تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون
تعمیر تلویزیون با دستگاه های پیشرفته و قطعات اصلی
داری مجوز از اتحادیه تعمیرکاران تهران
خدمات تعمیرات توسط مهندسین متخصص انجام می شود
پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۴ ق.ظ

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر فریجیدر

خدمات ارائه شونده در مرکز تعمیر یخچال و ساید بای ساید فریجیدر منحصر به موارد خاصی نیست و تمامی ایرادهای مرتبط با این دستگاه را در بر می گیرد. هدف اصلی مرکز تعمیر یخچال و ساید بای ساید سرویس و تعمیر قطعات معیوب این دستگاه است؛ بدین گونه که تمام سعی متخصصان، تعمیر قطعه ی معیوب می باشد. تا از تعویض قطعات فابریک یخچال خودداری شود. تا دستگاه کیفیت اولیه خود را به طور کامل حفظ کند و بتواند با همان قطعات اصلی به کار خود ادامه دهد.

اما از سویی دیگر در صورتی که میزان نقص دستگاه بالا بوده و تعمیر قطعه ی مربوطه ممکن نباشد، ناگزیر قطعه تعویض می گردد. اما به شما این اطمینان را می‌دهیم که قطعات جایگزین شده در مرکز تخصصی تعمیر یخچال فریزر فریجیدر از بالاترین سطح کیفی برخوردار می باشند. تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید در صورتی که به دست کارشناسان این حیطه و با استفاده از تجهیزات تخصصی این کار انجام پذیرد، می‌تواند کیفیت اولیه این محصول را بازیابی کرده و مجدداً به کاربر، لذت کار با یک دستگاه نو و سالم را بچشاند.

علاوه بر این متخصصان ما نکات و توصیه های مهمی در رابطه با طرز صحیح استفاده و نگهداری از یخچال فریزر را به شما آموزش خواهند داد، تا بتوانید عمر مفید دستگاه خود را افزایش داده و از بازدهی بالا و کیفیت طولانی مدت آن برخوردار باشید. برای استفاده از خدمات این مرکز و اعزام تکنسین می توانید به دو طریق؛ تکمیل فرم درخواست تعمیرات یا تماس با شماره ۴۷۶۳۹-۰۲۱ درخواست خود را ثبت نمایید.

 

تعمیر یخچال فریجیدر

 

یخچال قلب هر آشپزخانه می باشد. مسلما یخچال هم مانند انسان یا هر وسیله ی دیگری دچار مشکل می شود. با توجه به اینکه دلایل احتمالی زیادی برای بروز یک مشکل وجود دارد، عیب یابی و تعمیر یخچال فریجیدر نیازمند متخصص مربوط به خود می باشد. توصیه ما به شما این است که در هنگام مواجه با عملکرد غیرطبیعی یخچال، بدون تجربه و تخصص، قبل از اقدام به تعمیر با یک مرکز تخصصی تعمیرات یخچال مشورت کنید.

 

تعمیر ساید بای ساید فریجیدر


تخصص برای تعمیر هر دستگاهی بر مبنای تجارب علمی و زمان صرف شده در این مسیر کسب می شود. در نظر داشته باشید که بدون دانش فنی، تجربه و تنها با خواندن مقالات موجود، قادر به تعمیر صحیح و بی نقص نخواهید بود. حتی گاها ممکن است مشکلات و به دنبال آن هزینه های بیشتری را برای دستگاه خود رقم بزنید. مطالب موجود جهت بالا بردن سطح آگاهی شما کاربران عزیز می باشد. قبل از دستکاری یخچال با مرکز تخصصی یخچال و ساید بای ساید فریجیدر ارتباط برقرار نموده و ما را در جریان مشکلات دستگاه خود بگذارید، تا در اولین فرصت یکی از تکنسین های مجرب مان را به محل شما اعزام بنماییم.

متخصصان ما با توجه به استانداردهای موجود و اطلاعات به روز شده طبق تکنولوژی های به کار رفته در یخچال و ساید بای ساید های فریجیدر به تعمیر دستگاه می پردازند. هم چنین در صورتی که نقص دستگاه بالا بوده و نیازمند تعویض قطعه باشد؛ با توجه به تکنولوژی استفاده‌ شده در یخچال‌ ها و کمیاب بودن قطعات اصلی و اورجینال، مراقب سودجویان باشید. زیرا جبران خسارت‌های ناشی از تعمیر اشتباه بسیار سخت و پرهزینه خواهد بود.


نکات مهم در استفاده و نگهداری از یخچال فریزر فریجیدر


به منظور افزایش کارایی و بالا بردن عمر یخچال فریزر فریجیدر توصیه می شود نکات زیر را در هنگام استفاده از دستگاه رعایت کنید:

جهت جریان هوا، یخچال را در فاصله ی استانداری از دیوار قرار دهید (حداقل ۱۰ سانتی متر)
هر ۶ ماه یکبار یخچال را به طور اصولی تمیز کنید
یخچال را در مجاورت وسایل گرمازا مانند اجاق، شوفاژ، پکیج و ... قرار ندهید
یخچال را در مکانی با دمای مناسب قرار دهید به گونه ای که دور از پنجره و تماس مستقیم با نور خورشید باشد
همیشه از بسته شدن درب یخچال اطمینان حاصل کنید و به مدت طولانی آن را باز نگذارید
جهت حفظ انرژی و دمای یخچال، واشر دور درب را تمیز و بررسی کنید
جهت گردش بهتر هوا، کویل های کندانسور را یک تا دو بار در سال تمیز کنید
بهتر است برای مسافرت های طولانی یخچال را از برق جدا کنید
جهت کاهش مصرف برق و افزایش عمر کمپرسوراز قرار دادن غذاهای گرم در یخچال خودداری کنید
جهت جلوگیری از لرزش، سر و صدا و فشار به موتور؛ یخچال باید کاملا در مکان خود تراز باشد
جهت گردش هوا در یخچال از پر کردن آن به طور کامل خودداری نمایید
جهت کارایی بهتر و طولانی تر، همیشه فریزر خود را پر نگه دارید

 

 

سرویس دوره ای یخچال فریجیدر


با توجه به شرایط اقتصادی امروز، سرویس و نگهداری لوازم خانگی سنگین مانند یخچال امری ضروری است؛ گاهی مواقع تعییر ظاهری در عملکرد دستگاه دیده نمی شود. اما سرویس دستگاه به صورت دوره ای در افزایش طول عمر دستگاه نقش بسزایی دارد و از بروز مشکلات و پرداخت هزینه های بیشتر جلوگیری می کند چرا که عدم رسیدگی به موقع دستگاه باعث بزرگ تر شدن مشکل آن و در نتیجه تحمیل هزینه های زیاد تر خواهد شد.

 

سرویس دوره ای ساید بای ساید فریجیدر


رسیدگی در زمان مناسب به دستگاه و سرویس آن قبل از حاد شدن مشکل از دو جنبه برای شما منفعت دارد؛ شما با سرویس ساید بای ساید تان از بروز مشکل و فراگیری مشکل در دستگاه، جلوگیری کرده اید و هم چنینن زمان و هزینه ی بیشتری را ذخیره نگه داشته اید. برای بهره گیری از خدمات و سرویس ساید بای ساید و یخچال فریجیدر، می توانید فرم مربوطه را تکمیل کرده یا با یکی از شماره های موجو در سایت تماس حاصل فرمایید. مرکز تعمیرات یخچال و ساید بای ساید فریجیدر در اسرع وقت تکنسین حاذق و مجربی را در محل شما اعزام می نماید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۱۷
وحید مومنی

نظرات (۱)

۱۷ تیر ۰۰ ، ۱۰:۱۸ پادکست طلوع بینهایت

پادکست طلوع بی‌نهایت را می‌توانید از طریق پلتفرم زیر گوش کنید
👇


https://enama.ir/Tolouebinahayat

جهت کمک مالی به پادکست ما به لینک زیر مراجعه کنید 
https://www.payping.ir/d/SeUA

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی