تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون
تعمیر تلویزیون با دستگاه های پیشرفته و قطعات اصلی
داری مجوز از اتحادیه تعمیرکاران تهران
خدمات تعمیرات توسط مهندسین متخصص انجام می شود
پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۹، ۰۱:۱۱ ب.ظ

دلیل به وجود آمدن صدا از یخچال ال جی

یکی از مشکلاتی که افراد از آن اظهار گلایه دارند و در کنار آن انتقاد های بسیاری از شرکت ال جی می کنند، مسئله ی صدا دادن یخچال ال جی می باشد. ممکن است شما جز افرادی باشید که از یخچال های مارک ال جی استفاده می کنید و مشکل صدا دادن یخچال ال جی را نیز تجربه می کنید و به دنبال پیدا کردن دلیل ایراد در یخچال ال جی هستید.

از جمله مشکلاتی که به سبب صدا دادن یخچال ال جی به وجود می آید کلافگی اعضای خانواده و یا افرادی که در یک خانه و با یخچال ال جی زندگی می کنند می باشد. این صدا معمول شکل و شمایل مختلفی دارد و یکنواخت نمی باشد و افراد خود نیز شاهد صدا های مختلف با میزان شدت بالا یا پایین هستند.

افراد معمولا بدون در نظر گرفتن این دردسر ها که منبع آن صدا های یخچال می باشد به دنبال پیدا کردن دلیل این صدا هستند و معمولا هم به نتایجی خوبی دست پیدا می کنند. پس از این که افراد به دنبال صدای یخچال می روند و علت آن را پیدا می کنند سعی دارند تا هرچه سریع تر این مشکل را برطرف کنند، برای این کار باید از یک تعمیر کار مجرب و دارای تجربه کمک بگیرید.

دلیل به وجود آمدن صدا از یخچال ال جی چیست؟

صداهایی که از یخچال ال جی به گوش می رسد معمولا به دلیل خراب شدن یکی از اجزای تشکیل دهنده ی آن می باشد و در اکثر مواقع به سهولت حل می شود. افرادی که این صدا ها را می شنوند و برای از بین بردن آن هیچ اقدامی نمی کنند باید بدانند که ممکن است قسمت های داخلی دستگاه دچار مشکل شده باشد و در صورت عدم رسیدگی به آن ممکن است سبب آسیب دیدگی بیش تر دستگاه شوند.

از جمله مواردی که ممکن است در به صدا در آمدن دستگاه نقش داشته باشند می توانیم به فرسودگی دستگاه، عدم نصب صحیح آن و همچنین در کنار این دو به وجود اختلال در یکی از اجزای تشکیل دهنده ی یخچال اشاره کنیم. نمایندگی تعمیرات ال جی سرویس در کنار شماست تا بتوانید با مطالعه ی این مقاله نسبت به از بین بردن و یا پیدا کردن علت صدای یخچال خود اقدام کنید.

در همین ابتدا بهتر است به این مورد اشاره کنیم که اگر تجربه و تخصص خاصی در زمینه ی باز کردن قطعات و تعمیر آن و یا به طور کلی سرویس یخچال ال جی ندارید بهتر است از انجام هر گونه کار های خودسرانه خودداری کنید. توصیه ی ما این است که در صورت بروز هرگونه مشکل با نمایندگی تعمیرات ال جی سرویس تماس بگیرد.

دلیل صدا دادن یخچال ال جی چیست؟

یکی از موضوع هایی که برای افراد درباره ی دستگاه ال جی بسیار داری ابهام می باشد، صدا دادن یخچال ال جی می باشد و در اکثر مواقع افراد به دنبال شناسایی ال آن بوده اند. یکی از نکاتی که باید ذکر کنیم این است که پس از خریداری یخچال فارغ از نوع برند آن با گذشت مدت زمانی کم کم شروع به ایجاد درد سر می کند و نیاز به سرویس کردن خواهد داشت.

پس از این که از یخچال ال جی هم برای مدتی استفاده کردید باید بدانید که این دستگاه نیز کم کم فرسوده خواهد شد و شروع به صدا دادن خواهد کرد. نکته ی بعدی هم که باید ذکر کنیم این است که برخی از یخچال ها دارای سیستم هشدار دهنده می باشند، به این ترتیب که با علامت دادن به مصرف کننده نشان می دهد که در یک یا چند قطعه و یا بخش، مشکلی به وجود آمده است.

در برخی موارد شاهد این هستیم که صدا های به وجود آمده از دستگاه به دلیل یک ایراد کاملا ساده می باشد، برای مثال می توانیم به عدم جا انداختن صحیح کشو های دستگاه اشاره کنیم. روشن نشدن لامپ داخل یخچال، مشکل در لاستیک درب یخچال، ایراد در کمپرسور، عدم کارکرد صحیح فن، کار نکردن و یا خراب شدن اپراتور، شکستگی قسمت هایی از یخچال، عدم تراز و همچنین نصب صحیح دستگاه و زمانی که پایه های دستگاه ثابت نباشد، شاهد به وجود آمدن صدا از دستگاه خواهیم بود.

دلیل به وجود آمدن صدا از یخچال ال جی چیست؟

افراد می توانند برای از بین بردن مشکلات دستگاه خود از اقدامات زیر بهره ببرند.

1. بررسی کردن یخچال

همان طور که ذکر یکی از دلیل های صدا دادن یخچال ال جی که دارای سیستم هشدار دهنده هستند، بسته نبودن درب آن و همچنین جا انداختن کشو ها به صورت اشتباه می باشد. در صورتی که دستگاه به شما هشدار داد باید بخش های مختلف یخچال را چک کنید. برای مثال اگر شاهد وجود ایراد در لاستیک درب بودید بهتر است به کمک یک تکنسین مجرب آن را عوض کنید.

2. تراز کردن دستگاه به صورت صحیح

از جمله دلیل های بسیار ساده ای که ممکن است باعث صدا دادن یخچال ال جی شود عدم تراز صحیح آن می باشد. هنگامی که دستگاه نصب می شود دقت داشته باشید که آن را کاملا صاف و تراز شده در محل نصب کنند. زمانی که یخچال از تراز خارج شود ممکن است باعث ایجاد صدا های نا مطلوب شود.

دلیل به وجود آمدن صدا از یخچال ال جی چیست؟

3. سرویس کردن کمپرسور دستگاه و برطرف کردن ایراد در یخچال ال جی

امکان این که صدا دادن یخچال شما به علت وجود مشکل در کمپرسور آن باشد بالا است، این مورد خصوصا در دستگاه هایی که مدت زیادی از عمر آنها می گذرد بیش تر می باشد. یکی از نشانه های خراب شدن کمپرسور یخچال ایجاد صدا های آزار دهنده با شدت بسیار بالا می باشد که افراد معمولا از آن ها کلافه می شوند و نیم توانند آن را برای مدت زیادی تحمل کنند.

نکته ای که باید قبل از تماس با تعمیر کار های متخصص و یا نمایندگی تعمیرات ال جی سرویس آن را چک کنید این است که ممکن است صدا های به گوش رسیده به دلیل شل شدن پایه های کمپرسور باشد، بنابراین افراد می توانند با چک کردن این موضوع از متحمل شدن هزینه های تعویض کمپرسور و دیگر موارد به صورت کاملا خلاص شوند.

باید بگوییم که اگر کمپرسور دستگاه خراب باشد و همچنین تکنسین های نمایندگی ال جی سرویس از آن باخبر شوند نسبت به تعویض آن باید اقدام شود. این تعویض قطعه معمولا در محل یخچال و توسط تعمیرکاران مجرب ال جی سرویس انجام می شود.

4. سرویس کردن فن یخچال ال جی

زمانی که حتی یکی از فن های یخچال دچار مشکل شود، سر و صدای زیادی از یخچال به گوش می رسد و افراد باید از این موضوع آگاه باشند. برای از بین بردن مشکل یخچال ال جی در این زمینه می بایست تک تک فن ها را چک کنید تا متوجه خرابی آن ها شوید و پس از آن باید نسبت به تعویض و یا تعمیر آن اقدام کنید توصیه ما این است که تعویض فن ها بهتر است زیرا در صورت تعمیر امکان خرابی دوباره آن بالا می باشد.

همه ی یخچال بدون در نظر گرفتن برند آن ها دارای فن های مختلفی هستند که هر کدام از آنها وظیفه های به خصوصی دارند. برای مثال فن هایی که وظیفه ی خنک کردن دستگاه را دارند، فن هایی که وظیفه ی آن ها گردش جریان هوا می باشد، فن مختص رادیاتور و کندانسور که بیش تر در مدل های ساید بای ساید دستگاه های به روز ال جی نصب می باشند و وظیفه ی سرد کردن رادیاتور را دارند.

زمانی که فن های دستگاه ال جی دچار خاک گرفتگی می شوند و یا آن ها را به موقع روغن کاری نمی کنند و یا به علت های مختلف دچار مشکل می شوند مطمئنا شاهد به وجود آمدن صدا از دستگاه ها خواهیم شد. یکی از فن های دیگر دستگاه فن اپراتور نام دارد که در صورت خراب شدن آن نیز شاهد به وجود آمدن صدا های زیاد از دستگاه ال جی خواهیم بود.

دلیل به وجود آمدن صدا از یخچال ال جی چیست؟

کیفت بالا در نمایندگی تعمیرات ال جی سرویس

نمایندگی تعمیرات ال جی سرویس به دلیل سابقه ی خوبی که در زمینه ی ارائه خدمات به مشتریان در بخش های مختلف توانسته است که در میان مردم رضایت خوبی برخوردار شود. افراد می توانند از این نمایندگی برای از بین بردن مشکلات یخچال های ال جی و همچنین دیگر برند ها کمک بگیرند. شما می توانید با این نمایندگی تماس گرفته مشکل خود را شرح داده و در اسرع وقت شاهد حضور تکنسین های مجرب در محل خود باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۶
وحید مومنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی