تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون
تعمیر تلویزیون با دستگاه های پیشرفته و قطعات اصلی
داری مجوز از اتحادیه تعمیرکاران تهران
خدمات تعمیرات توسط مهندسین متخصص انجام می شود
يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۰۵ ب.ظ

تعمیر تلویزیون سونی

تعمیر بک لایت تلویزیون سونی

تعمیر بک لایت تلویزیون سونی یک کار تخصصی است که نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی به کاربران ارائه می دهد. این امر توسط مهندسین مجرب انجام می شود. متخصصان این مرکز برای انجام  تعمیرات بک لایت از ابزار و وسایل پیشرفته روز دنیا استفاده می کند. بک لایت مجموعه ال ای دی های می باشد که نور زمینه صفحه را تامین می کند تا تصویر قابل دیدن باشد. با خراب شدن یکی از این ال ای دی ها مدار قطع می شود و تصویر تلویزیون سیاه می شود. برای تعمیر این قسمت باید از قطعات اصلی و فابریک استفاده کرد. در غیر این صورت خرابی به زودی تکرار می شود.

یک موضوع بسیار مهم دیگر این است که تعمیر بک لایت یک کار تخصصی بوده و حتما باید توسط افراد کاردان و دوره دیده انجام شود. در غیر این صورت احتمال این که دستگاه شما آسیب ببیند و هزینه تعمیر بسیار بیشتر می شود.

 

بک لایت چیست ؟

بک لایت نور پشت صفحه ال سی دی می باشد. بک لایت را می توان مانند نور پشت آپارات در سینما تشبیه کرد. در سینما بدون نور تصویری دیده نمی شود. و همه چیز سیاه است. صفحه ال سی دی تلویزیون را می توان یک آپارات دیجیتال نام برد. که با تابیدن نور بک لایت صفحه تلویزیون قابل دیدن می شود. وقتی بک لایت تلویزیون خراب می شود تصویر تلویزیون سیاه می شود. 

بک لایت در تلویزیون های ال ای دی مجموعه ای لامپ های ال ای دی می باشد که به صورت سری و موازی کنارهم قرار گرفته اند. بعضی از مواقع حتی با خراب شدن یک لامپ مدار قطع می شود. در این حالت تصویر تلویزیون سیاه می شود. بک لایت در تلویزیون های ال سی دی مجموعه ای از لامپ های فلورسنت می باشد که به وسیله برد اینورتر روشن می شوند و روشنایی صفحه را تامین می کنند. معمولا عمر این قطعه در تلویزیون های ال سی دی از تلویزیون های LED بیشتر است.

 

علت سوخت بک لایت تلویزیون سونی

چندین موضوع وجود دارد که باعث خرابی بک لایت می شود. که ما به طور مختصر برای شما شرح می دهیم. اولین و مهمترین عامل خرابی بک لایت طول عمر لامپ های ال ای دی و شرکت سازنده بک لایت می باشد. در سال های اخیر مشاهده می شود که هر چه جلوتر می رویم عمر بک لایت تلویزیون های ال ای دی کم می شود. ما چه کارهای می توانیم انجام دهیم که عمر بک لایت بیشتر شود؟ 

  1. برای این که تلویزیون شما دیرتر خراب شود به تنظیمات تلویزیون بروید و بک لایت تلویزیون خود را بین 17 تا 15 تنظیم کنید. معمولا این قسمت در حالت عادی در حداکثر قرار دارد که به ال ای دی های تلویزیون فشار وارد می کند و باعث می شود که زودتر از کار بیفتد.
  2. قرار گرفتن تلویزیون در یک محیط خیلی گرم می باشد. به طور مثال نباید تلویزیون جای قرار بگیرد که یک وسیله گرمایشی مانند شوفاژ و بخاری پشت آن قرار بگیرد. 

 

تعمیر تلویزیون سونی در تهران

 

سونی سرویس مرکز تخصصی تلویزیون سونی در سراسر تهران نمایندگی های را ایجاد کرد است تا تمامی کاربران تلویزیون سونی جهت تعمیر تلویزیون سونی در تهران به راحتی به تعمیرکار متخصص دست یابی داشته باشند و با خیال راحت تعمیر دستگاه خود را به ما بسپارند.

تعمیرگاه مرکزی سعی کرده است که در تمام مناطق شمال جنوب شرق و غرب تهران شعبه ایجاد کند تا همشهریان گرامی در سریعترین زمان ممکن به تعمیرکاران تلویزیون سونی دسترسی داشته باشند و فقط با یک تماس در کمترین زمان ممکن تکنسین تعمیر تلویزیون سونی در محل شما حضور پیدا کرده و مشکل تلویزیون شما را حل کند.

چند سال قبل در تهران برای تعمیر تلویزیون سونی باید تلویزیون را با خود حمل می کردید تا یک تعمیرگاه مجاز جهت سرویس تلویزیون خود پیدا می کردید تا دستگاه شما را تعمیر کند. در برخی مواقع مشکل تعمیرات تلویزیون سونی با این مرحله تمام نمی شد و بعد از پیدا کردن تعمیرگاه تلویزیون سونی ممکن بود قطعه مورد نیاز در این تعمیرگاه موجود نباشد و تا پیدا کردن قطعه باید منتظر می ماندید.

خوشبختانه امروزه سونی سرویس با داشتن نمایندگی های متعدد در سرتا سر تهران این شرایط را ایجاد کرده که شما با تماس با مرکز تعمیرات سونی تعمیر دستگاه در محل انجام شود و نیازی نیست که برای تعمیرات تلویزیون سونی خود دستگاه را از منزل خارج کنید و دنبال نمایندگی مرکزی بگردید.

نمایندگی های پراکنده سونی

سونی سرویس با داشتن چندین نمایندگی در شمال تهران ، شرق تهران ، جنوب تهران ، غرب تهران این شرایط را به وجود آورده که تعمیرات و سرویس لوازم خانگی شما به سرعت انجام شود. شما می توانید برای سرویس های دوره ای تلویزیون خود با نمایندگی تعمیرات سونی تماس بگرید و در خواست سرویس دوره ای کنید تا از خرابی تلویزیون شما جلوگیری شود. سرویس های دوره ای شامل سرویس برد پاور و تمیز کردن قاب پشت تلویزیون می باشد.

 

هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون سونی

 

یکی از موارد مهم در تعمیر بک لایت تلویزیون هزینه تعمیر می باشد. البته لازم به ذکر است که بگوییم هزینه تعمیر بک لایت تلیوزیون سونی کاملا متغیر بوده و بر اساس همین موضوع معمولا پس از آنکه تکنسین نمایندگی تلویزیون سونی به محل مورد نظر شما می آید و بررسی های لازم به جهت تلویزیون سونی را انجام می دهد قیمت نهایی را اعلام می نماید.

علاوه بر این موضوع نوع قطعه ای که برای آن مشکل ایجاد آمده و سبب این موضوع شده است که شما نیاز به تلویزیون سونی داشته باشید کاملا بر روی هزینه تلویزیون سونی تاثیر گذار خواهد بود.

در رابطه با هزینه تلویزیون سونی باید بگوییم که اگر تصور میکنید که می توانید خودتان تلویزیون سونی را انجام بدهید تا جا ممکن این ریسک را نکنید. در واقع گاهی صرفه جویی در هزینه تلویزیون سونی سبب هزینه های بیشتری برای شما خواهد شد به همین دلیل شما باید به جهت تعمیر بانمایندگی تلویزیون سونی تماس حاصل نمایید.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۳۱
وحید مومنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی