تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون
تعمیر تلویزیون با دستگاه های پیشرفته و قطعات اصلی
داری مجوز از اتحادیه تعمیرکاران تهران
خدمات تعمیرات توسط مهندسین متخصص انجام می شود
چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۵۳ ب.ظ

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی

تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با فروش و تعمیر تلویزیون ال جی، با حضور در نمایندگی تلویزیون ال جی قابل دریافت است. در نمایندگی تلویزیون LG تیمی از خبره‌ترین کارشناسان فروش و تعمیر حضور دارند تا تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر، فروش و آموزش تعمیرات تلویزیون را به مراجعان ارائه دهند. خدمات ارائه شده در این نمایندگی، منحصر به مدلی خاص از تلویزیون‌های ال جی نیست و کلیه تلویزیون های LCD، LED، OLED، QLED، پلاسما و مواردی از این دست را شامل می‌گردد.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، از معدود شرکت‌های حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه‌ی خدمات مرتبط با تعمیر و فروش تلویزیون ال جی و تجهیزات مرتبط با آن مشغول به کار است و سرویس های متنوعی را در هر دو زمینه به متقاضیان عرضه می‌دارد.

 

گارانتی خدمات نمایندگی تلویزیون ال جی

خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی تلویزیون ال جی دربردارند? تمامی خدمات ترمیم، تعویض، فروش و تعمیر مرتبط با تلویزیونهای ال جی است. در این مرکز  -به منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی،- تمامی سرویس‌های مرتبط با تعمیر و فروش تلویزیون LG ( اعم از تلویزیون‌های پلاسما، ال سی دی، تلویزیون‌های ال ای دی، تلویزیون‌های هوشمند تحت عنوان LG Smart TV و پانل‌های OLED) مشمول گارانتی و ضمانت است.

تلاش کارشناسان، کارمندان و مدیریت این مرکز آن است که اشاعه‌دهنده مشتری مداری و سالم سازی محیط بازار خدمات باشند و در این راه الگوی سایر همکاران باشند. تلاش ما برای ارائه بهترین خدمات پس از فروش و گارانتی تعمیر تلویزیون ال جی تنها ناشی از فلسفه مشتری مداری ما نیست بلکه در عین حال ناشی از اطمینان از سطح کیفی خدمات ارائه شده در نمایندگی تلویزیون ال جی و برخورداری این مرکز از پیشرفته ترین تجهیزات و زبده ترین کارشناسان تعمیر است.

 

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی

مدت‌هاست که نام تلویزیون های ال جی با نمایندگی تلویزیون ال جی در تهران گره‌ خورده است و کاربران تلویزیون‌های این برند، در صورت بروز هرگونه نقص در تلویزیون‌های مورد استفاده‌شان، نخستین انتخابشان نمایندگی تلویزیون LG است. اگر شما نیز دارنده یکی از تلویزیون های ال جی هستید لیکن دستگاه شما به هر دلیل دچار اختلال و افت در عملکرد گشته است می‌توانید با حضور در نمایندگی تلویزیون ال جی از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان فنی این مجموعه بهره‌مند گردید. تمامی اقدامات تعمیر در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی ال جی انجام می پذیرد.

از این رو بی هیچ اغراقی می توان مدعی ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات تعمیر در مرکز تعمیرات تلویزیون ال جی بود. برخی از خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات تلویزیون ال جی عبارت است از: تعمیرات تلویزیون ال جی و رفع اشکالات تصویر، تعمیرات دیر روشن شدن تلویزیون ال جی، تعمیر اشکالات ناشی از نوسان برق، تعمیر اشکالات WI-FI تلویزیون ال جی، تعمیر آبخوردگی تلویزیون ال جی، تعمیر سولفاته شدن اتصالات تلویزیون ال جی، تعمیر فلت تلویزیون ال جی، تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی، تعمیر مین برد و سایر بردهای تلویزیون ال جی، تعمیر دکمه پاور تلویزیون ال جی و … .

 

تعمیر تلویزیون ال جی در محل

یکی از خدمات ارائه شده توسط نمایندگی تلویزیون ال جی، اعزام کارشناسان تعمیر تلویزیون ال جی به محل و تعمیر تلویزیون در محل می‌باشد. در صورت استفاده از این سرویس دیگر نیازی به حمل و جابجایی دستگاه نیست و تمامی تعمیر تلویزیون در محل انجام می‌پذیرد. تعمیرکاران اعزام شده جهت سرویس در محل تلویزیون، گروهی از مجرب‌ترین کارشناسان تعمیر می‌باشند که به دلیل در اختیار داشتن مجموعه‌ای از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر قادر به عیب‌یابیِ کارشناسی و تخصصی تلویزیون و تعمیر آن می‌باشند.

جهت استفاده از سرویس تعمیر تلویزیون در محل کافی است تا از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان نمایندگی تلویزیون ال جی تماس بگیرید. کارشناسان «تعمیر تلویزیون ال جی در محل» بلافاصله پس از تماس شما به محل اعزام شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را آغاز می‌کنند.

 

نمایندگی فروش تلویزیون ال جی

متقاضیان خرید تلویزیون‌های ال جی می‌توانند با حضور در نمایندگی ال جی و مراجعه به پارت فروش، جهت خرید تلویزیون ال جی مورد نظر خود اقدام کنند. در نمایندگی تلویزیون ال جی مجموعه‌ای از برترین و پرفروش ‌ترین تلویزیون های ال جی فراهم شده است تا مراجعان محترم با یک بار حضور در این مرکز، بتوانند دستگاه مورد نظر خویش را انتخاب و تهیه نمایند.

معرفی کامل دستگاه به مراجعان، شرح ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری محصول، مقایسه دستگاه مورد نظر با سایر دستگاه های هم رده، شرح مزایا و معایب دستگاه، ارائه پیشنهاداتی بر اساس بودجه و نیاز خریدار و مواردی از این دست برخی از خدمات ارائه شده در پارت فروش، نمایندگی تلویزیون ال جی می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۰۴
وحید مومنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی