تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون
تعمیر تلویزیون با دستگاه های پیشرفته و قطعات اصلی
داری مجوز از اتحادیه تعمیرکاران تهران
خدمات تعمیرات توسط مهندسین متخصص انجام می شود
شنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۷ ق.ظ

تعمیر تلویزیون سامسونگ


مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون سامسونگ (SAMSUNG) طی سال‌ها تجربه در زمینه سرویس دهی  خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ به‌ خوبی به این نتیجه دست پیدا کرده است که تلویزیون در منزل و محل شما از اهمیتی خاصی برخوردار بوده و شرکت‌ها و برندها نیز برای این کار همه توان خود را به‌کار برده‌اند تا محصولات خود را با بهترین کیفیت تولید کنند و با توجه به آمار فروش و تولید تلویزیون سامسونگ به‌ راحتی می‌توان متوجه شد که این لوازم‌خانگی مورد استقبال مردم واقع‌ شده و تمامی کسانی که از این محصولات استفاده می کنند در خرید بعدی خود مطمئناً به دنبال لوازم‌ خانگی سامسونگ خواهند گشت زیرا ما اعتقاد داریم که تولید محصول با کیفیت نیازی به تبلیغات نداشته و تمامی هزینه‌های هنگفتی را که در بخش تبلیغات نیاز به‌ صرف کردن است را در بخش تولید و کیفیت تولید لوازم‌خانگی سامسونگ به کار می‌بریم.

 

تعمیر تلویزیون سامسونگ خود را به متخصصان حرفه ای و با تجربه ما بسپارید


مرکز مجاز تعمیرات سامسونگ (samsung) هر ساله با برگزاری دوره های آموزشی برای تعمیرکاران تلویزیون سامسونگ، این تعمیرکاران را با روش های تعمیر لوازم‌ خانگی سامسونگ آشنا کرده و نحوه تعمیر تلویزیون سامسونگ را به آن‌ها آموزش می‌دهد. شما می توانید با خیالی آسوده زمانی که تلویزیون شما با مشکل مواجه می شود و نیاز به تعمیرات تلویزیون سامسونگ دارد با تعمیرگاه مجاز سامسونگ سرویس تماس گرفته تا ما متخصص‌ ترین و ماهرترین تعمیرکار تلویزیون سامسونگ را برای شما اعزام کنیم تا در کمترین زمان ممکن و با هزینه‌ای منطقی نسبت به تعمیر تلویزیون سامسونگ اقدام کرده و آن را مانند روز اولش به شما تحویل دهیم.

 

علاوه بر این متخصصان ما نکات و توصیه های مهمی در رابطه با نگهداری و طرز استفاده صحیح از تلویزیون سامسونگ را به شما آموزش خواهند داد تا بتوانید از دستگاه خود استفاده بهتری داشته باشید. برای ثبت درخواست تعمیرات تلویزیون سامسونگ خود می توانید فرم درخواست تعمیرات را تکمیل و یا با شماره 44258776-021 تماس حاصل فرمایید.

 

تعمیر تخصصی تلویزیون سامسونگ
 

سامسونگ سرویس مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ با بیش از ۳۰ سال تجربه در زمینه ی تعمیر برد و انواع تلویزیون از جمله (OLED , LED , LCD ) با بهره گیری از کادر متخصص تعمیر تلویزیون، آمادگی دارد تعمیرات تلویزیون های شما را در اسرع وقت و با قیمت بسیار مناسب در منزل یا محل شما به عهده بگیرد. وجه تمایز این گروه از لحاظ فنی : تسلط کامل کارشناسان به آخرین تکنولوژی ساخت و تعمیر انواع تلویزیون سامسونگ می باشد , آنالیز و تحلیل با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات تعمیر تلویزیون و از طرفی دیگر قیمت بسیار مناسب تعمیرات و قطعات می باشد.

از جمله خدمات قابل ارائه توسط سامسونگ سرویس تعمیر تلویریون در شهرستان های تهران ( شهریار , اسلام شهر , اندیشه ، پاکدشت، ورامین ...) , اعزام نیروی متخصص و مجرب به همراه قطعات مورد نیاز به این شهرستان ها در اسرع وقت , پذیرش کار از همکاران دارای مجوز رسمی و تعمیر و فروش برد انواع تلویزیون می باشد.


 تعمیرگاه مجاز تلویزیون سامسونگ


خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون سامسونگ، به دو روش انجام می شود. روش اول مراجعه به تعمیرگاه مجاز تلویزیون سامسونگ و تحویل تلویزیون به کارشناسان تعمیر تلویزیون SAMSUNG است. در این روش تمامی عملیات مورد نیاز جهت سرویس و تعمیر تلویزیون در تعمیرگاه انجام می شود. شیوه دوم، ثبت درخواست «تعمیر در محل تلویزیون سامسونگ» توسط دارنده دستگاه و حضور کارشناس تعمیر در محل است.
تعمیر تلویزیون سامسونگ چه در محل مورد نظر و چه در شرکت تعمیرات آن محصول، تفاوتی نداشته و هر دو سرویس به دست کارشناسان با تجربه و با بهره‌مندی از پیشرفته‌ ترین دستگاه های روز انجام می‌پذیرند. جهت کسب رضایت و آسایش‌خاطر کاربران کلیه خدمات ارائه شده توسط کارشناسان این مرکز، مشمول شش ماه گارانتی و ضمانت کتبی است.

 

تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل
 

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در منزل برای آن دسته از مشتریانی است که دستگاه تلویزیون آنها دچار خرابی شده است و به هر دلیل امکان جابجایی و تحویل آن به تعمیرگاه وجود ندارد.مرکز تعمیرات سامسونگ به منظور آسایش خاطر و رفاه حال هموطنان، این امکان را فراهم نموده است تا در صورت درخواست مشتریان محترم، کادر فنی تعمیر و تکنسین این حوزه، جهت تعمیر تلویزیون سامسونگ منزل اعزام گردند. در این سرویس کارشناسان تعمیرات خود به محل مورد نظر اعزام گشته و تمامی عملیات مورد نیاز جهت تعمیر و تست کامل دستگاه را انجام می نمایند.

تکنسین های اعزامی مجموعه ای از قطعات و لوازم جانبی دستگاه مورد نظر را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت نیاز نسبت به تعویض قطعات معیوب اقدام نمایند. این امر سبب صرفه‌جویی در زمان و سرعت بخشی به روند تعمیر تلویزیون در منزل صورت گرفته است و شما را از سردرگمی برای خرید قطعه مناسب و اصلی رها خواهد کرد. خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون محدود به مورد تعمیراتی خاصی نیست و تمامی ایرادات و اشکالات مرتبط با انواع تلویزیون را شامل می گردد.

 

درخواست تعمیر تلویزیون در منزل


شما مشتریان گرامی می توانید از راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت درخواست خود مبنی بر اعزام تکنسین تعمیر تلویزیون به منزل را ثبت نمایید. کارشناسان این مرکز بخشی از دانش اطلاعاتی خویش درباره تعمیرات و فناوری های مرتبط با این دستگاه ها را در قسمت پاسخگویی به شما مشتریان گرامی ارائه می دهند. لطفا برای اینکه با بتوانیم بهتر به سوالات شما پاسخ بدهیم مدل دستگاه خود را که پشت قاب تلویزیون می باشد برای ما ارسال کنید. معمولا در هر مدل تلویزیون یک نقطه ضعف شایع وجود دارد که با اعلام مدل برای ما بسیار کمک کننده است.

 


خدمات پس از فروش تلویزیون سامسونگ
 

خدمات پس از فروش تلویزیون سامسونگ (samsung) یکی از مؤثر ترین اهداف بارازیابی محصولات و لوازم خانگی سامسونگ است که توانسته است طی سال‌ها تلاش در صدها مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ گام بزرگی را در زمینه تعمیر ، سرویس و خدمات پس از فروش تلویزیون سامسونگ بردارد.

با وجود این پشتیبانی، شما حتی بعد از سال ها استفاده از لوازم خانگی سامسونگ تنها نیستید و اگر مشکلی هر چند کوچک داشته باشید تیم فنی خدمات تلویزیون سامسونگ به صورت شبانه روز در مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در سراسر ایران در کمترین زمان ممکن آماده خدمت رسانی به شما هستند.

در صورتی لوازم خریداری‌ شده شما دارای گارانتی می باشد و اعتبار گارانتی دستگاه تمام نشده است از شماره سریال محصول خود که داخل دفترچه گارانتی است استفاده کرده و با شماره های داخل دفترچه تماس برقرار کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۱۲
وحید مومنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی