمی و تعمیر و فروش برد انواع تلویزیون می باشد.


 تعمیرگاه مجاز تلویزیون سامسونگ


خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون سامسونگ، به دو روش انجام می شود. روش اول مراجعه به تعمیرگاه مجاز تلویزیون سامسونگ و تحویل تلویزیون به کارشناسان تعمیر تلویزیون SAMSUNG است. در این روش تمامی عملیات مورد نیاز جهت سرویس و تعمیر تلویزیون در تعمیرگاه انجام می شود. شیوه دوم، ثبت درخواست «تعمیر در محل تلویزیون سامسونگ» توسط دارنده دستگاه و حضور کارشناس تعمیر در محل است.
تعمیر تلویزیون سامسونگ چه در محل مورد نظر و چه در شرکت تعمیرات آن محصول، تفاوتی نداشته و هر دو سرویس به دست کارشناسان با تجربه و با بهره‌مندی از پیشرفته‌ ترین دستگاه های روز انجام می‌پذیرند. جهت کسب رضایت و آسایش‌خاطر کاربران کلیه خدمات ارائه شده توسط کارشناسان این مرکز، مشمول شش ماه گارانتی و ضمانت کتبی است.

 

تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل
 

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در منزل برای آن دسته از مشتریانی است که دستگاه تلویزیون آنها دچار خرابی شده است و به هر دلیل امکان جابجایی و تحویل آن به تعمیرگاه وجود ندارد.مرکز تعمیرات سامسونگ به منظور آسایش خاطر و رفاه حال هموطنان، این امکان را فراهم نموده است تا در صورت درخواست مشتریان محترم، کادر فنی تعمیر و تکنسین این حوزه، جهت تعمیر تلویزیون سامسونگ منزل اعزام گردند. در این سرویس کارشناسان تعمیرات خود به محل مورد نظر اعزام گشته و تمامی عملیات مورد نیاز جهت تعمیر و تست کامل دستگاه را انجام می نمایند.

تکنسین های اعزامی مجموعه ای از قطعات و لوازم جانبی دستگاه مورد نظر را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت نیاز نسبت به تعویض قطعات معیوب اقدام نمایند. این امر سبب صرفه‌جویی در زمان و سرعت بخشی به روند تعمیر تلویزیون در منزل صورت گرفته است و شما را از سردرگمی برای خرید قطعه مناسب و اصلی رها خواهد کرد. خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون محدود به مورد تعمیراتی خاصی نیست و تمامی ایرادات و اشکالات مرتبط با انواع تلویزیون را شامل می گردد.

 

درخواست تعمیر تلویزیون در منزل


شما مشتریان گرامی می توانید از راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت درخواست خود مبنی بر اعزام تکنسین تعمیر تلویزیون به منزل را ثبت نمایید. کارشناسان این مرکز بخشی از دانش اطلاعاتی خویش درباره تعمیرات و فناوری های مرتبط با این دستگاه ها را در قسمت پاسخگویی به شما مشتریان گرامی ارائه می دهند. لطفا برای اینکه با بتوانیم بهتر به سوالات شما پاسخ بدهیم مدل دستگاه خود را که پشت قاب تلویزیون می باشد برای ما ارسال کنید. معمولا در هر مدل تلویزیون یک نقطه ضعف شایع وجود دارد که با اعلام مدل برای ما بسیار کمک کننده است.

 


خدمات پس از فروش تلویزیون سامسونگ
 

خدمات پس از فروش تلویزیون سامسونگ (samsung) یکی از مؤثر ترین اهداف بارازیابی محصولات و لوازم خانگی سامسونگ است که توانسته است طی سال‌ها تلاش در صدها مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ گام بزرگی را در زمینه تعمیر ، سرویس و خدمات پس از فروش تلویزیون سامسونگ بردارد.

با وجود این پشتیبانی، شما حتی بعد از سال ها استفاده از لوازم خانگی سامسونگ تنها نیستید و اگر مشکلی هر چند کوچک داشته باشید تیم فنی خدمات تلویزیون سامسونگ به صورت شبانه روز در مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در سراسر ایران در کمترین زمان ممکن آماده خدمت رسانی به شما هستند.

در صورتی لوازم خریداری‌ شده شما دارای گارانتی می باشد و اعتبار گارانتی دستگاه تمام نشده است از شماره سریال محصول خود که داخل دفترچه گارانتی است استفاده کرده و با شماره های داخل دفترچه تماس برقرار کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۰۰ ، ۱۱:۱۷
وحید مومنی
پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۰، ۰۴:۰۱ ب.ظ

علت خاموش و روشن شدن تلویزیون سامسونگ

خاموش و روش شدن تلویزیون یکی از عیب های شایع در تلویزیون های LED و LCD می باشد. این عیب در تمامی برندهای تلویزیون ممکن است که اتفاق بیفتد شما می توانید با رعایت بعضی از مسال از این خرابی پیشگیری کنید. خاموش و روشن شدن ناگهانی تلویزیون به این صورت است که بدون اینکه کاربر دکمه ای را فشار دهد ، تلویزیون خاموش شده و دوباره روشن می شود. بعضی وقت ها این مشکل مربوط به بهم ریختن تنظیمات تلویزیون می باشد. شما می توانید با تنظیمات مجدد مشکل را برطرف کنید. 

در صورتی که مشکل از تنظیمات نباشد تلویزیون مشکل سخت افزاری دارد. معمولا مشکلات سخت افزاری با تعمیر برد خرابی برطرف می شود و در موارد کمی نیاز به تعویض مین برد وجود دارد. اگر خرابی برد تلویزیون زیاد نباشد تعمیر تلویزیون در منزل انجام می شود. 

 

ما در این مقاله راه حل های را برای رفع این خرابی توضیح می دهیم. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که این راه حل ها برای چندین مدل تلویزیون می باشد و ممکن است برای تلویزیون شما کارایی نداشته باشد. در صورتی که کارهایی که توضیح داده شده است را روی تلویزیون خود انجام دادید و مشکل برطرف نشد ، بهتر است که با مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون تماس بگیرید و در خواست تکنسین متخصص تعمیرات را ثبت کنید.

اگر تلویزیون شما توسط افراد غیر متخصص دستکاری شود احتمال دارد که تلویزیون شما با خرابی های جدید مواجه شود و هزینه تعمیر چند برابر شود. در بعضی مواقع با دستکاری بی جهت تلویزیون غیر قابل تعمیر می شود. خاموش و روشن شدن تلویزیون در صورتی که با تنظیمات و راه حل های پیشنهادی حل نشود نیاز به تعمیرات تخصصی دارد.

 

حل مشکل خاموش شدن تلویزیون با انجام تنظیمات
 

اولین موردی که شما باید بررسی کنید این است که تلویزیون روی تنظیمات خاموش شدن در زمان تعیین شده نباشد. برا این کار به قسمت تنظیمات تلویزیون بروید و در قسمت سیستم گزینه زمان را انتخاب کنید و حالت آن را روی خاموش بگذارید. باید توجه داشته باشید بعد از انجام تنظیمات حتما دکمه ok کنترل را فشار دهید تا تنظیمات روی تلویزیون اعمال شود.

در صورتی که با تنظیماتی که توضیح داده شدن مشکل خاموش شدن تلویزیون شما برطرف نشد به قسمت تنظیمات تلویزیون بروید و دوباره تنظیمات سیستم را انتخاب کنید و گزینه آخر را انتخاب کنید. گزینه آخر تنظیمات کارخانه است و شما این گزینه را انتخاب کنید و بعد از شما سوالی پرسیده می شود که آیا برای برگشتن تنظیمات کارخانه مطمئن هستید ، دکمه ok کنترل را فشار دهید تا تلویزیون به تنظیمات اولیه کارخانه برگردد. معمولا با انجام این مراحل مشکل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون برطرف می شود.


خاموش شدن تلویزیون بدون سیگنال


بعضی مواقع در صورتی که تلویزیون بدون سیگنال باشد و شما تا چندین دقیقه هیچ دکمه ای از کنترل را فشار ندهید تلویزیون به طور خود کار خاموش می شود. در صورتی که این اتفاق افتاد نگران نشوید و شما می توانید با بررسی ورودی های تلویزیون مشکل را برطرف کنید. این فناوری بر روی تمامی تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی وجود دارد. این فناوری Eco Solution نام دارد.

این فناوری در حالتی که تشخیص بدهد که تلویزیون هیچ سیگنالی دریافت نمی کند، تلویزیون را با طور خودکار خاموش می کند. در صورتی که بعد از چند دقیقه دکمه ای از تلویزیون را فشار دهید تلویزیون روشن می ماند. یا می توانید به تنظیمات تلویزیون بروید و این تابع را غیر فعال کنید.

برای این کار به قسمت تنظیمات تلویزیون بروید و در قسمت تنظیمات سیستم گزینه Eco Solution را انتخاب کنید و گزینه Auto Power Off را فعال کنید و سپس دکمه ok کنترل تلویزیون را فشار دهید.

 

تلویزیون شما به چه دستگاهی متصل است

 


یکی از عواملی که باعث خاموش و روشن شدن تلویزیون می شود، دستگاه های ورودی تلویزیون می باشد. بعضی مواقع این خرابی مربوط به دستگاه ورودی می باشد که به تلویزیون وصل شده است. به طور مثال خرابی گیرنده دیجیتال باعث می شود که تلویزیون به صورت خود کار خاموش و روشن شود. برای تشخیص این نوع خرابی بهتر است که تمامی دستگاه های متصل مانند ، رسیور ، dvd و ... را از تلویزیون جدا کنید و بصورت تک تک وصل کنید و تلویزیون را امتحان کنید.

در این حالت اگر خرابی از ورودی های تلویزیون باشد دستگاه معیوب شناسایی می شود. در صورتی که این مشکل از خرابی دستگاه های ورودی بود به هیچ عنوان دستگاه معیوب را به تلویزیون وصل نکنید چون باعث خراب تلویزیون می شود. البته لازم به ذکر است ورودی های usb نیز جدا شود. بعضی مواقع فلش مموری و هارد دیسک های ورودی نیز باعث این مشکل می شوند. بهتر است که قبل از اتصال آن ها را ویروس کشی بکنید.

 

هزینه تعمیر خاموش و روشن شدن تلویزیون

 


هزینه تعمیر خاموش و روشن شدن تلویزیون سامسونگ با اعلام مدل تقریبا مشخص می شود. البته لازم به ذکر است که بگوییم هزینه تعمیر تلویزیون کاملا متغییر بوده و بر اساس همین موضوع معمولا پس از آنکه تکنسین سیما سرویس به محل مورد نظر شما می آید و بررسی های لازم به جهت تلویزیون عیب یابی تلویزیون را انجام می دهد قیمت نهایی را اعلام می نماید.

علاوه بر این موضوع نوع قطعه ای که خراب شده است و مشکل خاموش و روشن شدن تلویزیون را به وجود آورده است در هزینه تعمیر بسیار تاثیر گذار است. تکنسین های سیما سرویس تا جای که امکان دارد سعی بر تعمیر قطعات دارند. در صورت نیاز به تعویض قطعه از قطعات اورجینال استفاده می کنند.

در رابطه با هزینه تعمیر تلویزیون باید بگوییم که اگر تصور میکنید که می توانید خودتان تعمیر دستگاه را انجام بدهید تا جای ممکن این ریسک را نکنید. در واقع گاهی صرفه جویی در هزینه تعمیر سبب هزینه های بیشتری برای شما خواهد شد به همین دلیل شما باید به جهت تعمیر با نمایندگی سیما سرویس تماس حاصل نمایید.

 

علت خاموش و روشن شدن تلویزیون سامسونگ

 


این مشکل در تلویزیون های سامسونگ نیز وجود دارد. خاموش و روشن شدن تلویزیون های ال سی دی سامسونگ معمولا به علت خرابی مین برد می باشد، در اکثر مواقع علت خرابی مین برد فرسوده شدن قطعات آن می باشد که بعد از گذشت چندین سال به وجود می آید. در اکثر مواقع مین برد تلویزیون تعمیر می شود. تعمیرات با قطعات اصلی انجام می شود. یکی دیگر از عوامل که باعث خاموش و روشن شدن تلویزیون می شود، خرابی برد پاور تلویزیون می باشد، خرابی برد پاور بر اثر نوسان برق به وجود می آید. برد پاور نیز در بیشتر موارد قابل تعمیر است. برد پاور در منزل تعمیر می شود.

تلویزیون های ال ای دی با توجه به ظرافتی که دارند، خرابی های متفاوتی نسبت به ال سی دی دارند. یکی از مشکلاتی که در تلویزیون های ال ای دی به وجود می آید خرابی cpu تلویزیون می باشد، خرابی این قطعه دلایل متفاوتی دارد، خرابی کابل hdmi یکی از این عوامل می باشد، بهتر است که هر دو سال کابل hdmi را تعویض کنید. یکی دیگر از عواملی که باعث خراب شدن cpu می شود، گرمای زیاد محیط می باشد. در صورتی که cpu تلویزیون خراب شده باشد مین برد باید کامل تعویض شود. ویروسی شدن نیز در تلویزیون های ال ای دی اندروید زیاد اتفاق می افتد، برای حل این مشکل باید آی سی برنامه تعویض شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۰۰ ، ۱۶:۰۱
وحید مومنی
سه شنبه, ۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۵ ب.ظ

علت کم نور شدن تصویر تلویزیون

از قبیل مشکلات متعددی که ممکن است برای تلویزیون شما پیش بیاید کم نور شدن صفحه تلویزیون می باشد که در این مقاله قصد داریم به بررسی علل این مشکل بپردازیم. همانطور که می دانید تلویزیون از آن دسته وسایل برقی می باشد که وجود آن در هر منزلی مورد نیاز افراد خانواده می باشد . در ابتدا افراد به دلیل شنیدن صوتی اخبار قصه های شبانه و ..... از رادیو استفاده می‌کردند . بعدها به دلیل پخش تصویر و صدای همزمان از طریق تلویزیون افراد جذب این وسیله شدن و حالا با پیشرفت های بسیاری که در این وسیله به وجود آمده است تبدیل به یک دستگاه شده است که وجود آن در هر منزل الزامی می‌باشد . چون افراد حاضر در منزل اکثر اوقات فراغت خود را با تلویزیون سپری می‌کنند .

حال اگر اختلالی در نمایش تصویر و یا صوت تلویزیون به وجود آید باعث نگرانی می شود و همین دلیل توصیه می‌شود در صورت بروز حتی کوچکترین اختلال در عملکرد دستگاه تلویزیون خود ، نسبت به برطرف کردن آن مشکل اقدام نمایید تا از مشکلات جدی که قرار است در پی داشته باشد جلوگیری به عمل آورید . یکی از عمده مشکلاتی که ممکن است برای تلویزیون شما پیش آمده و یا پیش بیاید کم نور شدن صفحه تلویزیون می باشد . بدین صورت که وقتی تلویزیون را روشن می کنید و یا در حال تماشای تلویزیون می باشید متوجه این امر شوید که نور و روشنایی تصویر از حالت همیشگی آن کمتر می باشد . در ادامه ما به یک سری عوامل خواهیم پرداخت که بعد از به وجود آمدن این مشکل توسط کاربر قابل بررسی می باشد.

 

عوامل کم نور شدن تصویر تلویزیون 

یک سری عوامل در به وجود آمدن این مشکل وجود دارد که هم می تواند مربوط به یک سری تنظیمات و عوامل متصل به تلویزیون باشد و هم می تواند منشا اصلی آن مربوط به بروز خطایی در قطعات داخلی دستگاه باشد. در ابتدا به بررسی مسائلی که می تواند توسط کاربر صورت گیرد، خواهیم پرداخت.

 

کم نور شدن تصویر تلویزیون به دلیل مشکل در تنظیمات روشنایی :


اولین گزینه ای که بعد از مواجه شدن با مشکل کم نور شدن تصویر تلویزیون در تصورها ظاهر می شود به وجود آمدن مشکل در تنظیمات تلویزیون می باشد . بابت بررسی آن می توانید از طریق منوی Seting و یا تنظیمات وارد قسمت روشنایی تصویر شده و میزان تنظیمات آن را بررسی نمایید که در حالت نرمال خود قرار داشته باشد . وجود خردسالان در منزل احتمال این امر را افزایش می دهد که به هنگام بازی با کنترل تنظیمات تلویزیون دستکاری شده باشد به همین دلیل در ابتدای امر بعد از به وجود آمدن مشکل در روشنایی تصویر ابتدا اقدام به بررسی تنظیمات نمایید .

 

کم نور شدن تصویر تلویزیون به دلیل خرابی کابل و اتصالات :


گاهی ممکن است ایراد به وجود آمده در تصویر تلویزیون مستقیم مربوط به وجود آمدن مشکل فنی در تلویزیون نباشد گاهی به دلیل استفاده از کابل های نامرغوب و یا فرسوده ممکن است این اختلال در دستگاه تلویزیون شما به وجود آید . بنابراین توصیه می شود بعد از پدید آمدن هر مشکل ابتدا اتصالات را بررسی نمایید و همچنین پیشنهاد می‌شود اگر چند سالی است که از یک کابل استفاده کرده اید آن را بررسی و در صورت پوسیدگی و یا نامرغوب بودن حتما تعویض نمایید .


کم نور شدن تصویر تلویزیون به دلیل تنظیم کنتراست تلویزیون :


کنتراست به معنی نسبت روشن ترین و تاریک ترین قسمت تصویر در صفحه نمایش می باشد . به عبارتی دیگر نسبت نور سفید و مشکی است . هرچه نسبت کنتراست عدد بالاتری را نشان دهد اختلاف روشن ترین و تاریک ترین جای تصویر بیشتر می باشد . هرچه این عدد بالاتر باشد رنگ های سفید تصویر کاملاً سفید و همچنین رنگ های سیاه به طور کاملاً مشکی و سیاه می باشند . بنابراین در صورتی که با مشکل کم نور شدن تصویر مواجه شدید یکی از مواردی که لازم به بررسی آن می‌باشد اعداد مربوط به کنتراست می‌باشد که شاید ناخودآگاه دستکاری شده باشد و همین امر موجب پدید آمدن ایراد در نور تصویر شده باشد .

 

کم نور شدن تصویر تلویزیون به دلیل خرابی در دستگاه های متصل :


گاهی این امکان وجود دارد که کم شدن نور تصویر تلویزیون مربوط به دستگاه های جانبی متصل به تلویزیون باشد از قبیل : گیرنده دیجیتال ، ایکس باکس ، و.... باشد . بنابراین بعد از پیش آمدن این مشکل در تصویر تلویزیون ابتدا می بایست تمام ارتباطات این دستگاه ها با تلویزیون را جدا نموده و اگر مشکل برطرف شد این بار به طور جداگانه دستگاه را به تلویزیون متصل نمایید تا متوجه شوید اتصال کدام دستگاه تلویزیون موجب پدید آمدن این مشکل می‌شود .

کم نور شدن تصویر تلویزیون به دلیل غیرفعال کردن ECO-sensor تلویزیون :


تلویزیون های هوشمند دارای گزینه ای به نام ECO-sensor می باشند.‌فعال بودن این گزینه بدین معناست که کاربر به تلویزیون این اجازه را می دهد تا نور تصویر تلویزیون را متناسب با محیط اتاق و یا مکانی که تلویزیون در آنجا قرار دارد، تنظیم نماید.گاهی مشکل کم نور شدن تلویزیون می تواند مربوط به فعال بودن این گزینه باشد، بنابراین می بایست از طریق منوی تنظیمات آن را غیرفعال نمود.

 

کم نور شدن تصویر تلویزیون به دلیل بازگشت به تنظیمات کارخانه :


یکی از دیگر عواملی که توسط کاربران قابل انجام می باشد ریست کردن تلویزیون است. بدین صورت که از طریق منوی تنظیمات گزینه بازگشت به تنظیمات کارخانه را زده که در این صورت تمام تنظیمات پاک شده و مجددا دستگاه به حالت پیش فرض خود برمی گردد.


بک لایت چیست ؟ 

 


یکی از قطعات اصلی مربوط به کیفیت و نور تصویر در تلویزیون ، بک لایت می باشد . همانگونه که اگر در یک محیط تاریک تا نوری به جسمی تابیده نشود قابل مشاهده نمی باشد ، در تلویزیون نیز به همین صورت می باشد. پنل یا صفحه نمایش تلویزیون همانند آن محیط تاریک می باشد ، اگر چه تلویزیون در حال پخش است اما تا نوری برای نمایش تصویر وجود نداشته باشد ، تصویر قابل مشاهده نیست .

حال وظیفه ی این نور و روشنایی بر عهده ی بک لایت می باشد . بک لایت به لامپ های تعبیه شده در تلویزیون گفته می شود که در پشت صفحه نمایش قرار می گیرند و وظیفه تامین نور مورد نیاز بابت نمایش تصویر را بر عهده دارند. حال اگر به دلیل بروز یک سری عوامل این لامپ ها نتوانند وظیفه ی خود را به درستی انجام دهند، باعث شده تا خطای آن در تصویر تلویزیون خود را به حالت های متفاوتی نمایان کند.

 

حالت های متفاوت خرابی بک لایت در تصویر تلویزیون :


صدا دارد تصویر ندارد
کم نور شون تصویر تلویزیون(موضوع اصلی مقاله)
تیره شدن نیمی از تصویر
چشمک زدن تصویر(قطع و وصل شدن)
نمایش لوگوی دستگاه و قطع شدن تصویر
وجود هاله و یا لکه های مشکی در تصویر
ایجاد نقاط نورانی در تصویر

 


علت کم نور شدن تصویر تلویزیون سامسونگ

 

همانطور که در توضیحات بالا نیز اشاره شد کم نور شدن تصویر یکی از رایج ترین موارد خرابی تلویزیون است که ممکن است در هر تلویزیون با هر برندی پیش بیاید. هنگامی که با این مشکل در تصویر تلویزیون خود مواجه شدید ابتدا اقدامات اولیه طبق توضیحات بالا را انجام داده و اگر مشکل پیش آمده همچنان در تلویزیون وجود داشت بابت تعمیر آن به مراکز تخصصی و نمایندگی های مجاز مراجعه نمایید.

 

خرابی بک لایت در مدل های تلویزیون سامسونگ :


در تلویزیون های سامسونگ نیز در برخی مدل ها خرابی بک لایت تلویزیون خود را به صورت کم نور شدن و تاریک شدن تصویر نمایان می کند. به عنوان مثال در تلویزیون های سامسونگ سری F و D به دلیل چیدمان بک لایت که به دو بخش تقسیم می شوند خرابی در یکی از بخش ها به صورت تیرگی در نیمی از تصویر خود را نمایان می کند و این امر موجب شده تا ما نیمی از تصویر را به صورت کاملا تیره مشاهده کنیم.

همچنین در سری H و EH خرابی در این بخش خود را به صورت هاله و یا لکه های مشکی بر تصویر تلویزیون نمایان می کند. در سری ES نیز در مدل ۴۰ آن بک لایت در طرف راست تصویر و در مدل ۴۶ در دو طرف راست و چپ تلویزیون قرار دارد،که خرابی در این مدل با سیاه شدن بخشی از تصویر همراه می باشد.


علت کم نور شدن تصویر تلویزیون ال جی 
 

یکی از متداول ترین مشکلات رایج برای تلویزیون های ال جی خرابی در قطعه بک لایت آن ها می باشد. در اکثر مدل های تلویزیون ال جی با این مشکل مواجه می شویم،اما به دلیل چیدمان بک لایت در مدل های متفاوت، خرابی بک لایت به صورت های مختلف خود را نمایان می کند.

 

خرابی بک لایت در مدل های تلویزیون ال جی 


در مدل LB و LF تلویزیون ال جی چون چیدمان بک لایت به صورت شاخه ای می باشد، خرابی بک لایت در این مدل بدین صورت است که اگر تعداد کمی از لامپ ها دچار آسیب دیدگی شوند خود را به صورت هاله و یا لکه تیره بر روی تصویر نمایان می کند. در مدل LY نیز، خرابی بک لایت مانند مدل LB و LF می باشد اما در برخی قطعات دیگر مانند مین برد دارای تفاوت هایی می باشند.

در مدل LS از بک لایت لبه ای استفاده می شود، خرابی بک لایت در این مدل بدین صورت می باشد که موقع تماشا به یکباره تصویر تلویزیون قطع می شود که در ابتدا با فاصله ی زمانی کمتری می باشد و به مرور زمان این قطع شدن به صورت مداوم بوده و باعث اختلال در تماشای تصویر تلویزیون می شود.


علت کم نور شدن تصویر تلویزیون سونی 
 

خرابی در تلویزیون های سونی به صورت های متفاوتی خود را نمایان می کند. یکی از عواملی که می توان مشکل به وجود آمده در تصویر تلویزیون را براساس آن تشخیص داد تعداد چشمک های چراغ پاور می باشد. در تلویزیون های سونی نیز همانند بقیه مارک های تلویزیون کم نور شدن و تیرگی تصویر می تواند خرابی در بخش بک لایت باشد.

گاهی روشن نشدن تلویزیون و ۶مرتبه چشمک زدن چراغ پاور نشانه ای از خرابی در قسمت بک لایت تلویزیون می باشد. همچنین در مواردی روشن شدن تلویزیون و نمایش آرم سونی و سپس قطع شدن تصویر نیز می تواند دلیل بر خرابی بک لایت تلویزیون سونی باشد.

 

خرابی بک لایت در مدل های تلویزیون سونی 


از آنجایی که تلویزیون های سونی دارای حساسیت بالایی می باشند نیازمند این امر است که توسط افراد متخصص و کارشناس در این زمینه، تعمیر آن ها صورت می گیرد. در تلویزیون سونی سری W به دلیل اینکه چیدمان بک لایت به صورت خطی می باشد با قطع شدن یک بخش از مدار، صفحه تلویزیون سیاه می شود و بدین صورت خرابی را بروز می دهد. در ال سی دی های سونی سری EXو BX خرابی بک لایت بیشترین آمار خرابی را دارا می باشد.

همچنین لازم به ذکر است که در برخی مدل های تلویزیون سونی ۴مرتبه چشمک چراغ پاور نشانه خرابی بک لایت می باشد. می توان گفت در بیشتر موارد ۴مرتبه چشمک خرابی برد بک لایت می باشد و ۶مرتبه چشمک نشانه خرابی لامپ های تلویزیون می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ تیر ۰۰ ، ۱۲:۲۵
وحید مومنی