تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون
تعمیر تلویزیون با دستگاه های پیشرفته و قطعات اصلی
داری مجوز از اتحادیه تعمیرکاران تهران
خدمات تعمیرات توسط مهندسین متخصص انجام می شود
شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۹، ۰۵:۱۳ ب.ظ

علت روشن نشدن تلویزیون سونی

روشن نشدن تلویزیون سونی مسله ای است که ممکن است شما با آن روبرو شوید. این مشکل ممکن از اتصال نادرست کابل برقی تلویزیون بوده و به راحتی توسط شما برطرف می شود. در صورت حل نشدن مشکل کابل تلویزیون را به یک پریز دیگر بزنید تا از سالم بودن پریز برق اطمینان حاصل کنید. در بعضی از موارد احتمال خرابی کابل برق وجود دارد و باید کابل برق را تست کنید. برای اینکه کار باید از اهم متر استفاده کنید و کابل را چک کنید. در صورتی که دسترسی به اهم متر ندارید بهترین راه تست با یک کابل دیگر است. 

در صورتی که تمامی روش های بالا را امتحان کردید و همچنان تلویزیون خاموش بود. در این صورت احتمال زیاد تلویزیون شما دچار خرابی شده است و باید توسط یک تکنسین تعمیر تلویزیون سونی بازدید شود. 

در صورتی که تلویزیون کاملا خاموش بوده و هیچ گونه علامتی ندارد. یعنی حتی چراغ پاور تلویزیون نیز روشن نمی شود. به احتمال زیاد برد پاور تلویزیون خراب شده است و باید تعمیر شود. برد پاور در اکثر موارد تعمیر می شود و با تعویض قطعات فرسوده شروع به کار می کند. البته لازم به ذکر است که این کار باید توسط تکنسین تخصصی تلویزیون سونی انجام شود. در غیر این صورت خرابی برد بیشتر می شود. و در بعضی از موارد غیر قابل تعمیر می شود.

 

چند خرابی که باعث روشن نشدن تلویزیون سونی می شود

نوسان برق

یکی از عواملی که باعث روشن نشدن تلویزیون سونی می شود نوسان برق است. در صورتی که ولتاژ مناسب برای برق ورودی دستگاه تامین نشود تلویزیون روشن نمی شود . برای تشخیص ولتاژ مناسب برای برق ورودی تلویزیون از دستگاه محافظ برق استفاده کنید. اگر شما دستگاه محافظ برق نداشته باشید نوسان برق باعث خرابی تلویزیون شما می شود. معمولا نوسان برق باعث خرابی برد پاور تلویزیون می شود. خوشبختانه برد پاور در اکثر  موارد قابل تعمیر است و نیازی به تعویض برد نیست.

استفاده از کابل hdmi فرسوده

کابل hdmi فرسوده عامل از کار افتادن تلویزیون می باشد. دلیل آن این است که کابل به طور مستقیم به قسمت پردازنده تلویزیون وصل می شود و با کوچکترین اتصالی مین برد تلویزیون را خراب می کند. در صورتی که عامل خرابی تلویزیون استفاده از کابل نامرغوب باشد. برای تعمیر تلویزیون مین برد باید تعویض شود. البته در بعضی موارد با تعویض cpu مشکل برطرف می شود.

استفاده از فلش ویروسی

در بعضی موارد استفاده از فلش مموری ویروسی باعث می شود که تلویزیون خاموش شود. بهتر است که قبل از استفاده فلش آن را ویروس کشی کنید. فلش ویروسی باعث از کار افتادن آی سی برنامه مین برد می شود. معمولا این خرابی در تلویزیون های اندروید شایع است. برای حل این مشکل آی سی فلش باید تعویض شود. البته در بعضی موارد با آپدیت کردن مشکل حل می شود. ولی این کار باید توسط تکنسین تعمیر تلویزیون سونی انجام شود. از دست کاری بی جهت خوداری فرماید.

 

خرابی برد پاور تلویزیون

معمولا برد پاور بعد از 5 الی 6 سال نیاز به سرویس دارد و باید یک سری از قطعات فرسوده تعویض شود. در صورتی که سرویس انجام نشود برد پاور دچار خرابی می شود. و تلویزیون خاموش می شود. در اکثر موارد با خراب شدن برد پاور تلویزیون کاملا از کار می افتد. و حتی چراغ پاور تلویزیون نیز روشن نمی شود. در بیشتر وقتها برد پاور قابل تعمیر است و با تعویض قطعات سوخته برد مشکل برطرف می شود.

رفع مشکل روشن نشدن تلویزیون سونی

گام نخست در رفع مشکل خاموش شدن تلویزیون، شناسایی علت بروز این اشکال است. پس از تشخیص این مسئله که اشکال پیش آمده به چه دلیل اتفاق افتاده، می‌توان اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر تلویزیون را آغاز کرد. برای مثال در صورتی که اشکال خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ناشی از خرابی مین برد باشد، می‌بایست جهت تعمیر و یا تعویض این قطعه اقدام نمود. خرابی Cpu  مورد دیگری است که ممکن است سبب بروز چنین اشکالی گردد. در صورت خرابی یا سوختگی سی پی یو، نیاز است تا این قطعه نیز تعویض گردد. (نکته: معمولاً تعویض سی پی یو به تنهایی امکان پذیر نیست و در این شرایط باید کل مین برد تعویض گردد).

در هر حال تشخیص روش تعمیر یک تلویزیون با مشکل روشن نشدن تلویزیون صرفاً پس از بررسی دستگاه و  شناسایی علل اشکال پیش آمده مشخص می‌گردد. (در صورت مواجهه با این اشکال و عدم امکان تحویل و جایجایی دستگاه می‌توان سرویس‌های تخصصی تعمیر تلویزیون سونی را به صورت سرویس در محل تلویزیون دریافت کرد).

 

تعمیر تلویزیون سونی در تهران

 

سونی سرویس مرکز تخصصی تلویزیون سونی در سراسر تهران نمایندگی های را ایجاد کرد است تا تمامی کاربران تلویزیون سونی جهت تعمیر تلویزیون سونی در تهران به راحتی به تعمیرکار متخصص دست یابی داشته باشند و با خیال راحت تعمیر دستگاه خود را به ما پسپارند.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی  سعی کرده است که در تمام مناطق شمال جنوب شرق و غرب تهران شعبه ایجاد کند تا همشهریان گرامی در سریعترین زمان ممکن به تعمیرکاران تلویزیون سونی دسترسی داشته باشند و فقط با یک تماس در کمترین زمان ممکن تکنسین تعمیر تلویزیون سونی در محل شما حضور پیدا کرده و مشکل تلویزیون شما را حل کند.

چند سال قبل در تهران برای تعمیر تلویزیون سونی باید تلویزیون را با خود حمل می کردید تا یک تعمیرگاه مناسب جهت تعمیر تلویزیون سونی پیدا می کردید تا دستگاه شما را تعمیر کند. در برخی مواقع مشکل تعمیرات تلویزیون سونی با این مرحله تمام نمی شد و بعد از پیدا کردن تعمیرگاه تلویزیون سونی ممکن بود قطعه مورد نیاز در این تعمیرگاه موجود نباشد و تا پیدا کردن قطعه باید منتظر می ماندید.

خوشبختانه امروزه سونی سرویس با داشتن نمایندگی های متعدد در سرتا سر تهران این شرایط را ایجاد کرده که شما با تماس با ال جی سرویس تعمیرات تلویزیون در محل انجام شود و نیازی نیست که برای تعمیرات تلویزیون سونی خود دستگاه را از منزل خارج کنید و دنبال نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی بگردید.

نمایندگی های پراکنده سونی

سونی سرویس با داشتن چندین نمایندگی در شمال تهران ، شرق تهران ، جنوب تهران ، غرب تهران این شرایط را به وجود آورده که تعمیرات و سرویس لوازم خانگی شما به سرعت انجام شود. شما می توانید برای سرویس های دوره ای تلویزیون خود با نمایندگی تعمیرات سونی تماس بگرید و در خواست سرویس دوره ای کنید تا از خرابی تلویزیون شما جلوگیری شود. سرویس تلویزیون معمولا تعویض قطعات فرسوده تلویزیون می باشد. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۸
وحید مومنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی