تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون
تعمیر تلویزیون با دستگاه های پیشرفته و قطعات اصلی
داری مجوز از اتحادیه تعمیرکاران تهران
خدمات تعمیرات توسط مهندسین متخصص انجام می شود
دوشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۷، ۰۳:۲۵ ب.ظ

تعمیرات تلویزیون ال جی

تعمیر تلویزیون ال جی

تعمیر تلویزیون ال جی  مدل 42LN5420 و 47LN5420

تلویزیون های سری LN بیشتر در قسمت پاور و بک لایت دچار خرابی می شوند به این صورت که صدا دارند ولی تصویر ندارند که عیب در منزل و محل شما برطرف و به مدت سه ماه ضمانت می شود. این مدل که خرابی بک لایت در آنها شایع است نیاز به تغیراتی بر روی بردها می باشد که مشکل برطرف شود و خرابی تکرار نشود تمامی تغیرات و تعمیرات در منزل شما انجام می شود. تعمیر تلویزیون ال جی با قطعات اصلی و فابریک همان انجام می شود. تعمیرات با ال ای دی های فابریکی با عمر بالا انجام می شود سعی ما انجام بهترین خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد. قیمت تعمیر بک لایت بستگی به مدل و سایز تلویزیون دارد. 

 

تلویزیون خود به خود خاموش شد

این عیب بیشتر به دلیل نوسان برق می باشد و در بیشتر موارد برد پاور خراب می شود. تلویزیون های جدید به دلیل اینکه با ولتاژ بسیار پایین کار می کنند احتمال خرابی در برد مین نیز هست که باید مورد بررسی قرار بگیرد.تعمیر تلویزیون در منزل انجام می شود. تلویزیون های ال ای دی ال جی نیز به علت خرابی دستگاه های ورودی که به آنها متصل می شود باعث از کار افتادن مین برد تلویزیون می شود که در بیشتر موارد باعث سوختگی cpu تلویزیون می شود و در این موارد باید برای تعمیر تلویزیون برد مین تعویض شود. برای اطلاع بیشتر سایت تعمیر تلویزیون ال جی مراجعه کنید.

 

 

 

تلویزیون هنگام کار کردن هنگ می کند و خاموش و روشن می شود

هنگ کردن تلویزیون بیشتر مربوط به برد مین می باشد. خرابی برد مین ال سی دی های ال جی قابل تعمیر می باشد که در منزل انجام می شود و برد تلویزیون های ال ای دی ال جی هم در اکثر موارد تعمیر می شوند. تعمیرات مین برد از شهراستان نیز پذیرفته می شود.

 

تعمیر تلویزیون ال جی مدل 42lw5700 و 47lw5700

تلویزیون های ال جی به مدل lw که بیشتر روی حالت استند بای می مانند این مشکل از برد مین می باشد که در 90 در صد موارد برد مین قابل تعمیر می باشد و تعمیر تلویزیون با ضمانت سه ماهه انجام می شود تعمیرات به صورت تخصصی و جز به جز انجام می شود که کمترین هزینه را برای مشتری داشته باشد. تعمیرات تلویزیون ال ای دی ال جی در منزل و محل شما. تعمیرات با قطعات اصلی و فابریکی مدل دستگاه شما. تعمیرات با پیشترفته ترین دستگاهای تعمیر برد انجام می شود.

 

 

 

خرابی تلویزیون های 42Led5600

تلویزیون های ال جی به مدل led نیز روی حالت استندبای می مانند و در بعضی موار ورودی Hdmi آنها از غیر فعال می شود. یه مشکل دیگر در مدل تلویزیون ها نبودن سیگنال می باشد که این مشکل هم از برد مین می باشد و تعمیر تلویزیون در منزل و محل شما با ضمانت سه ماهه انجام می شود. تعمیرات به صورت تخصصی و با قطعات اصلی و فابریکی دستگاه شما انجام می شود. همکاران محترم ریبال مین بردهای led5600 پذیرفته می شود.

 

 

 

تلویزیون های سری LA  

این مدل تلویزیون نیز مانند سری LN بیشتر در قسمت بک لایت دچار خرابی می شوند که با تغییراتی که انجام می شود باعث جلوگیری از خرابی دوباره تلویزیون می شود. تعمیرات تلویزیون با قطعات اصلی و با ضمانت انجام می شود و تمامی خدمات در منزل و محل مشتری انجام می شود. ایه مشکل دیگر در تلویزیون های ال جی سری LA به وجود می آید خرابی مین برد تلویزیون می باشد که معولا روی آرم ال جی می ماند و در بعضی موارد تلویزیون به حالت استند بای می رود. تلویزیون های این سری دارای امکانات زیادی می باشند مانند سه بعدی و اسمارت و کیفیت بالای تصویر. قیمت تعمیر بک لایت تلویزیون های این مدل بستگی به میزان سوختگی ال ای دی ها و سایز تلویزیون متغییر است.

 

مشکل استندبای رفتن تلویزیون های 42la6600 

 

این خرابی به این صورت است که دستگاه به حالت استند بای می رود و با روشن کردن تلویزیون چراغ پاور تلویزیون چشمک می زند ولی صدا و تصویر ندارد. معمولا این مشکل مربوط به برد مین تلویزیون می باشد و برد در اکثر موارد قابل تعمیر است. تعمیرات با دستگاه های پیشترفته انجام می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۸
وحید مومنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی