تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

تعمیرگاه تلویزیون - تعمیر تلویزیون

تعمیرگاه مرکزی مجموعه قدرتمند در زمینه تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با بیش از 30 سال تجربه

مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون
تعمیر تلویزیون با دستگاه های پیشرفته و قطعات اصلی
داری مجوز از اتحادیه تعمیرکاران تهران
خدمات تعمیرات توسط مهندسین متخصص انجام می شود
سه شنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۰، ۰۴:۵۰ ب.ظ

تعمیرات تخصصی تلویزیون های ال ای دی سامسونگ

تعمیر تلویزیون سامسونگ دربردارنده تمامی خدمات تعمیر، تعویض برد است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. در این مرکز به منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی تمامی سرویس‌های مرتبط با تعمیر تلویزیون سامسونگ ، تلویزیون‌های ال ای دی، تلویزیون‌های هوشمند smart و پنل های led ,lcd همراه گارانتی عرضه‌ می‌گردد. مهندسان و کارشناسان فعال در نمایندگی مجازسیما با دارا بودن چندین دهه تجربه در زمینه‌ی تعمیر قادر به ترمیم تمامی عیب ها و رفع مشکلات تلویزیون سامسونگ می‌باشند. یکی از راهکارهای ارائه شده توسط مدیریت مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ، امکان اعزام تکنسین تعمیر به منزل می‌باشد که در راستای رفاه حال مشتریان و هموطنان گرامی ایجاد شده است.

 

 

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ


یکی از خدمات تخصصی ارائه شده مجازسیما تعمیرات تلویزیون samsung است. تعمیر منحصر به عیب  خاص نیست و تعمیر تمامی عیب ها و مشکل های مرتبط با این دستگاه را در شامل می شود. هدف نهایی مجازسیما  تعمیر و ترمیم قطعات معیوب این دستگاه است؛ از این‌ رو حتی الامکان از تعویض قطعات اصلی(اورجینال) تلویزیون خودداری می گردد تا دستگاه کیفیت اولیه خود را از دست ندهد و بتواند با همان قطعات اصلی به کار خود ادامه دهد.

اما از طرفی دیگر در صورتی که مقدار خرابی قطعه دستگاه بالا بوده و نیاز به تعویض داشته باشد، به شما این اطمینان را می‌دهیم که قطعات جایگزین شده در مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ از بالاترین سطح کیفی برخوردار باشند. تعمیرات تلویزیون سامسونگ در صورتی که به دست کارشناسان مجازسیما و با استفاده از تجهیزات پیشرفته این کار انجام شود می‌تواند کیفیت اولیه این دستگاه را بازیابی کرده و مجدداً به کاربر، لذت استفاده با یک دستگاه نو و سالم را بچشاند.

علاوه بر این متخصصان ما توصیه و نکات مهم برای نگهداری  و طرز استفاده صحیح از تلویزیون را به شما آموزش خواهند داد تا بتوانید از امکانات دستگاه خود استفاده بهتری داشته باشید. برای درخواست تعمیرکار می توانید فرم تماس را پر کنید و یا با شماره های مجاز سیما تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن تعمیر تلویزیون شما انجام شود.

 

عیب یابی تلویزیون سامسونگ


ما در این قسمت چند عیب شایع تلویزیون سامسونگ را برای شما مطرح می کنم و راه حل های که از طرف شما قابل انجام است را اینجا مطرح می کنیم.

 

خرابی برد پاور تلویزیون:


خرابی برد پاور در تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی یک عیب رایج است. چطور می توان فهمید که برد پاور خراب شده است؟ یک عیب شایع در پاور این است که تلویزیون دیر روشن می شود و این خرابی برای تلویزیون های اتفاق می افتد که حداقل چهار سال از عمر آنها گذشته باشد. وقتی این مشکل برای تلویزیون شما اتفاق می افتد بهترین کار این است که سریع تلویزیون خود را تعمیر کنید در غیر این صورت احتمال خراب شدن برد مین وجود دارد که این موضوع اگر اتفاق بیفتد هزینه تعمیر چندین برابر می شود. 

یک نشانه دیگر از خراب بودن برد پاور این است که تلویزیون خاموش می شود و هیچ گونه علائم حیاتی ندارد البته این عیب از برد مین نیز می تواند باشد اما احتمال آن کم است. برد پاور وظیفه ولت رسانی به تمام قسمت ها تلویزیون را دارد و با از کار افتادن این قسمت تلویزیون به طور کامل خاموش می شود.

 

تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد


وقتی تلویزیون ال سی دی و ال ای دی صدا دارد ولی تصویر ندارد بیشتر خرابی در قسمت بک لایت تلویزیون می باشد که تعمیر تلویزیون در منزل انجام می شود. خرابی بک لایت در تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی شایع است. در تلویزیون های ال ای دی سری f سامسونگ خرابی بک لایت بیشتر است. البته در بعضی از موارد خرابی برد پاور باعث از بین رفتن تصویر می شود به این صورت که خروجی ولتاژ بک لایت قطع می شود و تصویر تلویزیون سیاه می شود در این حالت اگر دقت کنید یک تصویر بسیار محو می بینید.

 

چراغ ال ای دی تلویزیون چشمک می زند ولی روشن نمی شود
در این مورد خرابی تلویزیون بیشتر در قسمت پاور می باشد و برد پاور در اکثر مواقع  قابل تعمیر می باشد و تعمیرات با ضمانت سه ماهه انجام می شود. بعضثی مواقع خرابی از برد مین نیز می تواند باشد که احتمال آن بسیار کم است.

 

تلویزیون دیر روشن می شود


دیر روشن شدن تلویزیون در اکثر مواقع مربوط به برد پاور می باشد و خود برد قابل تعمیر می باشد . تعمیر برد پاور تلویزیون در محل مشتری انجام می شود و به مدت سه ماه ضمانت می شود.

 

تعمیر بک لایت تلویزیون سامسونگ


تعمیر بک لایت در منزل کار بسیار سختی است اما متخصصان نمایندگی تعمیر مجاز سیما برای آسوده تر بودن شما مشتریان گرامی این کار در منزل انجام می دهند. یک سوال که بسیار مطرح می شود این است که هزینه تعمیر بک لایت چقدر است؟ خوب هزینه تعمیر بک لایت به دلیل وجود ال ای دی ها با کیفیت های متفاوت در بازار متفاوت است اما سعی ما بر آن است که با کیفیت ترین ال ای دی ها را با قیمت مناسب برای تلویزیون شما استفاده کنیم که هم هزینه تعمیر مقرون به صرفه باشد و اینکه تلویزیون شما چندین سال بدون مشکل و با کیفت بالا کار کند.

خرابی بک لایت در تلویزیون های جدید عیبی شایع است و برای همه تلویزیون های امروزی پیش می آید و این سوال مطرح می شود که راهی برای اینکه بک لایت بعد از تعمیر دوباره خراب نشود وجود دارد؟ ما باید به این سوال اینطور جواب دهیم که به طور حتم نمی توان گفت که می توان بک لایت مادم العمر تولید کرد ولی می توان از بک لایت با کیفیت مرغوب استفاده کرد که چندین سال تلویزیون بدون خرابی بک لایت کارکند. یک روش دیگر که می توان برای طولانی کردن عمر بک لایت استفاده کرد اجرای اصلاحیه بر روی برد پاور تلویزیون می باشد که باعث می شود تلویزیون دیر تر خراب شود.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۰۴
وحید مومنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی