تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون
تعمیر تلویزیون با دستگاه های پیشرفته و قطعات اصلی
داری مجوز از اتحادیه تعمیرکاران تهران
خدمات تعمیرات توسط مهندسین متخصص انجام می شود
پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۵۱ ب.ظ

علت روشن و خاموش شدن تلویزیون ال جی

ما در این مقاله به بررسی تمام علت های  خاموش روشن شدن تلویزیون ال جی می پردازیم . طی چند سال اخیر ، شاهد  مواردی از  ضعف در طراحی و تولید محصولات ال جی بوده ایم . خاموش روشن شدن تلویزیون ال جی به این شکل دیده می شود که ، در ابتدا تلویزیون روشن شده و پس از نمایش لوگوی ال جی مجددا خاموش می شود . به این حالت ، در اصطلاح تعمیر تلویزیون reboot شدن گفته می شود.


معمولا در بیشتر موارد مادر برد یا مین برد دستگاه دچار نقص شده است . برای تعمیر  . باید به این نکته اشاره کنیم که راه حل های مختلفی دارد از برنامه دادن تا تعویض مین برد متغییر می باشد ، این ایراد در بسیاری از مدل های تلویزیون ال ای دی ال جی ازجمله سری LB و LED و LED دیده می شود.


خاموش شدن ناگهان تلویزیون ال جی

این خرابی مربوط به برد های تلویزیون می باشد که علت های مختلفی دارد که ما آنها را تشریح می کنیم. خرابی به علت استفاده از کابل hdmi نا مرغوب یا خراب که باعث اتصالی شده و معمولا cpu مین برد تلویزیون و دستگاه متصل به تلویزیون را خراب می کند. در این حال تنها را تعمیر تلویزیون تعویض مین برد می باشد. البته باید توجه داشته باشید که بعد از تعویض مین برد هیچ وقت نباید از کابل های که احتمال خراب بودن آنها را می دهید استفاده کنید.


خاموش شدن تلویزیون به دلیل خرابی برد پاور: دلیل خرابی برد پاور بیشتر اصطحلاک یا فرسودگی می باشد که معمولا این خرابی با تعویض قطعات برد پاور مشکل برطرف می شود.


روشن نشدن تلویزیون تلویزیون ال جی: روشن نشدن تلویزیون معمولا بخاطر خرابی مین برد تلویزیون می باشد. اگر تلویزیون شما هیچ علامتی از روشن بودن ندارد معنی آن این است که برقی وارد تلویزیون نمی شود و بهتر است که کابل برق را مورد بررسی قرار دهید. برای تست کابل برق می توانید از مولتی متر استفاده کنید و در صورتی که این دستگاه را ندارید بهترین راه تسست تعویض کابل برق می باشد. اگر چراغ قرمز جلویی تلویزیون روشن است و با روشن کردن تلویزیون شروع به چشمک زدن می کند ولی صدا و تصویر تلویزیون نمی آید مین برد تلویزیون خراب شده است و  باید تعمیر شود. این خرابی بیشتر در تلویزیون های سری LW.LV LED اتفاق می افتد. در این سری های که نمام برد شد مین برد به دلیل قطع شدن پایه های CPU از کار می افتد و باید مین برد ریبال شود.


تعمیر مین برد تلویزیون ال جی با دستگاه های پیشرفته انجام می شود و قطعات استفاده شده در تعمیر مین برد بسیار با کیفیت و اصلی می باشد. تعمیرات مین برد به تجربه زیاد نیاز دارد و اگر برد تلویزیون را به تعمیرگاه های متفرقه بسپارید احتمال اینکه بعد از دستکاری تعمیرکار نا موارد بشود برد را تعمیر کرد بسیار کم است. پس بهتر از قبل از اقدام به تعمیر تلویزیون خود از معتبر بودن تعمیرگاه اطمینان حاصل کنید.


تعمیر مین برد تلویزیون ال جی


تعمیر تلویزیون ال جی توسط مهندسین متخصص انجام می شود و تعمیرات مین برد تلویزیون با ضمانت یک ساله انجام می شود. منظور از ریبال مین برد برداشتن CPU از روی مین برد و پاک کردن توپ قلع های قدیمی و دوباره پایه گذاری کردن CPU می باشد که این کار بهترین روشن در تعمیر مین برد های سری LW و LED می باشد.  یک نکته مهم این که در صورتی که مشکل مین برد با ریبال برطرف نشد ما با تعویض چیپ ست این مشکل را حل می کنیم و در یک صورت مین برد قابل تعمیر نمی باشد و آن قطع شدن مدارهای داخلی برد می باشد که در این صورت را حلی برای تعمیر وجود ندارد و مین برد باید تعویض شود.


یکی از دلایلی که باعث خاموش و روشن شدن تلویزیون می شود خرابی صفحه لمسی تلویزیون می باشد که با تعویض صفحه لمسی مشکل برطرف می شود. نکته قابل توجه این که صفحه لمسی را با دستمال مرطوب پاک نکنید. رطوبت زیاد باعث خرابی کلیدها و حتی صفحه تلویزیون می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۰
وحید مومنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی