تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون
تعمیر تلویزیون با دستگاه های پیشرفته و قطعات اصلی
داری مجوز از اتحادیه تعمیرکاران تهران
خدمات تعمیرات توسط مهندسین متخصص انجام می شود
پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۵۱ ق.ظ

نمایندگی ویرپول

لوازم خانگی ساخته شده اند در مدیریت زمان به ما کمک کنند و بسیاری از دشواری های زندگی را برای ما راحت کنند.  مشکلات  همراهی جدا نشدنی  برای تمام لوازم خانگی میباشد. زمانی که یک دستگاه خراب می شود، شما ممکن است سر درگم شوید وبرای تعمییر آ ن یا پیدا کردن یه تعمیر کار ماهر به زحمت بیافتید  و ندانید که دقیقا برای تعمیر آن باید چه کاری انجام دهید.
 

وظیفه ما یعنی نمایندگی تعمیرات ویرپول ارائه بهترین خدمات در زمینه تعمیر لوازم خانگی ویرپول است. نمایندگی تعمیرات ویرپول با بیش از ۱۰ سال تجربه در زمینه تعمیر ، همیشه به آخرین اطلاعات و ابزار ها در زمینه تعمیرات دسترسی داریم و تکنسین های ما گزینش شده از بهترین تکنسین های ایران هستند تا نهایت رضایت را به شما عزیزان ارائه دهند.
 

خدمات تعمیر ما شامل تمام مدل های لوازم خانگی ویرپول می باشد. نمایندگی ویرپول در چندین سال فعالیت خود در زمینه تعمیرات این افتخار را داراست، که همواره رضایت مشتریان خود را بدست آورده است .


تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول


تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول گاهی نیاز دارد تا شما از تخصص کافی برخوردار باشید و یا به راحتی برخی از مشکلات را می توانید بدون کمک و یا با راهنمایی کوچک حل کنید.

همانطور که می دانید بلافاصله بعد از خرید ماشین لباسشویی فروشنده از شما می خواهد تا به ماشین لباسشویی دست نزنید و متخصصان نصب ماشین لباسشویی ویرپول را به محل می فرستند تا برای بار اول ماشین لباسشویی شما را نصب کنند.

همچنین این متخصصان به صورت سالیانه و یا دوره ای به سرویس ماشین لباسشویی ویرپول شما نیز می پردازند تا از خطرات احتمالی ماشین لباسشویی شما کاسته شود . در برخی از شرایط ماشین لباسشویی شما دچار مشکلاتی می شود که شما را از کارهایتان باز می داردو شما نمی توانید به شستشوی لباس های خود بپردازید.


معرفی کمپانی ویرپول
  

شرکت آمریکایی ویرپول که 100 سال پیش رویای یک مرد به نام لو آپتون شروع به کار کرد و در 31 دسامبر سال 2016 شرکت ویرپول محصولات خود را در 14 کشور تولید کرد.امروزه ویرپول از بزرگ ترین کمپانی ها در زمینه تولید و فروش بسیاری از لوازم خانگی جهان است . این شرکت با ارائه خدمات با کیفیت بالا همواره در پی کسب رضایت مشتریان خود بوده است. امروزه ویرپول دارای هشت سایت تولید درداخل آمریکا است. این شرکت در آمریکای شمالی، اروپا، خاورمیانه، آمریکای لاتین و آسیا دارای نمایندگی می باشد.
 

محصولات اصلی این شرکت از لباسشویی، یخچال و فریزر، لوازم آشپزی، ماشین ظرفشویی، میکسر و سایر لوازم خانگی کوچک تشکیل شده است. شرکت ویرپول یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی، جهان است با 93 هزار کارمند و 70 مرکز تحقیقاتی که تقریبا 21 میلیارد دلار فروش سالیانه دارد.


تعمیر یخچال فریزر ویرپول


عوامل بسیار زیادی وجود دارد که می‌تواند باعث خرابی قطعات الکترونیکی یخچال شود که در ادامه این مطلب به‌ صورت تخصصی بررسی خواهد شد اما جای نگرانی نیست زیرا همواره راه‌ هایی برای تعمیر و سرویس یخچال وجود دارد.


تعمیر یک کار بسیار تخصصی است و حتماً باید از قطعات اصلی و اورجینال شرکتی استفاده شود، ما این اطمینان را به شما خواهیم داد که تعمیر یخچال و فریزر ویرپول، در شرکت ما صرفاً بر اساس بروزترین استانداردهای روز دنیا و مورد تأیید کارخانه انجام خواهد شد. این نکته را فراموش نکنید که تعمیر یخچال و فریزر ،  کارهر تعمیرکاری نبوده و اگر فردی چنین ادعایی کرد مراقب باشید چون احتمال خطا وجود دارد.


تیم پشتیبانی نمایندگی تعمیرات ویرپول به سرعت مشکل لوازم خانگی ویرپول شما را پیدا کرده و اقدام به تعمیر آن می نمایند و کلیه نگرانی های شما را بر طرف می کنند.تکنسین های واجد شرایط و حرفه ای ما سالانه آموزش های متعدد در زمینه تعمیرات ویرپول را دیده اند و دارای گواهینامه معتبرمی باشند.برای هر یک از نیازهای تعمیر خود با ما تماس بگیرید. وظیفه نمایندگی تعمیرات ویرپول مراقبت از لوازم خانگی شما می باشد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۱۷
وحید مومنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی