تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون
تعمیر تلویزیون با دستگاه های پیشرفته و قطعات اصلی
داری مجوز از اتحادیه تعمیرکاران تهران
خدمات تعمیرات توسط مهندسین متخصص انجام می شود
پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۹، ۰۵:۳۳ ب.ظ

تعمیر یخچال آدمیرال

مرکز تخصصی تعمیر یخچال فریزر آدمیرال

 

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر یخچال فریزر آدمیرال منحصر به اشکالی خاص نیست و تعمیر تمامی عیوب مرتبط با این دستگاه را در شامل می گردد. هدف نهایی مرکز تعمیر یخچال فریزر ترمیم و تعمیر قطعات معیوب این دستگاه است؛ از این‌رو حتی الامکان از تعویض قطعات اورجینالِ  یخچال فریزر خودداری می گردد تا دستگاه کیفیت اولیه خود را از دست ندهد و بتواند با همان قطعات اصلی به کار خود ادامه دهد.

اما از سویی دیگر در صورتی که میزان نقص دستگاه بالا بوده و نیاز به تعویض برخی قطعات باشد، به شما این اطمینان را می‌دهیم که قطعات جایگزین شده در مرکز تعمیر یخچال فریزر از بالاترین سطح کیفی برخوردار باشند. تعمیرات یخچال فریزر در صورتی که به دست کارشناسان این حیطه و با استفاده از تجهیزات تخصصی این کار انجام پذیرد می‌تواند کیفیت اولیه این محصول را بازیابی کرده و مجدداً به کاربر، لذت کار با یک دستگاه نو و سالم را بچشاند.

علاوه بر این متخصصان ما نکات و توصیه های مهمی در رابطه با نگهداری و طرز استفاده صحیح از یخچال فریزر را به شما آموزش خواهند داد تا بتوانید از دستگاه خود استفاده بهتری داشته باشید. برای ثبت درخواست تعمیرات یخچال فریزر خود می توانید فرم درخواست تعمیرات را تکمیل و یا با شماره 44378203-021 تماس حاصل فرمایید.

 

 

تعمیر یخچال آدمیرال

 

 

تعمیر یخچال آدمیرال

در زندگی امروزی که علاوه بر قیمت، کیفیت نیز حرفی برای گفتن دارد شرکت آدمیرال نیز با تولید قطعات و تجهیزات بسیار باکیفیت همواره در صدر میزان تقاضای مشتریان قرار دارد.

با توجه به این‌که یخچال آدمیرال یکی از پرمصرف‌ترین و محبوب‌ترین محصولات این شرکت آلمانی محسوب می‌شود در صورت خرابی باید راه مناسبی برای تعمیرات یخچال آدمیرال پیدا کنید.

 

تعمیر یخچال فریزر آدمیرال

 

عوامل بسیار زیادی وجود دارد که می‌تواند باعث خرابی قطعات الکترونیکی یخچال آدمیرال شود که در ادامه این مطلب به‌صورت تخصصی بررسی خواهد شد اما جای نگرانی نیست زیرا همواره راه‌هایی برای تعمیر و سرویس یخچال آدمیرال وجود دارد.

 

تعمیر ساید بای ساید آدمیرال

 

تعمیر آدمیرالیک کار بسیار تخصصی است و حتماً باید از قطعات اصلی و اورجینال شرکتی استفاده شود، ما این اطمینان را به شما خواهیم داد که تعمیر یخچال آدمیرال و ساید بای ساید آدمیرال در شرکت ما صرفاً بر اساس بروزترین استانداردهای روز دنیا و مورد تأیید کارخانه آدمیرالانجام خواهد شد. این نکته را فراموش نکنید که تعمیر یخچال آدمیرال و ساید بای ساید آدمیرالکار هر تعمیرکاری نبوده و اگر فردی چنین ادعایی کرد مراقب باشید چون احتمال خطا وجود دارد.

 

با توجه به تکنولوژی استفاده‌شده در یخچال‌های شرکت آدمیرالو همچنین کمیاب بودن قطعات اصلی و اورجینال مراقب سودجویان باشید زیرا جبران خسارت‌های ناشی از تعمیر اشتباه بسیار سخت و پرهزینه خواهد بود.

 

نکات مهم در استفاده و نگهداری از یخچال فریزر آدمیرال

به منظور افزایش کارایی و بالا بردن عمر یخچال فریزر ال جی توصیه می شود نکات زیر را در هنگام استفاده از دستگاه رعایت کنید:

  • برای ایجاد جریان هوا یخچال را حداقل بیشتر از ۲۰ سانتی متر از دیوار قرار دهید.
  • هر ۶ ماه یکبار یخچال فریزر را تمیز کنید.
  • وسایل گرما زا مانند اجاق گاز فر و یا آبگرمکن را کنار یخچال  قرار ندهید.
  • درب یخچال فریزر آدمیرال را برای مدت زمان طولانی باز نگذارید.
  • کندانسور یخچال را هر سال حداقل دو بار تمیز کنید تا گردش هوا بهتر صورت گیرد.
  • رادیاتور مشکی که در پشت یخچال قرار دارد باید جهت گردش بهتر حرارت ، تمیز شود
  • برای تمیز کردن یخچال هرگز از آب استفاده نکنید
  • برای مسافرت های طولانی بهتر است یخچال آدمیرال را از برق جدا کنید.
  • از قرار دادن غذاهای داغ در یخچال فریزر آدمیرال خودداری کنید.
  • مکان قرار گیری یخچال باید کاملا تراز باشد .
  • از پر کردن بیش از حد یخچال فریزر آدمیرال خودداری کنید زیرا نیاز است هواد در یخچال گردش داشته باشد.

 

سرویس یخچال آدمیرال

 

 

سرویس یخچال دوو

با توجه به شرایط اقتصادی امروز، سرویس و نگهداری لوازم خانگی سنگین مانند یخچال امری ضروری است؛ چرا که عدم رسیدگی به موقع به دستگاه باعث بزرگ تر شدن مشکل آن و در نتیجه تحمیل هزینه های زیاد خواهد شد. سرویس به موقع یخچال فریزر و ساید بای ساید می تواند باعث افزایش طول عمر مفید دستگاه و همچنین بالا رفتن راندمان آن شود.

 

سرویس یخچال فریزر آدمیرال

همانطور که می دانید یخچال فریزرها، یخچال ها و ساید بای ساید های آدمیرال امروزه به دلیل داشتن کیفیت عالی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. افراد حین خرید این مارک به فکر این هستند که اگر برای یخچال مشکلی پیش آمد کجا و توسط چه کسی به سرویس یخچال بپردازند.متخصصان بر این باورند که هنگامی که شما به مشکلات جزئی یخچال خود رسیدگی نمی کنید مشکل با گذشت زمان بیشتر و بزرگتر شده و شما را اذیت می کند و همچنین هزینه ی تعمیر آن نیز بالاتر می رود.

 

سرویس ساید بای ساید آدمیرال


شما می توانید با سرویس دوره ای و یا سالیانه از مشکلات و خرابی های بزرگ در آینده جلوگیری کنید. برای انجام سرویس نیازی نیست شما به تعمیرگاه به صورت حضوری مراجعه کنید. شما با پرکردن فرم سرویس سالیانه و مشخص کردن تاریخ مشخص برای این کار می توانید از این خدمات بهره ببرید.
همچنین با تماس با متخصصان سرویس یخچال آدمیرال نیز می توانید از خدمات سرویس این مراکز بهره مند شوید.

 

 

 

کد ارور های یخچال فریزر و ساید بای ساید آدمیرال جهت عیب یابی

در یخچال ها و ساید بای ساید های آدمیرال زمانی که یخچال دچار مشکلی می شود، با کمک سیستم هوشمند یخچال کد خطای آن بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود و میتوان با استفاده از این کد مشکل بوجود آمده را شناسایی کرد.

متخصصان نمایندگی تعمیرات یخچال آدمیرال با دانشی که در اختیار دارند و شناخت تمامی کد های خطا در یخچال ها و ساید بای ساید های آدمیرال این اطمینان را به مشتریان می دهند تا مشکل بوجود آمده را در اسرع وقت حل کنند و تعمیر ساید بای ساید آدمیرال را در محل انجام دهند. از جمله کد های خطای معمول در یخچال فریزر های آدمیرال در زیر به آنها اشاره شده است:

  • ارور R1 : این ارور هنگامی نمایش داده می شود که سنسور یخچال به قدری از کار افتاده است که باید توسط متخصصان تعمیر یخچال فریزر آدمیرالتعویض شود.
  • ارور RT : این مشکل در صورت ایجاد خرابی در Environmental sensor رخ می دهد که باید توسط متخصصان تعمیر یخچال آدمیرالبررسی شود.
  • ارور D1 : هنگامی که سنسور یخچال در در قسمت دیفراست دچار مشکل شده باشد این ارور نمایش داده می شود.
  • ارور DF : زمانی که کلید فریزر خراب شده باشد این ارور نمایش داده می شود واین کلید باید توسط متخصصان تعمیرات یخچال آدمیرالتعویض شود.
  • ارور EF : هنگامی که سنسور ورودی آب خراب شده باشد و یا مشکلی در این قسمت ایجاد شده باشد این ارور نمایش داده می شود.
  • ارور ET : هنگامی که یخساز یخچال دچار مشکل می شود این ارور نمایش داده می شود و بهتر است این قطعه توسط متخصصان تعمیر ساید بای ساید آدمیرالویا متخصصان تعمیر یخچال برسی یا تعویض شود.
  • ارور EU : قسمت یخساز دچار مشکل فعال و غیر فعالی شده و شما می توانید به تعویض این دکمه اقدام کنید.
  • ارور ES : نمایش این ارور به متخصصان اخطار می دهد که قسمت یخ ریزی یخچال دچار مشکل شده است.
  • ارور EA : این ارور مشکل در موتور قسمت یخساز را خبر می دهد.
  • ارور F1 : این ارور خرابی سنسور فریزر یخچال آدمیرالرا نشان می دهد. این مشکل بسیار اساسی بوده و لازم است متخصصان نمایندگی تعمیرات یخچال آدمیرالبه بررسی و تعمیر این مشکل بپردازند.
  • ارور F3 : این ارور زمانی نشان داده می شود که فریزر و یخچال گرم می شود که مشکل از المنت و ترموفیوز می باشد و بهتر است با متخصصان نمایندگی تعمیرات یخچال آدمیرالتماس بگیرید.
  • ارور E1 یا E01 : متخصصان تعمیر یخچال آدمیرال حین مواجهه با این ارور متوجه می شوند که مشکل در قسمت سنسور دمای یخچال می باشد. در این قسمت یک سوکت می باشد که اگر با فشردن مشکل حل شد که هیچ در غیر این صورت مشکل باید توسط متخصصان تعمیر یخچال فریزر آدمیرال و یا تعمیر ساید بای ساید آدمیرال مورد بررسی قرار بگیرد.
  • ارور E2 یا E02 : متخصص نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال هنگام مواجهه با این ارور متوجه می شود که مشکل در سنسور دمای فریزر می باشد.
  • ارور E3 یا E03 : متخصصان علت این ارور را مشکل در سنسور کشو یخچال می دانند و برای حل این مشکل یخچال را از برق جدا کرده و قسمت سنسور کشویی را مورد بررسی قرار می دهند. متخصصان تعمیر یخچال فریزر آدمیرال و یا تعمیر ساید بای ساید آدمیرال با تجربه و کاردان می باشند.
  • ارور E5 یا E05 : متخصصان نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در حین مراجعه با این اررو مجبور می شوند تا به صورت تخصصی به تعمیرات یخچال آدمیرال رسیدگی کنند.
  • ارور E10 : علت این ارور مشکل در ماژول برد اصلی یخچال آدمیرال می باشد که باید هرچه سریعتر توسط متخصصان تعمیر آدمیرال مورد بررسی قرار بگیرد.
  • ارور E11 : علت این ارور مشکل رخ داده در برد اصلی نمایشگر یخچال می باشد.
  • ارور E15 : مشکل در سنسور محیطی یخچال آدمیرال که متخصصان آن را از غلط نشان دادن دمای یخچال می فهمند.
  • ارور E20 : علت این ارور خرابی در برد الکتریکی اصلی و دیسپلی یخچال می باشد که شخصا باید توسط متخصصان تعمیرات یخچال آدمیرال مورد بررسی قرار بگیرد.
  • ارور E21 : علت این ارور ایراد در برد الکتریکی اصلی و یخساز یخچال می باشد که بهتر است توسط متخصصان نمایندگی تعمیرات یخچال آدمیرال بررسی یا تعمیر شود.
  • ارور EG : این ارور خرابی در شیر برقی یخچال را به شما اخطار می دهد.

 

شناخت این کد خطاها در روند تعمیر یخچال فریزر آدمیرال و تعمیر ساید بای ساید آدمیرال بسیار موثر است و نمایندگی تعمیرات یخچال آدمیرال با استخدام متخصصان زبده در امر تعمیر یخچال فریزر آدمیرال و تعمیر ساید بای ساید آدمیرال به مشتریان اطمینان خاطر می دهند که در صورت بروز هر مشکل در یخچال فریزر آدمیرال قابل تعمیر می باشد.

 

 

نصب یخچال

 

 

نصب یخچال آدمیرال

به طور کلی هدف اصلی از نصب اصولی یخچال بالا بردن راندمان و طول عمر مفید یخچال می باشد.

هنگامی که شما یخچال آدمیرال را از مغازه و یا فروشگاه های معتبر خریداری می کنید فروشنده بعد از تحویل محصول متخصص نصب یخچال را به محل می فرستد تا یخچال شما را نصب کنند.
همانطور که می دانید یخچال فریزر ها نیز با پیشرفت تکنولوژی پیشرفته تر شده و به صورت لمسی تنظیم می شوند. هدف اصلی متخصصان از نصب درست یخچال بالا بردن طول عمر یخچال و بهتر شدن راندمان مصرف می باشد.
متخصصان حین نصب یخچال های آدمیرال نکاتی را مورد توجه قرار می دهند که شامل موارد زیر می باشد:

 

  • مکان صاف و مناسبی را برای یخچال در آشپزخانه در نظر می گیرند.
  • یخچال را به یک محافظ یخچال نصب می کنند.
  • شیر آب ورودی به یخچال را چک کرده و بعد از بررسی سلامت آن را به دریچه وصل می کنند.

 

همچنین بعد از نصب متخصصان از شما می خواهند تا برای افزایش طول عمر یخچال خود نکاتی را رعایت کنید:

 

  • برای شروع به کار یخچال آن را به مدت 3-5 ساعت روی درجه متوسط و خالی قرار دهید تا با درب بسته کار کند و به حالت ایده آل فعالیت و برودت هوا برسد.
  • از قرار دادن تجهیزات سرمایشی مانند یخچال و فریزر در کنار اجاق گاز و منابع حرارتی پرهیز نمایید زیرا باعث افزایش انرژی مصرفی و کاهش بازدهی آن خواهد شد.
  • یخچال را به دیواره‌ها نچسبانید و سعی کنید از کناره‌ها حدوداً 5 سانتی متر و از پشت حدود 20-30 سانتی متر با دیوار فاصله داشته باشد
  • از گذاشتن مواد غذایی گرم در یخچال پرهیز کنید، در بین مواد غذایی گرم و داغ بیشترین تأثیر در بازدهی یخچال مربوط به مایعات است.
  • در هنگام تمیز کردن یخچال فریزر آدمیرال و یا انواع دیگر یخچال‌ها حتماً آن را از پریز برق جدا کرده و پس از یک ساعت وقفه آن را تمیز کنید.
  • اگر قصد جابجایی یخچال را دارید و یا پس از جابجایی می‌خواهید نسبت به تعمیر آن اقدام کنید حتماً به مدت 2 ساعت صبر کرده و سپس یخچال را به برق متصل نمایید.
  • در زمانی که برای مدت کوتاه مثلاً به اندازه یک مسافرت منزل را ترک خواهید کرد درجه ترموستات یخچال را بر روی کمترین حالت تنظیم نموده و با خیال راحت به مسافرت خود برسید زیرا این‌گونه یخچال کمتر فعالیت خواهد کرد و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی خواهد شد.

 

 

خدمات پس از فروش یخچال فریزر

خدمات پس از فروش یخچال یکی از مؤثر ترین اهداف بارازیابی محصولات و لوازم خانگی است که توانسته است طی سال‌ها تلاش در صدها مرکز تعمیرات گام بزرگی را در زمینه تعمیر، سرویس و خدمات پس از فروش لوازم خانگی بردارد.
با وجود این پشتیبانی شما حتی بعد از سال ها استفاده از لوازم خانگی تنها نیستید و اگر مشکلی هر چند کوچک داشته باشید تیم خدمات فنی به صورت شبانه روز در مرکز تعمیرات یخچال در سراسر ایران در کمترین زمان ممکن آماده خدمات رسانی به شما هستند.
در صورتی یخچال خریداری‌ شده شما دارای گارانتی می باشد و اعتبار گارانتی دستگاه تمام نشده است از شماره سریال محصول خود استفاده کرده و با شماره های داخل دفترچه تماس برقرار کنید. در غیر این صورت تعمیرات دستگاه هایی که فاقد گارانتی می باشند را می توانید به این مرکز بسپارید.

 

برای تعمیر یخچال آدمیرال در این مورد باید چندین دلیل که ممکن است باعث این اتفاق شوند مورد بررسی قرار بگیرند. قبل از مراجعه به نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال برای استفاده کردن از خدمات تعمیراتی نمایندگی تعمیرات یخچال آدمیرال در صورتی که یخچال فریز شما کار نمی کند و یا خوب سرد نمی کند، مراحل ساده ی زیر را بررسی کنید:

 

  • از متصل بودن یخچال فریزر خود به برق اطمینان حاصل کنید. در زمان باز کردن درها چراغ های داخل یخچال باید روشن شوند.
  • دریچه پشت قسمت فریزر را مورد بررسی قرار دهید که مسدود نشده باشد. این دریچه برای گردش هوای سرد در یخچال فریز باید کاملا پاک شوند.

 

  • حلقه های خلا در در پایین یا پشت یخچال فریزر را مورد بررسی قرار دهید اگر این حلقه ها دارای انسداد باشند باعث می شوند تا یخچال آنطور که باید وظیفه ی سرد کنندگی خود را نتواند ایفا کند.
  • با چک کردن ترموستات از سالم بودن آن مطمئن شوید.

 

  • فن چگالنده را بررسی کرده و مطمئن شوید که چیزی در آن گیر نکرده است و می تواند آزادانه حرکت کند. برای بررسی آن یخچال را از برق کشیده سپس تیغه های فن را تمیز کرده و آن را به وسیله ی دست حرکت دهید تا مشاهده کنید که چیزی به آن گیر نمی کند.

سپس برق یخچال فریز را وصل کنید و مطمئن شوید که با حرکت کمپرسور این فن نیز شروع به حرکت می کند و در صورتی که فن حرکت نکرد اقدام به تعویض آن کنید.

 

تعویض فیلتر یخچال

 

 

تعویض فیلتر یخچال آدمیرال

هدف اصلی استفاده از فیلتر در آبسردکن های یخچال، تصفیه آب از املاح و مواد معدنی و آلودگی های احتمالی می باشد. اما استفاده از این فیلترها مدت زمان داشته و نیاز به تعویض دارند.

 

زمان تعویض فیلتر یخچال

 

یکی از مواردی که نقش مهمی در تمیزی آب، تصفیه و اضافه شدن املاح معدنی به آن را دارد فیلتر یخچال محسوب می‌شود. یخچال‌های آدمیرال دارای دو فیلتر داخلی و خارجی هستند که برای زمان مناسب تعویض آن حتماً به تاریخ انقضا درج شده روی آن توجه کنید.

تهیه کردن فیلتر از شرکت ما به شما این اطمینان را می‌دهد که یک جنس اورجینال و اصلی خریداری کرده‌اید و از اصالت آن اطمینان دارید. متاسفانه تعداد مراکزی که نسبت به فروش فیلتر تقلبی اقدام می‌کنند به شدت زیاد است لذا حتماً در هنگام خرید دقت کنید.

همچنین توجه داشته باشید فیلتر یخچال هر 6 ماه یکبار یا سالیانه باید توسط متخصصان سرویس یخچال آدمیرال مورد بررسی قرار بگیرد و همچنین متخصصان باید در صورت نیاز به تعویض فیلتر یخچال آدمیرال بپردازند.

 

 

تعمیر یخچال فریزر آدمیرال در تهران

 

تعمیرگاه مرکزی افرا مرکز تخصصی یخچال فریزر آدمیرال در سراسر تهران نمایندگی های متعددی را ایجاد کرد است تا تمامی کاربران یخچال فریزر آدمیرال جهت تعمیر یخچال فریزر آدمیرال در تهران آسوده باشند.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر آدمیرال سعی کرده است که در تمام مناطق شمال جنوب شرق و غرب تهران شعبه ایجاد کند تا همشهریان گرامی در سریعترین زمان ممکن به تعمیرکاران یخچال فریزر آدمیرال دسترسی داشته باشند و فقط با یک تماس در کمترین زمان ممکن تکنسین تعمیر یخچال فریزر آدمیرال در محل شما حضور پیدا کرده و مشکل یخچال فریزر شما را حل کند.

چند سال قبل در تهران برای تعمیر یخچال فریزر آدمیرال باید یخچال فریزر آدمیرال را با خود حمل می کردید تا یک تعمیرگاه مناسب جهت تعمیر یخچال فریزر آدمیرال پیدا می کردید تا یخچال فریزر آدمیرال شما را تعمیر کند. در برخی مواقع مشکل تعمیرات جاوربرقی آدمیرال با این مرحله تمام نمی شد و بعد از پیدا کردن تعمیرگاه جاوربرقی آدمیرال ممکن بود قطعه مورد نیاز در این تعمیرگاه موجود نباشد و تا پیدا کردن قطعه باید منتظر می ماندید.

تعمیرگاه مرکزی با داشتن چندین نمایندگی در جنوب تهران، غرب تهران ، شمال تهران ،شرق تهران این شرایط را به وجود آورده که تعمیرات و سرویس لوازم خانگی شما به سرعت انجام شود. شما می توانید برای سرویس های دوره ای یخچال فریزر خود با تعمیرگاه مرکزی تماس بگرید و در خواست سرویس دوره ای کنید تا از خرابی یخچال فریزر  شما جلوگیری شود. سرویس های دوره ای شامل تعویض فیلتر ، سرویس موتور و تمیز کردن گرد و غبار بدنه یخچال فریزر می باشد .

 

 

تعمیر یخساز یخچال آدمیرال

 

 

تعمیر یخساز یخچال آدمیرال

از جمله اتفاقات رایج و مشکلات متداول یخچال فریزرها و ساید بای سایدهای ، خرابی یخساز و از کار افتادن یخساز یخچال است.

مشکلات مربوط به یخساز یخچال می تواند در دو دسته کلی قرار بگیرد.

دسته اول: مشکل درست نکردن یخ توسط یخساز یخچال می باشد و در دسته دوم، یخساز یخ می سازد اما یخ از یخچال خارج نمی شود.

گاهی ممکن است از قسمت یخساز یخچال برای شما یخی تولید نشود و یا یخ تولید شده در منبع در همان جا باقی بماند و شما نتوانید از دستگاه یخ تحویل بگیرید.

 

متخصصان تعمیر یخچال آدمیرال علت عدم تولید یخ را موارد زیر می دانند:

  • مسدود بودن شلنگ انتقال آب به یخچال آدمیرال
  • مشکل در فیلتر آب
  • خراب بودن شیر برقی یخچال آدمیرال
  • مشکل در برد کنترلی یخساز یخچال
  • مشکل در میکروسوئیچ قفل درب
  • مشکل در ترموستات

 

به یاد داشته باشید که شما به تنهایی قادر نخواهید بود که تمامی این موارد را مورد بررسی قرار دهید و در صورتی که احساس می کنید برای حل این مشکلات آماده نیستید بهتر است از متخصصان تعمیر و یا سرویس یخچال آدمیرال کمک بگیرید.

در سایت های مخصوص محصولات آدمیرال نیز مکتم هایی وجود دارد تا شما به راحتی بتوانید از پشتیبانان و یا متخصصان تعمیرات یخچال کمک بگیرید.

 

 

عیب یابی و رفع عیب یخچال فریزر

برای راحتی شما کاربران گرامی خدمات مختلفی در مورد تعمیرات یخچال آدمیرال به‌صورت تخصصی فراهم‌شده که یکی از مهم‌ترین خدمات ارائه‌شده در گروه فنی ما عیب‌یابی و تعمیر یخچال در محل است. درنتیجه کافی است اگر با مشکل تعمیر یخچال آدمیرال مواجه شده‌اید با ما تماس حاصل نموده و مشکل خود را مطرح کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن کارشناسی برای بررسی و حل موضوع به محل مورد نظر شما ارسال شود.

 

مجموعه ما با داشتن سالیان سال تجربه به پشتوانه مهارت کارشناسان و حمایت کاربران گرامی توانسته رضایت صددرصدی مشتریان خود را در زمینه تعمیر یخچال آدمیرال به دست آورد و همین موضوع باعث خواهد شد تا خیال مشتریان جدید از بابت روند عیب‌یابی و تعمیرات راحت باشد.

با فراهم کردن این امکان به کاربر و مشتری این قابلیت داده خواهد شد تا از هرگونه هزینه‌ی اضافی مرتبط با حمل‌ونقل پرهیزکرده و همچنین کل روند تعمیر یخچال آدمیرال در محل انجام شود تا هیچ سختی شامل حال مشتریان گرامی نشده و کاملاً از روند تعمیر اطمینان حاصل فرمایند.

در حین تعمیرات یخچال ممکن است برخی از قطعات به‌طورکلی نیاز به تعویض داشته باشند لذا مجموعه فنی ما تضمین می‌کند که تمامی لوازم موردنیاز برای تعمیر توسط کارشناسان قابل تأمین بوده و نیاز نیست نگران پیدا کردن قطعات یخچال آدمیرال باشید.

زیرا ممکن است دراین‌بین سودجویانی وجود داشته باشند که قطعات تقلبی را به شما بفروشند اما ما این اطمینان را به شما خواهیم داد که تمامی قطعات عرضه‌شده توسط این مجموعه فنی کاملاً اصل و اورجینال بوده و بدون هیچ واسطه‌ای از شرکت‌های تولیدکننده خریداری‌شده است.

علت‌های خرابی یا کارنکردن یخچال آدمیرال می‌تواند بسیار متفاوت باشد اما از متداول‌ترین مشکلاتی که برای این یخچال‌ها در حین کار پیش خواهد آمد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که دلیل مشخصی نیز دارند و به‌راحتی توسط تکنسین‌های گروه فنی ما قابل‌حل هستند.

 

  • کار کردن یخچال به‌صورت دائمی و بدون توقف که دلیل آن می‌تواند بازماندن بیش‌ازحد در یخچال باشد و یا احتمال خرابی لاستیک‌های عایق دور درب یخچال وجود دارد.
  • یکی دیگر از علل خرابی یخچال نیز دمای بالای محیط آشپزخانه است که ممکن باعث شود تا موتور یخچال نیاز به تعمیرات داشته باشد.
  • یخچال می‌تواند دارای صدای غیرطبیعی باشد که در این موارد قطعاً با متخصص تماس بگیرید.
  • واشر دور درب پاره شده که ممکن است به دلیل کهنگی یا پارکی توسط یک ابزار باشد.
  • خرابی یخ‌ساز دستگاه که می‌تواند به دلیل خرابی فیلتر یا موتور باشد
  • خراب کمپرسور یخچال که دلیل آن می‌تواند کار کردن مداوم یا نوسان برق باشد.
  • ایجاد برفک و یخ‌زدگی بالا که علت آن می‌تواند بازماندن درب یخچال یا یک نشتی در آن باشد.
  • خالی شدن مخزن آب یخچال که این نیز می‌تواند به دلیل وجود یک سوراخ در مخزن باشد.
  • عدم وجود سرما در یخچال علیرغم کار مداوم موتور که دلیل آن ممکن است عدم وجود گاز، یا کم بودن آن باشد.

 

قبل از شروع به کار موتور ممکن است صدایی شنیده‌شده و به‌یک‌باره موتور از کار بیفتد که دلیل این مشکل می‌تواند ضعیف بودن برق، خرابی اورلود، تیم سوز بودن موتور و یا مواردی دیگر باشد.

 

هزینه های سرویس و تعمیرات یخچال فریزر آدمیرال

 

در صورتی که یخچال فریزرآدمیرال شما با مشکلی روبرو شد، به منظور انجام سرویس و تعمیرات، شما می‌توانند با یکی از شعب آدمیرالسرویس بعنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر آدمیرال تماس بگیرید. در اولین تماس، ابتدا یکی از متخصصان ما تلاش می کنند که مشکل یخچال فریزر شما را به صورت تلفنی برطرف کنند. در این مرحله در صورتی که مشکل جزئی ای وجود داشته باشد شما قادر خواهید بود خود، آن را برطرف نمایید. در غیر این صورت، می توانید درخواست کنید که یکی از متخصصان ما برای رفع مشکل در منزل یا محل مورد نظر شما حضور یابند. در این حالت، تکنسین های ما ظرف مدت حداکثر1 ساعت در محل حاضر شده و به ارائه سرویس و خدمات می پردازند.

قابل ذکر است که کلیه هزینه ها و قیمت قطعات بر اساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه شده و پس از کسر تخفیف‌های مورد نظر اخذ خواهد شد. شما می توانید لیستی از هزینه های مربوط به برخی از خدمات و تعمیرات یخچال فریزر آدمیرال را در جدول زیر مشاهده کنید.   هزینه های ذیل مربوط به اجرت تعویض قطعات و انجام تعمیرات می باشد. به دلیل متغیر بودن قیمت قطعات، و لوازم یدکی بر اساس نوع و مدل یخچال فریزر، می توانید در هنگام تماس تلفنی با شرکت از هزینه‌ها و نرخ قطعات مطلع شوید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۶
وحید مومنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی